Şimdi Ara

iPhone 8 Plus Şarj Esnasında Kapandı ve Tekrar Açılmıyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
1.739
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar. Yaklaşık 1 ay önce Gürcistan'dan almış olduğum iPhone 8 Plus'ım şarjdaydı, bildirimleri kontrol etmek için elime aldığında açamadım. İnternette gördüğüm ses kısma/açma tuşlarıyla güç butonuyla uygulanan çözümleri denedim fakat nafile. Telefonu daha hala BTK'nın sitesine kaydettirmemiştim. Apple'ın sitesinde garanti kapsamında gözüküyor fakat sanırım serviste hizmet görebilmesi için kaydettirmem gerekiyor? Birkaç sorum var bu konularda:

    1) Telefon açılmasa bile kaydını yaptığımda kayıt sisteme düşer mi yoksa telefonu açamadığımdan dolayı kaydedilmemesi gibi bir durum söz konusu olabilir mi?

    2) Telefonu hangi teknik servise göndermem konusunda tavsiyesi olan varsa beni aydınlatabilir mi arkadaşlar? Bir sürü teknik servis var ve telefonu gönderdiğim halden daha kötü bir şekilde geri almaktan korkuyorum.

    Sorularıma yardımcı olabilirseniz çok memnun olurum

    Böyle Bir Durumla Karşılaşabilecek Arkadaşlar İçin Edit: Öncelikle eğer Gürcistan'dan telefon alacaksanız mutlaka fatura alın. Aldığım mağazanın ana merkezine attığım mesajda aldığım cevap "Aldığınız mağazamızın kendisiyle iletişim kurun." olmuştu. Zar zor derdimi anlattıktan sonra benimle dalga geçercesine .docx yolladılar. İlkokul çocuğunun bile aynısını oluşturabileceği tarzda saçma sapan bir dosyaydı. Geri arayıp durumu açıkça izah etmeye çalışmama rağmen hanımefendi neden böyle bir şey yaptıklarını ısrarla bana sormaya da devam etti. En sonunda bana gönderdikleri .docx dosyasının altına hepsiburada faturalarından birini ekleyip gönderdim geri, öyle anlaşabildik. Bir gün sonraya böyle bir şey hazırlatabileceğini söyledi ve gelen belge tax free faturasının Apple'ın istediği belgeleri içeren bir kopyasıydı. Demem o ki başta da tekrar ettiğim gibi eğer böyle bir durumla karşılaşmak istemiyorsanız ilk başta fatura tarzı bir şey almak için zorlayın. Tüm belgeleri aldıktan sonra Antalya'daki bir teknik servise gidip elden teslim ettim. Nedense herkes istemesine rağmen benden bir fatura talep etmediler özellikle cihazın yurtdışı cihazı olduğunu belirtmeme rağmen. Bir hafta kadar sonra da değişim kararı verildi yaklaşık 10 günde sonuçlanıp, elime geçti değişim cihazım.

    Amerika Apple Support ile konuştuktan sonra bir servis durumunda istedikleri belgeleri söylemişlerdi, şöyle bırakayım:
    So when I look at what is required for proof of purchase it says The sales receipt must provide:
    •A clear description of your device.
    •The device’s date of purchase.
    •An invoice or receipt number.
    •The device’s price.
    •The reseller’s contact information. We prefer the reseller’s seal or logo too.
    •The device’s serial number if the reseller normally lists serial numbers on their receipts.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mrescape -- 23 Eylül 2018; 17:36:40 >







  • Up
  • Up
  • İleride böyle bir sorunu olup merak eden arkadaşlar olursa diye 1. sorumun cevabını BTK'dan almış bulunmaktayım. Herhangi bir sıkıntı olmayacağını kayıt edebileceğimi söylediler.
    2. Soruma gelecek olursam Pupa Bilişim'e göndermeyi düşünüyorum cihazımı. Hala önerilere açığım.
  • Arkadaş şöyle bi durum var türkiye garantili cihazlar da pek problem cikmiyor aninda veya 12 saate içerisinde kayit otomatikmen kaldigi yerden devam ediyor yurtdişi cihazlari ise biraz problemli gibi başima geldigi için soyluyorum cihaz 7 ay sonra kapanmişti 45-50 gün mücadele sonrasi sifir kapali kutu almiştim senden tek yapman gereken cihazi kayit etmen daha sonra apple yetkili servisler var pupa gibi başari gibi kvk genpa gibi bu tür servislere teslim edip sonuc %90 değişim olur ama gelen değişim belgesini atma kutuya koyup saklamani öneririm ilerde kayitli cihazin belgesi faturasi dekontu ve dğeişim belgesi olsun ki iler de cihaz kapanirsa mahkmeye baş vurabilirsin..!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SEHZADE63 S kullanıcısına yanıt
    Hocam gönderemiyorum ki Yurtdışından iki kere iPhone 8 Plus aldım ve ikisinde de fatura vermediler elime. Servislik işim olursa gerekmeyeceğini falan söylediler. Şimdi ise faturam olmadığı için servis kabul etmiyor cihazımı. Tax Free belgesini ya da ordan aldığım garanti belgesini söyledim fakat nafile illaki üzerinde ad/soyad, imei vs yazan fatura istiyorlar. Bakalım Gürcistan'daki aldığım mağazayla iletişime geçeceğim ne diyecekler acaba? İnşallah gönderirler faturayı
  • mrescape kullanıcısına yanıt
    Defalarca servise cihaz verdik hiçbiri fatura sormadı sadece yurt dışı telefonlarda TC kimlik numarası zorunlu eğer cihazınız apple sitesinden garantili gözüküyorsa faturaya gerek yoktur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Hocam Apple Türkiye ile konuştum telefon kapalı olduğundan dolayı fatura istiyorlar çıldırtıcaklar adamı
  • mrescape kullanıcısına yanıt
    Hocamm faturayla işin yok seninnn sen cihazi passport kaydiyla yapip pupaya teslim ediceksin adamlar faturayi gözünemi sokucak tüm bilgiler imei de kayitli olup olmamasi garantinin imei ile sorgulandiginda olup olmamasinda yazilii zatenn sen cihazi kayit ettir yada kayit rtirip pupaya teslim et fatura istemezler isterseler apple ile görüş fatura istiyolar filan diyip agirligini koy şuan bi ilki yaşiyorsun fatura konusunda..ha şöyle birşey var yurtdişi cihazlari apple tarafindan kabul edilmiyor ki biliyosun diger servisler de yeni yasaya göre sanirsam aklimdan kalani söyluyorum başima geldi kalkti kalkmadimi bilmiyorum cihazi servise teslim edenin bilgilerini aliyolar imzasini aliyolar belki bunu söylemişlerdr sana sen yanliş anlamişsindir.!!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SEHZADE63 S kullanıcısına yanıt
    Şimdi konuştum Apple ile faturasız yaptırabilirsiniz yaptıramazsanız bizimle ya da aldığınız mağazayla iletişime geçin dediler. Troy/Artı servisle konuştum onlar da kabul etmiyor bakalım ne olacak sonumuz.
  • Son durum olarak aldığım firmayı arayıp iletişime geçtim fatura istedim e-mail'le atmalarını istedim. Aldığım cevap ise aldığınız mağazayı arayın oldu. İngilizce yazdığım mesaja gürcüce cevap vermeleri de cabası. Binbir çile çekerek derdimi anlatmayı başardım mağazadaki ablamızla. Ama ablanın attığı belge şaka gibiydi.
    http://i.hizliresim.com/pnAoOo.png
    Benimle dalga geçtiklerini düşündüm artık. Böyle bir belgeyi kabul edecek olsalar herhalde biz kendimiz de yapabiliriz bu ne arkadaş? Apple Destek'e durumu bildirdim onlardan da "pek faturaya benzemiyor onayımı aldım" fakat takıldığım nokta her Apple Destek çalışanının bana farklı cevaplar vermesi oldu. En son konuştuğum arkadaş fatura gerekmiyor ve ayrıca BTK kaydı gerekiyor serviste işlem görebilmesi için dedi ondan önce konuştuğum başka arkadaş da faturanın gerekli fakat BTK kaydının gerekli olmadığını söylemişti. Şu an tek umudum servislerden birinin faturasız telefon kabul etmesi. Ayrıca Zoommer'deki hanım ablamızla tekrar iletişime geçip durumu anlattım. Kadın biz bunları amerikaya gönderiyoruz bir şey istemiyorlar sizde niye istiyorlar diye bana sordu. Neyse en son olarak hepsiburada'dan daha önce aldığım bir telefonun faturasını örnek göndererek böyle olması gerekiyor dedim. Anladığım kadarıyla yarın firmanın merkeziyle iletişime geçip öyle bir fatura çıkarıp bana gönderecekler. İnşallah bu sefer aldığım adam akıllı bizim servislerin kabul edebileceği bir fatura olur da sıkıntı çekmem.




  • SONUÇ OLARAK

    Öncelikle eğer Gürcistan'dan telefon alacaksanız mutlaka fatura alın. Aldığım mağazanın ana merkezine attığım mesajda aldığım cevap "Aldığınız mağazamızın kendisiyle iletişim kurun." olmuştu. Zar zor derdimi anlattıktan sonra benimle dalga geçercesine .docx yolladılar. İlkokul çocuğunun bile aynısını oluşturabileceği tarzda saçma sapan bir dosyaydı. Geri arayıp durumu açıkça izah etmeye çalışmama rağmen hanımefendi neden böyle bir şey yaptıklarını ısrarla bana sormaya da devam etti. En sonunda bana gönderdikleri .docx dosyasının altına hepsiburada faturalarından birini ekleyip gönderdim geri, öyle anlaşabildik. Bir gün sonraya böyle bir şey hazırlatabileceğini söyledi ve gelen belge tax free faturasının Apple'ın istediği belgeleri içeren bir kopyasıydı. Demem o ki başta da tekrar ettiğim gibi eğer böyle bir durumla karşılaşmak istemiyorsanız ilk başta fatura tarzı bir şey almak için zorlayın. Tüm belgeleri aldıktan sonra Antalya'daki bir teknik servise gidip elden teslim ettim. Nedense herkes istemesine rağmen benden bir fatura talep etmediler özellikle cihazın yurtdışı cihazı olduğunu belirtmeme rağmen. Bir hafta kadar sonra da değişim kararı verildi yaklaşık 10 günde sonuçlanıp, elime geçti değişim cihazım.

    Amerika Apple Support ile konuştuktan sonra bir servis durumunda istedikleri belgeleri söylemişlerdi, şöyle bırakayım:
    So when I look at what is required for proof of purchase it says The sales receipt must provide:
    •A clear description of your device.
    •The device’s date of purchase.
    •An invoice or receipt number.
    •The device’s price.
    •The reseller’s contact information. We prefer the reseller’s seal or logo too.
    •The device’s serial number if the reseller normally lists serial numbers on their receipts.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.