Yakın bir tanıdığım eşine dün İzmir Çiğli Kipa' dan Iphone 4s almış. Eve geldiklerinde ise sıfır kutudan çıkan ürünün dokunmatiğinde problem olduğunu ve ekranın 9 rakamı bulunan kısmın algılamadığını fark etmişler. Aynı gün hemen Kipa ya gittiklerinde ise telefonu servise götürün demiş adamlar şaka gibi... Arkadaşlar bu konuda ne yapılabilir? Apple a mail mi atılmalı? Ya da para iadesi veya değişim için ne gerekiyor? Yardımlarınız için şimdiden çok çok teşekkür ederim.
ogntheoneO
kullanıcısına yanıt
Ürün 1 ayını doldurmadığı için kesinlikle ayıplı ürün kategorisine giriyor iade hakları var tamiri kabul etmesinler.
quote:
Orijinalden alıntı: bLind
Ürün 1 ayını doldurmadığı için kesinlikle ayıplı ürün kategorisine giriyor iade hakları var tamiri kabul etmesinler.