Şimdi Ara

''internet bağlantınız dengesiz'' sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
11
Cevap
0
Favori
20.648
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar telefonumun modeli S4

    4.4 geldikten sonra çok fazla olarak ''internet bağlantınız dengesiz'' hatası alıyorum.

    vatsapta konuşuyorum gayet wifi ye bağlıyken, ama görsel gönderemiyorum da alamıyorum da. vatsap kullanırken sıkıntı yaratmayan modemim google play e girmiyor saatlerce beklememe rağmen. modemin dibinde olmama rağmen bağlantı kesildi vs hatası alıyorum. dibimde 8 bit wifi var ama ben telefonda avea internetini kullanmak zorunda kalıyorum.

    gözünüzü seveyim bir yardım edin. internetin tüm uygulamalarda sorunsuz çalışması ve telefonun sorunsuz olarak kablosuz ağa ağlanması için ne yapmam lazım? lütfen bildiklerinizi esirgemeyin..

    ben böyle saçma bir iş görmedim. ve bir dahaki telefonum kesinlikle samsung olmayacak..







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    İnternet Bağlantınız Dengesiz Ne Demek?

    "Ağınız dengesiz" hatası, internet bağlantınızın tutarlı veya güvenilir olmadığını gösterir. Bu, çevrimiçi etkinliklerini kesintiye uğratabilecek dengesiz bir internet bağlantısını ifade eder.

    Ağ Dengesizliğinin Nedenleri

    "Ağ dengesiz" hatasının birkaç nedeni olabilir:

    • Zayıf veya kesintiye uğrayan Wi-Fi sinyali
    • Ağ tıkanıklığı (çok sayıda cihaz aynı anda internete bağlanıyor)
    • Hatalı kablolar veya donanım
    • İnternet hizmet sağlayıcınızdaki (ISS) sorunlar

    Ağ Dengesizliğinin Belirtileri

    Ağ dengesizliği, aşağıdakiler gibi çeşitli belirtilerle kendini gösterebilir:

    • Yavaş internet hızları
    • Sık sık bağlantı kesintileri
    • Akış yapan videolarda donma veya gecikme
    • Çevrimiçi oyunlarda gecikme veya ping artışı
    • Web sitelerinin yüklenmesindeki gecikmeler

    Ağ Dengesizliği Sorunlarını Giderme

    Ağ dengesizliği sorunlarını gidermek için şu adımları izleyebilirsin:

    • Modem ve yönlendiriciyi yeniden başlat.
    • Cihazlarını doğrudan yönlendiriciye bağla ve Wi-Fi'yi devre dışı bırak.
    • Diğer cihazların bağlantısını kes ve ağ tıkanıklığını azalt.
    • Kabloları kontrol et ve hasarlı veya gevşek kabloları değiştir.
    • İnternet hizmet sağlayıcınla iletişime geç ve herhangi bir sorun olup olmadığını kontrol et.

    Bu adımlar sorunu çözmezse, ağ donanımında veya internet bağlantısında daha ciddi bir sorun olabilir. Bu durumda, profesyonel teknik destek almalısın.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Internetle ilgili bi sorun olabilir benimde oluyo . S3

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar bende note 3 n9005 sahibiyim bendede 4.4.2 geldikten sonra bu sorun olmaya başladı inşallah bu şekilde devam etmez
  • Bende s4 var. Ayni sekilde dengesiz bağlantı hatasini aliyorum. Nete baglanamiyorum. Surekli bağlandığım modemde suan baglanamiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bunun bi çözümü yok mu arkadaslar bendede aynı problem var
  • bende de var aynı sorun modemin dibinde bile aynını diyor
  • Bunu Yapın Sorun Bitsin …

    Cihazı kapatın (ardından pili çıkarıp tekrar takın denmiş ama pili sökmeden de olması lazım, cihazın kapandığına emin olmak için herhalde).
    Aynı anda Ses Açma + Home tuşu + Açma/Kapama (Power) tuşuna basılı tutun.
    Cihaz titreşim yaptığında sadece Power tuşunu bırakın, diğer iki tuşa basılı tutmaya devam edin.
    Android sistem kurtarma ekranı (menü) geldiğinde tuşları bırakın.
    Ses açma/kısma tuşları ile menüden ilerleyerek “WIPE CACHE PARTITION” seçeneği üzerine gelin ve Power tuşu işle seçin (önemli: yanlışlıkla “wipe data” seçmeyin, bütün ayarlarınız gider).
    Cache temizlenirken bekleyin, Reboot system seçeneği geldiğinde onun üzerinde iken Power tuşuna basıp cihazınızı tekrar başlatın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar bu sorun için samsung ile bile görüştüm ve en sonunda çözdüm;

    yapmanız gereken ;

    ayarlardan uygulama yöneticisini açıyoruz, ordan programlardan wifi direct a girip durmaya zorla diyoruz, daha sonrasında wifi direct teki cash i siliyoruz, sonra aynısını uygulama yöneticisinde ki wi-fi programında yapıypruz, durmaya zorla cash i sil..sonra teli açıp kapatıyoruz, bağlı olan wifi yi seçiyoruz, üzerine basarak ağ yapısını değiştirden statik ip yi seçiyoruz, orda ip sekmesine 2 ile 252 no arasında bir rakam girip kaydet diyoruz % 100 sorun çözülmüştür ;) ( çok dua edeceksiniz eminim %100 başarıdır ;)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Parko35 -- 12 Mart 2015; 17:29:01 >
  • Parko35 P kullanıcısına yanıt
    Üstad Sağolasın uyguladım sorunu çözdüm teşekkürler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Parko35

    arkadaşlar bu sorun için samsung ile bile görüştüm ve en sonunda çözdüm;

    yapmanız gereken ;

    ayarlardan uygulama yöneticisini açıyoruz, ordan programlardan wifi direct a girip durmaya zorla diyoruz, daha sonrasında wifi direct teki cash i siliyoruz, sonra aynısını uygulama yöneticisinde ki wi-fi programında yapıypruz, durmaya zorla cash i sil..sonra teli açıp kapatıyoruz, bağlı olan wifi yi seçiyoruz, üzerine basarak ağ yapısını değiştirden statik ip yi seçiyoruz, orda ip sekmesine 2 ile 252 no arasında bir rakam girip kaydet diyoruz % 100 sorun çözülmüştür ;) ( çok dua edeceksiniz eminim %100 başarıdır ;)

    Guzel kardesim su cache yi telefonda ne olarak geciyor tr kelimleride yanina yazsan ayrica ip adresi dedigin 192 ile basliyor onu degistirince baglanmiyor sunu resimlerle net bi sekilde anlatirsan herkes duaci olur boyle pek bisey anlasilmiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Parko35 kardeşim iyi güzel demişinde açıkta anlatmışın eyvAllah ama şu ip adresi bölümünü bıraz daha aç 192.168.1.110 örneğin böle bi adres var neresini değiştircez kaç yazalım
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.