Sabahtan beri internet yok. 09:00'da TurkNet'e kayıt açtım ve o şekilde beklemeye devam ediyorum. Ne bir bilgilendirme var ne de arızanın ne zaman giderileceğiyle ilgili bilgi var.
Arıza var mı onu da bilmiyorum.ADSL ışığı yanmıyor, arıza olduğunu sanıyorum. Bilinmezlik içinde çaresizce bekliyorum.
Bu arada yıl 2020..
Merhaba, oluşturduğunuz destek kaydına istinaden teknik uzmanlarımız ve saha ekipleri çalışma yaparak 3 iş günü içerisinde sorunu çözümleyecektir.
quote:
Orijinalden alıntı: TurkNetDestek
Merhaba, oluşturduğunuz destek kaydına istinaden teknik uzmanlarımız ve saha ekipleri çalışma yaparak 3 iş günü içerisinde sorunu çözümleyecektir.
Merhaba,
Bu zamanda 3 iş günü çok uzun bir zaman. Alternatif bir çözümünüz de yok.
Arıza neden kaynaklanıyor onun bilgisi de verilmiyor.
Yaklaşık 3 yıldır TürkNet abonesiyim ve ilk kez böyle bir kesinti yaşıyorum. Bu kesinti sonrası ,diğer internet sağlayıcıları araştırmaya başlama gereği hissettim.
Genel bir arıza var ve benim açık öğretim sınavım var. Umarım bugün İnternet gelir.
bigcrysis93B
kullanıcısına yanıt
Merhaba, sorun hala devam ediyor mu?
TurkNetDestek
kullanıcısına yanıt
35988373 destek no budur bugün netim açılmassa yarın iptal edip Türktelekoma geçicem bıktım artık tamda online sınav dönemine denk geldi açık öğret,m üniversite sınavlarımda kaldı çok sağ olunuz.Bu kadar kötü bir firma olmamanız gerekirdi ama benim portumu başkasının almasıda sizin iş bilmemezliğinizdir.Türktelekoma en ufak bir işi bile yaptıramıyorsunuz.Sorun dün saat 16:30dan beri devam ediyor.
bigcrysis93B
kullanıcısına yanıt
Destek kaydınız için ekiplerimize aciliyet bilgisini ileteceğim.
İletseniz ne olacak ki, ben burada netsiz kalmışım portum elimden alınmış kim bilir ne zaman netim gelir.
TurkNetDestek
kullanıcısına yanıt
Şuanda portum elimden alınmış kapatmışsınız neyimi yazıklar olsun sizlere.
bigcrysis93B
kullanıcısına yanıt
Merhaba, ekiplerimiz kaydınız üzerinden işlemlere devam ediyor. Gelişmeler size kayıt üzerinden ileteceğiz. Yaşamış olduğunuz sorun yüzünden üzgün olduğumu belirtmek isterim. Çözümlemek için elimizden geleni yapacağız.
TurkNetDestek
kullanıcısına yanıt
Türtelekom kaynaklı sorun yok diyor arıza kaydında sorun sizden kaynaklanıyor acil düzeltiniz.
bigcrysis93B
kullanıcısına yanıt
Ekiplerimize bilgi verdim, sizinle en kısa sürede iletişime geçeceğiz.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme