< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AndurilSs -- 23 Aralık 2022; 11:25:49 > < Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
İnternet Hız Problemi
-
-
Ben şöyle biliyorum misal bizde 8mbps vardı geçen sene superonline idi belli Bi miktara ulaşınca yani misal veriyorum paketiniz 8mbps ya 4mbps veya 6mbps alınca normal karşılanıyor gibi bişey söylemişti temsilci yine de emin değilim tam tabi başka Bi sorun da olabilir.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Konunuz uygun foruma taşınmıştır.
-
Temsilcinin bana söylediği 100 mbpsyi tam alabilirmişim modemi 2-3 saat kapat aç tekrar dene falan dedi ama sonuç değişmedi, modemde veya kullandığım kabloda mı bir yetersizlik var acaba.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Olabilir. Tekrar arayın ve dedikleriniz olmadı diyin muhtemelen ekip gönderip bakacaklardır veya sistemden başka bişey yapacaklardır bilemiyorum tabi
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Modem arayüz Sayfasına girip hat değerlerinizin olduğu ekran görüntüsünü atarsanız
Bakalım duruma
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Sanırım burayı diyorsunuz hangi bölüm gerekli bilmediğimten tamamını attım.
-
Bu konularda çok daha bilgili olan Ekspress Hocama etiketliyorum müsait zamanda bakıp açıklama yapacaktır
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Eyvallah hocam sağ olasın
-
Böyle dediğine göre bina altında T11 kabin falan olabilir bir kontrol edin bakalım.
Eğer yoksa 100'e yakınlaşmanız biraz zor zaten maximum gelen hızı kullanıyorsunuz.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Hım hiç dikkatimi çekmedi ama yarın bir kontrol edip geri dönüş yaparım hocam
-
Merhaba,
Öncelikle altyapim.net/ adresinden sorgulama sonucunuzu paylaşmanızı rica ediyorum. Bu sitede hat ile ilgili ortalama kapasite bilgisi paylaşılıyor.
Buna ek olarak modem arayüzünde görünen hat değerlerini eklerseniz hat sağlığı açısından yorum yapılabilir.
Hat değerlerinizi nereden ve nasıl alacağınızı bilmiyorsanız şu konu size yardımcı olacaktır ;
https://forum.donanimhaber.com/hat-degerleri-nasil-goruntulenir-hat-degerleri-nedir--101710746
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 25 Aralık 2022; 16:54:20 >
-
Merhaba hocam,
Buyrun istedikleriniz bu şekildedir. ayrıca daha önce bir arkadaşın söylediği t11 de binanın girişinde mevcut; ek olarak modemim Zyxel VMG3312-B10B modeli cat kablosu vesaire kendi orjinal kablosu. Sadece telefon hattından gelen ve modeme bağlanan kablo biraz fazla uzun ve biraz yıpranmış bir kablo o detayı da belirteyim. Şimdiden Teşekkürler
-
Merhaba 100 alamama sebebiniz t11 den çıkıp dairenize gelen kablonun eskimiş olması, yetersiz olmasından kaynaklanıyor. Bunun dışında sizin durumunuzda 100 alamamanız için bir sebep gözükmüyor.
Üstte linkte bahsettiğim işlemleri yaptığınız takdirde, bağlantı kalitesinde iyileşme olacak ve paket hızınızı alabileceksiniz. Şu an modeminize 82 civarında hız geliyor ama SNR değeriniz biraz düşük kalıyor. Bu yüzden daha yüksek hızları alamıyorsunuz.
-
hocam yardımınız için teşekkür ederim dediğinizi uygulayacağım bakalım sonuç değişecek mi tekrar bilgilendiririm. Görüşmek üzere..
-
Rica ederim hocam. Tercih edeceğiniz cat6 kabloda hiçbir ek olmamalı, modemden direkt olarak yola çıkarak t11 kutusuna kadar varmalı. Kabloyu bükmemeye dikkat edin. Aynı zamanda hiçbir ek yapmayın. İyi montaj yapılırsa değerlerinizde iyileşme göreceksiniz.
Kabloyu döşedikten sonra t11 kutunun yanında bırakın ve arıza kaydı bırakın. Gelen ekip o kabloyu kutuya takacaktır. Yeterli seviyede bol kablo bırakın kutunun yanında hocam.
-
Alt yapı sorguda 100 mbps görünüyor
apt altında kabin var
hız şuan 75 de
100 mbps hıza aldığımızda 100 göremiyorum kapasite bu kadar bunu gördüğünüze şükredin va durumu oldu
Benim değerler bu şekilde kopma falan yaşanmıyor .
modem arayüzünden kararlılık ayarını aşağı çeksem kaybım zararım olur mu ?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Hocam bir soru daha sorayım müsadenizle, evimizde sabit hat telefonda mevcut bu durum bir şeyi değiştirir mi? Yoksa yine aynı şekilde modemden t11 e cat6 kablo mu çekmem gerekir yoksa sabit hattan modeme gelen kabloda falan da bir sorun olabilir mi? Oradan başlama gerek var mı? Ya da direkt modemden t11 e cat6 cekmek mi sorunumu çözer
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Hocam selamlar. @krkmz1666
Binanızın altında bulunan T11 cihaz anladığım kadarıyla. Bu cihazın binadakilere yüz hız verememesi gibi bir durum ancak kutudan daireye gelen kabloyla ilgili bir sorun var ise mümkün olabilir. Bunun dışında söz konusu kutunun switchleriyle alakalı bir kapasite problemi var mıdır derseniz, değerlerinize bakarak söylüyorum ki yok gibi duruyor. Ara bağlantıda bir sorun olabilir. Belki kablo eski olabilir, belki ek vardır. Bu tarz sorunlar en çok karşılaşılan şeyler. Tabi daha detaylı bilgi vermesi adına @Ö1f1 hocamızı etiketleyeyim daha ayrıntılı yazacaktır hocam.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 29 Aralık 2022; 16:58:15 > -
Sabit hattı devre dışı bırakıp gelen kabloyu direkt olarak modeme takarak durum kontrolü yapabilirsiniz. İstediğiniz her şeyi sorabilirsiniz hocam estağfurullah,yardımcı olmak için buradayız.
Benzer içerikler
- tarife değişikliği ne zaman yapılmalı
- 444 0 375 sürekli arıyor
- hgw fiber güçlü modem
- ev internet taahhüt bitince ne olur
- ttnet kullanıcı adı
- türk telekom ev interneti fiyatları 2024
- turkcell abone sayısı
- statik ip
- türk telekom internet çekmiyor
- hat takılı ama şebeke yok
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X