yapilacak tek sey, istanbul bolge mudurlugune verilmeyen hizmetin ucret iadesini talep eden bir dilekce fakslamak sanirim
Ben e-mail attım. Hem arızanın ne zaman giderileceğini sordum hem de yayın alamadığım günlerin ücretinin faturamdan düşülmesini talep ettim. Bir sonuç alabilmeyi bırakın cevap bile yazacaklarını tahmin etmiyorum. Hizmet ahlakının ne seviyelerde olduğunu son birkaç günde hepimiz anladık sanırım.
Her sabah aynı şeyi yazmaktan yoruldum ama bu sabah itibariyle de Sarıyer'de yayın yok. İyice saçmaladılar artık.
Dün cumartesi sabahı 126 yı aradım ve arıza kaydı bıraktım. Genel arızanın giderildiğini söylediler ve 5 saat içinde mudahe edileceğini söylediler. Öğlen 2 gibi aradım tekrar. Tekrar genel arızanın başladığını ve ekip yollayamacağını söyleyince 126 daki kadına artık açtım ağzımı yumdum gözümü. Doğrudan hakaret ve küfür haricinde ne söylenebilecekse bağırarak söyledim. Kadının papağan gibi söylediği" tekrar genel arıza var size ekip yollayamayız". Böyle bir firma, böyle bir zihniyet böyle call center görmedim.
Kadın bir ara ağzından güncelleme lafı çıkarmaz mı. işte o an kan beynime sıçrarı ve küfür etmek yerine telefonu kapadım. Dün akşam eve geldiğime tv yayını gelmiş ancak devamlı mozaiklenme ve sinyal kopukluğu oluyordu. Uydu net de ise sinyal yoktu. Call center den servis isteme savaşını bugüne bıraktım. bu sabah kalktığımda uydunetin geldiğini gördüm. teledünya da ise bu sabah sinyal kopması olmadı.
Pazartesi' den beridir yaşadığım kabus şimdilik sona ermiş gözüküyor. İlk fırsatta türksat denen firmayı evimden çıkaracağım.
O zaman bu gidişle yarın öbürgün en geç benim de televizyonum normale döner diye tahmin ediyorum. e hiç yoktan iyidir
quote:
Orijinalden alıntı: berkaygumus
Arkadaşlar dün akşamdan beri Sarıyer'deki evimde kablo tv kesintisi yaşıyorum. Belki düzelir diye dün aramadım. Bu akşam eve geldim hala yayın olmadığını görünce 444 0 126 çağrı merkezini aradım. Ancak sıkıntı şu, "aradığınız kişiye şuanda ulaşılamıyor." diyor. Başka sıkıntı yaşayan var mı aynı konuda? Bu nedir anlayamadım.
kullanıcısını pas geçeni pas geçeceksin biz kurtulduk ,parayı alıyorlar sadece hizmet anlayışında ise yoklar.
Bu derece ilgilenmemeleri garip.
Sayın yetkili,
Sormuş olduğum soruların hiçbirine yanıt vermemişsiniz. Lütfen mailimi tekrar okuyunuz.
Berkay Gümüş
30 Ekim 2011 14:40 tarihinde Kablo TV Bilgi <kablotvbilgi@turksat.com.tr> yazdı:
- Alıntılanan metni gizle -
Sayın Berkay Gümüş;
Konu ile ilgili bölgenizdeki santral çalışmaları yapılmakta olup bu çalışmalar bölge bölge devam etmektedir. Gerekli işlemler teknik ekiplerimiz tarafından yürütülmektedir.
Kimden: Berkay Gumus [berkaygumus@gmail.com] Gönderildi: 29 Ekim 2011 Cumartesi 10:27 Kime: Kablo TV Bilgi Konu: Yayın Problemi
Sayın yetkili,
Yaklaşık 4 gündür İstanbul Sarıyer'deki evimde kablo tv hizmetinden yayın alamıyorum. Çağrı merkezini defalarca aramama rağmen sadece bir kez müşteri temsilcisi ile görüşebildim. Kendisi bana genel arıza olduğunu ve ne zaman düzeleceğini bilmediklerini söyledi. Bunun üzerinden 2 gün geçmiş olmasına rağmen henüz bir düzelme yok. Bu durumda sizden iki talebim var. Birincisi en kısa zamanda yayının ne zaman düzeleceği konusunda beni bilgilendirmeniz. İkinci talebim ise hizmet alamadığım günlerin ücretinin faturamdan düşülmesidir. Bu konuda tüketici hakları masası nezdinde de hakkımı aramayı düşünüyorum. İyi çalışmalar.
Berkay Gümüş
Hizmet No: 1024233519
sanirim artik kesinti sona erdi ama ist. bolge mudurlugune mail atmak yerine fax cekmek daha mantikli olacaktir: fax: 0212 288 04 35
bu arada 444'lu numara aramak istemeyenler icin: 0212 126 00 00
Sabah itibariyle benim evde hala yayın yoktu. Kesintinin sona erdiğini sanmıyorum.
Nihayet 1 hafta sonra yayın geldi. İstanbul il müdürlüğüne hitaben bir dilekçe hazırladım, yarın fakslayacağım. 1.5 TL civarı bir para bile olsa kursaklarından geçsin istemiyorum.
quote:
Orijinalden alıntı: berkaygumus
Nihayet 1 hafta sonra yayın geldi. İstanbul il müdürlüğüne hitaben bir dilekçe hazırladım, yarın fakslayacağım. 1.5 TL civarı bir para bile olsa kursaklarından geçsin istemiyorum.
dilekce ornegini paylasabilir misiniz? ben de yollamayi dusunuyorum bir dilekce
Dilekçeyi ne yazık ki sildim. Ancak Turksat İstanbul Avrupa İl Müdürlüğüne hitaben yazdım. Hizmet numarasını verip 24 Ekim tarihinden itibaren 1 hafta boyunca genel arıza sebebiyle yayın alamadığımı ve yayın alamadığım günlerin ücretinin gelecek faturamdan düşülmesini talep ettim. Telefon numarası ve e-mail yazdım iletişim için. Bu kadar.
Bu akşam itibariyle tekrar yayın kesintisi yaşıyorum. Tam bayram arefesi yine ekiplere zulüm başlıyor sanırım
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme