Şimdi Ara

KAMPANYADAN YENİ VW CC 1.4TSİ 160BG ALINIR MI? (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
168
Cevap
0
Favori
18.789
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    cihancım volvo sahibi ve kullanıcı olarak bu arabaya kalitesiz denmesine ne yorum yapıyosun merak ettim?

    cc ben hiç bir zaman beğenmedim hiç bir zamanda beğenmiycem

    eğer bu sınıf araba alırsam AUDİ a5 alırım abi

    1.4 tsı motor bu arabaya az sanki


    volvo s60 için ise herkes ezbere konuşuyor 100.000 tl altında alınacak en iyi 1.6 dizel otomatik araba bence

    herşey mükemmel ssdece bagajı küçük koltukları yakıyor yazın onun dışında bir problem yok



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cihanair -- 25 Mayıs 2012; 19:47:04 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    quote:

    Orijinalden alıntı: EnginAKB


    quote:

    Orijinalden alıntı: manda kasa

    ben 1.4 arabanın bu kadar pahalı oldugunu söyluyorum.
    yoksa 1.6 dızel cc yapsalar s60 dan daha ıyı olur...

    Albea 1.4 degil dikkat ederseniz.
    Birakalim artik bu 1.4, 1,2 araba muhabbetlerini.
    Cag koca koca motorlar yapip benzin somurme devri degil, az yakan, denk guc ureten, son kullanici icin yeterki kadar saglam
    makineler uretmek.

    Bmw, Mercedes dahil premiumlar dahi artik downsizing pesindeler.

    Bu konuda en gec kalanlar ise Japonlar.
    Hala standart herhangi bir motordan farkli olmayan vasat atmosferik 1.6 motorlardan bikmadilar.

    Su yakiyor, vergisiz biliniliyor ve atmosferin anasini bellemiyor olsaydi hepimiz V6,V8 motorlara
    binmek isterdik.

    Bıkmadınız mı japonların atmosferik motorlarına sövmekten ?

    O vasat dediğiniz motorlar tüketim ve performans olarak hepsi tsi motorlara denk tüketim , denk perormans sağlıyor.

    En azından sonradan turbom patladı , yok yağ yakıyor diyip elinize alıp sonradan servis yollarını aşındırmıyorsunuz.

    bunlarda olmasa bir espirisi olmaz zaten




  • Motor kucuk marifeti buyuk arkadaslar ;)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aziz Kancar

    Motor kucuk marifeti buyuk arkadaslar ;)

    olabilir

    yinede 1.4 tsı motor ileride sıkıntı yaratabilir diye düşünüyorum

    birde DSG sanırım bu araçlarda yani yeni CC sorunsuz olabilir yeni kavrama olmalı bu araçlarda

    2000 tdı olanlarında 6 ileri DSG var



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cihanair -- 25 Mayıs 2012; 19:57:43 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aziz Kancar

    Motor kucuk marifeti buyuk arkadaslar ;)

    O araca 1.4 motor yakışmıyor en azından 1.6 olsaydı bari bu arada hp den bahsedersen zaten aynı vergi dilimi 1.6 olsa daha fazla hp ye sahip olabilirdi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    quote:

    Orijinalden alıntı: Aziz Kancar

    Motor kucuk marifeti buyuk arkadaslar ;)

    olabilir

    yinede 1.4 tsı motor ileride sıkıntı yaratabilir diye düşünüyorum

    birde DSG sanırım bu araçlarda yani yeni CC sorunsuz olabilir yeni kavrama olmalı bu araçlarda

    2000 tdı olanlarında 6 ileri DSG var

    Benim bildigim kuru sanziman var 1.4lerde bu konuda zit dusunuyoruz abi demekki bence gayet yeterli (test ettim)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bugrahan27

    quote:

    Orijinalden alıntı: Aziz Kancar

    Motor kucuk marifeti buyuk arkadaslar ;)

    O araca 1.4 motor yakışmıyor en azından 1.6 olsaydı bari bu arada hp den bahsedersen zaten aynı vergi dilimi 1.6 olsa daha fazla hp ye sahip olabilirdi

    1.4 tsi 160ps dsg kullandim gordum bana yeterli geldi tabi tamamen beklenti meselesi diyelim ;)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: evolvo
    Siz söylemeden ben söyliyeyim, Vw insanların gözünü bürümüş
    Şu cümleniz kafi.
    CC hiçbir şart ve surette s60tan daha iyi olamaz.
    Zaten benzinlilerde arada direkt 20beygir farktan başlıyorsunuz.
    Turbo lag,fiyat fahiş,dsg meselesi,doğuş olayı,arabanın tipsizliği,makyajlanacak olması,passatla aynı ön konsol parçalar vs direkt daha baştan kaybediyor.
    Bu aracın daha çok tercih edilmesinin yegane sebebi üstünde taşıdığı alman kaşesi.
    Yoksa hiçbir üstünlüğü olmayan bir araç.
    Volkswagenin yeni çıkardığı bir modeli makyaj operasyonuna tabi tutmayı planlaması bile arabadan memnun olmadığının göstergesidir.
    Defalarca kere kanıtlandı bunlar tekrar kanıtlamaya gerek görmüyorum.
    ayrıca samimiyetime inanıp inanmamak tercihi size kalmış bir şey.

    Demek hiçbir konuda daha iyi olamıyormuş...

    O 20 beygir farkı nasıl yansıttığı önemli.

    S60 performans olarak,yalıtım olarak yakıt tüketimi olarak,tasarım olarak,malzeme ve özellikle işçilik olarak CC den geride bir araçtır.

    Ayrıca CC deki turbo lag kompressör sayesinde s60 dan daha azdır.Bİlmeden kullanmadan yorumlar yapıyorsun.Her zaman söylüyorum çok basmakalıpçısın arkadaşım.

    Sana birçok üstünlük saydım.Sen ise ezbere konuşuyorsun herzamanki gibi.



    Diyorum başka bişey demiyorum.

    Turbo lag yok diyip durduğun turbo + komp. motorda en az 1 sn'ye lag var.

    Tasarım göreceli bi kavramdır kendine göre katamazsın.

    Yalıtım olarak CC önde falan değil git bi daha test et.

    İşçilik olarak s60 'da ne eksik gördün CC'ye göre onuda açıkla bi zahmet.

    Oncelikle turbo lag yok demedim okuduklarini anlamaya calis daha az var dedim powershift t4 e gore.t4 kullanmadiysan yorum yapma o zaman

    iscilik konusunda bagaj kapagini acman yeterli olur.Ya da torpidoya bir goz gezdir.Ya da plastikleri bir incele vs.

    Evet cc daha basarili yalitimda.S60 yalitimda zaten cok basarili hicbir zaman olmadi.

    Tuketim ve performanstada cc onde zaten arkadasin basmakalip yorumlarina zaten en guzel cevap bunlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bazi arkadaslar otomatik vitesten kaynaklanan gecikmeleri turbolag olarak algiliyorlar heralde.Kendilerine en yakin zamanda manuel bir ciftsarjli tsi testi oneririm.

    160 lik tsi da 180 lik uniteden daha az lag var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver


    quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: evolvo
    Siz söylemeden ben söyliyeyim, Vw insanların gözünü bürümüş
    Şu cümleniz kafi.
    CC hiçbir şart ve surette s60tan daha iyi olamaz.
    Zaten benzinlilerde arada direkt 20beygir farktan başlıyorsunuz.
    Turbo lag,fiyat fahiş,dsg meselesi,doğuş olayı,arabanın tipsizliği,makyajlanacak olması,passatla aynı ön konsol parçalar vs direkt daha baştan kaybediyor.
    Bu aracın daha çok tercih edilmesinin yegane sebebi üstünde taşıdığı alman kaşesi.
    Yoksa hiçbir üstünlüğü olmayan bir araç.
    Volkswagenin yeni çıkardığı bir modeli makyaj operasyonuna tabi tutmayı planlaması bile arabadan memnun olmadığının göstergesidir.
    Defalarca kere kanıtlandı bunlar tekrar kanıtlamaya gerek görmüyorum.
    ayrıca samimiyetime inanıp inanmamak tercihi size kalmış bir şey.

    Demek hiçbir konuda daha iyi olamıyormuş...

    O 20 beygir farkı nasıl yansıttığı önemli.

    S60 performans olarak,yalıtım olarak yakıt tüketimi olarak,tasarım olarak,malzeme ve özellikle işçilik olarak CC den geride bir araçtır.

    Ayrıca CC deki turbo lag kompressör sayesinde s60 dan daha azdır.Bİlmeden kullanmadan yorumlar yapıyorsun.Her zaman söylüyorum çok basmakalıpçısın arkadaşım.

    Sana birçok üstünlük saydım.Sen ise ezbere konuşuyorsun herzamanki gibi.



    Diyorum başka bişey demiyorum.

    Turbo lag yok diyip durduğun turbo + komp. motorda en az 1 sn'ye lag var.

    Tasarım göreceli bi kavramdır kendine göre katamazsın.

    Yalıtım olarak CC önde falan değil git bi daha test et.

    İşçilik olarak s60 'da ne eksik gördün CC'ye göre onuda açıkla bi zahmet.

    Oncelikle turbo lag yok demedim okuduklarini anlamaya calis daha az var dedim powershift t4 e gore.t4 kullanmadiysan yorum yapma o zaman

    iscilik konusunda bagaj kapagini acman yeterli olur.Ya da torpidoya bir goz gezdir.Ya da plastikleri bir incele vs.

    Evet cc daha basarili yalitimda.S60 yalitimda zaten cok basarili hicbir zaman olmadi.

    Tuketim ve performanstada cc onde zaten arkadasin basmakalip yorumlarina zaten en guzel cevap bunlar



    Ben okdugumu anliyorumda senin bu her konuda kesin yorumlarin , kendini otorite sanar tavrin herkesi cileden cikartiyor.

    Her konuda sayfalarca vw savunuculugu yapiyorsun ortada bisey yok.

    Bagaj kapagini kaldirinca ne gorecem , herseyi havada birakmayacaksin bisey diyorsan anlatiyorsan detayli anlatacaksin.

    Cam citalari olmayan bi arac nasil oluyorda yalitimda onde oluyor onuda bana bi acikla bana.

    Kullanmadiysan yorum yapma diye yazacagina bizim test ettigimiz kullandigimiz araclari bi bak yazdigimiz yorumlari incele.

    Cc icin hic bi kotu lafim yok incelemelerde. Ama senin yazdiklarin resmen facia.

    Kapi plastikleri , on konsol s60'da gayet kaliteli. Cc'ninde kaliteli dikkat cekerim.



    Birde otomatik vitesteki gecikme diye tas atmayi birak, biz neyin ne oldugunu iyi biliyoruz.

    Ayrica dsg dedigin sanziman senin manuel sanzimandan kat kat daha tepkili milisaniyelerle calisan bi sanziman ne gecikmesinden bahsediyorsun ?

    Benim aracimda bile dogru duzgun gecikme yok , dsg'de neredeyse hic yok.




  • Asil sen kendini honda konularinda bir gozden gecir.Adam hicbir ustunlugu yok demis bende var dedim.

    Cita yokmus o yuzden nasil daha iyi olurmus.Yalitim olayinin icinde birsuru degisken vardir aerodinami en basta gelir.Ayrica yalitim sadece ruzgar sesinden ibaret degildir.

    Bagaj kaplamalarina bak neyin neyle nasil kaplandigina bakabilirsin.Kagittan bozma bir maddeyle son derece ozensiz montajlanmis.ya da kapi kollarinin kalitesiz montajlanmasindan.ya da tavan kaplamasindaki gocmelere.

    Dsg konusunu yine anlamamissin.Otomatik vitesli bir aracla kic yapinca ister istemez dogru vitesi secmede kararsizlik oluyor.Manuelini kullan diyorum

    Ayrica ben daha az lag var dedim seni ne rahatsiz ettiki

    Turbolag ile vittes tepkilerini nasil karistirdin onuda anlamadim ya



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ex_silver -- 25 Mayıs 2012; 20:27:43 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • turbo lag kavramaya dustukten sonra degerlendilirilir vites atarken degil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  •  KAMPANYADAN YENİ VW CC 1.4TSİ 160BG ALINIR MI?
     KAMPANYADAN YENİ VW CC 1.4TSİ 160BG ALINIR MI?



    kendi aracım
    şiddetle tavsiye ediyorum

    diğer d sınıfı araçlara göre koltuk,ses izolasyonu,ve mükemmel yol tutuşu mükemmel diyebilirim

    Birde ricam volvo s60 kullanmayan araca B.... atmasın



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cihanair -- 25 Mayıs 2012; 20:31:19 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    Asil sen kendini honda konularinda bir gozden gecir.Adam hicbir ustunlugu yok demis bende var dedim.

    Cita yokmus o yuzden nasil daha iyi olurmus.Yalitim olayinin icinde birsuru degisken vardir aerodinami en basta gelir.Ayrica yalitim sadece ruzgar sesinden ibaret degildir.

    Bagaj kaplamalarina bak neyin neyle nasil kaplandigina bakabilirsin.Kagittan bozma bir maddeyle son derece ozensiz montajlanmis.ya da kapi kollarinin kalitesiz montajlanmasindan.ya da tavan kaplamasindaki gocmelere.



    Tavan kaplamasindaki göcmeler.

    Ben haksiz bi durum varsa farketmeden savunurum. Bak burda volvoyu konusuyoruz. Birak simdi hondayi.


    Ben bu gocmeleri niye goremedim afedersin ? Kaplamalar kalitesizmis falan filan.

    Cita olmamasi yuksek hizlarda ruzgar sesi aldiriyor her turlu. Ornegin 120 km hizda cc , s60'dan daha cok ruzgar sesi aliyordur.


    Simdi senin buldugun kalitesizliklere karsilik , bagaj kaplamasi falan demissin.


    Peki bende o zaman volvonun koltuklarinin ve deri kalitesinin zerresi , cc'de yok. Koltuktan bahsediyorum bak konforun en onemli oldugu nokta.

    Özensiz montajlanmis falan degil , kapi kollariyla alakalida bi sıkınti yok , sen perte cikmis s60 inceledin galiba.

    Su vites gecikmesinde direk ofsayt oldun. Bak sen degil ben savunuyorum dsg'yi. Sacmaladin direk cunku.

    S60'da ne kadar lag varsa , turbo + komp. De o kadar lag var. Bu motorun komp. + turbo olmasi lagi engellemek icin degil , her devirde motoru canli tutmak icin.


    Dsg'de kavrama milisaniyeler icerisinde olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HondAta -- 25 Mayıs 2012; 20:31:53 >




  • Highline passat 1.6 tdi düşünülebilir yakıt problemi varsa.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pp_pp

    Highline passat 1.6 tdi düşünülebilir yakıt problemi varsa.

    Passat 1.6 TDI 105 PS BlueMotion Technology Tiptr. DSG Highline 93.300

    arabayı bulmak mümkün değil en az 5 ay diyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    quote:

    Orijinalden alıntı: pp_pp

    Highline passat 1.6 tdi düşünülebilir yakıt problemi varsa.

    Passat 1.6 TDI 105 PS BlueMotion Technology Tiptr. DSG Highline 93.300

    arabayı bulmak mümkün değil en az 5 ay diyorum

    Senin arabayla ne kadar fiyat farki var cihan ? Bide donanim olarak fark var mi highline ile ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    Asil sen kendini honda konularinda bir gozden gecir.Adam hicbir ustunlugu yok demis bende var dedim.

    Cita yokmus o yuzden nasil daha iyi olurmus.Yalitim olayinin icinde birsuru degisken vardir aerodinami en basta gelir.Ayrica yalitim sadece ruzgar sesinden ibaret degildir.

    Bagaj kaplamalarina bak neyin neyle nasil kaplandigina bakabilirsin.Kagittan bozma bir maddeyle son derece ozensiz montajlanmis.ya da kapi kollarinin kalitesiz montajlanmasindan.ya da tavan kaplamasindaki gocmelere.



    Tavan kaplamasindaki göcmeler.

    Ben haksiz bi durum varsa farketmeden savunurum. Bak burda volvoyu konusuyoruz. Birak simdi hondayi.


    Ben bu gocmeleri niye goremedim afedersin ? Kaplamalar kalitesizmis falan filan.

    Cita olmamasi yuksek hizlarda ruzgar sesi aldiriyor her turlu. Ornegin 120 km hizda cc , s60'dan daha cok ruzgar sesi aliyordur.


    Simdi senin buldugun kalitesizliklere karsilik , bagaj kaplamasi falan demissin.


    Peki bende o zaman volvonun koltuklarinin ve deri kalitesinin zerresi , cc'de yok. Koltuktan bahsediyorum bak konforun en onemli oldugu nokta.

    Özensiz montajlanmis falan degil , kapi kollariyla alakalida bi sıkınti yok , sen perte cikmis s60 inceledin galiba.

    Su vites gecikmesinde direk ofsayt oldun. Bak sen degil ben savunuyorum dsg'yi. Sacmaladin direk cunku.

    S60'da ne kadar lag varsa , turbo + komp. De o kadar lag var. Bu motorun komp. + turbo olmasi lagi engellemek icin degil , her devirde motoru canli tutmak icin.


    Dsg'de kavrama milisaniyeler icerisinde olur.


    Dsg olayinda neden cuvallayayim arkadasim anlayamayip demogojiye basvuran sensin.2 aracida 1. vitesteyken dipgaz yaptiginda tsida gecikme daha az.Vitese baglayan sizsiniz.Viteslerin onemi yok ki bu konuda.Kavramaya dustukten sinra degerlendirilir olay.

    Evet en basitinden elinle iceriden tavana bastirdiginda farki anlarsin.

    yada torpido gozunu acarsin ya da ceplere bakarsin

    Bu arada hala cita olmamasi konusuna takiliyorsun.bu isler aero isleri.Sen ustu tamamen acik oldugu halde 200 ustu hizlarda iceri ruzgar almaya araba duymadin mi?

    bu isler oyle cita yok kesin fazla ses yaparla olmuyor.

    Ayrica deri koltuk olayinda opsiyon karsilastirmasi yapiyorsun cc ninde cok guzel iscilige sahip kaplamasi vardir.Fakat ben s60 in hic ustun olmayan yeri yok demedim arkadas aksini iddia etti bende cc nin ustun oldugu yerleri soyledim.
    Biri cikip s60 in cc den hicbir ustun oldugu yan yok dese onada aksi ornekler verirdim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    quote:

    Orijinalden alıntı: pp_pp

    Highline passat 1.6 tdi düşünülebilir yakıt problemi varsa.

    Passat 1.6 TDI 105 PS BlueMotion Technology Tiptr. DSG Highline 93.300

    arabayı bulmak mümkün değil en az 5 ay diyorum

    Senin arabayla ne kadar fiyat farki var cihan ? Bide donanim olarak fark var mi highline ile ?

    anıll

    ben 102.000 aldım

    5000 tl sunroff onu çık kaldı 97.000

    deri koltuk var higline var ama volvonnki kadar kaliteli değil 17 inç jant var higline passat var bildiğim

    Kör nokta bilgi sistemi var kameralı s60'da

    Akıllı sürücü bilgi sistemi var

    bunlar ilk aklıma gelen




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver


    quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    Asil sen kendini honda konularinda bir gozden gecir.Adam hicbir ustunlugu yok demis bende var dedim.

    Cita yokmus o yuzden nasil daha iyi olurmus.Yalitim olayinin icinde birsuru degisken vardir aerodinami en basta gelir.Ayrica yalitim sadece ruzgar sesinden ibaret degildir.

    Bagaj kaplamalarina bak neyin neyle nasil kaplandigina bakabilirsin.Kagittan bozma bir maddeyle son derece ozensiz montajlanmis.ya da kapi kollarinin kalitesiz montajlanmasindan.ya da tavan kaplamasindaki gocmelere.



    Tavan kaplamasindaki göcmeler.

    Ben haksiz bi durum varsa farketmeden savunurum. Bak burda volvoyu konusuyoruz. Birak simdi hondayi.


    Ben bu gocmeleri niye goremedim afedersin ? Kaplamalar kalitesizmis falan filan.

    Cita olmamasi yuksek hizlarda ruzgar sesi aldiriyor her turlu. Ornegin 120 km hizda cc , s60'dan daha cok ruzgar sesi aliyordur.


    Simdi senin buldugun kalitesizliklere karsilik , bagaj kaplamasi falan demissin.


    Peki bende o zaman volvonun koltuklarinin ve deri kalitesinin zerresi , cc'de yok. Koltuktan bahsediyorum bak konforun en onemli oldugu nokta.

    Özensiz montajlanmis falan degil , kapi kollariyla alakalida bi sıkınti yok , sen perte cikmis s60 inceledin galiba.

    Su vites gecikmesinde direk ofsayt oldun. Bak sen degil ben savunuyorum dsg'yi. Sacmaladin direk cunku.

    S60'da ne kadar lag varsa , turbo + komp. De o kadar lag var. Bu motorun komp. + turbo olmasi lagi engellemek icin degil , her devirde motoru canli tutmak icin.


    Dsg'de kavrama milisaniyeler icerisinde olur.


    Dsg olayinda neden cuvallayayim arkadasim anlayamayip demogojiye basvuran sensin.2 aracida 1. vitesteyken dipgaz yaptiginda tsida gecikme daha az.Vitese baglayan sizsiniz.Viteslerin onemi yok ki bu konuda.Kavramaya dustukten sinra degerlendirilir olay.

    Evet en basitinden elinle iceriden tavana bastirdiginda farki anlarsin.

    yada torpido gozunu acarsin ya da ceplere bakarsin

    Bu arada hala cita olmamasi konusuna takiliyorsun.bu isler aero isleri.Sen ustu tamamen acik oldugu halde 200 ustu hizlarda iceri ruzgar almaya araba duymadin mi?

    bu isler oyle cita yok kesin fazla ses yaparla olmuyor.

    Ayrica deri koltuk olayinda opsiyon karsilastirmasi yapiyorsun cc ninde cok guzel iscilige sahip kaplamasi vardir.Fakat ben s60 in hic ustun olmayan yeri yok demedim arkadas aksini iddia etti bende cc nin ustun oldugu yerleri soyledim.
    Biri cikip s60 in cc den hicbir ustun oldugu yan yok dese onada aksi ornekler verirdim

    Biz lag var dedigimizde , sanki bi sen biliyorsun biz bilmiyoruz gibi vitese bagliyorsun olayi. Sen gazi koklediginde dsg cok hizli bi sekilde vites kucultuye sen o aradaki kaybi hissedemessin bile. Manuel modda da kullandik. O aracta lag var bariz belli hemde. S60'da yok demiyorum bak ondada var. Ama onda az oburunde cok diyecek bi hassasiyet yok ortada.

    Ama bu lag olayini sen alistigin icin daha zor secersin , ben direk hissederim. Olay bu.

    Koltuk konusunda benim kullandigim cc alakantrami neyse o doseme vardi. Kalitesiz degil ama volvonun koltuk konforu ve deri kalitesini hicbi markayla kiyas etmem.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HondAta -- 25 Mayıs 2012; 20:53:02 >




  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.