maden(granit) taşımak için aşağıdaki araçlardan birini alıcaz -mercedes benz axor 2528 -ford cargo 2530d -bmc pro 827 hangisini tavsiye edersiniz avantajları ve dezavatajları nelerdir?
şantiye işimi, yoksa uzunyol mu...?
çevremden duyduğum kadarıyla pro827 kaportası ne kadar kalitesiz olsada ağır iş için en iyi kamyon...
quote:
Orjinalden alıntı: adigehalil
şantiye işimi, yoksa uzunyol mu...?
çevremden duyduğum kadarıyla pro827 kaportası ne kadar kalitesiz olsada ağır iş için en iyi kamyon...
rampa aşağı 2-3 km daha sonraki zamanlarda ise rampa yukarı 10 km civarında yol gidecek çoğunluk bmc yi tavsiye etti.20 ton yükle rampa yukarı 2. vitesle kalktı duyduğum kadarıyla fordların fren sistemi ii değilmiş ama motoru güçlü mercedes de düz yol aracı dediler nazik araba rampaya gelmem diyor valla arada kaldık hangisini alsak
ya benim duyduğum en kaliteli kamyon MAN dır. yani saniyiceler falan sevmezmil arıza çıkarmıyor diye. adamlar dünyayı 3 kez turlama garntisi veriyolarmış arıza çıkartmadan. mercedes kullanan bi kamyoncudan duydum bunları.
quote:
Orjinalden alıntı: fb_semo
ya benim duyduğum en kaliteli kamyon MAN dır. yani saniyiceler falan sevmezmil arıza çıkarmıyor diye. adamlar dünyayı 3 kez turlama garntisi veriyolarmış arıza çıkartmadan. mercedes kullanan bi kamyoncudan duydum bunları.
man beş para etmez bizde var kapalı kasa hidrolik kapaklı arabada kalkış yok rezalet. LE 12.160
axor'un o modeli zaten yol için yapılmış. şantiye işine gelmez. ford desen aynı... 827 doğru tercih olur...
quote:
Orjinalden alıntı: mafya babası
quote:
Orjinalden alıntı: fb_semo
ya benim duyduğum en kaliteli kamyon MAN dır. yani saniyiceler falan sevmezmil arıza çıkarmıyor diye. adamlar dünyayı 3 kez turlama garntisi veriyolarmış arıza çıkartmadan. mercedes kullanan bi kamyoncudan duydum bunları.
man beş para etmez bizde var kapalı kasa hidrolik kapaklı arabada kalkış yok rezalet. LE 12.160
olabilir tabi. ama bn scania ya bnmiştim tır dı ama ya yok böle bişey okadar raht ki. hızlanması falan süperdi ya yol bilgisayarı falan herşey vardı ya tırda.
axor'un o modeli zaten yol için yapılmış. şantiye işine gelmez. ford desen aynı... 827 doğru tercih olur...
aslında axor 3028 de düşünüyoruz 6x4 arkası 4 çekiş olandan şantiye için ideal dediler bmc nin tırmanma kabiliyeti çok yüksek ama çok takoz araba yaw tam 1 haftadır karar kılamadık
quote:
Orjinalden alıntı: fb_semo
quote:
Orjinalden alıntı: mafya babası
quote:
Orjinalden alıntı: fb_semo
ya benim duyduğum en kaliteli kamyon MAN dır. yani saniyiceler falan sevmezmil arıza çıkarmıyor diye. adamlar dünyayı 3 kez turlama garntisi veriyolarmış arıza çıkartmadan. mercedes kullanan bi kamyoncudan duydum bunları.
man beş para etmez bizde var kapalı kasa hidrolik kapaklı arabada kalkış yok rezalet. LE 12.160
olabilir tabi. ama bn scania ya bnmiştim tır dı ama ya yok böle bişey okadar raht ki. hızlanması falan süperdi ya yol bilgisayarı falan herşey vardı ya tırda.
scania alırız almasına ama onu sürmek için adam akıllı bi şoför lazım galiba bmc alacaz gibi bişey
bizim şirkette axor var 2005 model yük yediği zaman rampada berbat bi araba bmc tavsiye ederim kargolarda artık pek tutulmuyo eskiden çok kullanılıyomuş ama
quote:
Orjinalden alıntı: istanbulali
bizim şirkette axor var 2005 model yük yediği zaman rampada berbat bi araba bmc tavsiye ederim kargolarda artık pek tutulmuyo eskiden çok kullanılıyomuş ama
evet axorlar rampa görünce yemiyo bugün şantiyedeki kamyonculara sorduk. ford çok mazot yakıyo + frenler sakat bmc pro 827 70.000 ytl + 15.000 ytl damper = 85.000 ytl bu fiyata çıplak cargo 2530d veriyolar mersedes çok pahalı 110 milyar konfor desen var,tip desen var,yakıtıda az gerçi bizim alacağımız araba rampa aşağı gidecek daha sonraki zamanlarda rampa yukarı
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme