|
JAECOO 7 SUV'un Türkiye fiyatı ve özellikleri açıklandı (2. sayfa)



-
-
Vergi sebebiyle motor gücü 210 HP den 145 HP e yazılımla düşürülmüş bir araç. Servis destekli opsiyon olarak yazılımla tekrar 210 HP yapılırsa muhteşem olur. Yatırım yaparsa cherry ve EK VERGİDEN kurtulursa fiyat ciddi düşer. Ayrıca Byd seal u çok avantajlı olacak fiyatta
-
Motor hacmine göre olsa anlarım da motor gücüne (hp) göre vergi düzenlemesi hangi yönetmelikte var veya herhangi bir düzenleme?
Emin ifade ile yazdığınız bilgi yanlış.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi THEVENİNTEORİ -- 8 Ağustos 2024; 11:32:55 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
yorumunuz çok doğru fakat eksik. çinliler hayrına böyle yapmıyor. pazarı alt üst ettikten sonra fiyatları tıpkı telefon sektöründe olduğu gibi yükseltecekler.
bir nevi strateji. çinliler palazlanmaya görsün, sonra avrupalı araba fiyatına çinli arabaları almak durumunda kalacağız.
-
bakalım çinli markalar palazlanınca bu fiyatları görebilecek miyiz.
adamlar resmen piyasayı öldürmek için devlet stratejisi gibi sektörün anasını ağlatıyor.
-
Bu yoruma katılıyorum. Telefon sektöründe xiaomi ilk çıktığında fiyat/performans ürünü telefonlar yapıyor. 2018'de mi note 3 aldığımda daha doğru düzgün ülkede satışı yoktu xiaomi'nin. Sonra piyasayı domine etti, giriş ve orta seviye telefon kullanıcılarının çoğu xiaomi kullanmaya başladı. Ama şimdi fiyatlara bakıyorsun çok yüksek, zaten hedef müşteri kitlesini de değiştiriyor sanırım xiaomi. Kendi konumlandırmasını da üst düzeye taşımak istiyor gibi.
Araç piyasasında da bunu görmek çok olası. Ancak şu fiyatlar ve byd'nin yatırımıyla en azından kısa vadede iyi arabalara binebiliriz diye düşünüyorum.
-
Motor gücüne göre vergi sistemi yok Türkiye'de.
-
Burada yorum yazan züğürtler hiç biriniz bu arabayı alamazsınız çünkü paranız yok burada atıp tutarak tatmin olmaya çalışıyorsunuz hahahaa
-
Orta paket egea urban oluyor. Lounge en yüksek ikinci paket. Egea almanın mantıklı yolu 1.4 fire motorlu urban olan urban paket egea cross 1.097.000 lira. Yoksa diğer motor seçenekleri çok pahalı gereksiz.
-
Şimdilik bizim faydamıza Çinli araçların uygun fiyata satılması. Ama sektördeki uzmanlar, "Çinliler Çin devletinin desteğiyle pazar satın alıyorlar. Avrupalılar iflas ettiğinde fiyatları o zaman görün . "diyorlar.
-
Euro 6 normuna geçince emisyona takılıyorlar o sebeple motor gücü düşük. Emisyona takılmadan dedem de yapar güçlü yapar, direk egzos, zengin karışım, yüksek turbo basıncı... 2 yıl dayansın yeter sonra motor bitsin önemli değil.
-
Bu Çinlilierin ülkeye fabrika ile sokulması bana saçma geliyor. Togg'a ve Togg gibi oluşturulacak başka bir markaya daha ağırlık verilmeli. Motorlar da dahil olacak şekilde hibrit ve elektrikli araçları üretip yola devam edilmeli. Bunlar çekirge sürüsü gibi bütün Türk piyasasını domine edecekler. Avrupa'da üretim maliyetleri yükselmişken Türkiye'nin elinde tarihi bir fırsat var ama bunu Çinlilere resmen altın tepsiyle sunuyoruz. Üç kuruş işçi parasına bütün gümrük ve üretim avantajımızı adamlara veriyoruz..
-
Bu cüsse ve teknolojideki bir araç için fiyat çok iyi. Daha iyisini almak istiyorsanız iki katını vererek range Rover falan alin
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Togg tek başına max 2 yıl daha dayanabilirdi. Cinliler burada fabrika kurmasa zaten hali hazırda 2 yıl içinde avrupa fabrikaları açılacak, gümrük birliğiyle ek vergi ödemeden araçları sokacaktı. Hükumetin sigara yasağından sonraki en mantıklı hamlesiydi.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Avrupada üretim fiyatları çok yüksek. Türkiyedeki maliyetlerle baş edemezler.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hele birde hibrit araç getirirlerse , ortalık fena karışır.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Zeekr %20 gümrük vergisini ödememek için üretimi avrupaki fabrikaya geçmeyi düşünüyor. %20 den kurtulup kar edebiliyorsa nakliye maliyetini hesaba katsak bile %20 yi geçmiyordur. https://www.donanimhaber.com/zeekr-vergilerinden-kurtulmak-icin-avrupa-da-arac-uretecek--179797
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Çinliler Çinde parça üretip Avrupada montajlayacaklar. Tr de yapılacak olan da o. O bakımdan ucuz parça gücüyle tabiiki Avrupalıya rahmet okutacaklar. Çünkü Avrupa lı da zaten orada üretim yapıyordu ya hani? 😉
Burada bizim hatamız daha da açık ortaya çıkıyor. Çinlilerin ülkeye girişine izin verdiğimizde bizim markalarımız ya da girişlerimizin de selası okunacak. Tekrar yazıyorum bir ülke ancak bu şekilde kendi ayağına sıkabilirdi, onu da gerçekleştiriyoruz hamd olsun.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yanlış düşünüyorsun. Rekabet iyidir. Rekabet adamı geliştirir. Aksine rekabet etmez isen körelirsin. Son tüketiciye zaten bunu istiyordu bunu verdim dersin. Örnek zaten piyasada tonlarca birbirine benzeyen aynı donanımlı araçlardan bunu anlayabiliyorsun. Şimdi rekabeti gören firmalar bu çinlilerde yarışmak için nasıl araçlar yapmaya başlayacak gör bakalım. Kazanan sen olacaksın haberin yok.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X