Şimdi Ara

Japonlar Aksaray'a Otomotiv Yatırımı Yapacak (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
113
Cevap
1
Favori
3.794
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: avensis42

    quote:

    Orijinalden alıntı: Thomassee

    Buyrun hocam teşvikler burada.

    http://www.invest.gov.tr/tr-TR/investmentguide/investorsguide/Pages/Incentives.aspx

    Bu yabancılara yönelik sitesi.

    Arazi tahsis,gümrük,kdv,sigorta indirimleri falan baya bi olay var.

    Fakat bunlar yerli firmalara da veriliyor mu çok emin değilim doğrusu.



    o zaman kesin ve net konuşmayacaksın bende devlet desteği aldım hiçbir zorluk çıkarmadılar...

    Vay hocam sende mi üreticisin??




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Thomassee

    quote:

    Orijinalden alıntı: avensis42

    quote:

    Orijinalden alıntı: Thomassee

    Buyrun hocam teşvikler burada.

    http://www.invest.gov.tr/tr-TR/investmentguide/investorsguide/Pages/Incentives.aspx

    Bu yabancılara yönelik sitesi.

    Arazi tahsis,gümrük,kdv,sigorta indirimleri falan baya bi olay var.

    Fakat bunlar yerli firmalara da veriliyor mu çok emin değilim doğrusu.



    o zaman kesin ve net konuşmayacaksın bende devlet desteği aldım hiçbir zorluk çıkarmadılar...

    Vay hocam sende mi üreticisin??



    geçmiş mesajlarımı incelersen ne ile ilgili teşvik aldığımı görürsün ...

    benden üretici olmaz mı ?

    hem üretim hem hizmet sektöründe kendi çapımızda birşeyler yapıyoruz işte , beğenemedin herhalde



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi avensis42 -- 10 Eylül 2013; 17:16:54 >




  • Yok hocam ne demek

    Görmemişim mesajı.
  • Bir avantajı var ki kuruyor kurdu diye japon arabası da alınmaz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • çok güzel bir şey ... almanlara örnek olsun .. ayda min 10.000 satamamalarına rağmen ülkemize yatırım yapıyorlar..

    bence devlet bu projeyi desteklemeli .. ve vergi indiriminde bulunmalı ... ve vergi kaybınıda, diğer ithal araçların üzerine ekleyip satılmalı ...
  • Hocam sen burda olduğuna göre Honda galiba
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Thomassee

    Yok hocam ne demek

    Görmemişim mesajı.





    şimdi söyleyeceklerimi yanlış anlama oohhh paşalar beleş arsaya kondular dersen yanlış anlaşılır..

    devlet yabancı sermayeyi çekmek için extra teşvikler verebilir bundan daha doğal birşey yok..
    keşke vw gelsinde devlet istemediği kadar araziyi bedava versin..
    yatırım demek, ekonomik canlılık demek ,döviz girdisi demek, istihdam demek, yabancı sermayeye birşeyler vermezsen niye seni tercih etsinki...
    bencil düşünmemek gerek.. keşke yatırım olsun, uzun vadede bir ülkenin ekonomik refahı yatırım ve üretimle olur...

    en basitinden konyada algidanın fabrkası açıldı, pek çok tanıdığım işe girdi, fena mı oldu, ne güzel işte , boş arazi boş boş duracağına keşke algida gelsin keşke bmw gelsin ne bileyim başka birisi gelsin..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi avensis42 -- 10 Eylül 2013; 17:31:15 >




  • aksaraydayız böyle bir olay olursa halk için çok iyi olur baya bir işsiz var aksarayda.
  • avensis42 kullanıcısına yanıt
    Bu tarım teşvikleri içinde organik tarım veya topraksız tarımın bi önceliği var mı?

    Veya belli başlı üretim kalemlerine öncelik gibi?Araştırdım ama çok sağlıklı bilgiye denk gelmedim açıkçası.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: optiSpice

    quote:

    Orijinalden alıntı: linqs

    quote:

    Orijinalden alıntı: avensis42

    vw ciler konuya bekleniyor... ülkemize yatırımı yapan japon, ama ülkemizde satılan araçlar alman, ondan sonrada basbas bağırırsınız dış ticaret açığı var diye...
    70lerden kalma alman hayranlığı bizi nerelere getirdi yazık...

    bu konu ile alman araçların tercih edilmesi arasındaki ilişkiyi anlayamadım varmı 5 serisi yada e serisi gibi her yönden etkileyici bi araç ? ben bile sırf kasasını sevdiğim için şuan kullandığımı tercih ettim ..

    5 Serisi ve E Serisi'ne gelmeden B-C-D segmentlerinde başarılı modelleri var.

    Ama gerek distribütör dezavantajı, gerek yetersiz motor-şanzıman-donanım kombinasyonları gerekse de pazarlama ve halkla ilişkiler tecrübesizliği yüzünden yeterli satış yakalanamıyor.

    Avrupalı çok iyi beceriyor bu işi.Ve bildiğiniz üzere ürün değil, reklam sattırır.

    b c d sengmentlerinde her birinin birbirine göre bi avantajı var yani alman çok iyi japon kötü değilki insanlar körü körüne seçin yapmıyor sonuçta .. kendilerine daha çok hitap edeni seçiyorlar .. ha fanatikler var onlar ayrı arkadaşın demek istediği onlar sanırım ..




  • Toyota sakaryadan vazgeçmez diye düşünüyorum kurulu tesisi var zaten arazi sınırsız yeter ki yatırım desin sakaryanın bürokrasisi çok aktif yatırım konusunda yeter ki yap kendileri geliyor bürokratik engel prosedür vs yok anında tahsis.
  • Japonlar ülkeye iyi yatırım yapıyorlar, helal olsun.
  • Mazda gelse keşke...
  • Toyota ve Hondanın kurulu tesisleri var zaten aynı yeri büyüterek devam edebilirler
    Benim tahminim Mitsubishi
    çünkü yeniden yapılanma surecindeler.

    Suzuki veya Nissan da olabilir fakat Mazda veya Subaru olması çok zayıf ihtimal.
    Vw grubu ve bmwyi de bekleriz.
    hatta Volvo chevrolet hepsi gelsin fabrika açsın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SevketXR -- 10 Eylül 2013; 18:28:52 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Thomassee

    Hocam sen burda olduğuna göre Honda galiba

    Tam anlamadim demek istediginizi.

    Konuda olmamdan bahsediyorsunuz sanirim. Ayrica Honda'yi da cok sevmeme ragmen benim icin 1. sırada Mazda var,karistirdiniz sanirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yasakpınar


    quote:

    Orijinalden alıntı: Thomassee

    Hocam sen burda olduğuna göre Honda galiba

    Tam anlamadim demek istediginizi.

    Konuda olmamdan bahsediyorsunuz sanirim. Ayrica Honda'yi da cok sevmeme ragmen benim icin 1. sırada Mazda var,karistirdiniz sanirim

    Sizi Civic forumunda baya goruyorum hocam



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Thomassee -- 10 Eylül 2013; 18:36:59 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: avensis42

    quote:

    Orijinalden alıntı: Thomassee

    Yok hocam ne demek

    Görmemişim mesajı.





    şimdi söyleyeceklerimi yanlış anlama oohhh paşalar beleş arsaya kondular dersen yanlış anlaşılır..

    devlet yabancı sermayeyi çekmek için extra teşvikler verebilir bundan daha doğal birşey yok..
    keşke vw gelsinde devlet istemediği kadar araziyi bedava versin..
    yatırım demek, ekonomik canlılık demek ,döviz girdisi demek, istihdam demek, yabancı sermayeye birşeyler vermezsen niye seni tercih etsinki...
    bencil düşünmemek gerek.. keşke yatırım olsun, uzun vadede bir ülkenin ekonomik refahı yatırım ve üretimle olur...

    en basitinden konyada algidanın fabrkası açıldı, pek çok tanıdığım işe girdi, fena mı oldu, ne güzel işte , boş arazi boş boş duracağına keşke algida gelsin keşke bmw gelsin ne bileyim başka birisi gelsin..

    +1 Ayrica ben ayni tesviklerin yerli yatirimci icin de gecerli oldugu seklinde biliyorum. Gecen sene cikan kanundu bu yanlis hatirlamiyorsam.

    Bu arada aksaray ve otomobil deyince direk istanbul/aksaray geldi aklima, ulan orada arazini nerden bulmuslar diyordum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sevket861

    Toyota ve Hondanın kurulu tesisleri var zaten aynı yeri büyüterek devam edebilirler
    Benim tahminim Mitsubishi
    çünkü yeniden yapılanma surecindeler.

    Suzuki veya Nissan da olabilir fakat Mazda veya Subaru olması çok zayıf ihtimal.
    Vw grubu ve bmwyi de bekleriz.
    hatta Volvo chevrolet hepsi gelsin fabrika açsın.

    Honda degil, toyota degil. Mitsubishi bence imkansiz cunku bir defa modelleriyle avrupaya hitap etme derdinde degiller hala. Gerci hollandada fabrika kapadilar buraya acma ihtiyaci duymus olabilirler.

    Mitsubishidense mazda daha buyuk ihtimal bence.Ancak ben diye de direk bir otomobil ureticisindense otomotiv sanayiine hizmet veren baska bir fabrika oldugunu dusunuyorum, atiyorum sanziman ureten jatco mesela.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Thomassee

    Oh paşalara bak.

    Beleş arsa.

    Yerli birisi olsa önüne milyon tane engel yabancı gelince herşey bedava.

    Gerçekten yazık!!!

    Aksarayda OSB yakın bir süreçte kuruldugu için teşvik fazla yakın dönemde bitirdiler bedava vermeyi, fabrika yapacağım sözüne karşılık arsa verdiler sanayi oluşturabilmek için, sütaş a 160,000 metrekarelik asra vermişlerdi.
    Oto fabrikası da yapılsa orası için çok güzel olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: catalyst


    quote:

    Orijinalden alıntı: sevket861

    Toyota ve Hondanın kurulu tesisleri var zaten aynı yeri büyüterek devam edebilirler
    Benim tahminim Mitsubishi
    çünkü yeniden yapılanma surecindeler.

    Suzuki veya Nissan da olabilir fakat Mazda veya Subaru olması çok zayıf ihtimal.
    Vw grubu ve bmwyi de bekleriz.
    hatta Volvo chevrolet hepsi gelsin fabrika açsın.

    Honda degil, toyota degil. Mitsubishi bence imkansiz cunku bir defa modelleriyle avrupaya hitap etme derdinde degiller hala. Gerci hollandada fabrika kapadilar buraya acma ihtiyaci duymus olabilirler.

    Mitsubishidense mazda daha buyuk ihtimal bence.Ancak ben diye de direk bir otomobil ureticisindense otomotiv sanayiine hizmet veren baska bir fabrika oldugunu dusunuyorum, atiyorum sanziman ureten jatco mesela.

    2015 de yeni kasa Lancer tanıtıacak.
    yeni asx tanıtılacak
    mirage tanıtıldı
    attarge tanıtıldı
    ve bu araçlar avrupaya ve ülkemize hitap eden araçlar
    bir d segmenti tanıtılırsa gayet çeşitli olur.
    1.0 mivec
    1.2 mivec
    1.6 mivec
    1.8 mivec
    2.0 turbo mivec
    1.8 dizel
    mitsubisinin kullandığı motorlar
    bunlara
    1.0 turbo mivec
    1.6 turbo dizel bir motor da eklenirse tam olur.
    cvt ve manuel seçenekleriyle avrupaya hitap yolunda ilerlerler
    tabi Mazda da aynı şekilde yeniden yapılanma içerisinde
    Subaru ve Suzuki benliğini korumaya devam ediyor.
    parça üreten bir firma da olsa farketmez
    ihracat ihracattır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.