Şimdi Ara

Inventus ve Corsair

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
19
Cevap
0
Favori
2.003
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Herkese merhaba, 2013 yılının kasım ayında İnventus'tan Corsair 400R+CX750 güç kaynağını satın almıştım yaklaşık 380TL'ye. 2 hafta önce bilgisayar kasasından bir ses geldi ve bilgisayar kapandı ve açılmadı bir daha. Başka güç kaynağı ile test ettim bilgisayar açıldı demek ki sorun güç kaynağıydı. Açıkcası canım çok sıkılmıştı çünkü hem aynı güç kaynağı şu anda 450TL ve yukarı fiyatlara satılıyordu hem de garantisi biteli 7 hafta olmuştu, hani 1 2 yıl falan geçse üzülmezdim ama daha 2 ay bile olmamış 3 yıl bekle sonra 2 ay içinde bozul olacak iş mi diye trajikomik bir düşünce de gelmedi değil aklıma :). Derken Corsair markasının müşteri odaklı bir firma olduğunu çeşitli forumlardan ve konulardan garantisi biteli yıllar olmuş ram, usb vb. ürünlerine Hollanda'dan, Amerika'dan yenisini ya da yedek parçasını gönderen bir firma olduğunu okuyunca cesaretlendim.

    İlk olarak İnventus'u aradım sistemden garanti süresinin bitmiş olduğunu ama yine de Corsair Türkiye ile iletişime geçip şansımı deneyebileceğimi söylediler ki ben de zaten şansımı denemek istiyordum konuşmanın başında garantisinin bittiğini bildiğimi aktardım. Telefonu kapattıktan sonra google corsair türkiye yazınca Vektron çıktı durumu anlattım fakat yardımcı olamayacaklarını 7 hafta geçtiğini söylediler. Tekrardan İnventus'u aradım durumu anlattım bana Facebook üzerinden Corsair Türkiye ile iletişime geçmemi söylediler. Aynen Facebook üzerinden iletişime geçtim garantisi bitmiş ama ben ülke sorumlumuzla görüşeyim bu durumu şeklinde dönüş yaptı karşıdaki kişi. Ertesi gün facebook üzerinden ülke sorumlusu ile konunun görüşüldüğünü ürünün Dijital Trend çıkışlı ürün olduğunu ve özel bir anlaşmayla Boğaziçi Teknik Servisinin işlem yaptığını, aldığım yere geri göndermem gerektiğini İnventus'sun da gerekli bilgileri kendilerine aktaracağını sonrasında kendilerinden haber beklemem gerektiğini söylediler. Açıkçası çokta bir umudum yoktu ama Olur Ya! diyordum hep. Neyse ürünü gönderdim 3 hafta olmuştu göndereli, bugün yani tam 3 hafta sonra evime "0" kutusunda İnventus tarafından ambalajlanmış Corsair CX750W güç kaynağı geldi. Hemen İnventus'u arayıp kendilerine çok teşekkür ettiğimi söyledim ve Corsair Türkiye'ye de aynı şekilde güzel bir mesaj yazacağım. Benim açımdan bu olay sadık bir müşteri kazandırmış oldu Corsair'e umarım bu konuyu okuyanlara da bir fikir verir. Herkese iyi forumlar







  • Güzel sonuçlanmış gözünüz aydın. Vektron'un bir kez daha gördük nasıl bir firma olduğunu.

    İnventus, şu ülkede müşteri odaklı çalışan 1. firmadır.
  • _Dominic_Toretto_ kullanıcısına yanıt
    Inventus konusunda kesinlikle katılıyorum bu süreçte hep yardımcı oldular hiç başlarından savar gibi bir tutum sergilemediler açıkçası yani hiç ürününün garantisi bitmiş bir müşteri gibi hissettirmediler ve aradığımda da biz üstümüze ne düşerse yaparız beyefendi şeklinde dönüşler aldım ki böyle firmalar çok çok zor bulunur. Bundan sonraki alışverişlerimde 5e 10a bakmadan Inventustan almaya karar verdim bu olaydan sonra Corsair Türkiyeye ve emeği geçenlere gerçekten teşekkür ediyorum işleri rastgelsin hep

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İnventus gerçekten kaliteli bir firmadır, kendileriyle alış veriş yapmışlığımda vardır. Benim gibi kargo konusuda pimpirili bir adamı bile memnun edebildiyseler herkesi memnun ederler.



    Hatta şöylede bir itiraf yapayım, uzun zaman önce kendileri ile bir ürün hakkında iletişime geçtim, adamların beyinini yakmak için elimden geleni yaptım ama nafile...



    Oradaki yetkili ne sorarsam sorayım aynı ciddiyette bana cevap verdi, hemde söylediklerinden bu işte profesyonel oldukları açıkça belli oluyordu.



    Artık internetten bir şey aldığımda 20-30 lira fazla olsa bile inventustan alış veriş yapıyorum, çünkü biliyorumki bir sorunum olduğunda karşımda muhattap var...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • İnventus güzel ama corsair uluslararası daha da güzel :) ben bilgisayar bileşenlerinde olabildigince corsair tercih etmeye calisiyorum olurda bozulursa direk corsair uluslararası garantisiyle iletişime geçip ptt ile 20-30 liraya yollayıp gerisini gönlümün efendisine bırakıyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wolwes -- 31 Ocak 2017; 8:34:30 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Inventus güzel, Corsair ayrı bi güzel. İkisi bir araya gelince de mükemmeli oluşturmuşlar işte

    Ben de CX 750 kullanıyorum, umarım bizimki de bu durumlara düşmez.
  • İnventustan 2012 yılında cooler master HAF 912 Advanced almıştım, hala kullanırım gözümde çok kaliteli bir firmadır
  • Ülkemizdeki garanti süreci anlayışlarını düşündüğümüz zaman; ''garanti süresi içerisinde'' bile firmasına göre binbir uğraşla (kullanıcıyı düşünme diye bir kaygıları olmadığı için) yapılacak bir durum bu yaşadıklarınız.

    Garanti süresi bitmesine rağmen böyle bir olayın ülkemizde yaşanıyor olması, ''Türkiye'den beklenmeyen hareketler'' sözünü doğurur nitelikte.
  • Evga güç kaynakları 10 yıl garantili yanlış hatırlamıyorsam, inventus'u bende çok duydum ona lafım yok ama Corsair'in 3 yıllık garantisinin neden bu kadar abartıldığını anlayamadım? Tamam onlarda kendilerince bir güzellik yapmış ama evga alsaydınız 7 yıl daha kafanız rahat olacaktı?
  • Inventus ilk kurulduğundan beri müşteri memnuniyetini hep ön planda tuttu. Umarım daha iyi yerlere gelirler bu tutumlarını değiştirmeden. GTX 970'in bellek problemini de sitelerine ekleyip alacak kişileri uyarmışlardı. 970 sahibi müşterilerine de memnuniyet adına çözüm sunmuşlardı. Türkiye'de Inventus gibi çalışan firmaların artması gerekiyor. Çoğu sitede 14 gün içinde iade hakkını bile kullanamıyor müşteriler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Firienholt -- 31 Ocak 2017; 20:12:43 >
  • Aynı problemden bende müzdarip oldum. Corsair HX750 cihazım 1 sene kullanımdan sonra arızalandı. Inventus 3 hafta 'da yenisiyle değiştirdi.
  • @Yoizhik

    Corsair'de olduğu gibi, EVGA'da da tüm PSU modelleri 10 yıl garantili değil.

    EVGA'da 2-3-5 ve 10 yıl garanti süreleri mevcut.
  • Yoizhik kullanıcısına yanıt
    Evgada oldukça iyi ama onun garanti sistemide 2-3-5-10 diye gidiyor benim 250 liraya aldıgım cx750m e 5 yıl boyunca garanti verip 4. yılında ki cx750m mi cw var dedigim için 2 defa sorgusuz sualsiz degiştiriyorlarsa ve bir problem oldugunda iletişime geçmekten çekinmememi söylüyorlarsa kusura bakmayın ama o firmayı severim hatta daha önceden dhl i kapıya kadar getirtip ücretsiz gönderebiliyorduk ama suistimal ettikleri için türkiyeye kapattılar ücretsiz kargoyuda sadece gönderirken ödüyorsunuz gerisini onlar hallediyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Başka firmalar 1 güç kaynağı daha soksam mentalitesiyle bir sürü müşteri kaybederken, corsair ve inventus forumdaki bir sürü insana güzel reklam yaptılar. Umarım diğer türk tüccarları da bu tarz olayları örnek alırlar. Güle güle, sağlıkla kullanın
  • İnventus harbiden iyidir, şimdiye kadar birçok ürün aldım oradan, hiç sorun yaşamadım.
    Son aldığım ürün Zotac Gtx 1080 Amp Extreme. Alırken not eklemiştim, benim için çok değerli bir üründür lütfen ambalajı çok sağlam olsun diye.
    Tam da istediğim gibi geldi. Hemen arayıp teşekkür ettim.
  • Arkadaşlar bu konuyu burada paylaşmasaydım içimde kalırdı çünkü hak ediyor böylesi firmalar övülmeyi duyurulmayı özellikle de günümüzde ticaret yapan, yaptığını sanan ya da sadece gözünü milletin cebindeki paraya dikmiş firmalar içerisinde ki böylesi güzide firmalar. İnventus ve Corsair'i forumdaki çoğu insanlar biliyorlar zaten ama yine de açmak istedim. Bu ve buna benzer konuları okuyanlar bence imkanları elverdiğince 3e 5e bakmadan inventus vb ticaret ahlakı olan sitelerden almaya özen gösterirler diye düşünüyorum, keza ürün olarak da Corsair vb. Sonuç olarak bu süreçte hem İnventus'a hem de emeği geçen tüm Corsair çalışanlarına çok teşekkür ediyorum
  • Merhaba,

    Bahsettiğin kasayı bende senle aynı zamanlarda aldım benimkinin maşallahı var, sanada geçmiş olsun ve iyigünlerde kullan yeni güç kaynağını.

    23 ocak tarihinde inventus şirketinden anakart,ram, işlemci ve su soğutma siparişi verdim carşamba öğlen 12:00'da işyerime geldi.Teslimat süresinden memnun kaldım, sistemimde soğutucu ile ilgili bir sıkıntı sebebiyle mail attım teknik destek ofisi saatler içinde geri döndü, Almış olduğum anakart modelini 3 gün sonra kampanyaya sokup yanında Msi gamer kulaklık hediye vermeye başlamışlar.Bende aynı gün kendilerine mail ile dönüş yaptım sadece 3 gün için kulaklığı kaçırdığımı söyledim,an itibariyle kulaklığın kargoya teslim maili geldi. Söyleyecek pek bir şey yok. Elektronik alışverişlerim içerisindeki en hızlı ve en ilgilenilen sipariş oldu tüm inventus çalışanlarına teşekkür ederim.

    @kaiser_q danışmak istediğim bir konu var, yeni gelen power'de 4 pinli soket var mı ? Ben şu anda fellik fellik 6 pini 4 pine dönüştürücü arıyorum.Bildiğin bir yer varsa bana çok acil lazım.Sistemimi zorlayamıyorum overclock yani.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Chagotta -- 1 Şubat 2017; 9:55:12 >




  • Chagotta kullanıcısına yanıt
    Açıkçası hiç dikkat etmedim anakart ve işlemciye güç pinlerini takıp bilgisayarı başlattım direkt olarak, diğer kabloları kelepçeleyip bıraktım öylece eve gidince bakarım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kaiser_q

    Açıkçası hiç dikkat etmedim anakart ve işlemciye güç pinlerini takıp bilgisayarı başlattım direkt olarak, diğer kabloları kelepçeleyip bıraktım öylece eve gidince bakarım


    Merhaba,

    Teşekkür ederim, çünkü 4 pin bulamazsam sistemimi test edememiş olacağım overclock yaptığımda bir şey patlak verecekmi bilmiyorum.Ekstra 4 pin olmadan sadece 8 pin kablo ile overclock yapılırmı yapılmazmı onu bilmiyorum.
    Yapılırsa bu gün bir deneyeceğim.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.