Şimdi Ara

Ara Sıra Yüksek Ping ve Kesintisiz Bir Şekilde Görüntülü Konuşamama Problemi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
143
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba Türk Telekom Fiber müşterisiyim modemimde onların verdiği TP-Link Archer C5v. Konu başlığında belirttiğim gibi interneti kimse kullanmamasına rağmen birden yüksek pingim oluyor veyahut downloadım birden 0 oluyor sanki. Bu çok nadir olduğundan dolayı hiç o anı yakalayamayıp hız testi yapmadım.

    Ayrıca telefonda görüntülü konuşmalarda görüntü kalitesi çok fazla düşüp zayıf bağlantı olduğunu söylüyor WhatsApp. Hatta sık sık yeniden bağlanıyor diyor ve görüntülü konusamıyorum bundan dolayı wifi'dan görüntülü konuşamıyorum. Bunu başka cihazlarda da test ettim. Sorun kesinlikle bende. Packet Loss Sorunu da olabilir.


    Ben sorunun modemde olduğunu düşünüyorum. Bir fikriniz var mıdır? Modem ayarlarında görmek istediğiniz veya önerebileceğiniz bir ayar var mıdır ? Çözemezsen Türk Telekom Elitt ekibi çağıracağım veya modem değişimi talep edeceğim. Modem analizinde şöyle bir sorun gözüküyor.


    Ara Sıra Yüksek Ping ve Kesintisiz Bir Şekilde Görüntülü Konuşamama Problemi



    . A5v








  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.