Şimdi Ara

İSTER DONANIM İSTER YAZILIM MÜŞTERİSİ OLUN AMA MUTLAKA BURAYA BAKMADAN ALIŞVERİŞ YAPMAYIN..LÜTFEN..! (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
30
Cevap
0
Favori
1.044
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • HERKESE YORUMLARINDAN DOLAYI TEŞEKKÜRLER.......

    NOT: ARKADAŞLAR HER İKİ TARAFINDA AMA AZ AMA ÇOK HATALARI VAR.BURADA BENİM ANLATMAK İSTEDİĞİM HEP TÜKETİCİ HEP TÜKETİCİ DENİYOR YA BENDE ADİL OLMAK İSTEDİM VE BİRAZ DA İNSANLARA MADALYONUN DİĞER YÜZÜNÜ GÖSTERMEK İSTEDİM.FAYDALI OLMUŞSA NE MUTLU....
  • biri %10 digeri %90 onuda unutmamak lazım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi angelksk -- 16 Şubat 2006 22:16:00 >
  • sende haklısın ama müşteri problemleri çok daha fazla gözüküyor
    terbiyesiz müşteride var satıcıda
    her ikisinede
  • quote:

    Orjinalden alıntı: if you lonely...

    arkadaşım mrtcakmak ;

    müşteri haklı iken hakettiği davranışı görüyomu da bilmem ne ya varmı böyle bişey sen malı kullan kullan gel benim canım sıkıldı ben ürünü iade edecem desin firma koşulsuz iade hakkında bilgi vermemiş müşteri ye , ama müşteri illa iade edecem diyor . neden miş canı sıkılmış istemiyomuş eee çocuk oyuncağıya bu işler dileyen istediği yere gitsin ve istediği malı alsın sonrada vay benim canım sıkıldı vay ben buna ısınamadım deyip getirsin hangi kitap yazar ki bunu ?

    tabii şöyle bir durum olmazsa ; firma malı satarken koşulsuz iade hakkınız vardır diye belirtiyor veya malı evraklarında veyahutta faturada böyle bir ibare varsa o zaman firma almak zorunda ama bu durumlar dışında malı kullan kullan ondan sonra getir ver babanızın dükkanı ya kim alacak ulan 2.el malı sen alırmısın yada bir başkası alırmısınız arkadaşlar ha bu arada ürün satıcıları 1!e 10 felanda kazanılmıyor ne o tarlada buğdaymı yetiştiriyor bu adamlar ?sana bu durumda ancak şunu söyleyebilirim



    haklısın da, bu problemi çözmenin kolay yolları var. mesela:
    müşteriye dersin ki, bu malda problem varsa garanti kapsamına girer. problem yokken mesela 10 günde iade etmek istersen biraz eksiğine geri alırım dersin. mesela mal 100 lira ise, 90 liraya iade alırım. müşteri bilir ki, iade etmek isterse 10 lira kaybı var. buna rağmen iade ederse adama 90 lirasını verirsin malı alırsın. ee... peki sen malı geri alıp naapcan? turşusunu kurmıyacağına göre... bu problem de kolay hallolur. aynı maldan isteyen bir müşteri geldiğinde dersin ki, bu mal 100 lira. ama kutusu açılmışı var ve fiyatı 90 lira. ve ilave edersin: ikisinin de garanti bakımından farkı yok. sadece kutusu açılmış o kadar dersin. müşterinin işine hangisi geliyorsa onu alır. şahsen ben alırım kutusu açılmış olanı. sonuçta garanti bakımından birbirinin aynı olan mal. ne diye 10 lira daha fazla vereyim. alırım 90 liralık olanı. adamı banlayıp duracağına (banlamak senin için ne kadar da ayıp. bu bile iyi niyetli olmadığınızı gösteriyor) biraz düşünseniz buna benzer çözümler üretirsiniz. gerçi bizim, ülke olarak "problem çözmede" ne kadar problemli olduğumuz ortada. neyse... bunlar başka konular.

    bir başka husus ta, sizlerin durumu. yani bilgisayar malzemeleri satanlar günlük ihtiyaçlarını temin etmiyorlar mı? yiyecek-içecek-ev eşyası vb gibi şeyler. sizler bu ihtiyaçlarınız giderirken benzer problemleri yaşamıyor musunuz. yani sizler de birer müşteri-tüketici değil misiniz?

    neyse konunun özü şudur: "satıcı için müşteri, velinimettir". velinimetine ihanet edenlerin sonu kapanıp gitmektir. örneğin yakın zamanda gümleyen anlı-şanlı dijitalcenter gibi. yerinde yeller esiyor şimdi. internet sayfalarını açtığımda:

    "Sayfa bulunamıyor
    Aradığınız sayfa kaldırılmış, adı değiştirilmiş veya geçici bir süre için kullanım dışı olabilir.

    --------------------------------------------------------------------------------

    Lütfen bunları deneyin:
    falan filan...."

    neymiş peki? müşteri haklıymış




  • Hepinizin canı sağolsun...
  • İthalatçı firmadan alnan malın garantisini de ithalatçı firma verir. Parekendeci de bunu son kullanıcıya ithalatçının verdiği koşullarda satar.
    Burada (tasvip etmesemde) iki gün kullandığı malzemeyi geri getiren kişinin problemini sana İthalatçı firma adına sen yüklenirsin. Sadece gerekli işlemleri yapıp cihazı ithalatçıya yollarsın oda bunu gereğini yapar. Yapmak zorunda
    Satıcı sattığı malın arkasında olmalıdır yoksa adı çıkar (Canının çıkması bundan hayırlıdır)
  • yaw bir şekilde insanlar elini vicdanına koyarak hareket etmeli. Bazı kişiler haksız yere iade etmek isterken bazı kişilerde satıcının kendisini kandırması sonucu bir ton para ödediği ürünün beklediği gibi çıkmaması sonucunda değiştirmek istemesi gibi. Yalnız satıcılarda sahtekarda çok. Gözleri fırıl fırıl dönüyor acaba nasıl birini kazıklarım diye. Hele bir de hiç anlamayan birine rast gelirlerse taksicilerin turistlere gündüzleyin gece tarifesi açıp yolculuk esnasında sevinçten göbek atması gibi bayılıyorlar.Bu gerçeği unutmamak lazım. Sonuç olarak haksız da çok müsteri olduğu gibi, mağdur durumda da çok müşteri var. Ama mağdur durumda olanların sayısı bana göre daha çok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Corporal -- 17 Şubat 2006 1:00:47 >
  • Müşterilerin haklı olduğu yerler çok ama satıcılarda kendilerine göre haklı. Ama şöyle bir gerçekte var. Genelde olan gerçekten mağdur ve ses çıkarmaya korkan müşteriye oluyor. Mağazaya gelip bağıran çağıran müşteri rezillik çıkmasın diye ikna ediliyor çıkar yol bulunuyor. Ama gerçekten beklentilerini karşılamayan bi ürüne sahip olan ve bunu getirip uslubunca değiştirilmesini rica eden müşteri geri çeviriliyor. Bu tip olaylara şahit olanımız çoktur.
    Çok iyi firmalarda var. Ama şöyle birşey de var ki; Firma ne kadar kusursuz olmaya çalışırsa çalışsın. 1000'lerce kişiye mal satan bir firmada %100 herkesi memnun etmesi asla mümkün değildir.
    Birde yazdıklarını küçük harfle yazsaydın daha güzel olurmuş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi supremum -- 17 Şubat 2006 1:09:49 >




  • sanada lafimiz yok.herkes kendine gore hakli.ama cogu firmanında iyi hizmet weremedigi dogru.bi dwd rw weriyoz. 1 ayda anca geliyo.halbuki tamir bile edilmiyo.yenisi ile deisiyo.nedir bu yaa.tas catlasin 3 gunluk sey.işin yoksa 1 ay bekle Allah bekle........
  • Merhaba,

    Satıcı da insan olursa, müşteri de insan olursa bunların hiç birine gerek kalmazdı.

    Yuz yıllar boyunca bu işin içinden çıkılamamış ki "Tüketici Hakları" na ihtiyac duyulmuş. Biz burda 2 kelamla mı çözüm bulacağız...

    Boşuna birbirinizi kırmayın... Hayat bir dengedir!

    Tsk,

    Hicks
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.