Merhaba arkadaşlar, Evde TurkNet kullanıyorum ama her ay mutlaka 1 kere 1 saatin üstünde(geçen ay 1 kere 4 günlük kesildi çıldırdım evde), 2-3 kere de 1 saatin altında internet kesintisi yaşıyorum. Evde 3 kişi uzaktan çalıştığımız için bizi çok ciddi bir şekilde etkiliyor. Acaba aynı evde farklı internet sağlayıcıya geçtiğimizde bu kesintilerde değişiklik olur mu yoksa aynı altyapıyı kullandığımız için yine benzer kesintiler yaşar mıyız? Çok teşekkürler şimdiden. |
İnternet Kesintileri Servis Sağlayıcısına Bağlı Mı?
-
-
Büyük ihtimal olacak gene kesintiniz. Hat değerlerinizi ekleyebilirmisiniz ?
-
Hat değerlerinden tam neyi kastettiğinizi bilimyorum ama en son destek kaydına gelen yanıt şöyle:
Arıza kaydı açıldığında Teknik Durum Bilgileri
Hat Fiziksel Durumu : KAPALI
Hat Yönetimsel Durumu : AÇIK
NmsHızProfil : 35840/6144.PRF
Upload Çıkış Gücü : 0.0
Download Çıkış Gücü : 0.0
Upload Kapasite Hızı : 0 kbps
Download Kapasite Hızı : 0 kbps
Upload Mevcut Hızı : 0 kbps
Download Mevcut Hızı : 0 kbps
Upload Noise Margin : 0.0 dB
Upload Attenuation : 0.0 dB
Download Noise Margin : 0.0 dB
DownloadAttenuation : 0.0 dB
Bunları arıza kaydı dışında kendim öğrenmek istersem nereden öğrenebilirim bilmiyorum.
-
Modem arkanız ne? Modem arayüzünden xdsl bilgileri vardır hocam onlar.
-
Sanırım burası hat değerleri. İnternet kopuk olduğu için bu şekilde şu an. Telefonun internetiyle bağlanıyorum maalesef.
-
Evet xdsl sinyali yok şuan. Arıza kaydınıza cevap bekleyin bakalım.
-
Merhaba, destek kaydı numaranızı PM üzerinden paylaşır mısınız? Hizmetinizi kontrol ederek size yardımcı olmak isterim. -
Şu anlık değerlerim bu şekilde. Son kesintiden önce hızım düzenli 35 mbit'ken şimdi 9 mbit'e düştü... Buradan gelecek kesintilere dair bir fikir edinilebilir mi? @Bilal52bilal52
Teknik ekiplere yönlendiriyorum demek dışında bir şey yapıyorsunuz sanki? Her ay en az 1 gün internet kesiliyor. Telefon da bakır kablolarla iletiliyor, elektrik de ama bu ikisinin kabloları nedense her ay kopmuyor? Cidden bu kopmalara ne sebep oluyor en azından söyleyin ki bilelim biz de. Her ay TTNet'e ilettik diyip duruyorsunuz, neden bu sorunlar oluyor söylemiyorsunuz.
-
Merhaba, kayıt numaranızı paylaşmanız durumunda kontrol ederek önceliğini teknik destek uzmanımıza iletirim ve kendisi arızanızla ilgili saha ekiplerinden detaylı bilgi alarak sizinle paylaşacaktır.
Benzer içerikler
- turknet altyapı haritası
- snr margin kaç olmalı
- pon ışığı yanmıyor
- diğer internet servis sağlayıcısında devam eden bir iş emriniz olduğu için şu an yeni abonelik işlemlerinizi başlatamıyoruz. mevcut servis sağlayıcı tarafından işleminiz sonlandırdıktan sonra tekrar başvuru yapabilirsiniz.
- turknet müşteri numarası öğrenme
- gigafiber nedir
- türk telekom port açma ücreti
- turknet fiyat 2024
- en hızlı internet
- turkcell abone sayısı
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X