Tüm arkadaşlara iyi günler. Öncelikle bu konuyu buraya açmamın sebebi ev sinema sistemi alıp mağdur olmam. Değerli arkadaşlar geçen ayın başında İnterneva gruba bağlı İstanbultoptan.com sitesinden LG HT 805 SH ev sinema sistemi aldım. Ürün elime geldikten 8-9 gün sonra optik girişinden ses vermemeye başladı. Bunun üzerine önce iadeli taahhütlü postayla ihbarname yolladım sonra da arıza tutanağıyla birlikte ürünü kargoladım ve 4077 sayılı tüketici hakları kanununun 4.maddesi gereğince para iadesi istedim. Aradan geçen 15-20 günden sonra dün beni aradılar ve ürünü burdaki bir teknik servise götürdük ürünün hiçbir arızası yok dolayısıyla size para iadesi yapamayacağız ve ürünü size geri yolluyoruz dediler. Ben de yollasanız bile ürünü geri almam boşuna kargo ödemiş olursunuz dedim. Daha sonra da tüketici haklarına evraklarımla başvurup olayı hakem heyetine havale ettim. Bakalım sonuç ne olacak. Size tavsiyem bu iki siteden uzak durun ikisi de aynı grubun. Müşteri memnuniyetine hiç önem vermiyorlar telefonda bir saat bekletiyorlar. Benim gibi mağdur olmayın arkadaşalar. Umarım lehime bir sonuç çıkar.
Evrak üzerinde haklıysanız hakem heyeti lehine karar verir. Evraklarınız tamamsa yani..
Hocam evraklarım tamam. Tüm posta ve kargo faturaları, ihbarname, arıza tutanağı, ürün faturası. Umarım lehime çıkar yine de korkuyorum onlar da İstanbuldaki bir servise arızasız olduğuna dair rapor tutturmuşlar. Ama LG genel merkezi aradım onlar arızayı tespit ettiklerini söylediler. Ama ben yandım kimse yanmasın çok garip bir site boş bulundum alışveriş yaptım. Bir daha tövbe.
Arkadaşlar başına böyle bir durum olan arkadaş varsa paylaşırsa sevinirim.
Ben hayatımda müşterisini bu kadar mağdur eden bir firma görmedim. İstanbul'da bir teknik servise rapor tutturmuşlar üründe arıza yok diye. Sonra o teknik servise ulaştım ilgilenen kişiye sordum ben sadece optik kabloyla sinyal var mı diye baktım ayrıntılı bakacaktım ürünü hemen geri aldılar yollasınlar tekrar bakayım dedi. Sonra firmayı aradım böyle böyle ürünü geri yollayın tekrar bakacaklar dedim bunun üzerine hemen biz ürünü size geri gönderdik dediler. Arıza tespit edilmesin diye. Allahınızdan bulun ne diyeyim size pratikev! Elbet hakem heyeti bir karar verecek ben de bu işin sonunu bırakmayacağım. Aman arkadaşlar tekrar söylüyorum böyle bilinmedik yerlerden alışveriş yapmayın. Şu rezilliğe bak ya ürünün parasını öde hiç kullanama parayı da geri vermesinler.
LG 1000 ev modeli sinema sistemi aldım. üründe sürekli sorunlar oluyor ve ses performansı çok kötü. Teknosaya başvurdum. ürünü alalı 15-20 gün oldu. rapor getirin değiştirelim dediler. lg genel merkezi aradım servis gelecek onlara durumu anlatın rapor düzenlerler dediler. yerel servis geldi ve arızayı gördü. ama böyle bir rapor düzenleyemeyceklerini böyle bir rapordan haberdar olmadıklarını belirttiler. Teknosa değişimi kabul ediyor ama servis zorluk çıkarıyor. ne yapmamı tavsiye edersiniz.
öncelikle bu konuyu açan arkadaşa teşekkürlerimi sunuyorum.ben cumartesi itibariyle yani 17.09.11 de adore 133 abd kodlu bir bez gardrop sipraiş werdim.fakat ürünün parasını karttan tek çektikleri halde ürünümü yollamadılar.telefon açtım telefona çıkmadılar.çıkabilecek yürekleri yok heralde.şunu sölemek isterim ki bu site %100 dolandırıcı we üçkağıtçı sakın ama sakın bu siteden bişey almayın we sakın ama sakın sipariş wermeyin.bn mağdur oldum başkalarının canı yanmasın. bu site hakkında başka site de olumlu şeyler okmuştm ama donanımhaber de görmemiştm.yazılanları baştan göreydim burda onların tuzAĞına düşmezdim.lanet olsun oldu bi defa .arkadaşlar uzak durun bu siteden.bnce son derece dolandırıcı we üçkağıtçı bi site.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme