Şimdi Ara

Iphone 6 cayma

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
0
Favori
1.063
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar,

    Ön siparis ile iphone 6 16 gb space grey cihazimi aldiktan 1 hafta sonra iade edip 64gb olan modeli yine kontratli alacagimi turkcell iletisim merkezini arayip soyledim. Telefondaki bayan sozlesmeyi imzaladiniz iade olamaz dedi. Apple store daki calisanlar 14 gun icinde cayma hakkinin oldugunu soylediler. Tuketici haklarina basvurmam olumlu bir sonuc dogurur mu ? Telefondaki bayanla konusmalarimiz guvenligimiz geregi ses kaydina aliniyor sonucta :)



  • Kolay gelsin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Salvodor_07 kullanıcısına yanıt
    Siz daha önceden başvurdunuz mu tüketici haklarına ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 4077 sayili tuketici koruma kanunu kapsaminda kutusu acilmamis telefonlar sadece iade alinabilir,kutu acilmis ise kullanilmis durumuna gectigi icin iade hakkin dogmaz,hakem heyeti de musterinin yanindadir ama kanunen yaninda olacagindan islemin cok zor,14 gunluk iade sureci apple store dan alindiginda gecerli,kanun iade alana neden iade aliyorsun demiyor satici firmanin insiyatifi kapsaminda olan bir islemdir,ayrica hic bir bayii iade durumuna sicak bakmaz bir ust seviye cihaz dahi olsa.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beter.böcek

    4077 sayili tuketici koruma kanunu kapsaminda kutusu acilmamis telefonlar sadece iade alinabilir,kutu acilmis ise kullanilmis durumuna gectigi icin iade hakkin dogmaz,hakem heyeti de musterinin yanindadir ama kanunen yaninda olacagindan islemin cok zor,14 gunluk iade sureci apple store dan alindiginda gecerli,kanun iade alana neden iade aliyorsun demiyor satici firmanin insiyatifi kapsaminda olan bir islemdir,ayrica hic bir bayii iade durumuna sicak bakmaz bir ust seviye cihaz dahi olsa.

    yanlış bilgi veriyorsun arkadaşım. kutusu açılmış veya açılmamış; mesafeli satışlarda 7 gün içinde iade hakkın var, mağazadan alımlarda hiçbir iade hakkın yok. bir çok firma mesafeli satışlarda kutusu açılmış telefonu almam diyor ama öyle bir hakları yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    quote:

    Orijinalden alıntı: beter.böcek

    4077 sayili tuketici koruma kanunu kapsaminda kutusu acilmamis telefonlar sadece iade alinabilir,kutu acilmis ise kullanilmis durumuna gectigi icin iade hakkin dogmaz,hakem heyeti de musterinin yanindadir ama kanunen yaninda olacagindan islemin cok zor,14 gunluk iade sureci apple store dan alindiginda gecerli,kanun iade alana neden iade aliyorsun demiyor satici firmanin insiyatifi kapsaminda olan bir islemdir,ayrica hic bir bayii iade durumuna sicak bakmaz bir ust seviye cihaz dahi olsa.

    yanlış bilgi veriyorsun arkadaşım. kutusu açılmış veya açılmamış; mesafeli satışlarda 7 gün içinde iade hakkın var, mağazadan alımlarda hiçbir iade hakkın yok. bir çok firma mesafeli satışlarda kutusu açılmış telefonu almam diyor ama öyle bir hakları yok.

    Siz de yanlış biliyorsunuz :) 14 gün cayma hakkı mevcut internet alışverişinde. Ama simkart veya wifi bağlanan cihaz 2. El konumuna düşer ve mağaza dilerse iade alır veya servis raporu ister. Mağazanın kalitesine kalmış. Normal alımda ise yok ama mağaza dilerse iade alır.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • genelde mağazalar 24 saat içinde birebir değiştiriyorlar yada iade alıyorlar ve genelde de servis raporu istiyor..
    internetten ise ürün açılmamış istiyorlar ve 7 güne kadar diye biliyorum biraz gün artırmışlar olabilir bu 7 gün olayıda kargo olayından dolayı......

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: efem-35

    genelde mağazalar 24 saat içinde birebir değiştiriyorlar yada iade alıyorlar ve genelde de servis raporu istiyor..
    internetten ise ürün açılmamış istiyorlar ve 7 güne kadar diye biliyorum biraz gün artırmışlar olabilir bu 7 gün olayıda kargo olayından dolayı......


    Kargo ile alakası yok. 14 gün şuanda ve siz kargodan teslim alınca başlar bu süre.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Herkes farkli birsey soylemis hangisi dogru?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mtyg


    quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    quote:

    Orijinalden alıntı: beter.böcek

    4077 sayili tuketici koruma kanunu kapsaminda kutusu acilmamis telefonlar sadece iade alinabilir,kutu acilmis ise kullanilmis durumuna gectigi icin iade hakkin dogmaz,hakem heyeti de musterinin yanindadir ama kanunen yaninda olacagindan islemin cok zor,14 gunluk iade sureci apple store dan alindiginda gecerli,kanun iade alana neden iade aliyorsun demiyor satici firmanin insiyatifi kapsaminda olan bir islemdir,ayrica hic bir bayii iade durumuna sicak bakmaz bir ust seviye cihaz dahi olsa.

    yanlış bilgi veriyorsun arkadaşım. kutusu açılmış veya açılmamış; mesafeli satışlarda 7 gün içinde iade hakkın var, mağazadan alımlarda hiçbir iade hakkın yok. bir çok firma mesafeli satışlarda kutusu açılmış telefonu almam diyor ama öyle bir hakları yok.

    Siz de yanlış biliyorsunuz :) 14 gün cayma hakkı mevcut internet alışverişinde. Ama simkart veya wifi bağlanan cihaz 2. El konumuna düşer ve mağaza dilerse iade alır veya servis raporu ister. Mağazanın kalitesine kalmış. Normal alımda ise yok ama mağaza dilerse iade alır.

    yanlış bildiğim birşey olduğunu sanmıyorum. 14 gün cayma hakkı yeni kanunda. yürürlüğe girdi mi bilmem.
    sim kart konusunda yanlışı olan da ben değilim; kanunda açılmış hatta ambalajı bozulmuşsa bile bozulan ambalaj parasını düşüp geri almak zorunda diye yazıyor. öyle sim kart vs.. diye birşey yok. servis raporu vs.. gibi hükümler yok. bunlar hep satıcıların bilinçsiz tüketiciyi kandırmak için uydurduğu şeyler:

    " Teslim alınmış olan malın değerinin azalması veya iadeyi imkânsız kılan bir nedenin varlığı cayma hakkının kullanılmasına engel değildir. Ancak değer azalması veya iadenin imkânsızlaşması tüketicinin kusurundan kaynaklanıyorsa satıcıya malın değerini veya değerindeki azalmayı tazmin etmesi gerekir. Malın mutat kullanımı sebebiyle meydana gelen değişiklik ve bozulmalar değer azalması sayılmaz."

    http://mevzuat.basbakanlik.gov.tr/Metin.Aspx?MevzuatKod=7.5.14778&MevzuatIliski=0&sourceXmlSearch=mesafeli

    StackOverflow, ben yukarıda belgeleriyle veriyorum bilgileri. sallamaca yok bizde...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi beyinsis -- 20 Kasım 2014; 12:14:24 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    quote:

    Orijinalden alıntı: mtyg


    quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    quote:

    Orijinalden alıntı: beter.böcek

    4077 sayili tuketici koruma kanunu kapsaminda kutusu acilmamis telefonlar sadece iade alinabilir,kutu acilmis ise kullanilmis durumuna gectigi icin iade hakkin dogmaz,hakem heyeti de musterinin yanindadir ama kanunen yaninda olacagindan islemin cok zor,14 gunluk iade sureci apple store dan alindiginda gecerli,kanun iade alana neden iade aliyorsun demiyor satici firmanin insiyatifi kapsaminda olan bir islemdir,ayrica hic bir bayii iade durumuna sicak bakmaz bir ust seviye cihaz dahi olsa.

    yanlış bilgi veriyorsun arkadaşım. kutusu açılmış veya açılmamış; mesafeli satışlarda 7 gün içinde iade hakkın var, mağazadan alımlarda hiçbir iade hakkın yok. bir çok firma mesafeli satışlarda kutusu açılmış telefonu almam diyor ama öyle bir hakları yok.

    Siz de yanlış biliyorsunuz :) 14 gün cayma hakkı mevcut internet alışverişinde. Ama simkart veya wifi bağlanan cihaz 2. El konumuna düşer ve mağaza dilerse iade alır veya servis raporu ister. Mağazanın kalitesine kalmış. Normal alımda ise yok ama mağaza dilerse iade alır.

    yanlış bildiğim birşey olduğunu sanmıyorum. 14 gün cayma hakkı yeni kanunda. yürürlüğe girdi mi bilmem.
    sim kart konusunda yanlışı olan da ben değilim; kanunda açılmış hatta ambalajı bozulmuşsa bile bozulan ambalaj parasını düşüp geri almak zorunda diye yazıyor. öyle sim kart vs.. diye birşey yok. servis raporu vs.. gibi hükümler yok. bunlar hep satıcıların bilinçsiz tüketiciyi kandırmak için uydurduğu şeyler:

    " Teslim alınmış olan malın değerinin azalması veya iadeyi imkânsız kılan bir nedenin varlığı cayma hakkının kullanılmasına engel değildir. Ancak değer azalması veya iadenin imkânsızlaşması tüketicinin kusurundan kaynaklanıyorsa satıcıya malın değerini veya değerindeki azalmayı tazmin etmesi gerekir. Malın mutat kullanımı sebebiyle meydana gelen değişiklik ve bozulmalar değer azalması sayılmaz."

    http://mevzuat.basbakanlik.gov.tr/Metin.Aspx?MevzuatKod=7.5.14778&MevzuatIliski=0&sourceXmlSearch=mesafeli

    StackOverflow, ben yukarıda belgeleriyle veriyorum bilgileri. sallamaca yok bizde...

    Bunları uygulayan yok. Tüketici haklarına gitsem 3 ay sonra karar çıkıyor. Onu da almak için mağazayla savaşıyorsunuz. En basit N11 sim kart takılan ürün iadesi almıyor ki şuan en büyük satış sitelerinden biri. Yani sonuç olarak yazılı kurallar değil uygulamadaki kurallara göre konuşmak lazım. Ben iade edemedim N11 e note 4 aldım 1 gün sonra. Ve dediğim gibi tüketici Mahkemesi ne gitsem karar çıkana kadar... O yüzden hepsiburada gibi kolay iade alan sitelerden alışveriş yapın. N11 bana diyor ki kanunda var bu sim olayı.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mtyg


    quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    quote:

    Orijinalden alıntı: mtyg


    quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    quote:

    Orijinalden alıntı: beter.böcek

    4077 sayili tuketici koruma kanunu kapsaminda kutusu acilmamis telefonlar sadece iade alinabilir,kutu acilmis ise kullanilmis durumuna gectigi icin iade hakkin dogmaz,hakem heyeti de musterinin yanindadir ama kanunen yaninda olacagindan islemin cok zor,14 gunluk iade sureci apple store dan alindiginda gecerli,kanun iade alana neden iade aliyorsun demiyor satici firmanin insiyatifi kapsaminda olan bir islemdir,ayrica hic bir bayii iade durumuna sicak bakmaz bir ust seviye cihaz dahi olsa.

    yanlış bilgi veriyorsun arkadaşım. kutusu açılmış veya açılmamış; mesafeli satışlarda 7 gün içinde iade hakkın var, mağazadan alımlarda hiçbir iade hakkın yok. bir çok firma mesafeli satışlarda kutusu açılmış telefonu almam diyor ama öyle bir hakları yok.

    Siz de yanlış biliyorsunuz :) 14 gün cayma hakkı mevcut internet alışverişinde. Ama simkart veya wifi bağlanan cihaz 2. El konumuna düşer ve mağaza dilerse iade alır veya servis raporu ister. Mağazanın kalitesine kalmış. Normal alımda ise yok ama mağaza dilerse iade alır.

    yanlış bildiğim birşey olduğunu sanmıyorum. 14 gün cayma hakkı yeni kanunda. yürürlüğe girdi mi bilmem.
    sim kart konusunda yanlışı olan da ben değilim; kanunda açılmış hatta ambalajı bozulmuşsa bile bozulan ambalaj parasını düşüp geri almak zorunda diye yazıyor. öyle sim kart vs.. diye birşey yok. servis raporu vs.. gibi hükümler yok. bunlar hep satıcıların bilinçsiz tüketiciyi kandırmak için uydurduğu şeyler:

    " Teslim alınmış olan malın değerinin azalması veya iadeyi imkânsız kılan bir nedenin varlığı cayma hakkının kullanılmasına engel değildir. Ancak değer azalması veya iadenin imkânsızlaşması tüketicinin kusurundan kaynaklanıyorsa satıcıya malın değerini veya değerindeki azalmayı tazmin etmesi gerekir. Malın mutat kullanımı sebebiyle meydana gelen değişiklik ve bozulmalar değer azalması sayılmaz."

    http://mevzuat.basbakanlik.gov.tr/Metin.Aspx?MevzuatKod=7.5.14778&MevzuatIliski=0&sourceXmlSearch=mesafeli

    StackOverflow, ben yukarıda belgeleriyle veriyorum bilgileri. sallamaca yok bizde...

    Bunları uygulayan yok. Tüketici haklarına gitsem 3 ay sonra karar çıkıyor. Onu da almak için mağazayla savaşıyorsunuz. En basit N11 sim kart takılan ürün iadesi almıyor ki şuan en büyük satış sitelerinden biri. Yani sonuç olarak yazılı kurallar değil uygulamadaki kurallara göre konuşmak lazım. Ben iade edemedim N11 e note 4 aldım 1 gün sonra. Ve dediğim gibi tüketici Mahkemesi ne gitsem karar çıkana kadar... O yüzden hepsiburada gibi kolay iade alan sitelerden alışveriş yapın. N11 bana diyor ki kanunda var bu sim olayı.

    ben n11'den mal alırken iki kere düşünürüm. çünkü n11 malı satan değil, sadece aracı. dediğin gibi hakem heyeti vs.. sürünmemek için ben de HB gibi sağlam yerlerden alıyorum daha pahalı olsa bile.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    quote:

    Orijinalden alıntı: mtyg


    quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    quote:

    Orijinalden alıntı: mtyg


    quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    quote:

    Orijinalden alıntı: beter.böcek

    4077 sayili tuketici koruma kanunu kapsaminda kutusu acilmamis telefonlar sadece iade alinabilir,kutu acilmis ise kullanilmis durumuna gectigi icin iade hakkin dogmaz,hakem heyeti de musterinin yanindadir ama kanunen yaninda olacagindan islemin cok zor,14 gunluk iade sureci apple store dan alindiginda gecerli,kanun iade alana neden iade aliyorsun demiyor satici firmanin insiyatifi kapsaminda olan bir islemdir,ayrica hic bir bayii iade durumuna sicak bakmaz bir ust seviye cihaz dahi olsa.

    yanlış bilgi veriyorsun arkadaşım. kutusu açılmış veya açılmamış; mesafeli satışlarda 7 gün içinde iade hakkın var, mağazadan alımlarda hiçbir iade hakkın yok. bir çok firma mesafeli satışlarda kutusu açılmış telefonu almam diyor ama öyle bir hakları yok.

    Siz de yanlış biliyorsunuz :) 14 gün cayma hakkı mevcut internet alışverişinde. Ama simkart veya wifi bağlanan cihaz 2. El konumuna düşer ve mağaza dilerse iade alır veya servis raporu ister. Mağazanın kalitesine kalmış. Normal alımda ise yok ama mağaza dilerse iade alır.

    yanlış bildiğim birşey olduğunu sanmıyorum. 14 gün cayma hakkı yeni kanunda. yürürlüğe girdi mi bilmem.
    sim kart konusunda yanlışı olan da ben değilim; kanunda açılmış hatta ambalajı bozulmuşsa bile bozulan ambalaj parasını düşüp geri almak zorunda diye yazıyor. öyle sim kart vs.. diye birşey yok. servis raporu vs.. gibi hükümler yok. bunlar hep satıcıların bilinçsiz tüketiciyi kandırmak için uydurduğu şeyler:

    " Teslim alınmış olan malın değerinin azalması veya iadeyi imkânsız kılan bir nedenin varlığı cayma hakkının kullanılmasına engel değildir. Ancak değer azalması veya iadenin imkânsızlaşması tüketicinin kusurundan kaynaklanıyorsa satıcıya malın değerini veya değerindeki azalmayı tazmin etmesi gerekir. Malın mutat kullanımı sebebiyle meydana gelen değişiklik ve bozulmalar değer azalması sayılmaz."

    http://mevzuat.basbakanlik.gov.tr/Metin.Aspx?MevzuatKod=7.5.14778&MevzuatIliski=0&sourceXmlSearch=mesafeli

    StackOverflow, ben yukarıda belgeleriyle veriyorum bilgileri. sallamaca yok bizde...

    Bunları uygulayan yok. Tüketici haklarına gitsem 3 ay sonra karar çıkıyor. Onu da almak için mağazayla savaşıyorsunuz. En basit N11 sim kart takılan ürün iadesi almıyor ki şuan en büyük satış sitelerinden biri. Yani sonuç olarak yazılı kurallar değil uygulamadaki kurallara göre konuşmak lazım. Ben iade edemedim N11 e note 4 aldım 1 gün sonra. Ve dediğim gibi tüketici Mahkemesi ne gitsem karar çıkana kadar... O yüzden hepsiburada gibi kolay iade alan sitelerden alışveriş yapın. N11 bana diyor ki kanunda var bu sim olayı.

    ben n11'den mal alırken iki kere düşünürüm. çünkü n11 malı satan değil, sadece aracı. dediğin gibi hakem heyeti vs.. sürünmemek için ben de HB gibi sağlam yerlerden alıyorum daha pahalı olsa bile.

    Bundan sonra ben de öyle ypcam Ucuza alcaz diye paramızla rezil oluyoruz.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • N11 lg tv aldım onu bile iade almadı. Kaliteli müşteri hizmetleri de yok, az pahalı olsun muhatabın olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Turkcellden aldıgınız cihazlarda aynı gün içerisinde cihaz mağazadan cıkmadıgı ve simkart takılmadıgı takdirde 24 saat içerisinde kontrat iptali sağlanır . Distrübütör satışı onayladıktan sonra simkart takmamış dahi olsanız kontratı iptal edemezsin. Ayrıca 14 günde cayma hakkı var diyosunuz telefonu normal bi teknoloji marketten satın almış olsanız haklı olabilirsiniz ama operatörlerden satılan cihazların sözleşmelerinde kimbilir nasıl maddeler var ben bile merak edip okumadım Tüketici hakem heyetinede gitsen malesef o kontrat iptal olmaz veya cihaz degişimi yapılamaz...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi T.İ.M -- 23 Kasım 2014; 1:57:23 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bluesnight

    N11 lg tv aldım onu bile iade almadı. Kaliteli müşteri hizmetleri de yok, az pahalı olsun muhatabın olsun.

    Almıyor n11. Urunu acmamis olacaksın. Actiysan servis raporu fln bisiler sacmaliyorlar. Cayma hakki yok.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.