39 yaşıma geldim hala öğrenemedim bu konuları.... biri belki biliyordur diye soruyorum, yanlış yere açtıysam kusura bakmasın kimse
12-4-2011 "sanal pazar" faturası mevcut olan (gold internet teknoloji san. kaşeli) bir ipad 2'yi, 5.ayda gittigidiyordan satın aldım...cihaz 3 G ancak verizon......birlikteliğimiz mükemmel bir şekilde devam ediyor ancak cihaz son 2-3 aydır mikrofon ile ses kaydı yaparken sadece cızırtı kaydediyor.... esasında çok büyük bir sorun değil benim için, yalnızca çok sık kullanmadığım facetime tamamen iptal oldu bir de talking cat gibi uygulamaları kızım oynayamıyor...yine de keyfe keder....
sorum şu :
Cihazın 3G Verizon (Türkiye de geçerli olmayan model) olduğunu düşünürsek Türkiye ye girişi benim anlamadığım garip bir yolla olmuş.... ancak bunu satan bir firma ve faturası var... bu fatura bu cihazın garanti kapsamında olduğunu gösterir mi.... bu fatura ile gold bilgisayara mı gitmem lazım....
yüzsüzlük edip bir de ikinci bir şey sormak istiyorum .... bunu garanti kapsamında yaptırmasam ne kadar tutar özel servislerde ? daha önce mikrofon değiştirten var mı ? ( küçük oğlumun dişini çıkarırken akan tükürük miktarını düşününce serviste "sıvı teması" cevabı bana pek uzak gelmiyor da)...
sağolun, buraya kadar okuduysanız bile teşekkür ederim
gold da verilen ipadler paralel ihracat zaten.benim ipadiminde şarj başı ingiltereye özeldi.bence golda götürün garantiden yapmaları gerekiyor.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme