Şimdi Ara

İsim Harf Eksikligi yardım THY

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
6.211
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba Arkadaşlar,
    ben bir internet sitesinden tunus'a gidiş dönüş uçak bileti aldım fakat ismini Sadık yerine sadk olarak girdim acente ile iletişime geçtigim zaman thy isim degişikligi hakkı tanımadıklarını bildirdi bende thy ile iletişim kurdum fakat bu seferde thy acente ile iletişime geçin diyor kaldım arada bilet iptal edersem büyük bir kesinti yaşanıyor thy call center ile görüşmemde %90 problem yaşarsınız check-in de dedi fakat thy yer hizmetlerinde çalışan arkadaşımla kontak kurdugum zaman ise bana 1 harfe kadar tölere ediyorum fakat bu check-in memurunun insafına kalmış birşey dedi bu konuda ne yapmam lazım lütfen yardımcı olabilirmisiniz? uçuşum gidiş 3 Eylül dönüş 10 Eylül



    Yardımlarınız ve önerileriniz için şimdiden teşekkür ederim.







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Uçak Biletinde İsim Harf Eksikliği

    Uçak biletlerinde isim harf eksikliği, sıklıkla karşılaşılmakta olan bir sorundur. THY biletlerinde de bu durum yaşanabilmektedir. Uçak bileti harf hatası yaptığında, yolcuların hızlıca düzeltme yapmaları gerekmektedir.

    Uçak Biletinde Harf Hatası Nasıl Düzeltilir?

    Uçak bileti isim harf hatası düzeltmek için, ilgili havayolu şirketinin çağrı merkezini arayabilir veya internet sitesinden iletişime geçebilirsiniz. THY biletlerinde harf hatası düzeltmesi için THY Çağrı Merkezi ile irtibata geçmeniz gerekmektedir.

    Harf Hatasının Cezaları Var mıdır?

    Uçak bileti harf hatasının cezası, havayolu şirketlerine göre değişkenlik göstermektedir. Bazı havayolu şirketleri isim uyuşmazlığı bulunan yolculara ceza uygulamazken, bazı havayolu şirketleri uçuş ücretinde değişiklik yapma ya da uçuşu iptal etme hakkına sahiptir.

    THY Bilet Harf Hatası

    THY biletlerinde harf hatası, bilet üzerindeki ismin pasaport veya kimlik kartındaki isim ile aynı olmaması durumunda oluşur. THY biletlerinde isim harf hatasının cezası, hatanın büyüklüğüne ve uçuş tarihine göre değişmektedir. Küçük harf hataları genellikle ceza gerektirmezken, büyük harf hataları veya soy isim hataları uçuş ücretinde değişiklik ya da uçuş iptaline neden olabilir.

    Uçak bileti alırken isim soyisim bilgilerini dikkatlice kontrol ederek harf eksikliği gibi hataların önüne geçmenizi tavsiye ederiz. Uçak bileti harf hatası yaşamanız durumunda, ilgili havayolu şirketinin çağrı merkezini arayarak düzeltme talep edebilirsiniz.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Hiç bir sıkıntı olmayacaktır. THY call centerdan tek harf değişimi yapılıyor, yapmasalar bile tek harf genelde sıkıntı olmuyor. Soy adınızı yanlış girseydiniz sıkıntı büyük olurdu.
  • Tour Guide kullanıcısına yanıt
    soyadım normal sadece dedigim gibi sadık yerine sadk oldugundan kafama cok takıldı neyse artık bakalım olmadı call center'daki adam check'ine not düşeriz adı yanlış yazılmıştır diye, öyle yaptırırım artık teşekkür ederim yorumun için
  • thy müşteri hizmetleri aradığında o eksik harfi eklemiyorlar mı? böyle bi talepte bulunmadınız mı?
  • thy müşteri hizmetleri değiştiriyor. görüştüğünüz kişi ya amatör, ya da kötü niyetli...
  • görüştüm ve degişiklik yapılamadıgını bildirdiler
  • Arkadaşlar benim de 2 ismim olduğu için isimlerim e bilet kısmında birleşik yazıyor.Yani SOYADI AD1AD2 şeklinde büyük harflerle. THY müşteri hizmetlerini aradığımda ve twitter da THY Help Desk e yazdığımda bir sıkıntı olmayacağını söylediler.Yine de sizlere de sormak istedim.Vize başvurusunda veya havalimanı check in de herhangi bir sorun olur mu?
  • Biletlerde zaten tc kimlik nosu yok mu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zedge08

    Arkadaşlar benim de 2 ismim olduğu için isimlerim e bilet kısmında birleşik yazıyor.Yani SOYADI AD1AD2 şeklinde büyük harflerle. THY müşteri hizmetlerini aradığımda ve twitter da THY Help Desk e yazdığımda bir sıkıntı olmayacağını söylediler.Yine de sizlere de sormak istedim.Vize başvurusunda veya havalimanı check in de herhangi bir sorun olur mu?

    Gezikodan ukrayna hava yollarindan kiev aktarmali paris bileti aldik, bende de ayni sorun var, ayri yaziyorum birlesik cikiyor, geziko musteri hizmetlerini aradigimda, sistem oyle kendi yapiyor, sikinti olmaz dedi.
    Bakalim 8 eylulde gorecez

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tuni.


    quote:

    Orijinalden alıntı: zedge08

    Arkadaşlar benim de 2 ismim olduğu için isimlerim e bilet kısmında birleşik yazıyor.Yani SOYADI AD1AD2 şeklinde büyük harflerle. THY müşteri hizmetlerini aradığımda ve twitter da THY Help Desk e yazdığımda bir sıkıntı olmayacağını söylediler.Yine de sizlere de sormak istedim.Vize başvurusunda veya havalimanı check in de herhangi bir sorun olur mu?

    Gezikodan ukrayna hava yollarindan kiev aktarmali paris bileti aldik, bende de ayni sorun var, ayri yaziyorum birlesik cikiyor, geziko musteri hizmetlerini aradigimda, sistem oyle kendi yapiyor, sikinti olmaz dedi.
    Bakalim 8 eylulde gorecez

    o konuda bir sıkıntı yok , benimde başıma aynı şey 3 kez geldi , 3ün de de checkin de hiç sıkıntı olmadı ,oradaki görevliler birleştirdiğini biliyor sistemin




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hirotaro

    quote:

    Orijinalden alıntı: Tuni.


    quote:

    Orijinalden alıntı: zedge08

    Arkadaşlar benim de 2 ismim olduğu için isimlerim e bilet kısmında birleşik yazıyor.Yani SOYADI AD1AD2 şeklinde büyük harflerle. THY müşteri hizmetlerini aradığımda ve twitter da THY Help Desk e yazdığımda bir sıkıntı olmayacağını söylediler.Yine de sizlere de sormak istedim.Vize başvurusunda veya havalimanı check in de herhangi bir sorun olur mu?

    Gezikodan ukrayna hava yollarindan kiev aktarmali paris bileti aldik, bende de ayni sorun var, ayri yaziyorum birlesik cikiyor, geziko musteri hizmetlerini aradigimda, sistem oyle kendi yapiyor, sikinti olmaz dedi.
    Bakalim 8 eylulde gorecez

    o konuda bir sıkıntı yok , benimde başıma aynı şey 3 kez geldi , 3ün de de checkin de hiç sıkıntı olmadı ,oradaki görevliler birleştirdiğini biliyor sistemin

    Bence de sıkıntı çıkmaz gibi ama insan ister istemez kuşkulanıyor Cevabınız için teşekkürler.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.