Satın almış olduğum ürünün; daha önceden açılmış ve vidaları ile oynandığı resimlerde görülmektedir.
Ürünün yanında verilmesi gereken orijinal “Hp adaptörü” dahi bulunmamaktadır. Ürünün yanında s-link markası altında bir adaptör gönderilmiştir.
Bir çok kez İstanbul Bilişim A.Ş ile görüşüp sorunu çözmeye çalıştık ancak ürünü kesinlikle iade alamayacaklarını istediğimiz yere de başvuru yapabileceğimizi büyük bir pişkinlikle bana aktardılar.
Şikayet var sitesine şikayetimide aktardım aynı zamanda avukatlarımız yasal süreçlerimizi başlattılar bundan sonraki süreçte artık mahkemede görüşeceğiz...
Böyle vurdum duymaz olurlar ise, daha çok iş yapacaklarını zannederler.
Ayrıca almış olduğunuz ürünün Türkiye'de satışı yok. HP parça sağlayabiliyor ise ancak bir 1 yıl garanti verir. Parça sağlayamıyor ise garantide vermez.
istanbul bilişimin ithal ettiği laptıplara servis hizmetini kendisi (DBG) veriyor. normal şartlarda asus servisinde parça tamiri yoktur direkt değişim yapılır. arkadaşımın asus g75 bilgisayarı fan sesi sorunu ile istanbul bilişimin servisine gitti. fanı yağlayıp temizleyip geri takmışlar. 7-8 ay sonra tekrar aynı sıkıntıyı çıkardı...
Ürünü distribütör garantili almadık zaten paralel olarak satın aldık ama adamlar resmen açılmış notebook gönderdiler. Şarj kablosu ise şaka gibi s-link göndermişler:)
Üzücü bir durum.
bakalım tüm işlemleri başlattım ne olacak göreceğiz? Gerçi o ürünü eninde sonunda iade alıp para iadesi yapacaklar ancak olan benim zamanıma olacak...
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme