Şimdi Ara

kanalların mozaiklenmesi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
3.479
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar üç - dört gündür family hd ve classic hd hariç sinema kanallarında mozaiklenme yaşıyorum. Diğer dsmart kanallarında ve uydu kanallarında bu problem yokken sadece bu kanallarda problem var. Diğer tpleri denedim ancak işe yaramadı. Müşteri hizmetlerini aradığımda LNB kablosu ya da hdmi kablosunda problem olabileceğini söylüyorlar. Ancak bunu aklım bi türlü almıyor. Sonuçta kablo sıkıntısı olsa diğer kanallarda da problem yaşamam lazım. Acaba böyle bir sıkıntı yaşamış olan var mı? Şimdiden teşekkürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • 10970v30000 frekansindaki tum kanallarda ayni durumu yasiyorum. Modul ile dsmart kullaniyorum degisik receiver larda da denedim durum hep ayni. Diger kanallarda hicbir sorun yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Online işlemlerden sinyal yenilemesi yapın hocam



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Robert Nesta -- 21 Ekim 2014; 17:47:16 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Teselecta

    Online işlemlerden sinyal yenilemesi yapın hocam

    Maalesef olmadı. Kafayı yiyeceğim resmen.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende neredeyse tüm kanallarda ilk açınca kanalı yarısından aşağı mozaik oluyor kısa bir süre sonra geçiyor
    Modül üyeyim tv ye gömülü uydu ile kullanıyorum

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sinema kanallaridan family haric hicbiri gostermiyor. 77. Kanal da gostermiyor. Birkac haftadir boyle. Musteri hizmetleri sorun oldugunu kabul etmiyor canaktadir kablodadir diye gecistiriyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Forumu biraz takip etseniz bu konuda çözümün yazılımdan kaynaklı olduğunu defalarca dile getirdik..

    Kullandığınız televizyon / uydu alıcısı nın yazılımını güncellerseniz sorununuz düzelecektir. Sorunun kaynağı eski yazılım kullanmanız
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DreamRiver

    Forumu biraz takip etseniz bu konuda çözümün yazılımdan kaynaklı olduğunu defalarca dile getirdik..

    Kullandığınız televizyon / uydu alıcısı nın yazılımını güncellerseniz sorununuz düzelecektir. Sorunun kaynağı eski yazılım kullanmanız

    Yazılımla alakası yok. Ben de aynı sorunu yaşıyorum. 10970 frekansından gelen sinyal eskiye göre çok zayıfladı. Bildiğim kadarıyla bu frekans 4A ya taşınmadı. Sorun bu yüzden olabilir.
  • SwordsMan kullanıcısına yanıt
    bu sorunu yaşayanların hemen hemen hepsi sinyal kalitesinin oldukça yüksek olduğunu ve buna rağmen mozaiklenme olduğunu bildiriyor. Yine tekrar ediyorum, bu sorun yazılımdan kaynaklı. Sorunu yaşayan herkes yazılımı güncelledikten sonra sorunu da düzeldi.

    Belki de bu arkadaşın dediğiniz gibi sinyal seviyesi düşüktür ondan kaynaklıdır. Onu belirtmediği için iki ihtimalde olabilir..
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.