Şimdi Ara

iPhone 4S kutudan arızalı çıktı servise yolladılar!!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
53
Cevap
0
Favori
4.677
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 25 Şubat 2012 tarihinde Antalya Metro marketten 1 adet iPhone 4s 16GB siyah ürününü aldım. O gün akşam eve geldiğimde cihazımı PC ye bağlayıp ilk kurulumunu yaptım ve kullanmaya başladım. Fakat ilk kullanmadan itibaren arama yaptığımda karşıya ses gitmiyordu ve aynı şekilde bana da ses gelmiyordu.

    Aramayı sonlandırıp tekrar arama yaptığımda ise bu sefer normal bir şekilde arama ve görüşme gerçekleşiyordu. Yani 10 aramadan 5 inde bu sorunu yaşıyordum. 27 Şubat 2012 tarihinde cihazı Metro markete geri götürdüm ve arızayı izah ettim. Fakat "Bu ürünü bizim test etme veya arızasını belirleme yetkimiz yok.

    Bu nedenle cihazı garantiye göndermek zorundayız" diyerek. 2 günlük cihazımı bire bir değişim yapmayıp servise yolladılar. 2300 TL değerinde 1 günlük olan bu cihaz kargolanacak ve paldır küldür İstanbul'a gidecek, servis onu eline alıp bir sürü işlemlerden geçirecek (nasıl bir muamele görecek Allah bilir) ve tekrar kargolanıp gene paldır küldür İstanbul'dan buraya geri gelecek. Bir hevesle güvenerek satın aldığınız bir ürünün başına gelenlere bakın. Kim böyle bir ürünü kullanmayı kabul eder ki?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gargenchua -- 15 Mart 2012; 18:13:38 >







  • dogrusunu yapmislar, Apple musade etmiyor boyle mudahelelere, yetkili teknik servis alacak size 0 cihaz verecekler. (swap)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilyasturna

    25 Şubat 2012 tarihinde Antalya Metro marketten 1 adet iPhone 4s 16GB siyah ürününü aldım. O gün akşam eve geldiğimde cihazımı PC ye bağlayıp ilk kurulumunu yaptım ve kullanmaya başladım. Fakat ilk kullanmadan itibaren arama yaptığımda karşıya ses gitmiyordu ve aynı şekilde bana da ses gelmiyordu.

    Aramayı sonlandırıp tekrar arama yaptığımda ise bu sefer normal bir şekilde arama ve görüşme gerçekleşiyordu. Yani 10 aramadan 5 inde bu sorunu yaşıyordum. 27 Şubat 2012 tarihinde cihazı Metro markete geri götürdüm ve arızayı izah ettim. Fakat "Bu ürünü bizim test etme veya arızasını belirleme yetkimiz yok.

    Bu nedenle cihazı garantiye göndermek zorundayız" diyerek. 2 günlük cihazımı bire bir değişim yapmayıp servise yolladılar. 8 iş günü içerisinde ürünü geri iade etme hakkım var diye biliyorum ama yapmadılar.


    quote:

    Orijinalden alıntı: Extreme Victory

    dogrusunu yapmislar, Apple musade etmiyor boyle mudahelelere, yetkili teknik servis alacak size 0 cihaz verecekler. (swap)


    nası doğrusunu yapmışlar? neresi doğru bunun?

    arkadaşım hakkını aramamışsın ki sen. vericeksin geri, parasını isticeksin yenisini de değil. kabul etmiyolar mı? alıcaksın ellerinden cihazı geri, doğru gidicektin tüketici mahkemesine. aha fatura tarihi aha da cihaz dicektin.. kararı vericeklerdi sana.. gidicektin o kararla markete.. öööle mal gibi suratına bakıcaktı onlar da ve paşa paşa ne dersen onu yapıcaklardı.
    teknik servisi sen niye takip edip uğraşasın ki? sen alıcaktın parasını ya da yenisini, bozuk olanla onlar uğraşıcaktı..

    şu aşamada ne yapabilirsin bakacak olursa duruma..
    gidiceksin markete tekrar. diceksin ki "ben yeni bir ürün istiyorum" ya da "para iademi istiyorum".. onlar da teknik servise verdiklerini sölicekler ama sen iade isticeksin paranı ya da yeni cihazı. kabul etmezlerse onlardan bir yazılı kağıt iste. hatta al bi boş kağıt yaz aynen.. şu şu tarihte şu fiyata aldığım şu ürün, şu sebepten ötürü arızalı olduğu tespit edilmiştir. şu tarihte satın aldığım şu şu markete tekrar gelerek iadesini ya da yeni bir cihazla değişimini talep etmeme rağmen talebim yerine getirilmemiş olup ayıplı olan bu cihaz teknik servise yönlendirilmiştir.. sonra da altına bi imza çakıcaksın ve yetkili birini isteyip altına imza attırcaksın. tabi ki kimse imza atmaya yanaşmayacak.. tehdit ediceksin o vakit. eğer imza atmaz iseniz faturam ve bu yazıyla birlikte tüketici mahkemesine gideceğini söyle. fatura ile birlikte teknik servise gönderildğine dair bir evrak da al yanına. muhakkak vermiş olmaları gerek senin de takip etmen adına, vermedilerse iste.

    HAKKINIZI ARAYIN !!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi andruil -- 29 Şubat 2012; 18:04:20 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Extreme Victory

    dogrusunu yapmislar, Apple musade etmiyor boyle mudahelelere, yetkili teknik servis alacak size 0 cihaz verecekler. (swap)



    yorum yok ya...Adam binlerce lira para bayılıyor , swap makine verecekler öylemi...?

    Lütfen böyle atmasyon cevaplar vermeyin...1.Haftasında (7 iş günü) birebir değişim kanunu var...

    Bakınız Benim iPad 2'm.1.haftasında birebir değişim yapıldı.Şimdiki aklım olsa ücret iadesi alırdım.
  • Avea'dan kontratı aldığım cihazda karsı tarafa ses az gidiyordu bunu farkedene kadar 2-3 gün gecti arayıp durumu anlattım aynen size söyleneni söylediler yasalardan falan bahsettim ama hiç aldırmadılar ben de el mahkum servise yolladım 1 ayda değişip geldi.tuketici mahkemesinde uğrasip hadlerini bildirmek daha güzel olurdu ama ben yapamadım birileri umarım yapar ve yapıyordur yoksa daha Cook paramızla rezil olmaya devam etcez gibi gözüküyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheMarjinaLs

    quote:

    Orijinalden alıntı: Extreme Victory

    dogrusunu yapmislar, Apple musade etmiyor boyle mudahelelere, yetkili teknik servis alacak size 0 cihaz verecekler. (swap)



    yorum yok ya...Adam binlerce lira para bayılıyor , swap makine verecekler öylemi...?

    Lütfen böyle atmasyon cevaplar vermeyin...1.Haftasında (7 iş günü) birebir değişim kanunu var...

    Bakınız Benim iPad 2'm.1.haftasında birebir değişim yapıldı.Şimdiki aklım olsa ücret iadesi alırdım.

    Arkadas da zaten birebir degisimden bahsetmis ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheMarjinaLs

    quote:

    Orijinalden alıntı: Extreme Victory

    dogrusunu yapmislar, Apple musade etmiyor boyle mudahelelere, yetkili teknik servis alacak size 0 cihaz verecekler. (swap)



    yorum yok ya...Adam binlerce lira para bayılıyor , swap makine verecekler öylemi...?

    Lütfen böyle atmasyon cevaplar vermeyin...1.Haftasında (7 iş günü) birebir değişim kanunu var...

    Bakınız Benim iPad 2'm.1.haftasında birebir değişim yapıldı.Şimdiki aklım olsa ücret iadesi alırdım.

    hocam hazır siz yazmışken sorayım bu 1 hafta cihazın paketi açılmadığında şartsız geri iade etme hakkı değilmiydi yoksa arızalı çıktığında birebir değişim yapmaları gerikiyor biliyorum ama bunu her firma bilmiyor tam olarak 7 iş günü içeriside mi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 78erhan78

    quote:

    Orijinalden alıntı: TheMarjinaLs

    quote:

    Orijinalden alıntı: Extreme Victory

    dogrusunu yapmislar, Apple musade etmiyor boyle mudahelelere, yetkili teknik servis alacak size 0 cihaz verecekler. (swap)



    yorum yok ya...Adam binlerce lira para bayılıyor , swap makine verecekler öylemi...?

    Lütfen böyle atmasyon cevaplar vermeyin...1.Haftasında (7 iş günü) birebir değişim kanunu var...

    Bakınız Benim iPad 2'm.1.haftasında birebir değişim yapıldı.Şimdiki aklım olsa ücret iadesi alırdım.

    hocam hazır siz yazmışken sorayım bu 1 hafta cihazın paketi açılmadığında şartsız geri iade etme hakkı değilmiydi yoksa arızalı çıktığında birebir değişim yapmaları gerikiyor biliyorum ama bunu her firma bilmiyor tam olarak 7 iş günü içeriside mi

    Alıntıları Göster
    ürün açıldıkdan sonra arıza var ise direk iade servis görmeden mümkün değil malesef, servis arızayı teyit edip değişim yapılır yapılan işlemler doğru yani, arızasının sebebi fabrika hatasımı yoksa kullanıcı hatasımı şeklinde servis kararı şart bunu satış danışmanları anlayamıyor malesef.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi slayshot -- 29 Şubat 2012; 19:20:15 >




  • Apple Store açılmadıkca bu tür seyleri zor göreceğiz gibime geliyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nikola Tesla


    quote:

    Orijinalden alıntı: TheMarjinaLs

    quote:

    Orijinalden alıntı: Extreme Victory

    dogrusunu yapmislar, Apple musade etmiyor boyle mudahelelere, yetkili teknik servis alacak size 0 cihaz verecekler. (swap)



    yorum yok ya...Adam binlerce lira para bayılıyor , swap makine verecekler öylemi...?

    Lütfen böyle atmasyon cevaplar vermeyin...1.Haftasında (7 iş günü) birebir değişim kanunu var...

    Bakınız Benim iPad 2'm.1.haftasında birebir değişim yapıldı.Şimdiki aklım olsa ücret iadesi alırdım.

    Arkadas da zaten birebir degisimden bahsetmis ?

    SWAP'ın ne demek olduğunu okuduktan sonra tekrar mesaj atınız .Ne demek istediğimi anlarsınız


    @78erhan78

    Dostum ben bizzat iPad 2'yi ElectroWorld'den aldım.Aramızda ki olay aynen şuydu .

    Ben: Merhaba.4 Gün önce iPad 2 aldım.Ölü pixel var değişim istiyorum
    M.Hizmetleri : İçeriden teknik servise FATURASIYLA Gösterin onlar buraya bilgi verir az sonra
    B : M.Hizmetleri gönderdi , ölü pixel var 4 günlük cihaz değişim istiyorum
    Teknik Servis : Nerede beyfendi ?
    B: Şurada
    T.S : Tamam , gördüm M.Hizmetlerine geçin siz geliyorum hemen
    M.H : Eren bey , şuan stoklarımızda yok , yarın gelirseniz ve ürünün kutu ve diğer içeriklerini getirirseniz yarın teslim edelim.
    B : Tamam iyi akşamlar
    M.H : Hoşgeldiniz.
    B: Cihazı dün getirdim değişim için.
    M.H : Evet , hemen getiriyorum yenisini.Buyrun
    B : Teşekkür ederim.Yapmam gereken bir işlem var mı ?
    M.H : İyi günlerde kullanın

    1. Haftasına kadar bire bir değişim var.Nerden biliyorum ? Çünkü yeni cihazda da ölü pixel çıktı .30. gün götürdüm servise gönderdiler ama servis ilgilenmedi...

    Bu arada sizin bildiğinzde doğru hatta açılmayan ürün 30 güne kadar ücret iadesini de kapsıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheMarjinaLs

    quote:

    Orijinalden alıntı: Nikola Tesla


    quote:

    Orijinalden alıntı: TheMarjinaLs

    quote:

    Orijinalden alıntı: Extreme Victory

    dogrusunu yapmislar, Apple musade etmiyor boyle mudahelelere, yetkili teknik servis alacak size 0 cihaz verecekler. (swap)



    yorum yok ya...Adam binlerce lira para bayılıyor , swap makine verecekler öylemi...?

    Lütfen böyle atmasyon cevaplar vermeyin...1.Haftasında (7 iş günü) birebir değişim kanunu var...

    Bakınız Benim iPad 2'm.1.haftasında birebir değişim yapıldı.Şimdiki aklım olsa ücret iadesi alırdım.

    Arkadas da zaten birebir degisimden bahsetmis ?

    SWAP'ın ne demek olduğunu okuduktan sonra tekrar mesaj atınız .Ne demek istediğimi anlarsınız


    Evet haklısınız şimdi okudum. Terimi doğru bilmiyormuşum. Benim böyle bir cihazıma swap yapsalar yıkarım sanırım orayı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nikola Tesla

    quote:

    Orijinalden alıntı: TheMarjinaLs

    quote:

    Orijinalden alıntı: Nikola Tesla


    quote:

    Orijinalden alıntı: TheMarjinaLs

    quote:

    Orijinalden alıntı: Extreme Victory

    dogrusunu yapmislar, Apple musade etmiyor boyle mudahelelere, yetkili teknik servis alacak size 0 cihaz verecekler. (swap)



    yorum yok ya...Adam binlerce lira para bayılıyor , swap makine verecekler öylemi...?

    Lütfen böyle atmasyon cevaplar vermeyin...1.Haftasında (7 iş günü) birebir değişim kanunu var...

    Bakınız Benim iPad 2'm.1.haftasında birebir değişim yapıldı.Şimdiki aklım olsa ücret iadesi alırdım.

    Arkadas da zaten birebir degisimden bahsetmis ?

    SWAP'ın ne demek olduğunu okuduktan sonra tekrar mesaj atınız .Ne demek istediğimi anlarsınız


    Evet haklısınız şimdi okudum. Terimi doğru bilmiyormuşum. Benim böyle bir cihazıma swap yapsalar yıkarım sanırım orayı.

    Düşünsene 2000 lira veriyorsun , cihazın 1.haftasında arızalanıyor ve sana başkasının veya başkalarının kullanmış olduğu ve bir nedenle arızalanmış cihazını onarıp veriyorlar GİT İKİNCİ EL AL DAHA İYİ...Hiç olmassa ikinci el iPhone'u o kadar ellemezler , daha namusludur yani .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheMarjinaLs

    quote:

    Orijinalden alıntı: Nikola Tesla

    quote:

    Orijinalden alıntı: TheMarjinaLs

    quote:

    Orijinalden alıntı: Nikola Tesla


    quote:

    Orijinalden alıntı: TheMarjinaLs

    quote:

    Orijinalden alıntı: Extreme Victory

    dogrusunu yapmislar, Apple musade etmiyor boyle mudahelelere, yetkili teknik servis alacak size 0 cihaz verecekler. (swap)



    yorum yok ya...Adam binlerce lira para bayılıyor , swap makine verecekler öylemi...?

    Lütfen böyle atmasyon cevaplar vermeyin...1.Haftasında (7 iş günü) birebir değişim kanunu var...

    Bakınız Benim iPad 2'm.1.haftasında birebir değişim yapıldı.Şimdiki aklım olsa ücret iadesi alırdım.

    Arkadas da zaten birebir degisimden bahsetmis ?

    SWAP'ın ne demek olduğunu okuduktan sonra tekrar mesaj atınız .Ne demek istediğimi anlarsınız


    Evet haklısınız şimdi okudum. Terimi doğru bilmiyormuşum. Benim böyle bir cihazıma swap yapsalar yıkarım sanırım orayı.

    Düşünsene 2000 lira veriyorsun , cihazın 1.haftasında arızalanıyor ve sana başkasının veya başkalarının kullanmış olduğu ve bir nedenle arızalanmış cihazını onarıp veriyorlar GİT İKİNCİ EL AL DAHA İYİ...Hiç olmassa ikinci el iPhone'u o kadar ellemezler , daha namusludur yani .

    Alıntıları Göster
    aynı sorun babamın iphone 4sinde oldu. Genpa ya gönderdi telefonu 2 hafta sonra yeni 0 iphone 4s verdiler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheMarjinaLs

    quote:

    Orijinalden alıntı: Nikola Tesla

    quote:

    Orijinalden alıntı: TheMarjinaLs

    quote:

    Orijinalden alıntı: Nikola Tesla


    quote:

    Orijinalden alıntı: TheMarjinaLs

    quote:

    Orijinalden alıntı: Extreme Victory

    dogrusunu yapmislar, Apple musade etmiyor boyle mudahelelere, yetkili teknik servis alacak size 0 cihaz verecekler. (swap)



    yorum yok ya...Adam binlerce lira para bayılıyor , swap makine verecekler öylemi...?

    Lütfen böyle atmasyon cevaplar vermeyin...1.Haftasında (7 iş günü) birebir değişim kanunu var...

    Bakınız Benim iPad 2'm.1.haftasında birebir değişim yapıldı.Şimdiki aklım olsa ücret iadesi alırdım.

    Arkadas da zaten birebir degisimden bahsetmis ?

    SWAP'ın ne demek olduğunu okuduktan sonra tekrar mesaj atınız .Ne demek istediğimi anlarsınız


    Evet haklısınız şimdi okudum. Terimi doğru bilmiyormuşum. Benim böyle bir cihazıma swap yapsalar yıkarım sanırım orayı.

    Düşünsene 2000 lira veriyorsun , cihazın 1.haftasında arızalanıyor ve sana başkasının veya başkalarının kullanmış olduğu ve bir nedenle arızalanmış cihazını onarıp veriyorlar GİT İKİNCİ EL AL DAHA İYİ...Hiç olmassa ikinci el iPhone'u o kadar ellemezler , daha namusludur yani .

    Onarılmış dediğiniz de kullanılmayan cihazların parçalarıyla yapılmış toplama telefon resmen (: 2. yılın sonlarına doğru belki bi nebze kabul edilebilir ama 2 gün sonra yapılıyorsa yukarıda birisi demiş "size sıfırını versinler bozuk olanla onlar uğraşsın" bu mantıkta hareket edilmesi gerekiyordu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nikola Tesla

    quote:

    Orijinalden alıntı: TheMarjinaLs

    quote:

    Orijinalden alıntı: Nikola Tesla

    quote:

    Orijinalden alıntı: TheMarjinaLs

    quote:

    Orijinalden alıntı: Nikola Tesla


    quote:

    Orijinalden alıntı: TheMarjinaLs

    quote:

    Orijinalden alıntı: Extreme Victory

    dogrusunu yapmislar, Apple musade etmiyor boyle mudahelelere, yetkili teknik servis alacak size 0 cihaz verecekler. (swap)



    yorum yok ya...Adam binlerce lira para bayılıyor , swap makine verecekler öylemi...?

    Lütfen böyle atmasyon cevaplar vermeyin...1.Haftasında (7 iş günü) birebir değişim kanunu var...

    Bakınız Benim iPad 2'm.1.haftasında birebir değişim yapıldı.Şimdiki aklım olsa ücret iadesi alırdım.

    Arkadas da zaten birebir degisimden bahsetmis ?

    SWAP'ın ne demek olduğunu okuduktan sonra tekrar mesaj atınız .Ne demek istediğimi anlarsınız


    Evet haklısınız şimdi okudum. Terimi doğru bilmiyormuşum. Benim böyle bir cihazıma swap yapsalar yıkarım sanırım orayı.

    Düşünsene 2000 lira veriyorsun , cihazın 1.haftasında arızalanıyor ve sana başkasının veya başkalarının kullanmış olduğu ve bir nedenle arızalanmış cihazını onarıp veriyorlar GİT İKİNCİ EL AL DAHA İYİ...Hiç olmassa ikinci el iPhone'u o kadar ellemezler , daha namusludur yani .

    Onarılmış dediğiniz de kullanılmayan cihazların parçalarıyla yapılmış toplama telefon resmen (: 2. yılın sonlarına doğru belki bi nebze kabul edilebilir ama 2 gün sonra yapılıyorsa yukarıda birisi demiş "size sıfırını versinler bozuk olanla onlar uğraşsın" bu mantıkta hareket edilmesi gerekiyordu.

    Arkadaşlar yorumlarınız için çok teşekkürler.
    Bu gün Promobil iPhone servisini aradım;

    Ben: Salı günü Metro market Antalya'dan kargoya verilen iPhone 4S 16GB siyah ürünüm hakkında bilgi almak istiyorum ismim ilyas turna.
    T/S: Ürünüz fabrikadan yarın elimize gelecek.
    Ben: Ürün ne arızası varmış? Ne gibi bir işleme tabi tutuldu veya akibeti ne olacak bunun hakkında bilgi verebilirmisiniz?
    T/S: Ürününüz yarın fabrikadan döndüğünde servis raporu ile elime geçecek ancak o rapora baktığımızda bu sorulara cevap verebilirim. Şimdiden birşey söylemek zor.
    Ben: O halde ben sizi tekrar arayarak bilgi isteyecem. Teşekkürler.
    T/S: Biz teşekkür ederiz. İyi günler.

    andruil kardeş senin yazmış olduğun dilekçe örneğine göre bir dilekçe hazırladım. Yarın T/S i aradığımda herhangi bir şekilde ürünü onarıp bana geri kargolayacaklarını söylerlerse dilekçeyi tüketici hakları hakem heyetine teslim edeceğim. Fakat harhangi bir şekilde ürünü yenisi ile değişimi sağlayacaklarını söylerler ise dilekçelik bir durum kalmaz sorun çözülür.

    Yarın bu saatlerde takrar yazarım. Herkese tekrar teşekkürler...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gargenchua

    quote:

    Orijinalden alıntı: Nikola Tesla

    quote:

    Orijinalden alıntı: TheMarjinaLs

    quote:

    Orijinalden alıntı: Nikola Tesla

    quote:

    Orijinalden alıntı: TheMarjinaLs

    quote:

    Orijinalden alıntı: Nikola Tesla


    quote:

    Orijinalden alıntı: TheMarjinaLs

    quote:

    Orijinalden alıntı: Extreme Victory

    dogrusunu yapmislar, Apple musade etmiyor boyle mudahelelere, yetkili teknik servis alacak size 0 cihaz verecekler. (swap)



    yorum yok ya...Adam binlerce lira para bayılıyor , swap makine verecekler öylemi...?

    Lütfen böyle atmasyon cevaplar vermeyin...1.Haftasında (7 iş günü) birebir değişim kanunu var...

    Bakınız Benim iPad 2'm.1.haftasında birebir değişim yapıldı.Şimdiki aklım olsa ücret iadesi alırdım.

    Arkadas da zaten birebir degisimden bahsetmis ?

    SWAP'ın ne demek olduğunu okuduktan sonra tekrar mesaj atınız .Ne demek istediğimi anlarsınız


    Evet haklısınız şimdi okudum. Terimi doğru bilmiyormuşum. Benim böyle bir cihazıma swap yapsalar yıkarım sanırım orayı.

    Düşünsene 2000 lira veriyorsun , cihazın 1.haftasında arızalanıyor ve sana başkasının veya başkalarının kullanmış olduğu ve bir nedenle arızalanmış cihazını onarıp veriyorlar GİT İKİNCİ EL AL DAHA İYİ...Hiç olmassa ikinci el iPhone'u o kadar ellemezler , daha namusludur yani .

    Onarılmış dediğiniz de kullanılmayan cihazların parçalarıyla yapılmış toplama telefon resmen (: 2. yılın sonlarına doğru belki bi nebze kabul edilebilir ama 2 gün sonra yapılıyorsa yukarıda birisi demiş "size sıfırını versinler bozuk olanla onlar uğraşsın" bu mantıkta hareket edilmesi gerekiyordu.

    Arkadaşlar yorumlarınız için çok teşekkürler.
    Bu gün Promobil iPhone servisini aradım;

    Ben: Salı günü Metro market Antalya'dan kargoya verilen iPhone 4S 16GB siyah ürünüm hakkında bilgi almak istiyorum ismim ilyas turna.
    T/S: Ürünüz fabrikadan yarın elimize gelecek.
    Ben: Ürün ne arızası varmış? Ne gibi bir işleme tabi tutuldu veya akibeti ne olacak bunun hakkında bilgi verebilirmisiniz?
    T/S: Ürününüz yarın fabrikadan döndüğünde servis raporu ile elime geçecek ancak o rapora baktığımızda bu sorulara cevap verebilirim. Şimdiden birşey söylemek zor.
    Ben: O halde ben sizi tekrar arayarak bilgi isteyecem. Teşekkürler.
    T/S: Biz teşekkür ederiz. İyi günler.

    andruil kardeş senin yazmış olduğun dilekçe örneğine göre bir dilekçe hazırladım. Yarın T/S i aradığımda herhangi bir şekilde ürünü onarıp bana geri kargolayacaklarını söylerlerse dilekçeyi tüketici hakları hakem heyetine teslim edeceğim. Fakat harhangi bir şekilde ürünü yenisi ile değişimi sağlayacaklarını söylerler ise dilekçelik bir durum kalmaz sorun çözülür.

    Yarın bu saatlerde takrar yazarım. Herkese tekrar teşekkürler...


    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar ben sapa sağlam iPhone 4S imi servise yollamışım. Neden mi?
    Sercis ile bu gün tekrar konuştum servisdeki yetkili bana şöyle açıklama yaptı.

    T/S: Telefonunuz sağlam fakat içerinde kullandığınız sim kart kasik sim kart mı?
    Ben: Evet normal sim kartımı bayiden kestirdim.
    T/S: iPhone un yeni versiyonunda kesik sim kartlar bu gibi arızalara neden olabiliyor hatta bazen şebeke sorunu bile yaşatıyor. 128kb Micro Sim kart ile kullanmalısınız. 128kb lık micro sim kart ile kullanılması tavsiye edilir diye kullanma klavuzunda yazıyor.
    Ben: ilk defa iPhone um olduğundan bir bilgim yokdu. Yani boşu boşuna strese girdik. Teşekkürler.
    T/S: Rica ederim sağlık olsun bu arada içindeki yazılımlar güncellenmiş oldu.




  • acikcasi hakliliginiza inanmakla birlikte turkiyede appstore falan acilmasin diyorum bence.sebebi turk insani suistimal konusunda sinirlari zorlar.acilmayan telefonu kurtarmak icin gidip iphone alip anakarti oburune montajlattirip bu acilmiyor ustat napacaz gibi salakca numaralarla turkiyede apple zarar eder.
  • Hocam şimdi size swap cihazı gelecek yani kullanılmış yenilenmiş ürün gidin ve iptal ettirin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zaga20

    Hocam şimdi size swap cihazı gelecek yani kullanılmış yenilenmiş ürün gidin ve iptal ettirin
    Cihazım geldiğinde cihaz numarasına bakarım eğer dediğiniz gibi swap makineyi yollamışlarsa tüketici haklarına giderim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gargenchua -- 2 Mart 2012; 21:21:51 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gargenchua

    quote:

    Orijinalden alıntı: zaga20

    Hocam şimdi size swap cihazı gelecek yani kullanılmış yenilenmiş ürün gidin ve iptal ettirin
    Cihazım geldiğinde cihaz numarasına bakarım eğer dediğiniz gibi swap makineyi yollamışlarsa tüketici haklarına giderim.

    Alıntıları Göster
    Dedikleri gibiyse sorun yok demektir. Umarım öyledir. Fakat öyle değilse üzülerek söylemek isterim ki @ andruil'in söyledikleriyle gerçekler arasında bariz farklılıklar mevcut. Denilen gibi "aha fatura tarihi aha da cihaz dicektin.. kararı vericeklerdi sana.. gidicektin o kararla markete.. öööle mal gibi suratına bakıcaktı onlar da ve paşa paşa ne dersen onu yapıcaklardı." demek biraz fazla abartmak olur. o ahaların arası en az dört ay sürer. Mahkeme safhasının bu kadar kısa sürecekmiş gibi anlatılmasını doğru bulmadığımı belirtmek isterim. Ya da mahkemeye veririm tarzı tehditlerin karşınızdakini korkutmaya yettiğini hiç görmedim. Yapılan doğrudur demiyorum ama malesef işleyiş böyle. Telefon geldiğinde hemen test edip sorunun gerçekten SIM kartla ilgili olup olmadığını test edin. Eğer ki değilse ürün değişimi talep ettiğinizi belirterek cihazı tekrar yollamanız gerekecek. 20 gün içerisinde telefon geri gelmesse de isterseniz para iadesi talep edebilirsiniz. İlk seçimlik tercihinizde aynı yönde olabilmekte tabi. Tabi çelik gibi sinirlere sahibim bol zamanım var hem para da harcamak isterim derseniz mahkeme yolunu tercih edebilirsiniz. Şahsi kanaatim tehditsiz, uzlaşmacı tavırla birşeyleri halletmeye çalışınız. Gerçekten mahkeme aşamasına geçilirse o aşamaları yaşadıktan sonra bir daha hiç bir hakkınızı yasal yolla savunmak istemeyebilirsiniz :) Şaka bir yana umalım da dedilkeri gibi tüm sorun SIM kart olsun. Geçmiş olsun.




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.