Şimdi Ara

iPad Pro 2018 12,9 inç Isınma Problemi (Güncelleme: 09/07)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
28
Cevap
0
Favori
4.879
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Herkese merhaba arkadaşlar, cihazımda sadece procreate ve youtube kullanıyorum. uygulama farketmeksizin cihazı dik tuttuğunuzda "sol taraf" ekran açık kaldıktan 5 dk sonra hafif ısınmaya başlıyor. 15 dakika sonra bariz bir ısınma ve 20 dakika gibi bir süreden sonra da metali el yakma noktasına geliyor. Özellikle çizim yaparken bu sıcaklık çok rahatsız edici ve bir süre sonra ekran parlaklığını otomatik olarak kısıyor.

    Safaride bile gezerken bu oluşan sol taraflı ısınma sizde de mevcut mu _? Kaldı ki pubg gibi oyunlarda oynamıyorum onları oynasam ne olur... Sizde de yoksa bayramdan sonra servise götürmeyi planlıyorum. Ayrıca servis deneyimi mi de paylaşırım.

    --

    Bataryadan kaynaklandığını düşündüm ilk başta belki yazılımsaldır dedim ve fabrika ayarlarına sıfırladım fakat değişen bir durum olmadı.
    Ardından YouTube dan video açtım 10 dakika sonra ekranın sol tarafı 43 derece sağ tarafı ise 36 derece de sabitlendi. Absürt bir durum var bariz ortada.
    Daha sonra ekran parlaklığını full kıstım video oynatımına 10 dakika daha devam ettim.
    SONUÇ: tüm ekran 36.5 dereceye sabitlendi. Sorun ekranda. parlaklığını açtığınızda sol tarafı absürt ısınmaya başlıyor. GARANTİ YOLU GÖRÜNDÜ. Neyseki sadece ekran değişimi olacak. Ön panel kalkar. Gönül ister ki sıfır cihaz verilsin ama sanmıyorum. Yine son durumu aktarırım.

    13 Haziran 2019

    Cihazı garantiye teslim etmiştim 5 iş günü içerisinde değişim cihazım geldi. Eve geldim kurulumunu gerçekleştirdim ve sonuç yine hüsran. Hala ekranın sol tarafında Tam parlaklıkta 15 dakikalık bir video izleme süresinde bariz ısınma var... Procreate ile çizim yapayım dedim. 30 dakika içinde parlaklığını olabildiğince düşürdü cihaz ısındığı için. Tekrardan garantiye vermek mecburiyetinde kaldım.

    EK OLARAK: Bu burumu yabancı forumlarda araştırdım ve bu sorunu yaşayan insanlara ulaştım. Herkeste bu sorun yok. Ve aynı sol taraflı ısınmayı yaşayan insanların sayısıda bir hayli var. Değişim cihazı dahilinde bu sorunundan kurtulanda mevcut.
    Bu kadar güçlü ve yeni ısınma problemleri için sistemler geliştirilmiş bir cihazın sadece video izlerken ya da ekranı açıkken bu denli ısınması komik bir durum. Kullanım devamında batarya şişikliğine ve kasa ile ekran ayrılmasına bile sebep oluyormuş okuduklarıma göre. Yine gelişmeleri sizlere aktarırım. Şimdi değil ama zamanla cihaza sahip olanların karşılaşabilecekleri bir sorun.

    17 Haziran 2019

    Serviste hala onarımı sürüyor ibaresi görünüyor. İlk cihazın değişiminde bu 2. iş gününde cihaz değişimi talebi ile değiştirilmişti.
    En son servise verirken ilğili çalışanları (Değişim cihazı olduğu için BTK kaydı yapılıyor biz ondan sonra tekrardan bir sorun var ise değişim isteyebiliriz, bu belki 1 gün belki 3 gün belki 5 gün sürüyor dedi. Ben de Btk ile nasıl bir ilgisi olabilir cihaz sadece WİFİ cihazı dediğimde , olsun bu cihazlarda kayıt oluyor demişti.) İlk servise verdiğimde bana yurt dışı cihazı olduğu için servise verirken forum doldurtuyoruz ama sizinki sadece wifi gerek yok demişlerdi. Üst bilgili bir kişiyi de arayıp sormuşlardı hatta. Bu seferkinde başka bir kadın ilgileniyordu ve forum doldurttu. Biraz farklı bir bilgisizleri var. BTK konusunda da pek tatmin edici bir cevap alamadım. Sanki biz bu cihazı ana tamir merkezimize göndereceğiz onlar bir test etsin şimdi biz yeni gelen cihazı da tekrar değişime girdirirsek sıkıntı çıkar ... gibisine bir hava sezdim.) Son durumu yine aydınlatacağım.

    Ek olarak: Cihazın sol tarafı bariz bir şekilde ısınıyor. Bu cihaz öyle 15 20 dakikalık youtube videosunda ısınabilecek bir cihaz değil. Sıkıntısı var. Procreate de 30 dakika durunca parlaklığını %50 kısabilir mi bir cihaz. Ne yani ben 3. nesil ipad mi kullanıyorum ...

    26 Haziran 2019

    Bu gün servisten aradılar aslında 5 gün önce de aranılmıştım fakat 2 çaldırıp kapatıyorlar ve müsait değildim 2 dakika sonra ben döndüm uzunca çaldırdım kim açmadı. Meğerse servismiş. Boşuna 5 gün geçirmiş... Ama ben müneccim miyim nerden bileyim beni servisten ardıklarını, arıyorum dönmüyorlarda neyse buradaki noksanlıkğı geçtim.
    Apple ın "Orijinal şarj aleti" kullanmıyor mu diye şüpheye düşmesi sonucu kendilerinden şarj aletinin fotografını istemişler. Bunlarda 5 gün önce beni arayıp şarj aletini istemek istemişler ama kendiler tam 5 gün sonra tekrardan dönüyor. Ben de kalktım bu gün götürdüm şarj aletimi. Gün içerisinde tekradan aranıldım bu sefer de email adresimi istediler. Apple kendilerinden tüm bilgilerimi talep etmiş çalışan kadının dediğine göre KAPALI KUTU cihaz vermek içinmiş. Değişim cihazları kapalı kutu ülkeye girmiyorlar. Vergisi vs vs si olmasın diye... Fakat gelen değişim cihazıda sorunlu olunca KAPALI KUTU verme kanaatine varmışlar.
    Apple ın yeni pad prolarında ısınma problemi var bu bir gerçek. Her cihazında da yok. bu da diğer gerçek. Şimdilik bekliyorum sonucu. Kapalı kutu mu vericekler değişim cihazımı vericekler...

    NOT: Cıhazım yurt dışı cihazıydı bu arada belirttim mi bilmiyorum.

    Yine haberdar ederim gelişen süreci.

    02 Temmuz 2019

    Başarı Teknik servisi cihazda sorun olmadığını belirten bir ibareyle tableti tarafıma geri verdi. Fakat bu çıkarım Teknik servisin kararı değilmiş. İstanbul Apple ana servisin Başarıya bakan yetkili teknik ekibiymiş. Adana Başarı servisindekiler cihazı değiştirince ikinci bir kararı kendilerinin alması doğru olmaz diye istanbul ile mail yoluyla görüşmüş fakat 15 gün süren bu görüşme sonucu Kapalı Kutu verilmesini istemsine rağmen Başarı servisi Apple ana teknikeri bunu kabul etmemiş ve CİHAZDA ISINMA İBARİSİ ÇIKMADIĞI İÇİN KULLANIMA ENGEL DEĞİL DİYEREK CİHAZI AYNEN İADESİNE KARAR VERMİŞ. Başarı servisi bu durum adına özür dileyerek verdi ve yapabilecekleri bir şey olmadığını söyledi. Ve bana apple ile kendimin görüşmesini söyledi. Numarasını verdi. 0216 282 15 11 numarayı aramamı söylediler. Tabiki de aradım;

    10 dakikalık bir beklemenin ardından Rabia hanım bana yardımcı olmak için bağlandı. Derdimi anlattım sadece 15 dakika da tam parlaklıkta youtube videosu izleyince ekranın sol tarafı eli yakacak derecede ısınıyor dedim. Bunun ardından üst yetkili birisiyle görüşmem lazım departmana gidiyorum diyip 2 3 dakika bekletti ve beni daha yetkili birisine nakil etti. Gökçer Bey ( şu an hatırlamıyorum ama bu tür sorunlarla birebir ilgilenip kronik oluşabilecek sorunları da apple a iletiyormuş , dışarıda konuştum kendisiyle ilgili bazı diyalogları tam anlamıyla duymadım) Gökçer Beye de durumumu anlattım; teknik servisteki arkadaşlar cihazı el ile kontrol etmeyip makineye takmışlardır ve uyarı vermeyince de sorun görmemişlerdir fakat ipad pro nun ısınması için yüksek grafikli uygulamalar ve işlemler yapılması gerektiğini ve bu durumda ısınmasının normal olmadığını dile getirdi. (ZATEN MANTIKLI OLAN BU). Başarı Teknik Servisi ile görüşüp 24 saat içerisinde bana döneceğini ve bu mağduriyetin giderilmesi için elinden geleni yapacağını upgrade edilmesi için talepte bulunacağını vs söyledi. ipad pro 12.9 256 kullanıyorum upgrade den kastı ne onu anlamadım 512 gb felan vermelerini beklemiyorum yeterki şu ısınmayan tabletlerden versinler :D

    Son Durum bu arakadaşlar. Anlaşılan o ki fiyatı düştükçe alan arkadşalar daha fazla olacaktır ve bu sorunu yaşayanlar bir hayli artacaktır. Herkese bu deneyimim bir klavuz niteliği taşısın. Üşenmeden yazıyorum.

    05 Temmuz 2019
    Gökçer Bey 1 2 gün geç de olsa döndü ve cihazı Başarı servise iletmemi ve tekrardan manuel olarak kontrol edilmesinin kanaatine vardı. Ben de doğruca servise full kutu götürdüm verdim. Çıkacak sonucu merakla bekliyorum. ( Servise tekrar teslim etmeye gittiğimde arka odadaki teknikerlerden bir kız bir erkek ön tarafa çıktı. Tableti görünce "evet test ettik 2 3 kere youtube dan 10 dakika video izleyince ısınıyor" gibi yorumlarda bulundular. Absürt derece de ısınması su götürmez bir gerçek.

    09 Temmuz 2019
    +353 21 425 9200 numaralı telefondan arayarak tarafıma ulaşam yetkili bir bayan GÖKÇER BEYİN tatile çıktığını ve beni bilgilendirmeleri için aradığını Gökçer Bey gelene kadar kendisinin bilgilendirme bazında ilgileneceğini söyledi. Tableti ne zaman servise verdiğimi sordu. Perşembe Günü (04 Temmuz) son iş saatinde teslim ettiğimi söyledim. Gökçer Beye ilettiğimi ve e-mail yoluyla servise ulaştığını belirttim. Not aldığını söyledi ve Daha cihaz işleme alınmamış, işleme alacağını ve 2 3 gün için de bilgilendireceğini belirtti.

    Son durum bu şekilde.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _MenemenciogLu -- 9 Temmuz 2019; 16:25:12 >







  • iPad larda onarım yoktur hocam, cihaz değişir eğer sorun görülürse



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi slymngbs48 -- 2 Haziran 2019; 13:56:2 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cihaz değişimi sağlandı. Bu gün teslim aldım ve yine aynı sorun bundada var. 15 dakikalık tam parlaklıkta ekran kullanımında ısınıyor ciddi oranda. Yine servise götürecegim.
  • +++++uppp
  • Götürdün mü tekrar?
  • ben de ipad pro 10.5 inç kullanıyorum. aynı sorun bende de var. ekranın alt kısmı yani home tuşunun üstündeki bölüm çok ısınıyor. ve bu ısınma sadece youtube izlerken.. bir de aynı bölgede ekranda beyaz renk değişikliği oldu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar her cihaz bi miktar ısınır gereksiz abartıp cihazdan zevk alınmaz hale getiriyorsunuz kendi kendinizi aşağıdaki makaleyi okumanızı öneririm
    Apple Support
    iPhone, iPad ve iPod touch'ı kabul edilebilir çalışma sıcaklığı aralığında tutma
    https://support.apple.com/tr-tr/HT201678
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Deniz kullanıcısına yanıt
    tam parlaklıkta 15 dakika da ısınan cihaz ipad pro 2018, 30 dakika da procreate de alev alacak nerdeyse. Ekran parlaklığını da yarı yarıya çekiyor. Abartmaya ne gerek var 7 8 bin tl verip 30 dakika bile kullanamayın :D
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
  • Henkan H kullanıcısına yanıt
    güncelledim son durumu.
  • Deniz kullanıcısına yanıt
    Siz gerçekten iyi misiniz ? Ben 3 5 derecelik bir sıcaklık farkını sorun edebilecek bir kullanıcı değilim. Hiç bir işlem yapmaksızın sadece video izleyerek 15 dakika da 43 derecelere çıkan bir cihazdan söz ediyoruz? KURUNTU MU ? İlla uyarı vermesini beklemeye gerek mi var bu durum da ? Ben 30 dakika procreate kullandığımda ekran parlaklığını yarı yarıya çeken bir cihaz ile nasıl çalışabilirim ? Kaldı ki ipad pro 2 de böyle bir problem yok. Lütfen artık saçma sapan yorumlarınızı kendinize saklayın, sizin gibi bir kullanıcının gereği yok girdimde tekrardan belirtiyorum.
  • _MenemenciogLu kullanıcısına yanıt
    Nereye ne yazıcağımı size sorucak değilim burası sosyal platform sizin mahrem yeriniz eviniz yatak odanız değil eğer yorum istemiyorsanız sosyal platforumlarda paylaşımda bulunmayın size önerim iPad servisi dışında psikolojik destek almanızda yarar var.
  • Deniz kullanıcısına yanıt
    Neyse ki sizin gibi hayal ürünü varsayımlarla konuşmuyorum. Kızılötesi termometre ile ölçüp vardığım sonuçlar. Psikolojik destek alması gereken kişi sizsiniz. Hem hadsiz hem de laubalisiniz. Buranın bir sosyal platform olması sizin atınızı istediğiniz gibi koşturacağınız anlamına gelmiyor. Kendi konunuzu açar yaşadığınız paralel evrendeki kafanızı orada kullanırsınız. Haftalardır "tüketicilere" yararı dokunsun diye açtığım ve güncellediğim konuma şuursuzca yorum hakkı tanımıyorum.Bu dünya sizin gibi vasıfsız insanlarla çevrili. Madem sizin de aynı tabletiniz var eğer amacınız bu forumdaki insanlara yardım etmek ise söylediğim koşulları sağlayıp sıcaklığı ölçüp bilgilendirirdiniz. O yüzden kendiniz kadar BOMBOŞ yorumlara ayıracak ne yerim ne de vaktim var. Hala birazcık haysiyetiniz var ise bir daha yorum yapmazsınız zira ben yapmayacağım.
  • 6 8 bin lira felan para vermişsindir bu şeye.. bunu mu sorun ediyorsun...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • iş için aldım mecburiyetten. Fiyatını hak eden bir ürün mü ? -kesinlikle. Bu kadar para verilir mi ? -o da devletimizin ayıbı bizim değil. gçnül ister ki 2 3 bin tl den alabilmek ama namümkün...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _MenemenciogLu

    iş için aldım mecburiyetten. Fiyatını hak eden bir ürün mü ? -kesinlikle. Bu kadar para verilir mi ? -o da devletimizin ayıbı bizim değil. gçnül ister ki 2 3 bin tl den alabilmek ama namümkün...
    Zeka seviyesi düşük ve konuyu anlamaktan uzak olanları blokla arkadaşım. Bu tip özürlüler her yerdeler maalesef.
  • Cihaz aşırı derece de ısınıyor ve bu hiç normal değil.Düz ipad im vardı bundan daha az ısnıyodu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kendiniz de diyorsunuz, TAM PARLAKLIKTA ısınıyor. Normal bence. Zaten nasıl tam parlaklıkta kullanıyorsunuz bilmiyorum, %70 civarı iç mekanda çok rahat görünüyor. Tabii eğer diyorsanız, o kadar para verdim sonuna kadar kullanamayacak mıyım, haklısınız. Yazdayız zaten belki onun da etkisi vardır.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • SpesifikBrush S kullanıcısına yanıt
    yüzde 70 lerde de ısınıyor maalesef. %50 yi geçince kendini rahatlıkla belli ediyor. Ben garanti olsun diye Tam parlaklık diyorum. 11 inçlik olanını deneme fırsatı buldum. Aynı şekilde sol tarafı ısınıyor ama bir hararet şeklinde kendini sabitliyor. Metal kasaya çıkmıyor el yakmıyor. Ekran üst yüzeyinde oluşan bir sıcaklık sadece o kadar. Ben buna razıyım hiç ısınmasın demiyorum. Benim ki bariz şekilde el yakıyor 15 dakikada...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _MenemenciogLu

    Siz gerçekten iyi misiniz ? Ben 3 5 derecelik bir sıcaklık farkını sorun edebilecek bir kullanıcı değilim. Hiç bir işlem yapmaksızın sadece video izleyerek 15 dakika da 43 derecelere çıkan bir cihazdan söz ediyoruz? KURUNTU MU ? İlla uyarı vermesini beklemeye gerek mi var bu durum da ? Ben 30 dakika procreate kullandığımda ekran parlaklığını yarı yarıya çeken bir cihaz ile nasıl çalışabilirim ? Kaldı ki ipad pro 2 de böyle bir problem yok. Lütfen artık saçma sapan yorumlarınızı kendinize saklayın, sizin gibi bir kullanıcının gereği yok girdimde tekrardan belirtiyorum.
    Ipad Pro 2 derken neyi kast ettiniz anlamadım? 2017 modeli mi?
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.