Şimdi Ara

insignia ve inanılması zor bir kazadan kurtuluş (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
30
Cevap
0
Favori
3.956
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • D sınıfında arkadan çarpışma testlerinde INSIGNIA'nın en yüksek puanı aldığını unutmayalım..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi onurcan.kaymak -- 31 Ağustos 2009; 13:54:15 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: meta80

    vade gelmemiş
    (fakat araç kuş serisi toros vb olsaydı )
    quote:

    Orijinalden alıntı: Ünal

    Tam bir mucize.



    yaf sapla samanı karıştırma şimci arkadaşım sınıf farkı var ayrıca tamam torros kötü şahin kötü eywallah aama bi düşün bu araçlar yaklaşık 20-30 yıldır yollarda halada kullanılıyo bak sence insinia yada passat sence 20 yıl sonra yollarda olacakmı hiç sannmıyorum ...


    ayrıca bu kaza tamamen şans eseri kurtulmuş yoksa npac falan hikaye ncaplı araç param parça olmuş bide o yönnden bak bu kadar dagılan bi araç takla atsa ne olur bide onu düşünmek lazım




  • Diğer fotolara bakmadan yorum yapmayın arkadaşlar, dandik bir araç olsaydı o kazada ortadan ikiye ayrılırdı. Baksanıza kaç metre öylece sürüklenmiş ve araç ikiye ayrılmamış. Dediğiniz gibi şans faktörü de olabilir belli ölçü de ancak şase sağlam olmasa o araçtan kimse sağ çıkamazdı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cagdascac

    Diğer fotolara bakmadan yorum yapmayın arkadaşlar, dandik bir araç olsaydı o kazada ortadan ikiye ayrılırdı. Baksanıza kaç metre öylece sürüklenmiş ve araç ikiye ayrılmamış. Dediğiniz gibi şans faktörü de olabilir belli ölçü de ancak şase sağlam olmasa o araçtan kimse sağ çıkamazdı.

    iyide araba ayrılması imkansız çünkü tost olmuş ama ayrılmıştan beter olmuş
  • Araçla ncap testiyle adamın kurtulmasının alakası olduğunu düşünmüyorum...

    Tamamen şans işi...

    Hatta diğer fotolara bakarsanız ön göğüs oynamış yerinden, direksiyon sürücüyü sıkıştırdı sıkıştırcak neredeyse...

    5-10 km daha hızlı bir kaza olsaydı tamamen adamı sıkıştırcaktı bence ve ölümle sonuçlanabilirdi...

    euro ncap testleri 64 km hızla yapılır...

    Bu tarz kazalarla alakası yoktur orda elde edilen değerlerin...
  • Adam ölmemiş ama ne olmuş?? hayatının kalan kısmını bitkisel hayatta yatağa ve oksijen tüpüne bağlı olarakmı geçirecek.
    Kişiyle ilgili başka bilgi varmı??
  • 1. Tır şoförünün öldüğü palavra bence, diğer resimlere bakarsanız, tırların farları bile sağlam, insignanın üstünden geçmiş.. Şoför o sırada birşey içiyorsa o boğazında kalmıştır, nefes alamayıp ölmüş olabilir.

    Ayrıca şansa inanmam, hayat tesadüflere bırakılmayacak kadar karmaşıktır.

    8. kattan düşen bebek ölmüyor, ben 4. kattan atlayınca bacağım kırılıyor. Bu şans değildir.

    Hür iradenizle bir iş yaparsınız. Sonuçları ise kaderinizde bellidir. Eğer kaderinizde bir değişiklik olursa buna da kaza oldu denir. Yani ertelendi gibi bir manada kullanılır. Tıpkı namazların kazaya kalması gibi..

    2 Buradaki şoförde bir KAZA geçirmiş.. Milyonlarca kombinasyonda birşeyler değişmiş ve adam hayatta kalmış. Yoksa NCAP testinde bu kazayı 100 defa simule etsinler hiç birinde adam içinden canlı çıkamaz..

    3. Hava yastıklarını da büyütmeyin.. Hava yastıkları bedenin, özellikle de göğüs kafesi ve boyun bölgesinin sert plastik ve metalle ANLIK temasını minimuma indirger. Örneğin kazanın etkisiyle kafanın cama çarpmaması yada çok savrulup kırılmaması gibi. Bunun gibi bir kazada, zaten çelik, metal ne varsa kabinin içine girmiş. Hava yastığının yapabileceği birşey yok. Çünkü çarpmadan çok ezme var..

    SONUÇ: Insigna D sınıfına yakışanı yapmış.. Şoförün ise henüz zamanı dolmamış..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: synthesizer

    1. Tır şoförünün öldüğü palavra bence, diğer resimlere bakarsanız, tırların farları bile sağlam, insignanın üstünden geçmiş.. Şoför o sırada birşey içiyorsa o boğazında kalmıştır, nefes alamayıp ölmüş olabilir.

    Ayrıca şansa inanmam, hayat tesadüflere bırakılmayacak kadar karmaşıktır.

    8. kattan düşen bebek ölmüyor, ben 4. kattan atlayınca bacağım kırılıyor. Bu şans değildir.

    Hür iradenizle bir iş yaparsınız. Sonuçları ise kaderinizde bellidir. Eğer kaderinizde bir değişiklik olursa buna da kaza oldu denir. Yani ertelendi gibi bir manada kullanılır. Tıpkı namazların kazaya kalması gibi..

    2 Buradaki şoförde bir KAZA geçirmiş.. Milyonlarca kombinasyonda birşeyler değişmiş ve adam hayatta kalmış. Yoksa NCAP testinde bu kazayı 100 defa simule etsinler hiç birinde adam içinden canlı çıkamaz..

    3. Hava yastıklarını da büyütmeyin.. Hava yastıkları bedenin, özellikle de göğüs kafesi ve boyun bölgesinin sert plastik ve metalle ANLIK temasını minimuma indirger. Örneğin kazanın etkisiyle kafanın cama çarpmaması yada çok savrulup kırılmaması gibi. Bunun gibi bir kazada, zaten çelik, metal ne varsa kabinin içine girmiş. Hava yastığının yapabileceği birşey yok. Çünkü çarpmadan çok ezme var..

    SONUÇ: Insigna D sınıfına yakışanı yapmış.. Şoförün ise henüz zamanı dolmamış..
    tırın şöförünün bu kazada ölmesi imkansız çünkü tırların şöferin ayak koydgu yer yani pedallar yerden 1,30 cm yukrada benlki daha fazla isignina ise taş çatlasa 160 cm yükseklikte ölümcül darbe veremez




  • Çarpma testiyle hava yastıgıyla ne alakası var. Araba çarpmamış resmen ezilmiş. Dreksiyon sag tarafta olsaydı şöförde muhtemelen ölmüş olurdu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Deep_Blue_1


    quote:

    Orijinalden alıntı: synthesizer

    1. Tır şoförünün öldüğü palavra bence, diğer resimlere bakarsanız, tırların farları bile sağlam, insignanın üstünden geçmiş.. Şoför o sırada birşey içiyorsa o boğazında kalmıştır, nefes alamayıp ölmüş olabilir.

    Ayrıca şansa inanmam, hayat tesadüflere bırakılmayacak kadar karmaşıktır.

    8. kattan düşen bebek ölmüyor, ben 4. kattan atlayınca bacağım kırılıyor. Bu şans değildir.

    Hür iradenizle bir iş yaparsınız. Sonuçları ise kaderinizde bellidir. Eğer kaderinizde bir değişiklik olursa buna da kaza oldu denir. Yani ertelendi gibi bir manada kullanılır. Tıpkı namazların kazaya kalması gibi..

    2 Buradaki şoförde bir KAZA geçirmiş.. Milyonlarca kombinasyonda birşeyler değişmiş ve adam hayatta kalmış. Yoksa NCAP testinde bu kazayı 100 defa simule etsinler hiç birinde adam içinden canlı çıkamaz..

    3. Hava yastıklarını da büyütmeyin.. Hava yastıkları bedenin, özellikle de göğüs kafesi ve boyun bölgesinin sert plastik ve metalle ANLIK temasını minimuma indirger. Örneğin kazanın etkisiyle kafanın cama çarpmaması yada çok savrulup kırılmaması gibi. Bunun gibi bir kazada, zaten çelik, metal ne varsa kabinin içine girmiş. Hava yastığının yapabileceği birşey yok. Çünkü çarpmadan çok ezme var..

    SONUÇ: Insigna D sınıfına yakışanı yapmış.. Şoförün ise henüz zamanı dolmamış..
    tırın şöförünün bu kazada ölmesi imkansız çünkü tırların şöferin ayak koydgu yer yani pedallar yerden 1,30 cm yukrada benlki daha fazla isignina ise taş çatlasa 160 cm yükseklikte ölümcül darbe veremez



    kimin ölüp kimin ölmeyeceğine siz mi karar veriyorsunuz?
    insanın ölmesi için yerdeki taş bile bahane olabilir, ayağı takılır düşer, ölür.
    tır şöförünün kafasını cama vurup beyin kanaması geçirip gitmediği ne malum?

    ölmek için illa ki alengirli birşeyler mi lazım?




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.