Şimdi Ara

K555UB-XO099D Elektrik Kaçağı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
693
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar geçtiğimiz hafta cihazı aldım. Yalnız prize taktıktan sonra cihazın üzerinde elimi gezdirince bir titreşim hissettim, ufak bir elektrik kaçağı gibi. Prizden çıkardığımda ise bu ortadan kalkıyordu.

    O gün cihazı bu şekilde 3-4 saat kullandım. Daha sonrasında o akşam boyunca ellerimden dirseklerime kadar yekten yekten bir karıncalanma hissettim.

    Önce başka prizde denedim. Sonra başka binalarda denedim. Tabi bunlarda başkalarına da denettim sorunun bende olma ihtimalini düşünerek. Sonuç aynı.

    Cihaz Cuma günü elime geçtiği için haftasonu bu şekilde geçti. Pazartesi günü aldığım yere götürdüm kendim. Durumu anlattım, satıcı kedisinin hissetmediğini durumun benim bünyemden kaynaklı olabileceğini söyledi. Ben ikna olmayınca aynı model başka cihazlarda denedik. Onlarda o da hissetmeye başladı ama ben de hepsinde hissettim elektriklenmeyi. Çözüm olarak cihazı servise götürdüm değişim için. Oradan değişim kararı çıkarsa satıcıdan para iadesi ya da başka bir cihaz alabileceğim. Çıkmazsa kısmını pek düşünmek istemiyorum. Şu an bu bekleme sürecindeyim.

    Belki satın aldığım yere gelen seride bir sıkıntı vardı diyerek bugün başka bir teknoloji mağazasına gittik arkadaşlarla. Ben arkadaşlarıma durumu izah ederken orada yardımcı olan görevli de Asus'un bu kasalarında bu sorunun olduğu konusunda destek verdi. Oradaki cihazlarda da aynı şekilde o titreşimi hissettik.

    Resmen kontrollü deney yaptım günlerden beri. Bir tek topraklı bir adaptörle denemedim. Kaldı ki kendi adaptöründen başka bir adaptör kullanmak da garantiyi bozabilirdi. Not: Bu işte uzman değilim ama gördüğüm kadarıyla kendi adaptöründe toprak yok. Sebep sadece bundan da kaynaklanıyor olabilir.
    Adaptörün resmi:
     K555UB-XO099D Elektrik Kaçağı

    Bu cihaza sahip arkadaşlar bu durumla kendileri de karşılaştı mı söyleyebilirlerse çok sevinirim. Fark etmedilerse prize takılı ve değilken ekranın arkasında ya da klavyenin çevresinde parmaklarını gezdirip sonucu belirtebilirse çok makbule geçecek.

    Olası farklı önerilere açığım.

    Bu durum için Asus'ta müşteri hizmetlerinden daha yetkili birileyle nasıl iletişime geçebilirim? (Asus'a bu konuda bir mail de göndereceğim)

    Son Not: Haftasonu kullandığım kadarıyla cihazda gördüğüm sadece 2 falso var. Biri ve en önemlisi bu, ikincisi touchpadinde boşluk olması(Bu da baktığım tümcihazlarda az ya da çok vardı, sanırım kronik.). Touchpad için driver CDsinden çıkan "Smart Gesture" uygulaması oldukça başarılı. Neredeyse Mac touchpadi kıvamına geldi, kullanımı çok keyifli ve işlevsel. Touchpad'teki o boşluğu unutturdu açıkçası. Bunların dışında cihazın tasarımı,inceliği, şarj süresi, hızı vs. benim için oldukça iyiydi. Şu elektrik sorunu çözülürse cihazın modelini değiştirmeyi düşünmüyorum.

    Biraz uzun oldu buraya kadar okuduğunuz için teşekkür ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi slmn227 -- 6 Nisan 2016; 1:35:02 >







  • aynı cihaz bende de var, belirttiğiniz titreşimi hissediyorum ama bu kadar dert etmenize gerek yok, bu çağda kusursuz cihaz bulmak imkansız. Ayrıca umarım aksi olur ama bir sonuç alacağınızı zannetmiyorum.

    kolunuzdaki karıncalanmanın bu elektrikten olacağını düşünmüyorum zira bende hiç karıncalanma olmadı. Gerçi ben mouse'la kullanıyorum ve dolayısıyla klavye dışında cihazla fazla temasım yok.
  • slmn227 S kullanıcısına yanıt
    Bu sorun Asus'a özel bir şey değil. Topraklı fiş kullanmayan tüm cihazlarda yada topraklı olup topraksız priz'de kullananlar da bu elektriklenme oluyor. Benim kullandığım cihaz alüminyum kasalı ve topraklı priz kullanmadığımda aynı sorunu bende yaşıyorum.
  • mcgoktug kullanıcısına yanıt
    Belki de cihazla gelen adaptörün topraklı ile değiştirilmesi gereklidir, bakalım umarım sonuçsuz bırakmazlar.
  • benimkinde yok
  • slmn227 S kullanıcısına yanıt
    Hocam ne yaptınız ? Sorun çözüldümü?

    Bizleride bilgilendirirsen sevinirim :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ytube kullanıcısına yanıt
    Servis değişim/iade raporu verdi hocam. Gezdiğim diğer mağazalardaki cihazlarda da aynı sorunu hissettiğim için iade aldım ben de. Yalnız benim cihazda usb portlarında zor girme ve vga portunda da yamukluk vardı, raporda da ayrıntı yazmadığından hangi sebepten iade verdiler bilemiyorum. Sonrasında da lenovo yoga–500 aldım. Su anda ondan yazıyorum bu mesajı da.
  • Bende yeni aldım bilgisayarı dün akşam fark ettim,aynı model bilgisayar kullanan arkadaşım var,onda da aynısı oluyormuş ama sıkıntı olmuyor dedi,ne yapıcam bilemedim,bu Topraklı priz olayını araştırayım diyorum sorun çözülür gibime geliyor ozaman ?
    Birde laptopun bu numerik tuşlarının olduğu yerden çık giz bir tıkırtı sesi geliyor,sende varmıydı bu sorun?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ytube kullanıcısına yanıt
    Valla ben bilgisayarı birçok yerde(yeni, eski binalarda, üniversite lab.inda) denedim, ama her türlü vardı bu etki. Numpadin oradan ses olayını farketmedim ama, onun için bir şey diyemem.

    Cihazın sorununun adaptorunde topraklama olmaması olduğunu düşünüyorum hala. Ben garantiyi riske atmamak icin denememistim ama eğer uygun değerlerde toprakli bir adaptör varsa bir de onunla dene istersen.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • slmn227 S kullanıcısına yanıt
    Uygun bir adaptör bakıcam,bir de öyle deneyelim bakalım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.