Şimdi Ara

İphone 6s İMEİ numaran Klonlandı. ( Çözüm )

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
23
Cevap
0
Favori
23.480
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba
    Bundan yaklaşık 1 ay önce arkadaşım vodafoneden iphone 6s 32gb aldı. Aldığı 3. gün imei klonlandı arkadaşımda telefondan soğuduğu için bana baya düşük bir rakama sattı.
    Bende İzmir de Egemek var iphone resmi teknik servisi oraya götürdüm tek hatta açılacağını söyledi bende hattımı TC mi verip açtırdım. Eğer telefonu başkasına satarsan oda gelip aynı işlemleri yapmak zorunda dedi.

    Şimdi benim merak ettiğim ben bu telefonun 2. sahibiyim daha 1 aylık ben bu telefonu kendi adıma tüketici hakem heyetine şikayette bulunabilir miyim ?
    İkincisi servisine gönderdiğim taktirde ne gibi sonuçlar karşıma çıkar ?



  • Alındıktan 3 gün sonra IMEI klonlandı ise keşke iade etseydiniz telefonu... Böyle saçma şey mi olur? Neden kullanmaya devam ettiniz ki?
    Kimsenin günahını almak istemem ama bu IMEI klon olayı; bence vodafone bayisinin işi gibi geldi bana.


    THH konusunda emin olmamakla birlikte; sadece faturada yazan isim başvurabilir diye biliyorum.
    Telefonu arkadaşınız size satarken fatura kesmediğini farz edersek; resmi olarak cihaz hala o kişinin çünkü.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 0ldskool

    Alındıktan 3 gün sonra IMEI klonlandı ise keşke iade etseydiniz telefonu... Böyle saçma şey mi olur? Neden kullanmaya devam ettiniz ki?
    Kimsenin günahını almak istemem ama bu IMEI klon olayı; bence vodafone bayisinin işi gibi geldi bana.


    THH konusunda emin olmamakla birlikte; sadece faturada yazan isim başvurabilir diye biliyorum.
    Telefonu arkadaşınız size satarken fatura kesmediğini farz edersek; resmi olarak cihaz hala o kişinin çünkü.
    Vodafone kesinlikle biz birşey yapamayız iade alamayz Apple ile görüşün dedi. Fatura arkadaşımın üzerine ben garantiye gönderememmi şimdi göndermek için ne yapmam gerekiyor ? Belki garanti halleder işimi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Düşbaz kullanıcısına yanıt
    İade konusunda Vodafone sorumlu. Size yalan söylenmiş maalesef. Atıyorum, X alışveriş sitesinden 1 tane oyuncak araba aldınız. Bunun iadesini oyuncak arabayı Çin'de üreten firmaya mı yapıyorsunuz? Yoksa aldığınız siteye mi?..
    Satıcı: Vodafone Türkiye
    Alıcı: Arkadaşınız
    İthalatçı: Apple Türkiye


    Garanti konusunda en iyi bilgiyi Apple'dan alabilirsiniz.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 0ldskool

    İade konusunda Vodafone sorumlu. Size yalan söylenmiş maalesef. Atıyorum, X alışveriş sitesinden 1 tane oyuncak araba aldınız. Bunun iadesini oyuncak arabayı Çin'de üreten firmaya mı yapıyorsunuz? Yoksa aldığınız siteye mi?..
    Satıcı: Vodafone Türkiye
    Alıcı: Arkadaşınız
    İthalatçı: Apple Türkiye


    Garanti konusunda en iyi bilgiyi Apple'dan alabilirsiniz.
    Vakit ayırığınız için çok teşekkür ederim
  • Düşbaz kullanıcısına yanıt
    Rica ederim. Umarım bir an evvel sorun çözülür, mağdur edilmezsiniz.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 0ldskool

    Rica ederim. Umarım bir an evvel sorun çözülür, mağdur edilmezsiniz.
    Umarım.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Bu konu üzerinden şunu sormak istiyorum

    Diyelim ki 3-5 gün değil de 3 sene sonra imeimiz klonlandı ve ortada fatura yok bişey yok hatta belki yurtdışı telefonu

    Böyle bir durumda kime derdimizi anlatırız acaba?

    İlla fatura mı istiyorlar böyle bir durumda ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: chaka

    Bu konu üzerinden şunu sormak istiyorum

    Diyelim ki 3-5 gün değil de 3 sene sonra imeimiz klonlandı ve ortada fatura yok bişey yok hatta belki yurtdışı telefonu

    Böyle bir durumda kime derdimizi anlatırız acaba?

    İlla fatura mı istiyorlar böyle bir durumda ?
    Egemeke gittim tek hat üzerine açtırıyorum telefonu. Bir daha ki alacak kişi de öyle yapması gerekiyormuş. Form doldurulacak ve diğer hattın bu telefona açılması beklenecek öyle dediler. Şu süreç içinde 4 tane iphone servisi satış noktası gezdim, o ona oda ona gönderiyor kimse de ilgilenmiyor
  • Arkadaşın işi bilmiyormuş maalesef.1 aylık telefonu satmak ne demek?Her türlü iade hakkı vardı.Parasını alırdı.Apple müşteri memnuniyeti konusunda iyidir.
    Apple'ın kendi servisleri dışındaki servislere filan sakın götürme.2 senelik garantiyi çöp edersin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-D50B08F8B -- 30 Nisan 2018; 1:57:31 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-D50B08F8B

    Arkadaşın işi bilmiyormuş maalesef.1 aylık telefonu satmak ne demek?Her türlü iade hakkı vardı.Parasını alırdı.Apple müşteri memnuniyeti konusunda iyidir.
    Apple'ın kendi servisleri dışındaki servislere filan sakın götürme.2 senelik garantiyi çöp edersin.
    Telefonu ondan satın aldım ben garantiye kendi adıma gönderebilir miyim ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Düşbaz

    Telefonu ondan satın aldım ben garantiye kendi adıma gönderebilir miyim ?

    Alıntıları Göster
    O konuda bir bilgim yok maalesef.Garantiye telefon teslim etmedim hiç.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-D50B08F8B

    O konuda bir bilgim yok maalesef.Garantiye telefon teslim etmedim hiç.

    Alıntıları Göster
    anladım teşekkürler
  • Düşbaz kullanıcısına yanıt
    Kardeşş arkadaş almişsa faturasi mevcuttur ara müşteri hizmetlerini böyle bi arkadaştan cihazi aldim faturasi da burda 3 gün sonra böyle sorun oluştu diyip yönlendirecekler seni boş birakma muhattabin appledir ugraşirsin ama hallederler önemli olan cihazin imeisi ve seri numarasi kayitlidir zaten sistemlerinde elinden geleni yap konuşup ara sorunu cözüceklerdir...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SEHZADE63

    Kardeşş arkadaş almişsa faturasi mevcuttur ara müşteri hizmetlerini böyle bi arkadaştan cihazi aldim faturasi da burda 3 gün sonra böyle sorun oluştu diyip yönlendirecekler seni boş birakma muhattabin appledir ugraşirsin ama hallederler önemli olan cihazin imeisi ve seri numarasi kayitlidir zaten sistemlerinde elinden geleni yap konuşup ara sorunu cözüceklerdir...
    Aradım artık tek hat üzerine açılacakmış başka çözümü yokmuş bana bunu söyleyen apple yetkili servisi
  • Düşbaz kullanıcısına yanıt
    Seninn muhattabin servis değil apple nin kendisi oluyor kardeşim sen direk appleyi ara şikayetini belirt fatura elimde ama imei klonlandi diyip şikayetci ol tek hat üzeri nasil oluyo sacmalik bence ..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SEHZADE63

    Seninn muhattabin servis değil apple nin kendisi oluyor kardeşim sen direk appleyi ara şikayetini belirt fatura elimde ama imei klonlandi diyip şikayetci ol tek hat üzeri nasil oluyo sacmalik bence ..
    Nereye gittiysem birbirlerine gönderdiler bir de apple i arayayım
  • Düşbaz kullanıcısına yanıt
    2015 yilinda yırtdişi 6s almiştim gecen sene değişim oldu cihaz kapandi muhattap apple oldugu için değişim belgesini mail attim 45 gün sonra kapali jelatinli göndermişlerdi..elinde fatura varsa mail atip belge faturam budur yeni aldigim cihaz kapandi klonlandi böyle sacmalik olmaz diyip üst üste ara hergün ara yoksa umursamazlar hatta tuketici mhakmeye gidicem şikayetci olucam diyip dur ilgilenen cikixak istanbuldaysan olmadi kendin gidip yetkililerle görüş üstünde dur...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SEHZADE63

    2015 yilinda yırtdişi 6s almiştim gecen sene değişim oldu cihaz kapandi muhattap apple oldugu için değişim belgesini mail attim 45 gün sonra kapali jelatinli göndermişlerdi..elinde fatura varsa mail atip belge faturam budur yeni aldigim cihaz kapandi klonlandi böyle sacmalik olmaz diyip üst üste ara hergün ara yoksa umursamazlar hatta tuketici mhakmeye gidicem şikayetci olucam diyip dur ilgilenen cikixak istanbuldaysan olmadi kendin gidip yetkililerle görüş üstünde dur...
    Benim aklımı karıştıran şimdi telefon 1 aylık ama 2. sahibiyim değişimi başarabilir miyim bilmiyorum. Yarın ben arayıp derdimi anlatayım olmazsa şikayet edeceğimide bildiririm
  • Fatura kullandığın opprotor başvurun tek hatta açıyorlar bir numara

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.