|
Bildirim
TheJudge'un dediği gibi Apple tanir ettiği cihazı komple sıfırlar, kutusunu da orjinal şekilde kapatır, anlayamassın açılmışmı açılmamış mı". Sıfırları marsta kapatılmıyor sonuçta, onları da Çinli insanlar kapatıyor.
Şu da var ki "Defalarca değişim cihazı almış biri olarak" cihazlara ne yapıyorsunuz da defalarca değişim gerekiyor? Tamam Apple kazıkçı, üçkağıtçı, ... say say birsürü kötü yanı sayarsın. Ben de kullanıcısı olarak acımasızca eleştiriyorum. Yaklaşık 10+ senedir 4 değişik iPhone modeli kullandım ve halen kullanıyorum da, hiçbirinde değişim gerekmedi. Olduya birinde ikisinde bana da denk gelebilirdi, sorun çıkabilirdi, elektronik cihaz sonuçta. Ama defalarca değişim nedir arkadaş... Defalarca değişime gitmek zorunda kalıp yine de Apple'a toz kondurmamak da ayrı bir kafa. Ne kullanıyorsanız Allah aşkına söyleyin. Ben hiç değişim gerekmeden bile o kafaya ulaşamadım. Defalarca sorunlu cihaz vermişler, demiyor ki "ben bu cihazların, bu firmanın, ...", ne diyor "abi ya çok güzel bozuk telefonlar satıyorlar, başka bozukla değiştiriyorlar, çok kral firma bunlar " |
Defalarca değişim cihazı almış biri olarak söylüyorum: Bu olay, siz haklıysanız sizin lehinize (bazen üst model veriyorlar) eğer firma haklıysa firma lehine sonuçlandığı için dengeleniyor diyebilirim. Sonuçta size de sıfır telefon veriyorlar. (Refurbished diyenler de var tabi, bana açılmamış kutu geldi 2 kere) < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi High Sierra -- 7 Nisan 2022; 21:10:47 > |
|
Değişim cihazının kutusu farklıdır, sıfır cihazın kutusu farklıdır. Değişim cihazının kutusunda teknik servis logosu falan oluyor, kablo falan olmuyor içinde vs. Apple Kıdemli danışmanıyla beraber Apple Store’dan sipariş geçtik buna ek olarak. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |