Şimdi Ara

İşte Hyundai'nin yeni tasarım dili: 'Art of Steel'

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
17
Cevap
0
Favori
935
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • İşte Hyundai'nin yeni tasarım dili: 'Art of Steel'
    Otomotiv dünyasında hidrojen yakıt hücreli araçlar (FCEV) üzerine çalışmalar yapan firmalardan biri de Hyundai. Koreli üretici, bu kapsamda geliştirdiği Initium konseptini tanıttı. Yeni Hyundai Initium, markanın "Art of Steel" adını verdiği yeni tasarım dilini de gözler önüne seriyor.



    Öncelikle konseptin ismini nereden aldığını merak edenler için açıklayalım. Initium, Latince'de "başlangıç" veya "ilk" anlamına gelen bir kelime ve Hyundai, hidrojen çalışmalarındaki öncü konumunu ifade etmek için bu ismi kullanmayı tercih etmiş.



    Initium, Hyundai'nin 2025'in ilk yarısında tanıtmayı planladığı yeni hidrojen yakıt hücreli otomobilinin ön gösterimi olarak karşımızda. Köşeli hatlarıyla dikkat çeken otomobilin tasarımında "+" formu oluşturan ön ve arka aydınlatmalar, 21 inçlik aerodinamik jantlar, gizli kapı kolları, dijital yan aynalar ve aydınlatmalı tavan rayları göze çarpıyor. Aydınlatmalardaki "+" figürü, Hyundai'nin yakıt hücresi sistemi markası HTWO'ya vurgu yapıyor.



    İç mekanı ise şimdilik göremiyoruz ancak bu alanda arka yolcular için ferah bir yaşam alanı sunulduğu vurgulanıyor. Ayrıca, geniş bir yatırma açısına sahip koltuk sırtlıklarının da konforu artırdığı ifade ediliyor. Güvenliği de elden bırakmayan Hyundai, Initium'u 9 hava yastığı ile donatmış.



    650 km'den fazle menzil hedefi



    İşte Hyundai'nin yeni tasarım dili: 'Art of Steel'
    Hyundai'nin açıklamasına göre Initium, tekrar yakıt alma ihtiyacı olmadan 650 kilometreden fazla sürüş menzili sunabilecek. Bunda yukarıda bahsettiğimiz aerodinamik jantların ve düşük yuvarlanma direncine sahip lastiklerin payı da var. Ayrıca Hyundai'nin yeni FCEV sisteminde eskisine göre daha güçlü olan 150 kW'lık bir elektrik motoru görev yapıyor. Bu da otoyollardaki yüksek hızlarda daha akıcı bir sürüş deneyimi vadediyor.



    Ayrıca Bkz.Mitsubishi'den Avrupa'ya Renault temelli iki yeni model geliyor



    Hyundai Initium, tasarımından da anlaşılabileceği üzere doğa kaçamaklarına uygun olarak geliştirilen yeni nesil bir SUV. Dolayısıyla otomobilde çeşitli kamp ekipmanlarından elektronik cihazlara kadar pek çok ürüne güç sağlamak için V2L (vehicle-to-load) özelliği de mevcut. Initium'un sol arka bölümündeki kapak hidrojen dolumu için, sağ arka bölümündeki kapak ise V2L fonksiyonu için ayrılmış.



    Resim Galerisi

    Resimin Açıklaması
    İşte Hyundai'nin yeni tasarım dili:
    İşte Hyundai'nin yeni tasarım dili:
    İşte Hyundai'nin yeni tasarım dili:
    İşte Hyundai'nin yeni tasarım dili:
    İşte Hyundai'nin yeni tasarım dili:
    İşte Hyundai'nin yeni tasarım dili:








  • Hyundai asla bir tasarım dili oturtamamış bir marka. Hiç bir modeli birbirine benzemiyor . Her kasa değişimi sonrası araçlar bambaşka bir tasarıma bürünüyor. Bu da araçların ikinci elde fiyatlarının ölmesine ve yüzlerinin çabuk eskimesine sebep oluyor.
  • Moueson kullanıcısına yanıt

    Laf söyledi Bal kabağı

  • Moueson kullanıcısına yanıt

    Premium markaları bir kenara atarsak Vw dışında tasarımı oturmuş marka var mı?

    Hem aynı tasarım olunca sıkıcı bulanlar da var.


    Hyundai'nin bu tasarımını ben beğendim.

  • Tasarımcıların işi de zor. İyice saçmaladılar. Bir araca bakıp amblemini kapatınca bu araba şu marka demen lazım. Misal Audi. Tasarım dili aynı araçlarının. Bu Audi diyebiliyorsun. Almanların genel olarak böyle.


    Ama diğer araç grupları her yeni kasada başka bir araç çıkarıyor.

  • İşte Hyundai'nin yeni tasarım dili: 'Art of Steel'
  • Breaking Bad'cilere selam olsun.



    İşte Hyundai'nin yeni tasarım dili: 'Art of Steel'



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi swat882 -- 31 Ekim 2024; 14:7:51 >
  • O logonun altında 'art of steel' falan olmaz.


    Bertone çok daha iyilrini yaptı bunların. Yeni bir form grameri çıkarmak önceki işlere bakarak olmaz. art of steel diyorsan alacaksın çeliği karşına ben bunu nasıl şekillendirmeliyim diye sıfırdan düşüneceksin, bin senelik kovanın, küreğin formunu sorgulayacaksın.


    Otomotiv eskiden büyük iken, Ford maden çıkarıp, döşemelerinin kendi kumaşını dikerken bunları yapabiliyorladı. Şimdi iyi olanlar bile kendi eskilerinin kötü taklitleri.

  • arada kalmış gibi tasarım. canlı görünce belli olur ne olduğu.


    ioniq 5 canlı görünce güzel mesela, fotoda çirkin.

  • Kimse beğenmemiş ama benim bi hoşuma gitti
  • swat882 kullanıcısına yanıt

    Ben de diyorum ilk fotoğraftaki araba niye bana tanıdık geliyor İşte Hyundai'nin yeni tasarım dili: 'Art of Steel' 

  • Yeni tasarımları DACIA Otomobil modeline benzemeye başlamış bence.

  • Çok güzel hoş ama sürekli de bir tasarım değiştirilmez ki azizim.
    Zamanında Kona vardı. Yeni çıkan kona ile eskisinin alakası yok sadece adları aynı.
  • swat882 kullanıcısına yanıt

    Bayon'un ilk halide olabilir

  • Çakma GTA; Saints Row oyununda ki lisanssız 10FPS araçlar gibi bir tasarım dili.


    Uzak Doğuludan fazla beklentiye girmemek lazım.

  • Pontiac Aztek'ten hallice. Hyundai markası 2013 - 2025 yılları arasındaki tasarım diline geri dönmeli. Markanın eski tasarımları daha güzeldi yeni tasarım dili ise çok çirkin konseptle birlikte tanıtılan yeni tasarım dili de daha da çirkin olacağını gösteriyor
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.