Şimdi Ara

Jant Lastik ebat degisimi / hiz gostergesi ve yakit tuketimi farki (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
24
Cevap
1
Favori
1.532
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Torlak Kemal

    Doğru olabilir. Sonuçta kalibrasyonu sensörde değil, kadranda yapıyorlardır ve kadranı istedikleri gibi kalibre ediyorlardır. Bir de mekanik (analog) kadranların kalibrasyondan bağımsız kendi toleransları var. Bunu da göz önüne almak lazım.

    Yani, sonuçta kadrandaki hız aralıkları eşit olmayan modellerde (Bkz. VW, Ford) ibre yine tam doğru noktayı gösterebildiğine göre ibreyi istedikleri gibi kalibre edebiliyorlar.


    Ben kadranı doğru kabul ederek sürüyorum, hem farkında olmadan daha düşük hızla gitmiş oluyorum hem de radar v.b risklerden uzak duruyorum.  





  • quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    Yani, sonuçta kadrandaki hız aralıkları eşit olmayan modellerde (Bkz. VW, Ford) ibre yine tam doğru noktayı gösterebildiğine göre ibreyi istedikleri gibi kalibre edebiliyorlar.


    Ben kadranı doğru kabul ederek sürüyorum, hem farkında olmadan daha düşük hızla gitmiş oluyorum hem de radar v.b risklerden uzak duruyorum.  



    Alıntıları Göster

     





  • Lastik ebatı fabrikasyon olan iki aracımda da hız göstergesi navigasyondan 4-5 km arasında daha fazla gösteriyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.