< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
İNTERNET VAR ANCAK ONLİNE OYUN SERVİSLERİNE GİRİLEMİYOR.
-
-
Aile profili açık olabilir mi?
-
Aklıma ilk gelem buydu…
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Hayır böyle bir ayarı açmadım. Güvenlik duvarı da açık değil. Maalesef hiçbir çözüm bulamadım henüz. İl müdürlüğüne yönlendirdiler şikayeti. Bir kaç gün daha sürer dediler. Kimse bir şey anlamadı bu işten.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Hocam farklı dns dener misiniz modem arayüzünden 1.1.1.1 , 8.8.8.8 gibi
-
Denedim hocam. Maalesef aynı sorun devam ediyor.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Diğerlerinde sorun yoksa kablonet kaynaklıdır. Cgnat kaynaklı olabilir. Deneme amaçlı statik ip veya vpn le dene.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Otomatik açılmış olabilir bence yine de bunu bir kontrol et
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Aile profili açık işte, o da engelliyor oyunlara girmeni. Güvenli internet profili deniyor buna. Müşteri hizmetlerine söyleyin aç kapa yapsın düzeliyor. Her işletmecide olur bunlar ara ara.
-
Baktırdım buna. Güvenli internet kapalı. Müşteri hizmetleri ile teyit edildi.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Hocam aktif etsin. Akabinde biraz kalsın açık şekilde, sonrasında kapatın. Online işlemlerde bu menü varsa kendiniz de yapabilirsiniz.
-
Bu şekilde deneyeceğim.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Maalesef bunu da denedim yine aynı şekilde. Artık çok sıkıcı olmaya başladı. En son bu şikayeti yazdım. Gerçekten kablonetok alakasız.
Merhaba,
Kullanmakta olduğum Türksat Kablonet internetim ile son günlerde herhangi bir cihazdan (ps5, Xbox, mobil cihazlar vs) herhangi bir oyuna giriş yapmak istediğimde internet online servislere erişmemi engelliyor. Bu durumu defalarca kayıt açtırarak servis talep etmeme rağmen herhangi bir düzenleme gerçekleşmedi. Modem değişimi, ip değişim, kablo değişimi, modem ayarlarının iyileştirilmesi gibi hemen her yol denenmesine rağmen çözüm üretilmedi. Bunların yanı sıra wi-fi bağlantı ile 20mb upload olan hızım kablolu bağlantıda 3mb civarında çıkıyor ve bu konuda çözülemedi. Oyun odaklı olarak kullandığım interneti şu anda kullanamıyorum. Hizmetim uzun süredir iyileştirilmedi ve açtığım tüm kayıtlar sorun yoktur denilerek kapatılıyor. Tek taraflı bir şekilde mağdur ediliyorum. Hizmet akdimin haklı sebeplerle fesh edilmesini talep ediyorum.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
-
Hocam mesela şunu yapabilir misin? Kablonet e bağlıyken bir oyuna girmeye çalış aldığın hatayı video çek. Sonra telefonundan mobil veri paylaştır bir de öyle açmayı dene. Böylece daha net olur hocam. Hem firmaya da atarsın o videoyu.
-
Video çekme işi kolay da kablonette bu şekilde bir video atabileceğim pozsiyon yok ki. Şikayet metni bile harf kısıtlamasına takılıyor.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Başkan aç kapa yaptıra yaptıra düzelttik. Taktik için teşekkür ederim. Şimdi tek sorun upload hızı.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Geçmiş olsun.
-
Teşekkür ederim hocam.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Bu kötüymüş hocam. Vardır ama bir çözüm yolu.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X