Şimdi Ara

Jazz mı Megane HB mi? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
31
Cevap
0
Favori
1.114
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dorukhan28

    Şöyle bir bilgiye eriştim. Şirket üzerine ilk ruhsatı. Şirket arabasının 6 yılda 30 bin km yapması mantıklı mı?

    Çok büyük ihtimalle olay şu şekilde.



    Sıfır araç üç yıl muayeneye girmiyor. Bu araba şirkette üç yılda 150 bin km yaptı diyelim. Muayene zamanı tak 10 bine düşürüyorlar ve muayeneye giriyor. Ardından da satıyorlar. Alan kişi zannediyor ki 10 binde.



    Bu yazdığım yüksek bir olasılık.

    Bunu anlamanın yolu ise araba ilk üç yıl nerelerde servise girmiş. Bu bulunursa servise girdiği km ler de öğrenilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Reno-sirket arabasi, bide 30 000 km de, inandirici durmuyor. Ayrica hepimiz biliyoruz sirket arabalari ozensiz kullandiklarini, nasilsa benim degil kafadalar. Bu durumda bence Jazz kiyaslanmaz.
  • hocam bildiğim kadarıyla 2009 ve 2011 yılları arasında üretilen jazzlarda cvt yok i-shift var (yarı otomatik). jazz'ın cvt olduğundan emin olun bence.
  • Temizse tabii ki megane. Jazz gereksiz şişirilen bir araç. Fonksiyonel, b segment ama c hatta d segment araçlar kadar geniş iç hacmi ve bagajı var ama hepsi o kadar. Konfor, yalıtım, performans, tüketim konularında megane öndedir. Ancak alacağınız araçtan emin olmanız önemli. Taklaya gelmemek lazım.
  • Yazıyı tam okumamıştım ve düşünmeden megane yazacaktım ama kaput değiştiyse kesinlikle almayın derim. Hadi siz güvendiniz aldınız ama siz sattığınızda araca direk pert gözü ile bakılır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: VipLife

    Otomatik reno sanayideki şanzımancıları sevindirir.. Honda ile Reno kıyas götürmez. Bence tereddütsüz Jazz.

    DSG ile karıştırdınız sanırım.
  • 2011 dizel otomatik bir aracın 30 bin kmde olması çok zor.ayrıca ilk sahibi şirket demişsiniz.katakulli var o işte..ayrıca kaput değişmiş olması düşündürüyor..megane ama bu araç değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Megane neresi çok yakıyormuş hocam 5.2 lt ortalama tüketimim var şu anda çok sıkıştırırsam 6 lt yi görmedim henüz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugur_yavuz


    quote:

    Orijinalden alıntı: VipLife

    Otomatik reno sanayideki şanzımancıları sevindirir.. Honda ile Reno kıyas götürmez. Bence tereddütsüz Jazz.

    DSG ile karıştırdınız sanırım.

    Hayır, DSG zaten tam kaos ama o sanayiye değil servise gidiyor. Klasik otomatik Reno şanzımanları tork kovertorlu şanzımanlar içinde en çok sorun çıkartan şanzımandır. Tanıdığınız bir şanzımancıya gidip sorabilirsiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: VipLife


    quote:

    Orijinalden alıntı: ugur_yavuz


    quote:

    Orijinalden alıntı: VipLife

    Otomatik reno sanayideki şanzımancıları sevindirir.. Honda ile Reno kıyas götürmez. Bence tereddütsüz Jazz.

    DSG ile karıştırdınız sanırım.

    Hayır, DSG zaten tam kaos ama o sanayiye değil servise gidiyor. Klasik otomatik Reno şanzımanları tork kovertorlu şanzımanlar içinde en çok sorun çıkartan şanzımandır. Tanıdığınız bir şanzımancıya gidip sorabilirsiniz.

    Renault'un pek klasik tork konvertörlü aracı kalmadı be hocam. Clio2, Megane 1 leri falan kastediyorsunuz sanırım.

    EDC6-7 ya da CVT XTronic kullanıyor Nissan la ortak. Bu ikisinden de pek şikayet yok diye biliyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugur_yavuz


    quote:

    Orijinalden alıntı: VipLife


    quote:

    Orijinalden alıntı: ugur_yavuz


    quote:

    Orijinalden alıntı: VipLife

    Otomatik reno sanayideki şanzımancıları sevindirir.. Honda ile Reno kıyas götürmez. Bence tereddütsüz Jazz.

    DSG ile karıştırdınız sanırım.

    Hayır, DSG zaten tam kaos ama o sanayiye değil servise gidiyor. Klasik otomatik Reno şanzımanları tork kovertorlu şanzımanlar içinde en çok sorun çıkartan şanzımandır. Tanıdığınız bir şanzımancıya gidip sorabilirsiniz.

    Renault'un pek klasik tork konvertörlü aracı kalmadı be hocam. Clio2, Megane 1 leri falan kastediyorsunuz sanırım.

    EDC6-7 ya da CVT XTronic kullanıyor Nissan la ortak. Bu ikisinden de pek şikayet yok diye biliyorum.

    Doğru diyorsun, ancak EDC = DSG çift kavrama sistem. Şanslı ve bilinçliysen arıza yaşamazsın belki ancak baskı balata değişiminde güzel masraf olur..

    CVT varsa tercih edilebilir ki 2011 megane'da CVT yok..




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.