Şimdi Ara

İNSİGNİA NEDEN 2. ELE ÇABUCAK DÜŞTÜ? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
96
Cevap
1
Favori
60.844
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: manisa_tr

    istediği kadar ödül alsın model dünyadan, bizim ülkede tutadı mı tutmaz,

    Tutmadığı konusunda emin misin? Ya da bu bilgiyi neye göre verdin?

    İnsignia şehir içinde 11 falan yakıyor diyor kullanan arkadaşlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MegaWolt38


    quote:

    Orijinalden alıntı: OverDrıve
    Yan komşumda 1988 Bmw 5.25 i var.
    Araç 2500 motor ve 6 silindir.
    Kmde 45 kuruş yakıyor.

    Heralde sizin arkaaş Insigniasına 5.25 motoru takmış...

    Bunlar ne akdar saçma değerler,bir araba kirletilir ama bu kadar palavrayla değil


    O bahsettiğiniz araba karbüratörlü ondan o kadar yakar.




    Yok canım yanında kocaman "i" yazmış arkadaş. Ama enjeksiyonlu olması yinede Insignia kadar yakacağı anlamına gelmez 21 sene öncesinin motoru, teknolojisi... Yinede en güzel motorlar onlar sıralı 6 silindir ah ah




  • quote:

    Orijinalden alıntı: RECEP İVEDİKK

    bizim arkadaş 1.6 turbo olan versiyonunu kullanıyor, yakıtından çok şikayetçi şehir içi 500-550 ykr tüketiyormuş...şehirler arasında 90-100 le giderse 200 ykr tüketiyormuş..



    bu sayısal verilere inanmak mantıksızlık olur.. aracı bilmem etmem.. fakat mantıklı düşünüldüğünde bir araç kamyon türü olmadığı sürece 500 krş yukarısı yakmaz.. farzedelim yaktı.. şehirler arasında 200 krşamı düşüyormuş.. olcak işmi bu şimdi..yarı yarıyadan bile fazla düşüyor.. hangi mantık kabul eder bunu..



    çok yakıyordur ama bu kadar değil.. ve şehirler arasıda olsa 200 krşun çok üzerinde yakar..
  • Arabanın yakıtının şehir içinde 50 kuruş olduğu doğru ancak bu ilk 2-3 depo yakıt bitene kadar. Daha sonra 30 kuruşa düşüyor. Arkadaşta var o söyledi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk

    Bir şey soracağım niye Insiğnia yazıyorsunuz?Aranızda öyle bir isim mi taktınız yoksa.

    Daha önce tartışıldı.

    1)Ayağını yorganına göre uzatmayanlar.
    2)115 HP'den 180 HP'ye geçmek isteyenler.
    3)115 HP aracı kaldırmıyor diyenler.
    4)180 HP fazla yakıt tüketiyor diyenler.
    5)Beğenmeyenler,sorunlu bulanlar.
    6)Ani bir durum nedeniyle satmak zorunda olanlar.



    İşte hepsi birleşince bu kadar satılık ilanı oluyor.

    Bence de tamamen kişisel nedenlerden satılmıştır.
    Diğer şıklarda anlattıkların da kişisel nedendir,arabayı alanın alırkenki cahilliğinden kaynaklanıyor bence




  • quote:

    Orijinalden alıntı: blue night


    quote:

    Orijinalden alıntı: RECEP İVEDİKK

    bizim arkadaş 1.6 turbo olan versiyonunu kullanıyor, yakıtından çok şikayetçi şehir içi 500-550 ykr tüketiyormuş...şehirler arasında 90-100 le giderse 200 ykr tüketiyormuş..



    bu sayısal verilere inanmak mantıksızlık olur.. aracı bilmem etmem.. fakat mantıklı düşünüldüğünde bir araç kamyon türü olmadığı sürece 500 krş yukarısı yakmaz.. farzedelim yaktı.. şehirler arasında 200 krşamı düşüyormuş.. olcak işmi bu şimdi..yarı yarıyadan bile fazla düşüyor.. hangi mantık kabul eder bunu..



    çok yakıyordur ama bu kadar değil.. ve şehirler arasıda olsa 200 krşun çok üzerinde yakar..


    BMW 5.30 şehir içi yaklaşık 40 ile 60 kuruş arası yakmakta.

    Bakınız BMW bir binek otomobildir.




  • İnsigniadan önceki vectralar (c) peynir ekmek gibi sattı.Gayet konforlu ve az yakıyorlardı.

    Sonra insignia çıktı ve 2009 da en iyi otomobil seçildi.Eskisinden daha vahşi,daha konforlu,daha iyi yol tutuyor,daha kaliteli,Sürüşü daha zevkli

    Tutmaması için hiçbir neden yok.Şimdi gelelim yakıta ve 180 hp olanına.(aga arabaya lafımız yok ama çok yakıyomuş...)Bırakında yaksın yani sonuçta borumu bu 180 hp.Zaten bu uçak gibi aracada 180 beygirdenden aşağı yakışmaz .Daha az yakacam diyosan git 115 hp olanından al bu kadar basit.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hircin-Ofkeli

    İnsigniadan önceki vectralar (c) peynir ekmek gibi sattı.Gayet konforlu ve az yakıyorlardı.

    Sonra insignia çıktı ve 2009 da en iyi otomobil seçildi.Eskisinden daha vahşi,daha konforlu,daha iyi yol tutuyor,daha kaliteli,Sürüşü daha zevkli

    Tutmaması için hiçbir neden yok.Şimdi gelelim yakıta ve 180 hp olanına.(aga arabaya lafımız yok ama çok yakıyomuş...)Bırakında yaksın yani sonuçta borumu bu 180 hp.Zaten bu uçak gibi aracada 180 beygirdenden aşağı yakışmaz .Daha az yakacam diyosan git 115 hp olanından al bu kadar basit.



    O motor daha çok yakar. Düşük HP küçük hacim ağır kasa = yüksek tüketim.




  • @Ünal

    Hocam kasa ağır bile kalsa sonuçta 115 hp daha az yakar 180 e göre.

    Peki 115 daha çok yakıyorsa esprisi ne burda ? Herkes 180 likten alır o zaman.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hircin-Ofkeli

    @Ünal

    Hocam kasa ağır bile kalsa sonuçta 115 hp daha az yakar 180 e göre.

    Peki 115 daha çok yakıyorsa esprisi ne burda ? Herkes 180 likten alır o zaman.

    Mantık olarak düşünüldüğünde az yakması gerekir ama değildir. Motor kasayı taşımakta zorlanıyor. 115 HP koymalarının nedeni 180'e göre daha az maliyetli olması. Arada 5000 6000 lira fark var. Bakınız VW 1.6 102 HP ile 1.6 FSI motor ya da TSI motor. Passat 1.6 102 HP 40000 civarındayken 1.4 TSI 122 HP 55.000 civarında falan.

    Bütçesi el vermeyen 115 alıyor ama alanlarda şu anda satıyor. 180'e oranla 115 daha az satıyor. Bir de aracı fazla kullanmayanlar tercih ediyor sanırım. Sadece hafta sonu binerik tatillerde gezerim diyenler tercih ediyor olabilir. 1500 KG olan bir araç için 115 yeter mi sence?




  • Arabayı opel ınsıgnıayı sendikacı bir arkadaşım bir-kaç ay önce aldı.
    180 t olandan..
    2000-2500 rpm civarında turbonun devreye girdiğini söyledi. bu araçla sakin kullanmanın mümkün olmadığını ifade etti.
    yakıt konusunda çok şikayetçi...
    şu yada bu sebepten dolayı satılık ilanlarının çok olması yeni bir araç için düşündürücü değil mi ?
    passat 1,4 TSI'den daha çok satılık insiğnia ilanına bu kadar kısa sürede rastlamak şaşırtıcı !!



    quote:

    Orijinalden alıntı: blue night


    quote:

    Orijinalden alıntı: RECEP İVEDİKK

    bizim arkadaş 1.6 turbo olan versiyonunu kullanıyor, yakıtından çok şikayetçi şehir içi 500-550 ykr tüketiyormuş...şehirler arasında 90-100 le giderse 200 ykr tüketiyormuş..



    bu sayısal verilere inanmak mantıksızlık olur.. aracı bilmem etmem.. fakat mantıklı düşünüldüğünde bir araç kamyon türü olmadığı sürece 500 krş yukarısı yakmaz.. farzedelim yaktı.. şehirler arasında 200 krşamı düşüyormuş.. olcak işmi bu şimdi..yarı yarıyadan bile fazla düşüyor.. hangi mantık kabul eder bunu..



    çok yakıyordur ama bu kadar değil.. ve şehirler arasıda olsa 200 krşun çok üzerinde yakar..





  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hircin-Ofkeli

    @Ünal

    Hocam kasa ağır bile kalsa sonuçta 115 hp daha az yakar 180 e göre.

    Peki 115 daha çok yakıyorsa esprisi ne burda ? Herkes 180 likten alır o zaman.



    şehiriçi/şehirdışı/ort. verileri:

    115 hp-------180hp

    10,3----------10,7
    5,9-------------6
    7,5------------7,7


    115 hp almak sadece ekonomi için değil, arada 5.000 TL fark var.
    5.000 TL'ye değer/değmez tartışılır, herkesin ekonomik durumu bir değil.
    kimisi aksesuarsız (yinede bir ton aksesuar var tabiki) 180 hp seçer,
    kimisi full aksesuar 115 hp seçer, kimse birşey diyemez.




  • ben mesaj yazana kadar araya 2 mesaj girmiş neyse.




    quote:

    Orijinalden alıntı: RECEP İVEDİKK

    Arabayı opel ınsıgnıayı sendikacı bir arkadaşım bir-kaç ay önce aldı.
    180 t olandan..
    2000-2500 rpm civarında turbonun devreye girdiğini söyledi. bu araçla sakin kullanmanın mümkün olmadığını ifade etti.
    yakıt konusunda çok şikayetçi...
    şu yada bu sebepten dolayı satılık ilanlarının çok olması yeni bir araç için düşündürücü değil mi ?
    passat 1,4 TSI'den daha çok satılık insiğnia ilanına bu kadar kısa sürede rastlamak şaşırtıcı !!



    memlekette "bakın bende bu araba var" demek amacıyla ilan açanda çok. nasıl olsa bedava ilan.
    kaç tane Passat'çı internete takılıyor? kullanıcıların yaş oranları da önemli.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: RECEP İVEDİKK

    Arabayı opel ınsıgnıayı sendikacı bir arkadaşım bir-kaç ay önce aldı.
    180 t olandan..
    2000-2500 rpm civarında turbonun devreye girdiğini söyledi. bu araçla sakin kullanmanın mümkün olmadığını ifade etti.
    yakıt konusunda çok şikayetçi...
    şu yada bu sebepten dolayı satılık ilanlarının çok olması yeni bir araç için düşündürücü değil mi ?
    passat 1,4 TSI'den daha çok satılık insiğnia ilanına bu kadar kısa sürede rastlamak şaşırtıcı !!



    quote:

    Orijinalden alıntı: blue night


    quote:

    Orijinalden alıntı: RECEP İVEDİKK

    bizim arkadaş 1.6 turbo olan versiyonunu kullanıyor, yakıtından çok şikayetçi şehir içi 500-550 ykr tüketiyormuş...şehirler arasında 90-100 le giderse 200 ykr tüketiyormuş..



    bu sayısal verilere inanmak mantıksızlık olur.. aracı bilmem etmem.. fakat mantıklı düşünüldüğünde bir araç kamyon türü olmadığı sürece 500 krş yukarısı yakmaz.. farzedelim yaktı.. şehirler arasında 200 krşamı düşüyormuş.. olcak işmi bu şimdi..yarı yarıyadan bile fazla düşüyor.. hangi mantık kabul eder bunu..



    çok yakıyordur ama bu kadar değil.. ve şehirler arasıda olsa 200 krşun çok üzerinde yakar..





    Adam çok yakmasının sebebini kendisi söylemiş zaten.




  • 'bu araçla sakin kullanmanın mümkün olmadığını ifade etti.'

    Tüm olay bundan ibaret aslında. 180 HP sakin kullanımda aşırı yakmıyor ama sakin kulanamıyosun ki işte.Altındaki canavar sana devamlı diyoki 'beni uçur,ayağını gazdan hiç kesme'
  • Satılan İnsigniaların çoğuna dikkat ederseniz 115 HP olan model. 180 daha az.
  • 60-70.000 küsur liralık ( fiyatı örnek olarak verdim. bknz. kafadan sallama ) bir etiketi taşıyan otomobile sahip olmak :

    Cicim aylarında neler oluyor ?

    1- Ya kredi çekip borcun altına giriyor,
    2- Ya takas + kalanı peşin yapıyor,
    3- Ya da tüm bedeli peşin ödüyor.

    3 durumda da sonuç aynıdır : 60-70.000 küsur liralık, 180 Hp gücünde bir otomobile sahip olma isteği

    Neler unutuluyor ?

    1- Bu araçların bazılarının vergi dilimi yüksektir.
    2- Şehir içi yakıt tüketimleri diğer araçlara göre fazladır.
    3- Dip gaz ile aksiyonlu sürüşlerde yakıta acımazlar.
    4- Bugün elde para varsa, yarın olmayabilir. Limitine kadar tüketme elindekini.
    5- Kredi işi "vade" uzadıkça "riskin altına bile bile" girmektir.
    6- Bakım ücretleri, parça ücretleri diğer araçlara göre yüksektir.
    7- Önemli olan yeni çıkan bir ürüne ilk sahip olmak değil, bütçenin uygun olduğu bir an bütçeye en uygun ürünü alabilmektir.

    Bu gibi maddeler uzar gider.

    Sonra neler söyleniyor ?

    1- Bu aracın yakıtı fazla ama süper kaçıyor.
    2- Servis bir girdim, servis mi bana girdi, ben mi servise girdim belli değil valla.
    3- Ya hacı, bu aracın MTV'si ne böyle ya.
    4- Valla araç süper de, motor çekmiyor ( Özellikle bu sözde, sağdan soldan duyulan negatif görüşlerin etkisi büyüktür. )

    gibi şeyler.


    Where is your brain my man ?

    Onu da mı "takasa" verdin ? :)


    Önemli not : İmkanı olan kişi, her koşulda her otomobile gönül rahatlığı ile biner, kullanır. İmkanı olanlara herhangi bir sözümüz yoktur.


    Saygı ve sevgi ile.
    Dünya gözü ile 5.35i 'ye gitmiyor diyen adam görmüş dostunuz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mde -- 27 Eylül 2009; 18:40:02 >




  • 60000 lira ve üstü çok ciddi rakamlara kıyıp bu arabayı alacak olsam,daha 5000 km içinde fren disklerinde olur olmaz çizikler görsem üstüne birde servisteki elemanların diskleri tornalayalım diye ürettikleri adına çözüm dedikleri ancak tamamen bir çözümsüzlük örneğini duymuş olsam,180 beygirlik gücüne rağmen dik bir yokuşu cıktıktan sonra balatalardan ağır bir koku duysam heleki bu aracı İstanbul trafiğinde kullanacak olsam,yolda gideken sağından solundan çatır çutur plastik sesler duysam,kendi kendime 'yahu bu aracı alalı daha ne kadar olduki bu sorunlar da neyin nesi,ben en iyisi ilerde daha büyük sorunlarla uğraşmayayım,yetkili serviste zaten bu sorunlara araç garantide olmasına rağmen yeterince ilgi göstermiyor,garanti süresi dolunca direk kokumu geldi baskı balata faturasını keserler deyip üçüne beşine bakmayıp böyle sorunlarla karşılaşacağım araçtan kurtulurdum.Fiyatı premium markalara yaklaşmış bir aracın karşılaşabileceği sorunlar değil bunlar.Görünüşü ve motor performansı mükemmel bir araç ama,uzun vadede bu aracın kendini kanıtlamasına ve çıkan sorunlara bir an önce çözüm üretip müşterilerini memnun etmesine ihtiyacı var.Sıfır arabanın diskine torna yapmak yetkili servis adına utanç verici bir çözüm önerisidir.




  • güzel açıklamışsınız
  • @Uludar

    Zavallı Opel demek.....


    Sana sadece şunu söylüyorum : Git insignianın koltuğuna otur.Sürmene gerek yok.Sadece kokpite bak,plastiğinie filan bi dokun yeter.

    Sonra gel tekrar yorum yaz

    Zavallı olan kim görürsün ozaman



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Efsane_Legend38 -- 1 Ekim 2009; 20:12:12 >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.