Merhaba arkadaslar, ıkı hafta once iPod Touch 4 32GB aldım.Fakat garantı kosullarını kontrol etmek ıcın, nereye garantıye verecegımı arastırdım.Bılkom cıhaza garantı vermedıgını.gıdıp amerıkadan almam gerektıgını orjınal fatura gerektıgını soyledı.bu cıhazın garantısını daha baska nasıl karsılayabılırım, satıcıdan orjınal faturayı almak dısında;? nereye gonderebılırm yurtdısı vs?
gönderemezsin , aldığın kişiden isteyeceksin . Keşke almadan önce araştırsaydın garanti işini
sorun mu oldu cihazda? apple yetkili servislerini araştırıp parayla oralara yaptırabilirsin herhangibir sorunda. Sanırım çok fazla problem olmaz cihazlarda olursada parça değişmesi vs. gerekir bunlar için zaten garantili olsada para alma ihtimalleri var kullanıcı hatası dolayısıyla. o yüzden garanti olayı okadar önemli değil sanıyorum.
sadece kasa açıklığı var her zamanki gibi bu kullanıcı hatasından kaynaklanamaz die düşünüyorum.Çünkü diğer iPod lardada karşılaşılmız bir durum.Işık sızması mevcut oluyor.
amerikadan alınmada olsa elımızde fişimiz varsa 2 yıl garantili şekilde tr de yaptırabiliyoruz değil mi ? bunda sorun yok sanırım... arkadaş sadece faturasını bulamadıgı ıcın böyle bir caresizlik içinde olsa gerek
USA dan alınan ve faturası bulunan ürünler TR de 1 yıl garantili oluyor. 2 yıl garantili olanlar distribütörden alınanlar oluyor.
İnternet çıktısı olarak alınmış bir fatura var internet üzerinden alındığı için cihaz.Fatura kendi ismime düzenlenmiş şekildedir ayrıca.Bu cihazın garantisi nerede geçerlidir şimdi.Bilkom yapmak zorundamı?
TR de 1 yıl garantili. Zaten distribütör Bilkom, servisi de Bilkom sağlıyor TR de.
Bilkomla gorustum bana cıktı fatura ıstemedıgını belırttı yurtdısından alınmıs cıhazlara garantı saglamadıklarını soledıler.aldıgım satıcıya soledım bu durumu.elındekı fatuaradan baska fatura vermedıklerını sadece bu sekılde fatura verıldıgını belırtıyor
Apple Store Faturası olan cihazlara garanti veriyor olması lazım.
yurt dısından aldıgınız ürünler sadece aldıgınız ülkede geçerli oluyolar , ben la dowtown mac store dan ipad almıştım yazın faturası kendi adıma buraya geldim bi sorun için garantiye vermek istedim ,gitmediğim yer kalmadı hiç biyer kabul etmedi tüketici haklarına gittim en son 2 hafta sonra dilekçe yolladılar sadece garntiyi aldıgım ülkede kullanabiliyormuşum , o yuzden bence boşa ümit etmeyin yok uluslar arası garanti fln filan diye 2 3 ay ugrastım garanti için ama yurtdısı cihazların tr de garanti kabulu yok
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme