Şimdi Ara

İstanbul Trafiği Ne Olacak? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
106
Cevap
3
Favori
3.404
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bu mahmutbey gişeler nasıl düzelecek çok merak ediyorum
  • Bu öyle bir konu ki muhalif de olsam herkes haklı. Köprü yapılıyor diye seviniyorlar, yüzde kaç rahatlatacak trafiği? Yatırım yapılıyor da yeterli değil. Nokta atışı değil yapılanlar...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hergün Fatih - masko gidip gelirim bu yol hep tıkalı malesef Hürriyet önünden başlar akşam 16:30 civarı 17:30 gibi iyice kitlenir.

    Trafiğin sebebi bağlantı yolları nasıl ederler ne yaparlar bilmem ama bağlantı yollarını kaldırsalar trafik falan kalmaz bu yolda
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emrcnd

    Hergün Fatih - masko gidip gelirim bu yol hep tıkalı malesef Hürriyet önünden başlar akşam 16:30 civarı 17:30 gibi iyice kitlenir.

    Trafiğin sebebi bağlantı yolları nasıl ederler ne yaparlar bilmem ama bağlantı yollarını kaldırsalar trafik falan kalmaz bu yolda

    Haklısın.Ben her akşam Acıbademden Çamlıca gişelere gidiyorum.Çamlıca gişelere varana kadar yola 5 tane bağlantı yolu bağlanıyor.Zaten akşam trafiği yoğun bir de bağlantı yollarından bağlananlar iyice çekilmez hale getiriyor.
  • gereksiz yere araçla trafiğe çıkıp hele de karşıya geçenlere iyi oluyor. inşallah daha da artar.
  • 1. Tokyo, Japonya
    Metropolitan alanı: 34 milyon kişi
    Şehir merkezi: 12,5 milyon kişi

    2. Seul, Güney Kore
    Metropolitan alanı: 23,9 milyon kişi
    Şehir merkezi: 10,3 milyon kişi

    3. Mexico City, Meksika
    Metropolitan alanı: 22 milyon kişi
    Şehir merkezi: 8,7 milyon kişi

    4. New York, ABD
    Metropolitan alanı: 21,9 milyon kişi
    Şehir merkezi: 8,2 milyon kişi

    5. Mumbai, Hindistan
    Metropolitan alanı: 21 milyon kişi
    Şehir merkezi: 13 milyon kişi

    6. Sao Paulo, Brezilya
    Metropolitan alanı: 19,6 milyon kişi
    Şehir merkezi: 11 milyon kişi

    7. Los Angeles, ABD
    Metropolitan alanı: 17,9 milyon kişi
    Şehir merkezi: 3,9 milyon kişi


    8. Şangay, Çin
    Metropolitan alanı: 17,8 milyon kişi
    Şehir merkezi: 9,8 milyon kişi

    9. Jakarta, Endonezya
    Metropolitan alanı: 15 milyon kişi
    Şehir merkezi: 9,3 milyon kişi

    10. Moskova, Rusya
    Metropolitan alanı: 13,4 milyon kişi
    Şehir merkezi: 11,3 milyon kişi

    ...

    23. İstanbul, Türkiye
    15 milyon kişi

    Göç ve kalabalıkla İstanbulu suçluyoruz ama dünyada bir çok ülke bize benzer nüfusa ve yoğunluğa sahip. Japonya bizden çok daha yoğun ve dar bir yaşam alanına sahipken çok akıcı bir taşımacılık-ulaşım kabiliyetine sahip. İstanbuldan bir cacık olmaz mı diyorsunuz yine de?




  • irish kullanıcısına yanıt
    Yapılaşma coşarak devam ediyor. Heleki beylikdüzü-silivri arası çıldırmış durumda...
  • Thomassee kullanıcısına yanıt
    Haklısınız elbette. Ama sağlı-sollu belediye gördü istanbul, yine de trafik çözülmedi, artarak ta devam ediyor.
  • hug kullanıcısına yanıt
    Örneğiniz yanlış.

    Bahsettiğiniz metropolitan area bizim il diye bildiğimiz idari birimden çok daha geniştir.

    Mesela NYC metro area yüz ölçümü 34,490 km2 iken İstanbul sadece 5,343 km2 alana sahip.

    7 katı desek kabaca İstanbul 105 milyonluk bir nüfusa sahip olurdu.

    Burdaki en kalabalığı 34

    Yurtdışında gerçek şehircilik yapılıyor.

    Suburb alan, çeşit çeşit district, neighbourhood...vs gider.

    Adamlar yapmadan önce bir kapasite belirliyor.

    Türkler maalesef bu alandan anlamaz.

    Çünkü daha önce hiç şehir kurmamışlardır

    Sınırlarımızdaki nerdeyse tüm şehirler Roma ve öncesinde kurulmuştur.

    Neden bir şehir kuramıyoruz??




  • İstanbul trafiğinin adam olması bu kafayla imkansız..İstanbul'da nüfus artışı isteniyor. Tüm planlar bunun üstüne kurulu. Metroyla, köprüyle durumun çözülmesi de mümkün değil. İş imkanı olsa ben de terk ederim bu şehri ama Anadolu'da doğru düzgün iş yok, zaten çoğu insan benim durumumda..
  • Kimse bu şehirde yaşamak zorunda değil Türkiye istanbuldan ibaret değil hatta Ankara ve İzmir de buna dahil. Diğer şehirlerde daha fazla iş imkanı var daha fazla para kazanma imkanı var herşey daha ucuz ama insanların ısrar ile buraya gelmesi çok ilginç. Tek çözüm var kararlı yöneticiler ve misyon

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yöneticiler Yılın belli günlerinde bayram tatilini uzatarak trafik sorununu çözüyorlar.Daha ne yapsınlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Buldukları her boş arsaya konut yığma çılgınlığı, göç bitmedikçe hiç bir şey çözülmez. Ancak pansuman tedavi olur kısa süreliğine, sonrası yine kilit.

    Altyapı olmadan her tarafa inşaat yığmaktan başka bir şey yapılmıyor... Mesela oturduğum muhitte (Halkalı) en yakın ana arter TEM otoyolu, TEM otoyoluna girmek için de yan yolu kullanarak; Edirne istikametine gidecekseniz Bahçeşehir, İstanbul içine gidecekseniz Mahmutbey'e gidip bağlanmanız gerekiyor. Yan yol da tek şerit, gidiş, geliş. Anayola bu tek şerit gidiş geliş dandirik yan yoldan başka bir bağlantısı bulunmayan bu bölgede bu yan yol üzerine yapılan 2000 küsür konutluk proje (TEMA İstanbul) bitti, ev teslimleri başladı. Bu site de dolduğunda çevreyoluna girmek için artık Mahmutbey'e nasıl ulaşacağız, kaç saatte ulaşacağız hiç bir fikrim yok. Karşı tarafta İSTOÇ-Masko bölgesini Mall of İstanbul, Batışehir bir güzel felç etti, bizim tarafı da bu projeler felç edecek bir güzel.

    Hadi Halkalı meydana gideyim, oradan havaalanı yoluna bağlanayım deseniz, Halkalı meydan da köyden hallice.

    Sahile ya da E5'e ineyim deseniz yine tek şerit gidiş geliş, mahalle araları, K.Çekmece meydanı yine kilit. E5'e Sefaköy'den bağlanayım deseniz Sefaköy'ün içi zaten tam bir curcuna...

    Eşim Levent'te çalışıyor, evimize taşınalı daha topu topu 3 yıl olmasına rağmen ev-iş süresi 30-40 dakikalardan 1 saat 15 dk, 1 buçuk saate çıkmış durumda.

    Devasa, bir kasaba nüfusuna sahip konut projeleri var ama yol yok

    Kısacası aklı olanın gelip de yaşayacağı bir şehir olmaktan çıktı artık. Haftaiçi zaten işe gidip gelirken ömrümüzden ömür çalıyor, trafik kepazeliği yüzünden haftasonu bile dışarı çıkası gelmiyor, enerjisi kalmıyor insanın.




  • fırsatınız varsa başka bi şehre taşın çok geçmeden... istanbul da koştur koştur nereye kadar...
    hayat hızlı olunca yaşadığının farkına varamıyosun.
    İstanbulda okudum ama biter bitmez gitcem dedim bu şehirden ve gittim... eskişehir de çalışıyorum şu an 5.30 da işten çıkıyom 5.45 de evdeyim çocuğumla eşimle rahatça vakit geçiriyorum.
  • Istanbulda yasanmaz arkadas. Orda bedava luks ev verseler kiraya verir ya da satarim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gerçekten insan bazen çıldırıyor isyan ediyor.

    artık saatin de önemi kalmadı

    sabah 9 öğlen 12 öğlen 3 akşam 5 gece 9 gece 12 fark etmiyor ya. çok uçuk, absürd saatler dışında her an her yerde trafik var.

    dün gece sabiha gökçen hava alanına gittim sarıyerden. gece 4 de çıktım evden. bomboştu her yer tabi tüm ışıklar fasılalı. 67 km yolu 35 dakikada gittim 140 150 km gördüğüm çok yer oldu.

    dönüşte saat 05:30 civarıydı, levent taraflarına geldiğimde sabah 6 gibiydi. yemin ederim dünya kadar araç vardı köprüye giren ya. sabah 6 ya 6. resmen trafik başlıyodu.

    istanbul bi devlet haline geldi. s600 mercedesiniz bile olsa neticede trafikte çıldırıyorsunuz. 5 tane de köprü yapsalar çözülecek gibi değil bence.

    metronun çok acil beşiktaşa, ümraniye merkeze gitmesi gerekli. bu ikisi çok önemli.

    ayrıca leventte kanyona gelmeden önceki ışıklar var ya, kanyondan bağlantı tarafı orayı bitiriyor. beşiktaşa giden o düz yolu (büyükdere caddesini) doğrudan yer altına alınması gerek. böylece sarıyer tarafına dönecek olanlar yolun üzerinden dönecek, gültepe trafiği de beşiktaş yönünü sıkıştırmayacak. sanayi mahallesi gibi, hacı osman gibi bir üst yol, kavşak lazım levente. zincirlikuyudaki köprü trafiği seyrantepeye kadar uzanıyor, beşiktaşa gitmek isteyen adam köprü trafiği çekiyor arkadaş.

    göç tamamen yasaklanacak,
    insanlara teşvik önerilip belli bi miktar paya da iş, güç vs bir şeyler karşılığında memleketlerine dönmeleri önerilecek
    toplu taşıma ucuzlayacak

    belki bişeyler olur. belki.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hysteria_ -- 15 Eylül 2015; 20:23:20 >




  • İstanbul trafiğini doğal afetler dışında hiçbirşey çözemez

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Thomassee

    Oncelikle İstanbul'un sorunlarini cozmek icin bi irade lazim.

    Bu irade diyecek ki artik bu nufus yeter ve imar vermeyi durduracak.

    Su an boyle bisey mumkun degil projeler malum.

    İstanbul'u sagci koyluler yonetiyor.

    Sizce koyluler bu sorunu cozebilir mi??



    Nabacan , milletimi kısırlaştıracan. İmar vermeyi durduracan. İnsanları belgrad ormanlarına mı gönderecen yaşayın diye.

    Solcu şehirliler zamanını biliyoruz. Çöp tepelerinde gazı sıkışması patlamasından ölen insanlar gördü bu ülke.

    Sağcı köylüler şimdi bütün İstanbul'un altını köstebek gibi deliyor. Biraz daha zaman.

    Açtırma benim ağzımı




  • İl teber İ kullanıcısına yanıt
    Ben koylu kismindan hazzetmem

    Koyluler nufusu dagitamazlar cunku matematik bilmezler.

    Ha butun nufusu sadece 10 sehire yikarlarsa o baska.

    Gerisini bosaltsinlar bari off roada gideriz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ütopik konuşmayalım gerçekçi olalım.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.