Şimdi Ara

iPhone 5 Kilit Tuşu Problemi (18. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
404
Cevap
11
Favori
58.326
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1617181920
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: e.rar


    quote:

    Orijinalden alıntı: FaRaKaN

    CEvap için teşekkürler orada garanti sürem dolmuştu bende sattım telefonu sıkıntılarını söyleyerek yeni bir tane 64 gblık aldım... iphone bağımlılık yaptı =)

    Beyler telefon hollandadan anında değiştirildi.

    Herhangi bır sorun olmadı garantısının bıtmesıne 6 gün kalmıştı.

    Pasaport kaydi silindimi yoksa imei kopyaliyorlar mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Batu


    quote:

    Orijinalden alıntı: e.rar


    quote:

    Orijinalden alıntı: FaRaKaN

    CEvap için teşekkürler orada garanti sürem dolmuştu bende sattım telefonu sıkıntılarını söyleyerek yeni bir tane 64 gblık aldım... iphone bağımlılık yaptı =)

    Beyler telefon hollandadan anında değiştirildi.

    Herhangi bır sorun olmadı garantısının bıtmesıne 6 gün kalmıştı.

    Pasaport kaydi silindimi yoksa imei kopyaliyorlar mi?

    Daha gelmedi değişim için belge hazırlamalarını rica ettim.
    Btk nın tavrı önemli gelince bıldırırım

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • e.rar kullanıcısına yanıt
    Btk degisim belgesi ile işlem yapıyor ve birkaç günde kayıt ediyor,sorun çıkmıyor pek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim cihazımda genpadan garantili. Daha önce gönderdim tamir edip geri gönderdiler. Simdi tekrar aynı sorunu yasıyorum. Bunun yanindada telefonun sarj girişinde bir temazsızlık var. Bende elden vermeyi dusunuyorum bu defa. Fakat genpa bu, acaba sarj girişinden problem yaratırlar mı bilemiyorum.

    Sizin cihazlarınız ilk defa mı gitti ve hemen degisim aldılar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zbetk

    Benim cihazımda genpadan garantili. Daha önce gönderdim tamir edip geri gönderdiler. Simdi tekrar aynı sorunu yasıyorum. Bunun yanindada telefonun sarj girişinde bir temazsızlık var. Bende elden vermeyi dusunuyorum bu defa. Fakat genpa bu, acaba sarj girişinden problem yaratırlar mı bilemiyorum.

    Sizin cihazlarınız ilk defa mı gitti ve hemen degisim aldılar.

    2 kere tamir ettiler, 3. De degisim oldu bende. Elden daha hızlı oluyor. Sarj girişini niye problem etsinler. Değişme ihtimali artar..

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: JasoNBuraK


    quote:

    Orijinalden alıntı: zbetk

    Benim cihazımda genpadan garantili. Daha önce gönderdim tamir edip geri gönderdiler. Simdi tekrar aynı sorunu yasıyorum. Bunun yanindada telefonun sarj girişinde bir temazsızlık var. Bende elden vermeyi dusunuyorum bu defa. Fakat genpa bu, acaba sarj girişinden problem yaratırlar mı bilemiyorum.

    Sizin cihazlarınız ilk defa mı gitti ve hemen degisim aldılar.

    2 kere tamir ettiler, 3. De degisim oldu bende. Elden daha hızlı oluyor. Sarj girişini niye problem etsinler. Değişme ihtimali artar..

    Farklı kablo ile kullanilmis denilerek kullanıcı hatası denilebilir belki. Bende 2. Kez vericem bakalım ne yapacaklar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zbetk

    Benim cihazımda genpadan garantili. Daha önce gönderdim tamir edip geri gönderdiler. Simdi tekrar aynı sorunu yasıyorum. Bunun yanindada telefonun sarj girişinde bir temazsızlık var. Bende elden vermeyi dusunuyorum bu defa. Fakat genpa bu, acaba sarj girişinden problem yaratırlar mı bilemiyorum.

    Sizin cihazlarınız ilk defa mı gitti ve hemen degisim aldılar.

    kardeş ben değişim istediğimi belirtince direk olarak 4 saat sonra değişim cihazı verdiler ilk defa götürmüştüm garantiye power tuşu yüzünden.. Eğer senin tuş yine sorunlu ise onu belirtip değişim istediğini söyle
  • quote:

    Orijinalden alıntı: midnightnexus4

    quote:

    Orijinalden alıntı: zbetk

    Benim cihazımda genpadan garantili. Daha önce gönderdim tamir edip geri gönderdiler. Simdi tekrar aynı sorunu yasıyorum. Bunun yanindada telefonun sarj girişinde bir temazsızlık var. Bende elden vermeyi dusunuyorum bu defa. Fakat genpa bu, acaba sarj girişinden problem yaratırlar mı bilemiyorum.

    Sizin cihazlarınız ilk defa mı gitti ve hemen degisim aldılar.

    kardeş ben değişim istediğimi belirtince direk olarak 4 saat sonra değişim cihazı verdiler ilk defa götürmüştüm garantiye power tuşu yüzünden.. Eğer senin tuş yine sorunlu ise onu belirtip değişim istediğini söyle

    Oyle yapmayı planlıyorum. Kadikoy Servisi'ne bırakacağım. Yoldayim bakalım sonuc ne olacak. Teşekkür ederim cevap için.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ben de 2. el iphone 5 16 gb aldım türkiye garantili..burada yazılanları okumuştum, kilit tuşunu da almadan iyice kontrol ettim,çalışmasında sorun yok,umarım ileride de problem çıkarmaz.. 17 mart 2015 e kadar garantisi mevcut..yanlızca cihazın altında 1 küçük ezilme var..değişim yapılırsa ileride bu yüzden sorun çıkarmazlar umarım :)
  • beyler ben arabistandan i phone 5 aldım sarj problemi var sarj olmuyo ve telefon kapandı internet sitesinden seri numarasını sorgulatınca bu kilit yüzünden değişime giren iphone 5 olduğu yazıyor türkiyede acılan applestore a gidip sordum avrupada değişimi olur burda olmaz dediler bi arkadasım almanyaya gidicek ordaki herhangi bi apple store dan degistirebilirmiyim telefonu yoksa değişimi olmazmı sizce cevaplarınızı bekliyorum
  • Avrupa'da degisimi olur demişler iste, cevabı siz vermissiniz zaten. Burada kimse apple Store çalışanından iyi bilecek degil..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tamam da yukarda ki entrylerde bi arkadas tüm app storelar da olur yazmıs eger dedigi gibiyse zorluda ki app store da da olması lazım onun icin bi bilgi istedim oluyorsa zorluda orda halletmek icin bide garanti süresi biten cihazlar da da değişim oluyo mu bilgisi olan arkadaşlar paylaşırsa sevinirim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Makale_Helvetia

    ben de 2. el iphone 5 16 gb aldım türkiye garantili..burada yazılanları okumuştum, kilit tuşunu da almadan iyice kontrol ettim,çalışmasında sorun yok,umarım ileride de problem çıkarmaz.. 17 mart 2015 e kadar garantisi mevcut..yanlızca cihazın altında 1 küçük ezilme var..değişim yapılırsa ileride bu yüzden sorun çıkarmazlar umarım :)

    herhangi bir sorun çıkarmıyorlar telefon tamamen çizik dahi olsa eğer donanımsal ya da yazılımsal bir problemi varsa direk değişim yapılıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyazçikolata

    quote:

    Orijinalden alıntı: Makale_Helvetia

    ben de 2. el iphone 5 16 gb aldım türkiye garantili..burada yazılanları okumuştum, kilit tuşunu da almadan iyice kontrol ettim,çalışmasında sorun yok,umarım ileride de problem çıkarmaz.. 17 mart 2015 e kadar garantisi mevcut..yanlızca cihazın altında 1 küçük ezilme var..değişim yapılırsa ileride bu yüzden sorun çıkarmazlar umarım :)

    herhangi bir sorun çıkarmıyorlar telefon tamamen çizik dahi olsa eğer donanımsal ya da yazılımsal bir problemi varsa direk değişim yapılıyor.

    forumdan bir arkadaşımız yarınki randevusuna gidemiyormuş hakkını bana verdi..değişim isteyecem bakalım ne olacak




  • Istanbula gitme şansım yok sizce brightstara kargolamalı mıyım telefonu ?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Veneno

    tamam da yukarda ki entrylerde bi arkadas tüm app storelar da olur yazmıs eger dedigi gibiyse zorluda ki app store da da olması lazım onun icin bi bilgi istedim oluyorsa zorluda orda halletmek icin bide garanti süresi biten cihazlar da da değişim oluyo mu bilgisi olan arkadaşlar paylaşırsa sevinirim

    Turkiye sınırları icinde alınmış cihazlar icin gecerli o söylenen. Arabistan cihazına burda degisim yapmıyorlar demek ki..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Veneno V kullanıcısına yanıt
    Bugun bir Arabistan cihazını değiştirdim siz gidince Arabistan cihazı oldugunu mu söylediniz ? Ben hiçbirşey söylemedim direk değiştirdiler bir de oyle yapmanızı tavsiye ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar benm cihazında kilit tuşu sorunu var fakat fatura yok ve garanti devam ediyo cihazın değişim yapılmasını istiyorum nereye göndermem gerekiyor cihazı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar, değişime sadece cep telefonunu getireceğiz değil mi? Şarj alet,, kulaklık gibi kutu içinden çıkan içeriği değiştirtmeye gerek yok??

    Bir de bende 32gb Iphone 5 var, sıfırını değiştirirsem ne kadar satabilirim?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hasanmerto

    Arkadaşlar, değişime sadece cep telefonunu getireceğiz değil mi? Şarj alet,, kulaklık gibi kutu içinden çıkan içeriği değiştirtmeye gerek yok??

    Bir de bende 32gb Iphone 5 var, sıfırını değiştirirsem ne kadar satabilirim?

    Sadece telefon yeterli. 1300-1400..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1617181920
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.