Şimdi Ara

Insignia’ya yeni BiTurbo dizel motor (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
61
Cevap
0
Favori
12.368
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: asoz

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell


    quote:

    Orijinalden alıntı: asoz

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    auto sanziman baltaliyor 0-100u.

    Aynı şanzumandan 3 serisinde de var, 6 ileri ve tork konvertörlü....

    şanzumandan başka beceriksizlikler söz konusu bu durumda :)

    bmw nin steptronic i ile opelin sanzumanini kiyaslamiyosun umarim.

    elmayla armut zira.

    Kıyaslıyorum çünkü ikisi de tork konvertörlü eski tip şanzuman....

    bilmediğimiz birşey varsa anlat biz de öğrenelim...

    Bende anlamıyorum, sırf Opel için değil Chevrolet'lerinde 0-100 değerleri biraz yavaş otomatikte.

    Gerçi tork konvertörleri arasında fark var, yani aktarma kayıpları mesela Bmw'de daha az ( Hele son çıkan ZF 8 ileri de çok iyi ), birde Opel şanzıman oranlarını uzun tutmuş olabilir.

    Çünkü 0-100'deki hantallığı, yüksek süratlerde yok diye düşünüyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: asoz

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell


    quote:

    Orijinalden alıntı: asoz

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    auto sanziman baltaliyor 0-100u.

    Aynı şanzumandan 3 serisinde de var, 6 ileri ve tork konvertörlü....

    şanzumandan başka beceriksizlikler söz konusu bu durumda :)

    bmw nin steptronic i ile opelin sanzumanini kiyaslamiyosun umarim.

    elmayla armut zira.

    Kıyaslıyorum çünkü ikisi de tork konvertörlü eski tip şanzuman....

    bilmediğimiz birşey varsa anlat biz de öğrenelim...

    Şanzumanın aracı ne hale getirdigini görmek için buradaki değerlere bakabilirsin arkadaşım.


    http://forum.donanimhaber.com/m_55332336/tm.htm


    Zira insignia'nın üzerindeki aynı şanzuman.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: asoz

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell


    quote:

    Orijinalden alıntı: asoz

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    auto sanziman baltaliyor 0-100u.

    Aynı şanzumandan 3 serisinde de var, 6 ileri ve tork konvertörlü....

    şanzumandan başka beceriksizlikler söz konusu bu durumda :)

    bmw nin steptronic i ile opelin sanzumanini kiyaslamiyosun umarim.

    elmayla armut zira.

    Kıyaslıyorum çünkü ikisi de tork konvertörlü eski tip şanzuman....

    bilmediğimiz birşey varsa anlat biz de öğrenelim...

    Şanzumanın aracı ne hale getirdigini görmek için buradaki değerlere bakabilirsin arkadaşım.


    http://forum.donanimhaber.com/m_55332336/tm.htm


    Zira insignia'nın üzerindeki aynı şanzuman.

    Ya ben şanzumanın aracın performansını baltaladığını farkındayım... ben sana yukarıda yazdığın "BMW'nin şanzumanı ile opelin şanzumanını kıyaslamıyorsun dimi, biri elma biri armut" cümlenin detayını soruyorum...

    ikisi de tork konvertörlü eski tip dediğimiz şanzuman değil mi ? Nasıl elma ile armut oluyor diyorum...

    İki şanzuman arasında benim bilmediğim bir fark mı var yani ...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: asoz

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: asoz

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell


    quote:

    Orijinalden alıntı: asoz

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    auto sanziman baltaliyor 0-100u.

    Aynı şanzumandan 3 serisinde de var, 6 ileri ve tork konvertörlü....

    şanzumandan başka beceriksizlikler söz konusu bu durumda :)

    bmw nin steptronic i ile opelin sanzumanini kiyaslamiyosun umarim.

    elmayla armut zira.

    Kıyaslıyorum çünkü ikisi de tork konvertörlü eski tip şanzuman....

    bilmediğimiz birşey varsa anlat biz de öğrenelim...

    Şanzumanın aracı ne hale getirdigini görmek için buradaki değerlere bakabilirsin arkadaşım.


    http://forum.donanimhaber.com/m_55332336/tm.htm


    Zira insignia'nın üzerindeki aynı şanzuman.

    Ya ben şanzumanın aracın performansını baltaladığını farkındayım... ben sana yukarıda yazdığın "BMW'nin şanzumanı ile opelin şanzumanını kıyaslamıyorsun dimi, biri elma biri armut" cümlenin detayını soruyorum...

    ikisi de tork konvertörlü eski tip dediğimiz şanzuman değil mi ? Nasıl elma ile armut oluyor diyorum...

    İki şanzuman arasında benim bilmediğim bir fark mı var yani ...

    Arkadaşım neyin peşindesin? madem ikiside nası olsa aynı teknoloji, gidip Pioneer dvd yerine Kamasonic dvd al, yada ne biliyim Blakcberry yerine gidip çin malı bir smartphone al.


    Merak etme imzandaki araç, mevzusu geçen opelden her yönüyle çok daha iyi bir araç, kompleks yapacak bir durum yok yani ortada.




  • Arabaya 100 bin tl üzeri para verip, yılda o kadar vergi ödemeyi göze alacak olsam bakacağım en son araba.
  • opel kasa olarak ,görünüş olarak dizayn olarak ki son kasalarla sorunsuzda diyebiliriz cok cok iyi , ama 0-100 özürlüsü bir marka..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: asoz

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: asoz

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell


    quote:

    Orijinalden alıntı: asoz

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    auto sanziman baltaliyor 0-100u.

    Aynı şanzumandan 3 serisinde de var, 6 ileri ve tork konvertörlü....

    şanzumandan başka beceriksizlikler söz konusu bu durumda :)

    bmw nin steptronic i ile opelin sanzumanini kiyaslamiyosun umarim.

    elmayla armut zira.

    Kıyaslıyorum çünkü ikisi de tork konvertörlü eski tip şanzuman....

    bilmediğimiz birşey varsa anlat biz de öğrenelim...

    Şanzumanın aracı ne hale getirdigini görmek için buradaki değerlere bakabilirsin arkadaşım.


    http://forum.donanimhaber.com/m_55332336/tm.htm


    Zira insignia'nın üzerindeki aynı şanzuman.

    Ya ben şanzumanın aracın performansını baltaladığını farkındayım... ben sana yukarıda yazdığın "BMW'nin şanzumanı ile opelin şanzumanını kıyaslamıyorsun dimi, biri elma biri armut" cümlenin detayını soruyorum...

    ikisi de tork konvertörlü eski tip dediğimiz şanzuman değil mi ? Nasıl elma ile armut oluyor diyorum...

    İki şanzuman arasında benim bilmediğim bir fark mı var yani ...

    Arkadaşım neyin peşindesin? madem ikiside nası olsa aynı teknoloji, gidip Pioneer dvd yerine Kamasonic dvd al, yada ne biliyim Blakcberry yerine gidip çin malı bir smartphone al.


    Merak etme imzandaki araç, mevzusu geçen opelden her yönüyle çok daha iyi bir araç, kompleks yapacak bir durum yok yani ortada.

    bak ya... Anında seviye yerlere indi...

    Madem bilgi sahibi değilsin fikir sahibi olup da buraya niye bilmiş bilmiş cümleler yazıyorsun....

    Opel'in şanzumanı da BMW'nin şanzumanı da aynı tip ve aynı vites sayısına sahip şanzumanlar... Birisi diğerinden daha başarılı veya kaliteli olsa da olmasa da ikisi de ELMA ile ARMUT değil.... Bir tanesi diğerinden sistem olarak farklı olsaydı, mesela biri çift kavrama şanzuman olsaydı ozaman senin bu yorumunun belki bir anlamı olurdu, ama yok, sırf bilmişlik yapmak adına yazdığın bir yorum işte...

    Direk yaptığım yoruma "iki şanzumanı kıyaslamıyorsun dimi, biri elma biri armut" deyip alıntı yapıyorsun, sonra açıkla nasıl elma ile armutmuş deyince de seviyeni yerlere indiriyorsun... buraya yorum yazmak zorunda değilsin, e peki madem değilsin niye "behey cahil sen nasıl oluyor da iki şanzumanı kıyaslıyorsun" manasına gelen cümleler kuruyorsun ?

    Neyse... Bidahakine bildiğin konularda bilmişlik yaparsın da karşındakine açıklayacak birşeylerin olur umarım...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: asoz

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: asoz

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: asoz

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell


    quote:

    Orijinalden alıntı: asoz

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    auto sanziman baltaliyor 0-100u.

    Aynı şanzumandan 3 serisinde de var, 6 ileri ve tork konvertörlü....

    şanzumandan başka beceriksizlikler söz konusu bu durumda :)

    bmw nin steptronic i ile opelin sanzumanini kiyaslamiyosun umarim.

    elmayla armut zira.

    Kıyaslıyorum çünkü ikisi de tork konvertörlü eski tip şanzuman....

    bilmediğimiz birşey varsa anlat biz de öğrenelim...

    Şanzumanın aracı ne hale getirdigini görmek için buradaki değerlere bakabilirsin arkadaşım.


    http://forum.donanimhaber.com/m_55332336/tm.htm


    Zira insignia'nın üzerindeki aynı şanzuman.

    Ya ben şanzumanın aracın performansını baltaladığını farkındayım... ben sana yukarıda yazdığın "BMW'nin şanzumanı ile opelin şanzumanını kıyaslamıyorsun dimi, biri elma biri armut" cümlenin detayını soruyorum...

    ikisi de tork konvertörlü eski tip dediğimiz şanzuman değil mi ? Nasıl elma ile armut oluyor diyorum...

    İki şanzuman arasında benim bilmediğim bir fark mı var yani ...

    Arkadaşım neyin peşindesin? madem ikiside nası olsa aynı teknoloji, gidip Pioneer dvd yerine Kamasonic dvd al, yada ne biliyim Blakcberry yerine gidip çin malı bir smartphone al.


    Merak etme imzandaki araç, mevzusu geçen opelden her yönüyle çok daha iyi bir araç, kompleks yapacak bir durum yok yani ortada.

    bak ya... Anında seviye yerlere indi...

    Madem bilgi sahibi değilsin fikir sahibi olup da buraya niye bilmiş bilmiş cümleler yazıyorsun....

    Opel'in şanzumanı da BMW'nin şanzumanı da aynı tip ve aynı vites sayısına sahip şanzumanlar... Birisi diğerinden daha başarılı veya kaliteli olsa da olmasa da ikisi de ELMA ile ARMUT değil.... Bir tanesi diğerinden sistem olarak farklı olsaydı, mesela biri çift kavrama şanzuman olsaydı ozaman senin bu yorumunun belki bir anlamı olurdu, ama yok, sırf bilmişlik yapmak adına yazdığın bir yorum işte...

    Direk yaptığım yoruma "iki şanzumanı kıyaslamıyorsun dimi, biri elma biri armut" deyip alıntı yapıyorsun, sonra açıkla nasıl elma ile armutmuş deyince de seviyeni yerlere indiriyorsun... buraya yorum yazmak zorunda değilsin, e peki madem değilsin niye "behey cahil sen nasıl oluyor da iki şanzumanı kıyaslıyorsun" manasına gelen cümleler kuruyorsun ?

    Neyse... Bidahakine bildiğin konularda bilmişlik yaparsın da karşındakine açıklayacak birşeylerin olur umarım...

    Ne seviyesi arkadaşım başıma bela mısın sen?

    Madem sen de ikiside aynı şanzuman aralarında hicbir fark yok diyorsun, anlat bakalim steptronic ile opelin şanzumanının üretim - teknoloji detaylarini ve çalışma prensiplerini? İlla teknik açıklama bekliyorsan buyur meydan senin?


    Her gördüğün sakallı deden, her gördüğün tork konvektörlüde bir değildir.


    İkiside prensipte aynı kategoride şanzuman olsalar da, birinin araci rezil, diğerinin vezir yaptıgı iki aracın verileri ile gün gibi ortadadır. BMW nin şanzumanının ne kadar başarılı olduğu, neredeyse manuelle bile zar zor yakalanacak bir 0-100 verisi çıkartmasindan bellidir.

    GM'in AT sinin ne halt ettiğide ortadadır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi The Division Bell -- 7 Aralık 2011; 0:31:47 >




  • Hala biri çok iyidir , diğeri çok kötüdür diyorsun....


    ikisinin ELMA ile ARMUT olacak kadar farklı olan (şu senin iddiana göre) yapılarını bir öğrenemedik gitti...

    Evet biri rezil , diğeri iyi... Bunu anlamamak için aptal olmak lazım zaten, mevzu bu değil, mesele senin zort diye çıkıp "bre cahil sen nasıl oluyor iki şanzumanı kıyaslıyorsun , biri elma diğeri armut" diye bilmişlik yapman...

    Ben de işin teknik detayını senin gibi bir üstadın açıklamasını ve şu cahilliğimizden kurtulabilmeyi arzuluyorum o kadar....
  • Tamam birader sen haklısın ok.
  • Sıra 1.6 dizele geldi artık..
  • çok üzgünüm ama bu motor Opel'e ait değil. GM grubundaki tüm araçlar "Fiat Powertrain Technologies" tarafından geliştirilmekte.

    http://en.wikipedia.org/wiki/JTD_engine#2.0

    Saab, Chevrolet, Opel, Vauxhall, Suzuki, Alfa, Lancia hepsi aynı motorları kullanmakta.
  • 195 donkey power.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Golf 1.4 122ps, Astra 1.4 140ps - jetta 1.6 105ps, (şu anda kullandığım) 2.0 130ps ile 0-100 km hıza ulaşmasında geride kalıyor.

    Gücü üretiyor ama aktaramıyor veya vw teknolojisi opel'den bir adım önde.

    Bir diğer örnek 184ps ve arkadan itişli, bu nedenle bir miktar güç kaybetmesine rağmen onunda değerleri daha iyi...

    hayırlısı olsun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: donniedarko

    çok üzgünüm ama bu motor Opel'e ait değil. GM grubundaki tüm araçlar "Fiat Powertrain Technologies" tarafından geliştirilmekte.

    http://en.wikipedia.org/wiki/JTD_engine#2.0

    Saab, Chevrolet, Opel, Vauxhall, Suzuki, Alfa, Lancia hepsi aynı motorları kullanmakta.

    Bunu ben yazacaktım ama Opelciler "Opel dizel motorlarını kendi yapmıyor, Fiat'tan alıyor" deyince çok sinirleniyorlar .

    Verdiğin linkte İnsignia'daki 2.0 dizelin de "Fiat Powertrain Technologies" tarafınfan geliştirilip üretildiği açıkça yazıyor ama gel de anlat.




  • Yeni nesil güzel bir motora benziyor fiyat 100000lerde olur gibi geliyor banada...
  • Opel de bir dual clutch sanzuman gelmedikçe 0 100 ler değişmez manuellerinde ki 0 100 ün yüksek olmasının tek sebebi dişli oranlarıdır. bir opel kullanıcısı olarak 0 100 yavas olsa da yüksek hızlarda daha az yakıt tüketimi kazanıyorsunuz. Bmw opel otomatik sanzuman muhabbeti de bana komik geldi. 0 100 hızlanmalarını tek nedeni sanzuman basarısızlığır çünkü opelin otomatikleri rezil durumda ama bu motor her türlü bmw nin 2.0 dan iyidir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi frukan -- 6 Şubat 2012; 11:31:24 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zeytinkoy

    quote:

    Orijinalden alıntı: donniedarko

    çok üzgünüm ama bu motor Opel'e ait değil. GM grubundaki tüm araçlar "Fiat Powertrain Technologies" tarafından geliştirilmekte.

    http://en.wikipedia.org/wiki/JTD_engine#2.0

    Saab, Chevrolet, Opel, Vauxhall, Suzuki, Alfa, Lancia hepsi aynı motorları kullanmakta.

    Bunu ben yazacaktım ama Opelciler "Opel dizel motorlarını kendi yapmıyor, Fiat'tan alıyor" deyince çok sinirleniyorlar .

    Verdiğin linkte İnsignia'daki 2.0 dizelin de "Fiat Powertrain Technologies" tarafınfan geliştirilip üretildiği açıkça yazıyor ama gel de anlat.



    fiat adının verdiği bir psikoloji :D fiat lafı geçince kalitesiz denilmiş gibi hissediyorlar oysa ki fiat ın dizelleri oldukca basarılı bence




  • 320d'yi geçtim bir üst sınıf olan 184'lük 520d bile bu arabayı çaput eder bırakır yolda.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi canozpinar -- 6 Şubat 2012; 11:49:39 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zeytinkoy

    quote:

    Orijinalden alıntı: donniedarko

    çok üzgünüm ama bu motor Opel'e ait değil. GM grubundaki tüm araçlar "Fiat Powertrain Technologies" tarafından geliştirilmekte.

    http://en.wikipedia.org/wiki/JTD_engine#2.0

    Saab, Chevrolet, Opel, Vauxhall, Suzuki, Alfa, Lancia hepsi aynı motorları kullanmakta.

    Bunu ben yazacaktım ama Opelciler "Opel dizel motorlarını kendi yapmıyor, Fiat'tan alıyor" deyince çok sinirleniyorlar .

    Verdiğin linkte İnsignia'daki 2.0 dizelin de "Fiat Powertrain Technologies" tarafınfan geliştirilip üretildiği açıkça yazıyor ama gel de anlat.



    bahsi geçen motoru bilmem ama 1.3CDTI için daha önce okuduğum şöyle bir yorum vardı.
    http://forum.donanimhaber.com/fb.asp?m=55252139




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.