Şimdi Ara

KAMPANYADAN YENİ VW CC 1.4TSİ 160BG ALINIR MI? (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
168
Cevap
0
Favori
18.789
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: manda kasa

    1.4 araba 90 bın tl ...

    şu mantığı bi geçin 1,4 müş 1,6 imiş 1,6 160bg al keyfine bak
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Firmalar

    1.4 1.6 motoru iyi pazarliyor istedigi fiyattan satiyor

    içten içe bir şikayet serzeniş var ama haklısınız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merak edip broşürlerine baktım.

    0-100 km/sa hızlanma değerleri:
    CC 160 beygir DSG 8.5 saniye
    S60 180 beygir Powershift 9 saniye

    Bu arada CC ile ilgili görüşümü de yazayım. Genelde VW'ye sinir olurum. Ama bu CC güzelmiş.
  • aracı şarapçıla beraber test ettik ilk önce o sonra ben kullandım .

    ben 190 a kadar çıktım araçta. yol tutuşu oldukça güzel ama aracın iç mekan olarak normal passattan bir farkı yok arka diz mesafesi 185 ve 85 kiloma göre oldukça iyi ama baş mesafesi kötü araçta yol sesi neredeyse hiç yok dizayn görecelidir ama çok begendim ben aracı
    motor performansı fena değil 160 ps motor yetiyor aracı d7 de 3000 dd 147 km sürat yapıyor araç buda sessizlik demek yani sözün kısası farkılılık ve dikkat çekmek isteniyora 90 lira çok para değil bu araç için .
    fren performansı oldukça iyi 320 d ye çarpmaktan kurtardı sagolsun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: mardukun


    Gerçekleri konuşmayı severim.
    ortalık kızıştırmayı sevmem.

    Alıntıları Göster
    sn shadowgeist;

    Burada yaptığın anket çalışmalarının değeri sadece bu forum için geçerlidir, gerçek anket sonuçları nisan ayı satış rakamlarında ortaya çıktı. cc, s60 ile yakın fiyatlarda satılıyor olmasına ve 1.6 motor dizel avantajı bulunmamasına rağmen daha çok satmış.

    Bir ürün hakkında sağlıklı ve doğru bir anket çalışması bu ürünü satın alabilecek hedef kitlenin isabetli belirlenmesi ile mümkün olur. Seçimler için bile anket yapılırken oy kullanma yaşı olan 18 yaş ve üzeri T.C. vatandaşı olması hususuna dikkat edilir. Burada yaklaşık 90 bin Tl civarındaki arabalarla ilgili anket yapılırken bu arabaları asla satın almayacak veya alamayacak yüzde 90'lık bir kitlenin düşüncesi ile doğru bir neticeye varılamayacağı forumun popüler modelleri olan s60, mazda3,lancer, suberb, giu vs daha bir çok arabanın satış rakamlarından anlaman lazımdı. Emin ol volvo'yu s60'ın yaptığın ankette cc'yi geçmesinden daha çok nisan ayı satış rakamları ve burada cc'yi geçmesi memnun ederdi.

    Keza yeni cc'nin ilk çıktığı tarihten itibaren kendini adamısçasına yapmış olduğun karalama çalışmalarının da otomobil müşterileri nezdinde karşılık bulmadığı satış rakamlarında ortaya çıkmıştır.

    Bir diğer husus ise; otomobilleri değerlendirirken eğer sadece tasarımı kıstas alırsanız bilmeyen ile bilen arasında hiçbir fark kalmaz. Çünkü herkesin araçların görünümü, estetiği ile ilgili bir fikri vardır. Oysa otomobiller için tasarım sadece görünümden ibaret değildir. Tasarımın dahi mühendislik kısmı vardır. S60'ın tasarımı görünüm açısından başarılı olmakla beraber boyutlarına göre sunduğu iç hacim ve bagaj hacmi olarak (tasarım mühendisliği) kesinlikle başarısızdır.
    Yine konu ile ilgi bir arkadaşın dediği gibi turbo boşluğu yani lag adı üstünde turbo şarjlı motorların karakteristik özelliğidir ve aynı özellik s60'ta da var. Fakat cc deki 160 beygirlik motor çift besleme(kompresör+turbo) olduğu için bu turbo boşluğu nisbeten daha az hissedilmektedir.

    İkisini de test etmiş biri olarak kişisel görüşüm cc, s60'dan daha performanslı ve sürüşü daha keyifli bir araç.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nilve -- 25 Mayıs 2012; 15:56:07 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ihsanokur

    Merak edip broşürlerine baktım.

    0-100 km/sa hızlanma değerleri:
    CC 160 beygir DSG 8.5 saniye
    S60 180 beygir Powershift 9 saniye

    Bu arada CC ile ilgili görüşümü de yazayım. Genelde VW'ye sinir olurum. Ama bu CC güzelmiş.

    Powershift DSG'ye göre biraz daha yavaş bir şanzıman. 6 ileri zaten. Yakıt tüketimini de az da olsa arttırır. S60'ın 180 beygir farkı ise yüksek hızlarda ortaya çıkar, yüksek tork aralığı da daha geniş yanılmıyorsam.
  • ben 1.4 arabanın bu kadar pahalı oldugunu söyluyorum.
    yoksa 1.6 dızel cc yapsalar s60 dan daha ıyı olur...
  • yeni cc kesinlikle o fiyata alınır.

    Piyada çok fazla yok. Şirket yetkililerine verilmiyor. bence farklılık yaratan bir araç.

    Kendi aracımında gaz tepkileri gecikmeli. Ekonomi ve daha uzun sağlamlık amaçlı pedal ile tepki arasında gecikmeli bir ayarlama söz konusu.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mtnkrsln


    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Firmalar

    1.4 1.6 motoru iyi pazarliyor istedigi fiyattan satiyor

    içten içe bir şikayet serzeniş var ama haklısınız

    şuanda

    100,000 tl altında alınacak en iyi premium dizel otomatik araba bence s60 1,6 dizel powershift

    Ama fiyatlar aşırı yüksek MTV az ödüycez diye baştan Peşin alıyor firmalar parayı


    2000 MTV 1000-1250 tl arası olsa kimse yüzüne bakmaz 1,4 1,6 motorun buna eminim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    yeni cc kesinlikle o fiyata alınır.

    Piyada çok fazla yok. Şirket yetkililerine verilmiyor. bence farklılık yaratan bir araç.

    Kendi aracımında gaz tepkileri gecikmeli. Ekonomi ve daha uzun sağlamlık amaçlı pedal ile tepki arasında gecikmeli bir ayarlama söz konusu.



    arkadasim sen nasil almancisin ya?mantikli bir tane yorumuna denk geldim.tek mantikli buldugum aracin.gaz tepkisiyle mekanik saglamligin ne alakasi olur arkadasim?aciklarmisin?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: manda kasa

    ben 1.4 arabanın bu kadar pahalı oldugunu söyluyorum.
    yoksa 1.6 dızel cc yapsalar s60 dan daha ıyı olur...

    Albea 1.4 degil dikkat ederseniz.
    Birakalim artik bu 1.4, 1,2 araba muhabbetlerini.
    Cag koca koca motorlar yapip benzin somurme devri degil, az yakan, denk guc ureten, son kullanici icin yeterki kadar saglam
    makineler uretmek.

    Bmw, Mercedes dahil premiumlar dahi artik downsizing pesindeler.

    Bu konuda en gec kalanlar ise Japonlar.
    Hala standart herhangi bir motordan farkli olmayan vasat atmosferik 1.6 motorlardan bikmadilar.

    Su yakiyor, vergisiz biliniliyor ve atmosferin anasini bellemiyor olsaydi hepimiz V6,V8 motorlara
    binmek isterdik.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver
    Sana birçok üstünlük saydım.Sen ise ezbere konuşuyorsun herzamanki gibi.

    ex valla seni hiç çekemem şu konuda s60R ile CC kıyaslıyosun ya el insaf:)

    quote:

    Orijinalden alıntı: nilve

    açıklamalarınızı ilgiyle okudum.
    Yalnız Türkiye'de VW jettayı da markasıyla satıyor.Çok eleştirilmesine rağmen.
    Benim için CC asla bir s60 olamaz.
    Forumdakilerin görüşünün de bu kadar baskın olması onların 18 yaş altı olmasından değil gerçeğin kabak gibi ortada olmasındandır.
    Eğer CC bahsettiğiniz gibi çok süper bir araç olsaydı en azından 4 5 sene piyasada kalırdı,adamlar 2 sene sonra makyajdan yeni modelden bahsetmeye başladılar.
    Katlettiler eski CC yi.
    Yeni CC nin açılımı budur.
    Bu arada das almanuslar Arkadaşımız DSG olayını sordu ses gelmedi onu da bi açıklasak..
    Ayriyeten CC yeni kur rejimiyle 84 85 binlere geliyor(s60la aynı) deri koltuğu 5 bin liraya sayan bir markayı düşünürsek 10 bin de donanıma verseniz al sana ağzına kadar dolu S60R..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shadowgeist -- 25 Mayıs 2012; 18:56:58 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: EnginAKB


    quote:

    Orijinalden alıntı: manda kasa

    ben 1.4 arabanın bu kadar pahalı oldugunu söyluyorum.
    yoksa 1.6 dızel cc yapsalar s60 dan daha ıyı olur...

    Albea 1.4 degil dikkat ederseniz.
    Birakalim artik bu 1.4, 1,2 araba muhabbetlerini.
    Cag koca koca motorlar yapip benzin somurme devri degil, az yakan, denk guc ureten, son kullanici icin yeterki kadar saglam
    makineler uretmek.

    Bmw, Mercedes dahil premiumlar dahi artik downsizing pesindeler.

    Bu konuda en gec kalanlar ise Japonlar.
    Hala standart herhangi bir motordan farkli olmayan vasat atmosferik 1.6 motorlardan bikmadilar.

    Su yakiyor, vergisiz biliniliyor ve atmosferin anasini bellemiyor olsaydi hepimiz V6,V8 motorlara
    binmek isterdik.

    Japonlar kendisi kaybediyor hocam

    Senede 20 tane accord satip bunada cok sukur derler hepsi bu

    1.6 atmosferik motordan baska bir secenek gelmedigi surece honda icin durum kotu bence

    Tek artilari yeni civic onunda suyu cikmak uzere hem BRC lpg takilmasinda yasanan sikintilar hemde hondanin ilgisiz tavirlari ve duzunli olarak yapilan zam

    Bunu simdilik dogal afetlere bagliyorlar hakli olabilirler ama yeni musteri kazanimi konusunda isleri cok kotu bence

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    cihancım volvo sahibi ve kullanıcı olarak bu arabaya kalitesiz denmesine ne yorum yapıyosun merak ettim?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: evolvo
    Siz söylemeden ben söyliyeyim, Vw insanların gözünü bürümüş
    Şu cümleniz kafi.
    CC hiçbir şart ve surette s60tan daha iyi olamaz.
    Zaten benzinlilerde arada direkt 20beygir farktan başlıyorsunuz.
    Turbo lag,fiyat fahiş,dsg meselesi,doğuş olayı,arabanın tipsizliği,makyajlanacak olması,passatla aynı ön konsol parçalar vs direkt daha baştan kaybediyor.
    Bu aracın daha çok tercih edilmesinin yegane sebebi üstünde taşıdığı alman kaşesi.
    Yoksa hiçbir üstünlüğü olmayan bir araç.
    Volkswagenin yeni çıkardığı bir modeli makyaj operasyonuna tabi tutmayı planlaması bile arabadan memnun olmadığının göstergesidir.
    Defalarca kere kanıtlandı bunlar tekrar kanıtlamaya gerek görmüyorum.
    ayrıca samimiyetime inanıp inanmamak tercihi size kalmış bir şey.

    Demek hiçbir konuda daha iyi olamıyormuş...

    O 20 beygir farkı nasıl yansıttığı önemli.

    S60 performans olarak,yalıtım olarak yakıt tüketimi olarak,tasarım olarak,malzeme ve özellikle işçilik olarak CC den geride bir araçtır.

    Ayrıca CC deki turbo lag kompressör sayesinde s60 dan daha azdır.Bİlmeden kullanmadan yorumlar yapıyorsun.Her zaman söylüyorum çok basmakalıpçısın arkadaşım.

    Sana birçok üstünlük saydım.Sen ise ezbere konuşuyorsun herzamanki gibi.



    Diyorum başka bişey demiyorum.

    Turbo lag yok diyip durduğun turbo + komp. motorda en az 1 sn'ye lag var.

    Tasarım göreceli bi kavramdır kendine göre katamazsın.

    Yalıtım olarak CC önde falan değil git bi daha test et.

    İşçilik olarak s60 'da ne eksik gördün CC'ye göre onuda açıkla bi zahmet.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HondAta -- 25 Mayıs 2012; 19:39:36 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aanil



    Diyorum başka bişey demiyorum.

    Turbo lag diyip durduğum turbo + komp. motorda en az 1 sn'ye lag var.

    Tasarım göreceli bi kavramdır kendine göre katamazsın.

    Yalıtım olarak CC önde falan değil git bi daha test et.

    İşçilik olarak s60 'da ne eksik gördün CC'ye göre onuda açıkla bi zahmet.

    Samimi olarak sorucam.
    ex-silverdan bahsediyoruz.
    Böyle bir vatandaş sence şu soruların cevabını açıklayabilir mi?
    S60 Arabayı ankette katletti çıktılar banane forumdan diye yaygara bastı bunlar kime anlatıyosun?
    Arabayı VW bile 2 sene içinde yenilemekten bahsediyor bunlara firma laf anlatamamış sen mi laf anlatıcan?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: EnginAKB


    quote:

    Orijinalden alıntı: manda kasa

    ben 1.4 arabanın bu kadar pahalı oldugunu söyluyorum.
    yoksa 1.6 dızel cc yapsalar s60 dan daha ıyı olur...

    Albea 1.4 degil dikkat ederseniz.
    Birakalim artik bu 1.4, 1,2 araba muhabbetlerini.
    Cag koca koca motorlar yapip benzin somurme devri degil, az yakan, denk guc ureten, son kullanici icin yeterki kadar saglam
    makineler uretmek.

    Bmw, Mercedes dahil premiumlar dahi artik downsizing pesindeler.

    Bu konuda en gec kalanlar ise Japonlar.
    Hala standart herhangi bir motordan farkli olmayan vasat atmosferik 1.6 motorlardan bikmadilar.

    Su yakiyor, vergisiz biliniliyor ve atmosferin anasini bellemiyor olsaydi hepimiz V6,V8 motorlara
    binmek isterdik.

    Bıkmadınız mı japonların atmosferik motorlarına sövmekten ?

    O vasat dediğiniz motorlar tüketim ve performans olarak hepsi tsi motorlara denk tüketim , denk perormans sağlıyor.

    En azından sonradan turbom patladı , yok yağ yakıyor diyip elinize alıp sonradan servis yollarını aşındırmıyorsunuz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    quote:

    Orijinalden alıntı: EnginAKB


    quote:

    Orijinalden alıntı: manda kasa

    ben 1.4 arabanın bu kadar pahalı oldugunu söyluyorum.
    yoksa 1.6 dızel cc yapsalar s60 dan daha ıyı olur...

    Albea 1.4 degil dikkat ederseniz.
    Birakalim artik bu 1.4, 1,2 araba muhabbetlerini.
    Cag koca koca motorlar yapip benzin somurme devri degil, az yakan, denk guc ureten, son kullanici icin yeterki kadar saglam
    makineler uretmek.

    Bmw, Mercedes dahil premiumlar dahi artik downsizing pesindeler.

    Bu konuda en gec kalanlar ise Japonlar.
    Hala standart herhangi bir motordan farkli olmayan vasat atmosferik 1.6 motorlardan bikmadilar.

    Su yakiyor, vergisiz biliniliyor ve atmosferin anasini bellemiyor olsaydi hepimiz V6,V8 motorlara
    binmek isterdik.

    Bıkmadınız mı japonların atmosferik motorlarına sövmekten ?

    O vasat dediğiniz motorlar tüketim ve performans olarak hepsi tsi motorlara denk tüketim , denk perormans sağlıyor.

    En azından sonradan turbom patladı , yok yağ yakıyor diyip elinize alıp sonradan servis yollarını aşındırmıyorsunuz.

    Su mesajin neresinde sovgu var yahu?
    Yalan degil ki bunlar.
    1.6 hitler ile 1.6 Honda motoru arasinda pratikde pek bi fark yok desek yeri, hatta hitlere alt devirde daha canli diyenler bile var.

    Tsi piyasaya cikali yaklasik 6 yil oldu neredeyse.
    Piyasadan silinecek kadar kotu bir dayaniklilik istatistigi olsaydi coktan size laf birakmadan piyasadan silinir giderdi.
    Ayrica 1.4 Tsi 122 lik Tsi ile Civic 1.6 ayni yakit tuketimi degerleri baz alindiginda performans olarak ayni diyorsaniz bisey diyemeyecegim, bakis acilarimiz farkli.

    Bu lafin sonu suraya gider bildigim icin soyliyelim Honda o kadar buyukki Dunya'da bize ozel motor mu uretsin, downsizinge minnet etsin hasa huzurdan.
    "Abd'de catir catir satiyor bizi mi takacak?"
    Eyvallah.!
    Mercedes, Bmw, Volvo vs. bizi dikkate aliyor, varsin Sn Honda almasin.
    Bizde Honda almayiz olur biter.
    Yapsin o saglamlik anlayisiyla verimli motorlar, kaliteli kaportalar, yalitilmis arabalar bizde alalim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EnginAKB -- 25 Mayıs 2012; 19:20:49 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: EnginAKB



    Mesajı editledim. Konuyla alakası yokken japonları katıp gereksiz konu kirlensin istemiyorum. Cevabımı daha sonra pm ile atarım tekrar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HondAta -- 25 Mayıs 2012; 19:43:06 >
  • +1 Millete ezbere konuşuyorsun der kendi yorumlarına bakmaz.İnan ki 10 yorumunun 9 tanesinde mantığın m'si yok.Dur şimdi bu yazdıklarımızı görünce araya tiguanı koyar x takım lastik yedim ben der.
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.