Şimdi Ara

Internet Bağlantısı / Datron RTA1320

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
3
Cevap
0
Favori
714
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Bu durum son bir haftadır başıma gelmeye başladı . Modemi açıyorum 10dk-20dk. bazen hemen bile oluyor.Internet 10-15 sn. içinde kesilip tekrardan geliyor.5 dk. aralıklarlada hep sürüyor bu . TTNet müşteri hizmetlerini aradım sorunu hallettik falan dediler. Tamam birkaç gün hiç bi sorun yaşamadım ama 2 gün sonra yine aynı şekilde başladı . Kontrol için gelen adamda bağlantı hızın düşük falan diyordu . Gelen hatla modeme kadar 2 tane ek noktası var. Acaba diyorum ek oldukça bağlantı hızı düşüp kesilebilir mi ? Yada başka bir problem mi var ? Modemi USB'den bağlıyorum bilgisayara . Yardım edebilirseniz sevinirim .

    Şimdiden teşekkürler ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mesmerize -- 6 Ekim 2008; 2:22:02 >



  • Evet ekler bağlantı hızına etki eder. ADSL de en ufak parazit kopmalara neden olabilir. Eve dışardan gelen hatta hemen splitter takıp ADSL ucundan odanıza hiç ek yapmadan temiz bir hat çekmeniz yararlı olur ya da ekleri öyle elle elektrik kablosu bağlar gibi değilde özel bir parça var ek yapmak için kullanıyor telefoncularda vardır bu boncuk diyorlar onlarla yaparsanız daha iyi olur.

    Ayrıca ADSL kopmasının bir çok sebebi olabilir.

    İlk nedenleri evin içinde arayın

    1- Splitter arızası : Splitter arızalı ise telefon ve ADSL sinyalini ayıramaz ve telefon çaldığı anda ya da görüşmeye başladığınızdan kısa bir süre sonra ADSL kopar.
    2- Kabloların ek yerinde oluşan oksitlenmeler / temassızlıklar : Yukarıda da dediğim gibi bantlarla tutturularak yapılmış bir bağlantı sağlıklı olmaz ve uzun vadede sorun çıkartır en sağlamı eksiz temiz bir hat çekmek.

    Evin içinde yapılabilecekler bunlar yine kopmalar devam ediyorsa eğer biraz dışarı çıkalım örneğin,
    3- Apartmandaki kutudan eve gelen hat: Apartmandaki kutudan eve gelen hatta sorun olabilir ya da o kutuda sorun olabilir. Biri telefon falan bağlatmıştır ya da bişey olmuştur sizin hattınıza zarar gelmiştir, kablo kopmuştur temassızlık vardır. "121" Türk telekom arıza servisini arıyarak arıza kaydı bırakabilir ve bu sorunla ilgilenilmesini isteyebilirsiniz.

    4- Mahalledeki ana kutudaki bir arıza : Yine burda oluşabilecek bir arıza sizin adsl bağlantınızı etkileyebilir.


    Son olarak bişey daha söyliyecem, eğer telefonda cızırtı parazitlenme konuşulamıyacak derece gürültü var ise kesin ana hattınızda sorun var demektir. Evdeki hattınızı kontrol edip sağlamlığına güvendikten sonra TTnet Arıza servisinden yardım isteyip derdinizi açık açık anlatmakda fayda var 121 telefon arıza servisi telefon bağlamaktan başka bişeyden anlamıyor çünkü. Ama eğer telefonda hiç sorun yoksa nedeni evinizdeki hattınızda, splitter da ve modemde arayın.


    Kolay gelsin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Yazılımcı Online -- 6 Ekim 2008; 8:56:13 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Yazılımcı Online
    1- Splitter arızası : Splitter arızalı ise telefon ve ADSL sinyalini ayıramaz ve telefon çaldığı anda ya da görüşmeye başladığınızdan kısa bir süre sonra ADSL kopar.

    Bunun olacağını sanmıyorum.Gelen hattı direk modeme taktım yine aynı sorun.
    quote:

    Orjinalden alıntı: Yazılımcı Online
    2- Kabloların ek yerinde oluşan oksitlenmeler / temassızlıklar : Yukarıda da dediğim gibi bantlarla tutturularak yapılmış bir bağlantı sağlıklı olmaz ve uzun vadede sorun çıkartır en sağlamı eksiz temiz bir hat çekmek.

    Modeme gelene kadar 2 ek var. 1'i çatıda 2. si (diğerinin ucunca jak olmadığı için) modemin yanında.Bu olabilir ama defalarca tekrardan bağladım kabloları .
    quote:

    Orjinalden alıntı: Yazılımcı Online
    3- Apartmandaki kutudan eve gelen hat: Apartmandaki kutudan eve gelen hatta sorun olabilir ya da o kutuda sorun olabilir. Biri telefon falan bağlatmıştır ya da bişey olmuştur sizin hattınıza zarar gelmiştir, kablo kopmuştur temassızlık vardır. "121" Türk telekom arıza servisini arıyarak arıza kaydı bırakabilir ve bu sorunla ilgilenilmesini isteyebilirsiniz.

    4- Mahalledeki ana kutudaki bir arıza : Yine burda oluşabilecek bir arıza sizin adsl bağlantınızı etkileyebilir.

    Bunlardan biri olsaydı eğer telefonda çalışmazdı diye düşünüyorum.Fakat telefonda hiç bir sorun yok.



    Acaba diyorum çektiğim kablonun ortasında biryerde bi kopukluk / temazsızlık mı var ? Yeni bir kablo alıp denesem mi ?




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.