Şimdi Ara

JAECOO 7 SUV'un Türkiye fiyatı ve özellikleri açıklandı (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
52
Cevap
4
Favori
2.985
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bu fiyattan ölü doğmuş gibi, bu benzin fiyatları ile artık hibrit olmayan otomobil alınmaz. Bu aracın normal fiyatı da 22-23K $

    Bizde ki vergiler ile bu fiyat oluyor. Biraz daha bekleyip BYD almak daha mantıklı. Seal u-dm şu anda en mantıklı alınacak araç, açıklansın şu yatırım yapanlara vergi yok olayı, yok derken %10 mu ne. Şöyle ki dm-u ve bunun çıplak fiyatı aynı gibi ama Dm-u %10 vergi olacak, bunda %100'den fazla, doğal olarak BYD karşısında diğerlerinin pek şansı olmayacak

  • Vergi sebebiyle motor gücü 210 HP den 145 HP e yazılımla düşürülmüş bir araç. Servis destekli opsiyon olarak yazılımla tekrar 210 HP yapılırsa muhteşem olur. Yatırım yaparsa cherry ve EK VERGİDEN kurtulursa fiyat ciddi düşer. Ayrıca Byd seal u çok avantajlı olacak fiyatta

  • cem_hakan kullanıcısına yanıt
    Motor hacmine göre olsa anlarım da motor gücüne (hp) göre vergi düzenlemesi hangi yönetmelikte var veya herhangi bir düzenleme?

    Emin ifade ile yazdığınız bilgi yanlış.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi THEVENİNTEORİ -- 8 Ağustos 2024; 11:32:55 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • yorumunuz çok doğru fakat eksik. çinliler hayrına böyle yapmıyor. pazarı alt üst ettikten sonra fiyatları tıpkı telefon sektöründe olduğu gibi yükseltecekler.
    bir nevi strateji. çinliler palazlanmaya görsün, sonra avrupalı araba fiyatına çinli arabaları almak durumunda kalacağız.

  • bakalım çinli markalar palazlanınca bu fiyatları görebilecek miyiz.
    adamlar resmen piyasayı öldürmek için devlet stratejisi gibi sektörün anasını ağlatıyor.

  • Bu yoruma katılıyorum. Telefon sektöründe xiaomi ilk çıktığında fiyat/performans ürünü telefonlar yapıyor. 2018'de mi note 3 aldığımda daha doğru düzgün ülkede satışı yoktu xiaomi'nin. Sonra piyasayı domine etti, giriş ve orta seviye telefon kullanıcılarının çoğu xiaomi kullanmaya başladı. Ama şimdi fiyatlara bakıyorsun çok yüksek, zaten hedef müşteri kitlesini de değiştiriyor sanırım xiaomi. Kendi konumlandırmasını da üst düzeye taşımak istiyor gibi.


    Araç piyasasında da bunu görmek çok olası. Ancak şu fiyatlar ve byd'nin yatırımıyla en azından kısa vadede iyi arabalara binebiliriz diye düşünüyorum.

  • cem_hakan kullanıcısına yanıt

    Motor gücüne göre vergi sistemi yok Türkiye'de.

  • Burada yorum yazan züğürtler hiç biriniz bu arabayı alamazsınız çünkü paranız yok burada atıp tutarak tatmin olmaya çalışıyorsunuz hahahaa

  • Orta paket egea urban oluyor. Lounge en yüksek ikinci paket. Egea almanın mantıklı yolu 1.4 fire motorlu urban olan urban paket egea cross 1.097.000 lira. Yoksa diğer motor seçenekleri çok pahalı gereksiz.

  • Bloodin kullanıcısına yanıt
    Şimdilik bizim faydamıza Çinli araçların uygun fiyata satılması. Ama sektördeki uzmanlar, "Çinliler Çin devletinin desteğiyle pazar satın alıyorlar. Avrupalılar iflas ettiğinde fiyatları o zaman görün . "diyorlar.

  • cem_hakan kullanıcısına yanıt
    Euro 6 normuna geçince emisyona takılıyorlar o sebeple motor gücü düşük. Emisyona takılmadan dedem de yapar güçlü yapar, direk egzos, zengin karışım, yüksek turbo basıncı... 2 yıl dayansın yeter sonra motor bitsin önemli değil.

  • Bu Çinlilierin ülkeye fabrika ile sokulması bana saçma geliyor. Togg'a ve Togg gibi oluşturulacak başka bir markaya daha ağırlık verilmeli. Motorlar da dahil olacak şekilde hibrit ve elektrikli araçları üretip yola devam edilmeli. Bunlar çekirge sürüsü gibi bütün Türk piyasasını domine edecekler. Avrupa'da üretim maliyetleri yükselmişken Türkiye'nin elinde tarihi bir fırsat var ama bunu Çinlilere resmen altın tepsiyle sunuyoruz. Üç kuruş işçi parasına bütün gümrük ve üretim avantajımızı adamlara veriyoruz..

  • Bu cüsse ve teknolojideki bir araç için fiyat çok iyi. Daha iyisini almak istiyorsanız iki katını vererek range Rover falan alin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • acr kullanıcısına yanıt

    Togg tek başına max 2 yıl daha dayanabilirdi. Cinliler burada fabrika kurmasa zaten hali hazırda 2 yıl içinde avrupa fabrikaları açılacak, gümrük birliğiyle ek vergi ödemeden araçları sokacaktı. Hükumetin sigara yasağından sonraki en mantıklı hamlesiydi.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 3qzotix 3 kullanıcısına yanıt

    Avrupada üretim fiyatları çok yüksek. Türkiyedeki maliyetlerle baş edemezler.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bloodin kullanıcısına yanıt

    Hele birde hibrit araç getirirlerse , ortalık fena karışır.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • acr kullanıcısına yanıt

    Zeekr %20 gümrük vergisini ödememek için üretimi avrupaki fabrikaya geçmeyi düşünüyor. %20 den kurtulup kar edebiliyorsa nakliye maliyetini hesaba katsak bile %20 yi geçmiyordur. https://www.donanimhaber.com/zeekr-vergilerinden-kurtulmak-icin-avrupa-da-arac-uretecek--179797


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 3qzotix 3 kullanıcısına yanıt

    Çinliler Çinde parça üretip Avrupada montajlayacaklar. Tr de yapılacak olan da o. O bakımdan ucuz parça gücüyle tabiiki Avrupalıya rahmet okutacaklar. Çünkü Avrupa lı da zaten orada üretim yapıyordu ya hani? 😉

    Burada bizim hatamız daha da açık ortaya çıkıyor. Çinlilerin ülkeye girişine izin verdiğimizde bizim markalarımız ya da girişlerimizin de selası okunacak. Tekrar yazıyorum bir ülke ancak bu şekilde kendi ayağına sıkabilirdi, onu da gerçekleştiriyoruz hamd olsun.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • acr kullanıcısına yanıt
    Yanlış düşünüyorsun. Rekabet iyidir. Rekabet adamı geliştirir. Aksine rekabet etmez isen körelirsin. Son tüketiciye zaten bunu istiyordu bunu verdim dersin. Örnek zaten piyasada tonlarca birbirine benzeyen aynı donanımlı araçlardan bunu anlayabiliyorsun. Şimdi rekabeti gören firmalar bu çinlilerde yarışmak için nasıl araçlar yapmaya başlayacak gör bakalım. Kazanan sen olacaksın haberin yok.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.