Şimdi Ara

iPhone 4S kutudan arızalı çıktı servise yolladılar!!! (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
53
Cevap
0
Favori
4.684
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilyasturna

    Arkadaşlar ios 5.1 versiyonu yükledikten sonra bu ve bunun gibi sorunlar düzeliyormuş. Muhtemelen benim cihaza da bu versiyonu attılar yolladılar şu an kargodaymış cihaz. 12.Mart.2012 pazartesi günü metroya gidip cihazımı teslim alacağım. Teknik servisin dediği gibi 128kb Micro Sim kartımıda aldım bir sorun kalmamıştın inşallah. 2300TL verdim telefonu 1 gün kullandım geri yolladım ve hala telefonsuzum paranla rezil olmak böyle bişey olsa gerek piskolojim bozoldu. Yarın akşam 20:00 de servis raporundaki sonuçları buraya yazacağım. :S

    Ben de Antalyadayım. Aklımda bulunsun bahsettiğiniz yerden bir şey almayayım... Bugüne kadar Teknosa'dan ve Gold'dan bir çok alışverişim oldu. Gold'dan aldıgım hiçbir şey bozuk çıkmadı dolayısıyla bu tip bir durum Gold'da başıma gelseydi ne olurdu bilemiyorum ama Teknosa'dan aldıgım monitorün görüntüsünü beğenmedim diye birebir değiştirilmişti. Daha önce Office1superstore'dan kodak fotoğraf makinesi almıştım beğenmemiştim, üst modeli ile değiştirmişlerdi.. Kaldı ki benim aldıgım monitor altı üstü 300 500 lira fotoğraf makinesi de 600 TL. Hepsini geçelim benim durumlar biraz keyfiyet içeriyor... Siz 2300 lira veriyorsunuz, cihaz resmen bozuk çıkıyor ve yepyeni cihazı garantiye gönderiyorlar...




  • Sim Kart olayına ben inanmıyorum ben maket bıçağı ile kestiğim hattı hala kullanmaktayim hiç bir sorun yasamadım bide gÖz kararı kestim cipli alanı olacak olsa ondan olurdu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tlgztrk

    Sim Kart olayına ben inanmıyorum ben maket bıçağı ile kestiğim hattı hala kullanmaktayim hiç bir sorun yasamadım bide gÖz kararı kestim cipli alanı olacak olsa ondan olurdu

    Helebir yarın olsun Allah kerimdir. Daha onlara diyecek bir iki çift sözüm de var ve daha çook başlarını ağrıtacağım. Cihazımı elime bir alayım servisin yolladığı raporda neler yazıyor bir göreyim ondan sonra ya hero ya mero diyeceğim!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilyasturna

    quote:

    Orijinalden alıntı: tlgztrk

    Sim Kart olayına ben inanmıyorum ben maket bıçağı ile kestiğim hattı hala kullanmaktayim hiç bir sorun yasamadım bide gÖz kararı kestim cipli alanı olacak olsa ondan olurdu

    Helebir yarın olsun Allah kerimdir. Daha onlara diyecek bir iki çift sözüm de var ve daha çook başlarını ağrıtacağım. Cihazımı elime bir alayım servisin yolladığı raporda neler yazıyor bir göreyim ondan sonra ya hero ya mero diyeceğim!

    Valla ilk defa iPhone kullanıyorum 4 hediye geldi Avrupa'dan şimdi telefonu satıyorum Arabistan dan 4s aldırdim bu saatten sonra ii değil Türkiye'den iğne almam elektronik konusunda 600 € var New iPad gelsin Almanya'ya hemen alacağım üstünü tamamlayıp ama burdki haramilere kuruş vermem artık




  • garantili iphone 4s sarı ekran için değişim yaparlarmı,yaparlarsa tercihim doğrultusunda beyaz iphone yerine siyah verirlermi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilyasturna

    Arkadaşlar ios 5.1 versiyonu yükledikten sonra bu ve bunun gibi sorunlar düzeliyormuş. Muhtemelen benim cihaza da bu versiyonu attılar yolladılar şu an kargodaymış cihaz. 12.Mart.2012 pazartesi günü metroya gidip cihazımı teslim alacağım. Teknik servisin dediği gibi 128kb Micro Sim kartımıda aldım bir sorun kalmamıştın inşallah. 2300TL verdim telefonu 1 gün kullandım geri yolladım ve hala telefonsuzum paranla rezil olmak böyle bişey olsa gerek piskolojim bozoldu. Yarın akşam 20:00 de servis raporundaki sonuçları buraya yazacağım. :S

    sonuç ?
  • Arkadaşlar biliyorum bu iş çok uzadı benim de canım çok sıkıldı piskolojim bozuldu ama son noktayı koydular. En geç 16.Mart.2012 tarihinde cihaz elime geçecekmiş.
  • aldınızmı cihazı sorun varmı
  • Arkadaşlar cihazı aldım servis raporunda cihaza 5.1 versiyon yüklendi arama sorunu giderildi ve şarz cihazı değiştiridi. diye yazıyordu. Yani ben cihazımı boşu boşuna servise yollamış gibi bişey oldu. Yorumlarını benimle paylaşan arkadaşlara tekrar teşekkürler...
  • Neyse olan olmuş artık, birdahaki alışverişinizde sorunları iyice araştırıp servise verirsiniz artık hayırlı olsun.
  • Ürün servisten geldiğinde, servis raporunda ürüne yeni versiyon (iOS 5.1) yüklendi sorun çözüldü ve şarz cihazı değiştirildi yazıyordu. Şarz cihazımı neden değiştirdiler onuda anlamış değilim! Orjinal tek parça olan şarz cihazımı almışlar yerine 2 aparattan oluşan şarz aleti yollamışlar!!!

    Sonuç şudur; Mağazadaki ilgili departman çalışanları biraz bilgili personel olsaydı ve bana deselerdiki "siz ilk defa iPhone sahibi oluyorsunuz bu cihazda kesik hat problem yapıyor. Orjinal micro sim kart satın alıp o sim kartı kullanın" diyebilirdi. Bu sorunların ve gerginliklerin yaşanmasını önleyebilirdi.
  • 1 hafta içerisinde ayıplı ürün teknik servise gitmeden bire bir aynı ürünle değiştirilir. hakkınızı arayın eğer ısrar ederlerse olay çıkartın burası Türkiye biraz sesiniz az çıkarsa hemen üstelerler.
  • Elden alinan urunlerde 30 gun icinde urun ayipli ise degisim yapiliyor sadece. kosulsuz urun iadesi veya degisimi diye birsey yok. Ayipli urunun kusurunu da siz ispat edeceksinzi; bunu da ancak yetkili bir teknik servisten alacaginiz rapor ile yaparsiniz. Metro sizin "bu mal bozuk" sozunuz ile urunu degistirmez, oyle bir zorunluluk yok. Oncelikle iddianizi teyid etmek icin servise verip rapor alir. sonrasinda kusura var ise para iadesi veya degisim isteyebilirsiniz zaten.

    quote:


    4822 sayili yasa.
    Ayıplı Mal
    Madde 4. - Ambalajında, etiketinde, tanıtma ve kullanma kılavuzunda ya da reklam ve ilânlarında yer alan veya satıcı tarafından bildirilen veya standardında veya teknik düzenlemesinde tespit edilen nitelik veya niteliği etkileyen niceliğine aykırı olan ya da tahsis veya kullanım amacı bakımından değerini veya tüketicinin ondan beklediği faydaları azaltan veya ortadan kaldıran maddi, hukuki veya ekonomik eksiklikler içeren mallar, ayıplı mal olarak kabul edilir.
    Tüketici, malın teslimi tarihinden itibaren otuz gün içerisinde ayıbı satıcıya bildirmekle yükümlüdür. Tüketici bu durumda, bedel iadesini de içeren sözleşmeden dönme, malın ayıpsız misliyle değiştirilmesi veya ayıp oranında bedel indirimi ya da ücretsiz onarım isteme haklarına sahiptir. Satıcı, tüketicinin tercih ettiği bu talebi yerine getirmekle yükümlüdür. Tüketici bu seçimlik haklarından biri ile birlikte ayıplı malın neden olduğu ölüm ve/veya yaralanmaya yol açan ve/veya kullanımdaki diğer mallarda zarara neden olan hallerde imalatçı-üreticiden tazminat isteme hakkına da sahiptir.


    quote:

    Orijinalden alıntı: zftt

    1 hafta içerisinde ayıplı ürün teknik servise gitmeden bire bir aynı ürünle değiştirilir. hakkınızı arayın eğer ısrar ederlerse olay çıkartın burası Türkiye biraz sesiniz az çıkarsa hemen üstelerler.


    Urunun ayipli olduguna musteri karar veremez, musteri bu iddiasini teknik servis araciligi ile ispatlamak zorundadir. ve bu durumlar icin , iade/degisim suresi 1 aydir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zengier -- 21 Mart 2012; 14:28:17 >




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.