Şimdi Ara

İVECO Daily 70C15 YARDIMMMMM !!!!

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
39
Cevap
0
Favori
94.366
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj

  • Merhbalar Pazarlama yapmak icin İVECO Daily 70C15 modlei 7 tonluk bi Panelvan tarzı kamyon dusunuyoruz yeni ıktı türkiyey ye 10 güne gelicek bazı yerlerde satıyo

    Karayollarını cıkardıgı kanun ile en fazla 3.5 tonluk araclar kamyon ehliyetsiz olaraka normal b sınıfı ile pazarlama yapabilirler fakat bize de bunlar yetmiyo cunku en falz kendi agırlıkları dısında 1.5 ton alıyorlar

    şidi iveco alıcaz kesin gibi ama bu iveco dailiy araclarının performansı naısldı bilen arkadaslardan degerli yardımlarını bekliyorum Teşekkürler



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    IVECO Daily 70C15: Kapsamlı Bir Bakış

    IVECO Daily 70C15, orta hizmet kamyonları pazarında güçlü bir rakiptir. Bu araç, çok yönlülüğü, güvenilirliği ve yakıt verimliliği ile bilinmektedir.

    Yakıt Tüketimi

    IVECO Daily 70C15'in yakıt tüketimi, kullanım koşullarına bağlı olarak değişebilir. Ancak kullanıcı yorumları, aracın gerçek dünya koşullarında 100 km'de yaklaşık 10 litre yakıt tükettiğini göstermektedir. Bu rakam, benzer boyutlardaki diğer kamyonlarla karşılaştırıldığında rekabetçidir.

    Ayrıca, 35C15 modeli gibi daha küçük Daily varyantları biraz daha düşük yakıt tüketimine sahiptir. Bu modeller, daha düşük yükler taşımak için idealdir.

    Kullanıcı Yorumları

    IVECO Daily 70C15, kullanıcılar tarafından genel olarak olumlu yorumlar almıştır. Sürücüler, aracın rahat kabinini, iyi görüş alanını ve kolay kullanımını övmüştür. Ayrıca, aracın güvenilirliği ve düşük bakım maliyetleri de beğenilmiştir.

    Teknik Özellikler

    IVECO Daily 70C15, 3,5 tonluk brüt araç ağırlığına sahiptir ve 150 beygir gücü güç üreten 3,0 litrelik dizel motorla donatılmıştır. Altı ileri manuel şanzıman ile birlikte gelir ve arkadan itişlidir.

    Sonuç

    IVECO Daily 70C15, orta hizmet kamyonu ihtiyaçları olan işletmeler için çok yönlü ve yakıt açısından verimli bir seçenektir. Kullanıcı yorumları, aracın rahatlığını, güvenilirliğini ve düşük bakım maliyetlerini vurgulamaktadır.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • ıveco perfofmansı çok yüksektir e tabi performansının yanında yakıt tüketimide bi okadar yüksek bmc megastarların izmirde belediye için çalışanları var motoruna kompresör eklemişler kırıcıyı çalıştırmak için araba tınmıyor bile kompresörü ıveco güzel ama sen yinede bi fordla bmc ye bi bak fordun şu ağır yük taşıyanlarından varmı tam olara bilmiyorum ama.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: llmertll

    ıveco perfofmansı çok yüksektir e tabi performansının yanında yakıt tüketimide bi okadar yüksek bmc megastarların izmirde belediye için çalışanları var motoruna kompresör eklemişler kırıcıyı çalıştırmak için araba tınmıyor bile kompresörü ıveco güzel ama sen yinede bi fordla bmc ye bi bak fordun şu ağır yük taşıyanlarından varmı tam olara bilmiyorum ama.
    bir dönem kasapta çalışmıştım 96 model açık kasa ve 2005 model frigolu kapalı kasasını kullanıyodum 2sininde performansı yeterliydi rahat 3.5ton mal atabiliyoduk.açık kasa ile marmaristen kastamonuya 4 tonluk ev eşyası taşıdım dolu gidiş boş geliş 750 tl yaktı 2000 km yolda...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emre3748 -- 27 Mayıs 2011; 7:26:55 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emre3748

    bir dönem kasapta çalışmıştım 96 model açık kasa ve 2005 model frigolu kapalı kasasını kullanıyodum 2sininde performansı yeterliydi rahat 3.5ton mal atabiliyoduk.açık kasa ile marmaristen kastamonuya 4 tonluk ev eşyası taşıdım dolu gidiş boş geliş 750 tl yaktı 2000 km yolda...

    Alıntıları Göster
    slm murat bende aynen senin durumundaydım tonaj sıkıntım başladı 12.6 lık reno master vardı bende işimi görüyodu ama şehirler arası pazarlama yaptıgım için tonaj sorunu başladı 3 4 ton taşıyan ve kamyonet görünümlü bi araç bulamadım hiçbir markada böyle biaraç yok sonra iveco 70c15 duydum kısa bi araştırmadan sonra bu aractan ankarada bitane buldum ve aldım henüz yola gitmedim daha plaka ve kasa hazır deil ama özelliklerine dikkat edersen fort transit kadar yakması lasım 146 beygir transitle aynı yakar yani km ye 45 50 kuruş saygılar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: çetin46

    slm murat bende aynen senin durumundaydım tonaj sıkıntım başladı 12.6 lık reno master vardı bende işimi görüyodu ama şehirler arası pazarlama yaptıgım için tonaj sorunu başladı 3 4 ton taşıyan ve kamyonet görünümlü bi araç bulamadım hiçbir markada böyle biaraç yok sonra iveco 70c15 duydum kısa bi araştırmadan sonra bu aractan ankarada bitane buldum ve aldım henüz yola gitmedim daha plaka ve kasa hazır deil ama özelliklerine dikkat edersen fort transit kadar yakması lasım 146 beygir transitle aynı yakar yani km ye 45 50 kuruş saygılar...

    Alıntıları Göster
    55-65 kuruş çok rahat yakar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: llmertll

    55-65 kuruş çok rahat yakar

    Alıntıları Göster
    Biraz konu dışı olucak ama ıveco daily ferrariyi geçiyodu bi videoda
  • Arkadaşlar bende 70c15 iveco almak istiyorum.Alanlar varsa araç ve yakıt hakkında bilgi verirlerse sevinirim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: agonyalı

    Arkadaşlar bende 70c15 iveco almak istiyorum.Alanlar varsa araç ve yakıt hakkında bilgi verirlerse sevinirim
    ben iveco daily 35C15 olanını kullanıyorum. 2008 model. 3000 motor 150 beygir 6 vites olanını. otobanda 180 i rahat gördüm. ve çok rahat kamyonetler. ama yakışı fazla. şehir içi aracı değil. şehirlerarası yol için ideal bir araç bence. yedek parçaları biraz pahalı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SISU

    ben iveco daily 35C15 olanını kullanıyorum. 2008 model. 3000 motor 150 beygir 6 vites olanını. otobanda 180 i rahat gördüm. ve çok rahat kamyonetler. ama yakışı fazla. şehir içi aracı değil. şehirlerarası yol için ideal bir araç bence. yedek parçaları biraz pahalı.

    Alıntıları Göster
    70C15'e 4 ton civarında yük atarsınız.(kasa ağırlığına ve şasi uzunluğuna bağlı olarak), abs,ebd,asr,msr,hba,hill holder,lac ve esp standart güvenlik donanımıdır.4.15-5.85 arası şasi uzunluğu seçeneği vardır.
    Yakıt konusuna gelince aracın yakıtı tabi ki bir kamyonetinkiyle bir değil ama sınıfında az yakan araçlardan biridir.55 kuruş zaten güzel bir rakamdır kamyon için.

    70C17 ise aynı aracın panelvanıdır.tabi bir kaç farklı özelliği vardır 70C15'den.çift turbolu E5 normunda bir araçtır bu da.

    Çok fazla detaya girmek istemiyorum ama farklı sorularınız ya da sorununuz varsa yardımcı olmaya çalışırım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: usgullu

    70C15'e 4 ton civarında yük atarsınız.(kasa ağırlığına ve şasi uzunluğuna bağlı olarak), abs,ebd,asr,msr,hba,hill holder,lac ve esp standart güvenlik donanımıdır.4.15-5.85 arası şasi uzunluğu seçeneği vardır.
    Yakıt konusuna gelince aracın yakıtı tabi ki bir kamyonetinkiyle bir değil ama sınıfında az yakan araçlardan biridir.55 kuruş zaten güzel bir rakamdır kamyon için.

    70C17 ise aynı aracın panelvanıdır.tabi bir kaç farklı özelliği vardır 70C15'den.çift turbolu E5 normunda bir araçtır bu da.

    Çok fazla detaya girmek istemiyorum ama farklı sorularınız ya da sorununuz varsa yardımcı olmaya çalışırım.

    Alıntıları Göster
    usgullu merhaba senin baya bilgin var galiba bu iveco 70c 15 ile ilgili izninle bende birşey soracaktım .bende yeni aldım fakat bunun ekran menüsünde türkçe menüsü yok.açaba türkçeye çevirttirme ve yükleme gibi bir imkanımız varmı.teşekkürler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: enescostan

    usgullu merhaba senin baya bilgin var galiba bu iveco 70c 15 ile ilgili izninle bende birşey soracaktım .bende yeni aldım fakat bunun ekran menüsünde türkçe menüsü yok.açaba türkçeye çevirttirme ve yükleme gibi bir imkanımız varmı.teşekkürler.

    merhabalar
    panelvan kamyon olarak geçen bir araçtır

    takoğrafı vardır

    4140 + 350kg istiap haddi vardır.

    araç 3000 motor 170 hp dir

    çift turboludur

    lastikler kamyonetlere göre daha geniş tabanlıdır 225

    iç ölçüsü 4,56 m uzunluk-2.10 m yukseklik -1,80 m genişliğe sahiptir.

    standart donanımında yol bilgisayarı,akıllı motor, cruise contr. , sis farı, abs,ebd,asr,esp,hil hold,lac,bas özelliklerine sahiptir

    şase olarak kemikli bir yapıaya sahiptir.

    araçların tamamı 90 km hıza sabitlidir

    yakıt ortalaması 100 km de tonajı ile 14 ltrdir

    bu istiap haddine sahip başkaca bir araç yoktur.

    yol tutuşu ve performansını kullanmadan anlamaya çalışmak yanlış olur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: enescostan

    usgullu merhaba senin baya bilgin var galiba bu iveco 70c 15 ile ilgili izninle bende birşey soracaktım .bende yeni aldım fakat bunun ekran menüsünde türkçe menüsü yok.açaba türkçeye çevirttirme ve yükleme gibi bir imkanımız varmı.teşekkürler.

    şu an için araçların türkçe menü opsiyonu yok.fakat türkçe yazılım geldiği zaman aracınıza yükleme imkanı olacak.
    bu arada 70c15 için bir yakıt değeri vereyim.3,5 ton yükle beraber 100 km'de şehir dışı 10 litre yakanlar var.bilginize.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: usgullu

    quote:

    Orijinalden alıntı: enescostan

    usgullu merhaba senin baya bilgin var galiba bu iveco 70c 15 ile ilgili izninle bende birşey soracaktım .bende yeni aldım fakat bunun ekran menüsünde türkçe menüsü yok.açaba türkçeye çevirttirme ve yükleme gibi bir imkanımız varmı.teşekkürler.

    şu an için araçların türkçe menü opsiyonu yok.fakat türkçe yazılım geldiği zaman aracınıza yükleme imkanı olacak.
    bu arada 70c15 için bir yakıt değeri vereyim.3,5 ton yükle beraber 100 km'de şehir dışı 10 litre yakanlar var.bilginize.

    Alıntıları Göster
    teşekkür.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: usgullu

    quote:

    Orijinalden alıntı: enescostan

    usgullu merhaba senin baya bilgin var galiba bu iveco 70c 15 ile ilgili izninle bende birşey soracaktım .bende yeni aldım fakat bunun ekran menüsünde türkçe menüsü yok.açaba türkçeye çevirttirme ve yükleme gibi bir imkanımız varmı.teşekkürler.

    şu an için araçların türkçe menü opsiyonu yok.fakat türkçe yazılım geldiği zaman aracınıza yükleme imkanı olacak.
    bu arada 70c15 için bir yakıt değeri vereyim.3,5 ton yükle beraber 100 km'de şehir dışı 10 litre yakanlar var.bilginize.

    fena değilmiş şehir içinde ama fazla yakar herhalde




  • quote:

    Orijinalden alıntı: silverhands

    quote:

    Orijinalden alıntı: usgullu

    quote:

    Orijinalden alıntı: enescostan

    usgullu merhaba senin baya bilgin var galiba bu iveco 70c 15 ile ilgili izninle bende birşey soracaktım .bende yeni aldım fakat bunun ekran menüsünde türkçe menüsü yok.açaba türkçeye çevirttirme ve yükleme gibi bir imkanımız varmı.teşekkürler.

    şu an için araçların türkçe menü opsiyonu yok.fakat türkçe yazılım geldiği zaman aracınıza yükleme imkanı olacak.
    bu arada 70c15 için bir yakıt değeri vereyim.3,5 ton yükle beraber 100 km'de şehir dışı 10 litre yakanlar var.bilginize.

    fena değilmiş şehir içinde ama fazla yakar herhalde

    Alıntıları Göster
    sekiz aydır kullanıyorum iveco 70c15 shell den euro dizel kullanıyorum km.ye 55 krş.yakıyor 4ton ile şehirler arası .
    araç güzel seri .
    yanlız bakımları biraz tuzlu . 80 bin km. bakımına gittim. 750 tl tuttu yapılanlar ise yagları degişti motor şanzuman defransiyel yakıt filitreleri birde vantirötör kayışı degişti.
    70C15 İLE İLGİLİ BİRŞEY SORMAK İSTEYENLER SORABİLİR KULLANICISIYIM.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: enescostan

    sekiz aydır kullanıyorum iveco 70c15 shell den euro dizel kullanıyorum km.ye 55 krş.yakıyor 4ton ile şehirler arası .
    araç güzel seri .
    yanlız bakımları biraz tuzlu . 80 bin km. bakımına gittim. 750 tl tuttu yapılanlar ise yagları degişti motor şanzuman defransiyel yakıt filitreleri birde vantirötör kayışı degişti.
    70C15 İLE İLGİLİ BİRŞEY SORMAK İSTEYENLER SORABİLİR KULLANICISIYIM.

    Alıntıları Göster
    Merhaba hangi güzergahta kullanıyorsunuz aracı şehir içimi yoksa şehirler arasındamı?




  • tavsiye etmem arkadaşım çok hantal araba başka bi modele yönel
  • quote:

    Orijinalden alıntı: www.segmanci.com

    tavsiye etmem arkadaşım çok hantal araba başka bi modele yönel
    Almadın mı hala ?
  • Bende bu aracin panelvan olanini almayi dusunuyorum.anadoluya pazarlamaya cikiyorum.80 bin tl rakam aldim kullanan arkadaslardan iyi ve kotu yonleri hakkinda yorumlarini bekliyorum.simdiden tsk ler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: silverhands

    Merhaba hangi güzergahta kullanıyorsunuz aracı şehir içimi yoksa şehirler arasındamı?

    Alıntıları Göster
    ben bursa orhangazide kamyo.. kooperatifinde çalışıyorum.
    genelde bursa gebze izmit adapazarı
    bursa manisa izmir güzergahlarındayım
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.