Şimdi Ara

iPhone 7 Plus - Açılmıyor / Siyah Şeritli Ekran Geliyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
932
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar. Hepsiburada sitesinden hafta içi aldığım iphone 7 plus 32gb ürünü dün akşam teslim aldım. Sabah sim kartımı değiştirdim ve eve geldim cihaza taktım.
    Yaklaşık 1-2 saat cihazı kurcaladım. birkaç program icolud ayarlarını felan yaptım. ve üstüne kırılmaz cam filmi yapıştırdım.
    2 saat sonunda şarja taktım ve cihazın 30dk sonra yanına geldiğimde kapanmıştı.
    Açmaya çalıştığımda apple logosu geliyor ve ardından siyah şeritli bir ekran çıkıyor. Ve bu olay sürekli olarak tekrarlanıyor.
    Pek birşey deneyemedim ve şu an çaresizce bekliyorum. Hepsiburada'ya değişim ya da iade için ticket açtım ve sizce nasıl sonuçlanır?
    Yarın direk kolay iadeden göndermeyi düşünüyorum.
    Ayrıca ürünün bu sorununu yaşayan oldu mu?







  • Taix T kullanıcısına yanıt
    İtunes üzeri dfu moduyla tekrar güncelleme yaparak cözebilirdin ama kronikde olabilir geri iade etmen uzun zaman alir mi almaz mi beklermisin beklemezmisin bilinmez

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşın dediği gibi dfu modunda tekrar kurulum yapmayı dene istersen bi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SEHZADE63

    İtunes üzeri dfu moduyla tekrar güncelleme yaparak cözebilirdin ama kronikde olabilir geri iade etmen uzun zaman alir mi almaz mi beklermisin beklemezmisin bilinmez

    Cihazı bağladım ama itunes görmemişti. Şimdi Trabzonda yetkili servise gönderdim. Servisin hazırlayacağı detaylı rapor ile hepsiburadaya göndereceğim. Ortalama kaç gün içerisinde değişimi yaparlar peki?
  • Taix T kullanıcısına yanıt
    Üstünde durur sıkıştırıp ararsan ellerinde de varsa bi hafta içerisindr yenisi gelir yada değişim olmasini istiyorsan yakindaki kvk genpa başari gibi servislere teslim edebilirsin.!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SEHZADE63

    Üstünde durur sıkıştırıp ararsan ellerinde de varsa bi hafta içerisindr yenisi gelir yada değişim olmasini istiyorsan yakindaki kvk genpa başari gibi servislere teslim edebilirsin.!

    Maalesef hocam. Bulunduğum şehirde hiçbirisi yok. Mecbur Trabzonda yetkili servise göndermek zorunda kaldım. Kontrol edip dönüş yapacaklar.
    Hepsiburada değişim konusunda pek güven vermiyor ama ne yapacağım bilmiyorum
  • Taix T kullanıcısına yanıt
    İlla cözülücektir cözülmez diye bişey yok tabi kendilerini arayip ne yapicağini sorman gerekir ama yetkili servis de değişim yapabilir problem yok üstünde durdugun sürece sıkınti cikmaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Hepsiburada ile çok görüşme yapmadım ama yetkili servisi baya bunalttım. Onlarda mağduriyetimi anladılar yardımcı olacaklarını söylediler ama bakalım ne kadar gerçekciler :) Olanakları kısıtlı bir şehirde yaşadığımız için bu tarz konularda insan çok tedirgin oluyor takip etme problemi var maalesef.
  • Senelerdir hepsiburada dan alışveriş yaparım bugune kadar iade konusunda hiç sıkıntı yaşatmadılar ğroblem olacagını sanmam hocam geçmiş olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.