Eşimin annesi eşim için yurtdışından Iphone Xr telefon getirdi , e-vergi sistemi üzerinden kayıt harcının ödemesini yaptık. Öğrendik ki artık telefon hangi pasaport üzerine kayıt oluyorsa telefonda kullanılacak olan hat da o kişinin üzerine olmalıymış. Bu durumu şöyle denedik , annesinin kullanmış olduğu hattı taktığımızda telefon kullanımda Fakat eşimin hattını taktığımızda telefon kullanım dışı kalıyor. BTK ile yaptığım görüşme sorunu eşimin hattını annesinin üzerine aldığımızda kullanım açısından sorun olmuyormuş. ( Yeni hat çıkarmaya gerek var mı diye taşıma işlemini sordum ). Vodafone hattımızı annesinin üzerine taşıdık ( E-devlet üzerinden kontrol ettiğimizde annesinin üzerine geçmiş durumda olduğu görülüyor). Üzerinden 2 hafta geçmesine rağmen hattımız hala telefonda çalışmıyor , bu süreç içerisinde btk ve vodafone ile sayısız telefon görüşmesi yaptık , her iki tarafta kendilerinin tüm işlemi yaptığını karşı tarafın gerekli güncellemeri yapmadığı için hattımızın tanımlanmadığını söylüyor. İşin içinden çıkamaz hale geldik 2 haftadır telefonu kullanamıyoruz. Nasıl bir yol izlemeliyiz ? , istanbulda bireysel şekilde gidip nerede sorunu çözebiliriz ? Telefon görüşmeleri ile çözülemediği gayet açık , birileri işini düzgün yapmıyor cezasını biz çekiyoruz. Yardımcı olabilen varsa çok seviniriz , teşekkürler.
btk ile nasıl konustunuz ?
aynı durumu bende yakında yapacağım lakin sizin yazınızı görünce yeni hat mı alsam diye düşünmeye başladım.Yada önceden geçirip öyle kayıt yapmak gerekecek
ben ortagı oldugum sirkette yurtdısından aldıgım telefonu kullanmak istiyorum ama hat sirket hattı nasıl olacak bu iş ? hattı ustume alamam, şirketin pasaportu yok
btk ya sikayet yazısı yazayım dedim ama bir kontak bulamadım