Şimdi Ara

İşte 2020 Audi RS 6 Avant: 600 beygirlik motoruyla ABD yolcusu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
38
Cevap
0
Favori
9.498
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj

  • Performanslı station wagon denince ilk akla gelen otomobillerden biri olan Audi RS 6 Avant yenilendi. Yepyeni tasarımıyla hiç olmadığı kadar agresif görünen 2020 Audi RS 6 Avant, 600 beygirlik motoruyla ABD pazarında satılacak.
     

    Dünya prömiyerini Eylül ayındaki Frankfurt Otomobil Fuarı’nda gerçekleştirecek olan 2020 Audi RS 6 Avant’ın kaputu altında twin-turbo 4.0 litre V8 ünite yatıyor. 600 beygir güç ve 800 Nm tork üreten bu motor, gücünü 8 ileri otomatik şanzıman ve Quattro sistemi aracılığı ile dört tekerleğe birden aktarıyor. Bu kombinasyonla birlikte 0-100 km/s hızlanmasını 3.6 saniyede tamamlayan performanslı wagon’un maksimum hızı da 250 km/s ile sınırlandırılmış. Fakat Dynamic ve DynamicPlus paketleriyle bu değeri yükseltmek mümkün.

     
     

    2020 Audi RS 6 Avant’ın özellikleri arasında adaptif havalı süspansiyon ve spor diferansiyel bulunuyor. Bunlardan ikincisi, arka tekerlekler arasında aktif bir tork dağılımı sağlayarak virajlardaki yol tutuş ve atikliği arttırıyor. Bunun yanı sıra direksiyon sisteminin optimize edildiği ve direksiyon açısının artırıldığı da verilen bilgiler arasında. Müşteriler dilerse 2020 Audi RS 6 Avant’ı Dynamic Ride Control özelliğine sahip RS Sport süspansiyonla da satın alabiliyor.

    2020 Audi RS 6 Avant modelinde Comfort, Dynamic ve Efficiency modlarını da içeren altı farklı sürüş modu bulunuyor. Ayrıca, RS1 ve RS2 adı verilen iki özel mod daha mevcut. Tamamiyle kişiselleştirilebilir olan bu modlar, sportif üç kollu direksiyon üzerindeki RS mode butonuna basarak seçilebiliyor.

     

    2020 Audi RS 6 Avant’ın tasarımına baktığımızda markanın yeni RS tasarım diline sahip olduğunu görüyoruz. Aracı kaslı gösteren çamurluklarla birlikte gövde genişliği 40 mm artan yeni RS 6 Avant’ın ön yüzünü RS modellerine özel petek mimarisine sahip SingleFrame ızgara domine ediyor. LED farların hemen altına kadar uzanan geniş hava girişlerine sahip ön tampon da yine dikkat çeken detaylar arasında. Arkada ise yeni grafiklere sahip stoplar, büyük egzoz çıkışları ve onlara ev sahipliği yapan difüzör dikkat çekiyor.

     

    Resim Galerisi

    Resimin Açıklaması
    İşte 2020 Audi RS 6 Avant: 600 beygirlik motoruyla ABD yolcusu
    İşte 2020 Audi RS 6 Avant: 600 beygirlik motoruyla ABD yolcusu
    İşte 2020 Audi RS 6 Avant: 600 beygirlik motoruyla ABD yolcusu
    İşte 2020 Audi RS 6 Avant: 600 beygirlik motoruyla ABD yolcusu
    İşte 2020 Audi RS 6 Avant: 600 beygirlik motoruyla ABD yolcusu
    İşte 2020 Audi RS 6 Avant: 600 beygirlik motoruyla ABD yolcusu
    İşte 2020 Audi RS 6 Avant: 600 beygirlik motoruyla ABD yolcusu
    İşte 2020 Audi RS 6 Avant: 600 beygirlik motoruyla ABD yolcusu
    İşte 2020 Audi RS 6 Avant: 600 beygirlik motoruyla ABD yolcusu
    İşte 2020 Audi RS 6 Avant: 600 beygirlik motoruyla ABD yolcusu
    İşte 2020 Audi RS 6 Avant: 600 beygirlik motoruyla ABD yolcusu
    İşte 2020 Audi RS 6 Avant: 600 beygirlik motoruyla ABD yolcusu
    İşte 2020 Audi RS 6 Avant: 600 beygirlik motoruyla ABD yolcusu
    İşte 2020 Audi RS 6 Avant: 600 beygirlik motoruyla ABD yolcusu
    İşte 2020 Audi RS 6 Avant: 600 beygirlik motoruyla ABD yolcusu
    İşte 2020 Audi RS 6 Avant: 600 beygirlik motoruyla ABD yolcusu
     







  • Arka tampon altı hariç mükemmel olmuş bravo...
  • Bari Sedan olsaydı. Hback 600 beygir nedir kardeşim. Hangi aile binicek buna.
    Cenaze arabası yapsan kimi nereye yetiştirecen anlamadım valla.
  • R6 ile tokatladım temde geçen .200 den sonra gitmiyilor
  • Motor sesi hariç her şeyi mükemmel, bir Bmw bu işin üzerine düşüyor sanırım. Uzun zaman sonra ilk defa SW/Avant araca bu kadar hayran kaldım M5,E Coupe gibi araçlara tasarım dersi verilmiş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Led Zeppelin -- 21 Ağustos 2019; 13:40:2 >
  • Audi’nin tek sevdiğim arabası
  • quote:

    Orijinalden alıntı: IamTheOne76

    Bari Sedan olsaydı. Hback 600 beygir nedir kardeşim. Hangi aile binicek buna.
    Cenaze arabası yapsan kimi nereye yetiştirecen anlamadım valla.
    Hatchback değil station wagon.
  • Arka tampon rs3 den araklanmayıp daha özgün olsa efsane olacakmış ama bence ortalamanın hala üzerinde.
  • Bütün açlar olarak bu haberde toparlandık. Bindiğimiz dandik arabaya rağmen Audi RS 6 Avantı kötülüyoruz :D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: IamTheOne76

    Bari Sedan olsaydı. Hback 600 beygir nedir kardeşim. Hangi aile binicek buna.
    Cenaze arabası yapsan kimi nereye yetiştirecen anlamadım valla.
    Zaten sedanı çıkar bu modelin station wagon olarakta daha düşük motorlu modeli olacaktır elbette
  • Para olaydı şu anda kullandığım a4 avant yerine bu aracı almak isterdim. Belki quatro olmak şartıyla düz a6 avant olur ilerde.
  • Evi satar alırız bundan bitane
  • Zenginler alsın bakalım güzel arabaymış.
  • Yine zenginlerin sevineceği bir haber.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: infom@n

    Bütün açlar olarak bu haberde toparlandık. Bindiğimiz dandik arabaya rağmen Audi RS 6 Avantı kötülüyoruz :D
    Harbiden ya 5 yorumdan 3'ü burun kıvırmış Biri de niye station yapmışlar diyor
  • ozzzy222 kullanıcısına yanıt
    görünümdür hocam o :)
  • Rakipleri 3.4, 3.3 sn 0-100 hızlanma verisi sunarken 3.6 sn yavaş kalmış. Tasarımı çok güzel, jantlar daha da güzel ama teknik veriler rakiplerinin üzerinde değil.
  • Öyle ağzı açık bakarız
  • Devlet fabrikayı satıp yol yapıyorda bizde evi satarız birazda kredi çekeriz alırız
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.