Arkadaşlar telefonum xs max Singapur dan aldım kodu A2101 telefonum forumda yazdım airpods ile telefon görüşmesi yaparken karşı tarafa rahatsız edecek şekilde tik tik diye ses gidiyor WiFi kapatınca sorun yok bu nedenle İzmir egemek servisine telefonu verdim 4 gün sonra yazılım atildi ve herhangi bir arıza tespit edilemedi diyerek cihaz teslim edildi cihaza temiz kurulum yaptım o kurulum sorun tekrar ettti egemen servisini aradım kontrol eden servis elemanını arayıp onunla konuştum oda sesin geldiğini kabul etti ve tekrar servise verdim asıl sorunlar şimdi başlıyor servisin cevabı kopyaliyorum Cihazın TR'de servis görmediği belirlendi. İşlem yapılamıyor.bende servisi aradım onlarda İstanbul Apple aramamı söylediler 20 dk telefon görüşmesi sonucu cihazın Türkiye de parça desteği ve değişim desteği vermediklerini sadece yazılım desteği verdiklerini istersem cihazı yurtdışında servise verebileceğimi söyle cihazımın 1 yıl uluslararası garanti kapsamında olduğunu ve Apple sitesinden sorgulayınca 29 Ekim 2019 kadar garanti kapsamında olduğundan bahsettim ama eleman yazılım hariç Türkiye de garanti dışında olduğu konusunda ısrar etti ayrıca eleman normal yazılımcı olmadığını ve Kıdemli yazılımcı olduğundan bahsetti ne yapabilirim Bu arada 1 hafta kadar airpods kulaklığımı iPhone 7 ve İPhone 7 plus ile kullandım sorun olmadı yani anlayacağınız sorun AirPods da değil telefonda ve yukarıda da söylediğim gibi cihazda sorun olmadığını söyleyen Servis elamanı da sesin sorunlu olduğunu kabul etti sorun cihazın TC garanti kapsamına alınmaması sadece yazılım açısından garantili olması
apple desteği muhakkak arayın. genius dedikleri bizim ülkede maalesef herhangi bir bilgisi olmayan kişiler. belki amerikada genius gerçekten genius ama bizim ülkede havalarından geçilmeyen sıradan kişiler sadece.https://www.apple.com/iphone/LTE/ baktığımda cihaz btk kaydı yapılmışsa destek alan modeller kapsamında gözüküyor ama kesin cevap için apple desteği arayın.
Hocam Apple desteği de aradım onlarda geçmeyeceğini söylüyorlar
normalde destek kapsamında olan bir cihaz, olması gereken teknik serviste hizmet alabilmeniz. demek ki artık apple gün geçtikçe daha da kötüye gidiyor. Yurtdışı cihazlarında hakem heyeti işe yarar mı bir araştırın isterseniz.
Telefonu servisten aldım ofis ve evde WiFi olduğu yerde airpods kullanacaksam cihazın WiFi kapatıyorum sanırım bu sorun çoğu max lerde mevcut yurtdışı forumlardaki kullanıcılar da da sorun var bence yurtdışı cihaza bulaşmayın
yusufd84Y
kullanıcısına yanıt
Yurtdışı ürünlerde hakem heyeti çözümü yok. Hakem heyeti T.C kesilmiş bir fatura talep ediyor. O yüzden yurtdışı ürün almaktan vazgeçtim. Hakem heyeti başvurum geçen haftalarda işe yaradı ve ürünüm değiştirildi.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme