Gün içerisinde 24 mbit hızım olması gereken hızım çok ciddi bir şekilde düşüyor. Aldığım hız değerleri çok değişken oluyor, ping fırlıyor. Ancak sabah 3-7 gibi internetimden tam hız ve düşük ping alabiliyorum. Türk telekom müşteri hizmetleri sürekli olarak hattımda sorun olmadığını ve tam hız aldığımı iddia ediyor. Sorun Türk telekom tarafından kabul edilmediği için çözüm adına hiç bir ilerleme sağlanamıyor. Müşteri temsilcisine yüksek ping yüzünden doğru dürüst internette gezemediğimi söylediğimde bana pingin bir sorun olmadığını söylüyor. Ne yapmam gerektiğini bulamıyorum. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bgrn7 -- 21 Haziran 2021; 11:42:16 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Bildirim