Şimdi Ara

Kasım'da Hepsiburada ve Trendyol'a şikayet yağdı! (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
33
Cevap
1
Favori
3.499
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
15 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • paxera35 kullanıcısına yanıt

    Herkes kendine göre alımlar için şu daha iyiydi,bu daha iyiydi diyebilir.

    Ben hem HB'den hem Amazondan alışverişler yaptım.Amazondan daha çok alışverişim oldu.

    HBden öyle inanılmaz fiyatlara birşey almadım , uygun fiyatlara alımlarım oldu.

    ama amazondan gerçekten çok çok iyi fiyatlara alımlarım vardı.

    Tabii bazı arkadaşlar HB'den 1000 TL'ye tam otomatik kahve makinası aldı ve teslim edildi kampanya başında diye hatırlıyorum.


    ama teslim hızı olarak Amazon açık ara öndeydi,aynı gün teslimat bile tıkır tıkır çalıştı.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi realgs -- 6 Aralık 2024; 8:4:31 >
  • Hepsiburada ya 21 Kasımda sipariş verdim 15 gun oldu hala kargoya verilmedi hazirlaniyor yaziyor iptal edilmiyor sayfadan kaldırılmış ürün saticiyada ulasamiyoruz müşteri hizmetlerinede ürün sayfada gozukmuyor ama baska hesaptan giriyorum stokda 5 tane var diyor bugun al yarin kargoda ozaman benim siparis niye verilmedi kargoya ÇEYİZ DOABI sayfanin adı Allah sizi bildigi gibi yapsin dolandiricilar kolay yoldan para kazanmanin yolunu bulmussunuz

  • pttavm nin son sırada olması beni derinden yaraladı :) gerçi sipariş sayısı az ondan dolayı.

  • alex59 kullanıcısına yanıt
    Ben n11den LCD ekran aldım telefon için satıcı bozuk ekranı göndermiş daha bı gün olmadan geri yolladım iadeye red vermiş özelden arayıp sovuyor bide n11e diyorum yasal yollara başvurabilirsiniz diye aradan çekildi yani param çöp oldu baktım ki profiline herkese bozuk ürün gönderiyor millet yorumları doldurmuş ama satışa devam ediyor çakal

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Amazon’dan akülü vidalama aldım bozuk çıktı, iade ettim 9 gün geçti ses yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Toplam şikayet sayısı 10bin civarı, kasımda yüzbinlerce alışverişin yapıldığını düşünürsek, oran düşük gibi sanki tabi tam rakamları bilmiyorum ama 14 yaşındaki berraksuların bile çuvalla alışveriş yaptığını düşünürsek firmalar yine iyi çalışmış gibi (Tabi bile bile düşük puanlı satıcılardan düşük puanlı ürünleri alıp şikayet edenlere diyecek bir şey bulamıyorum!) Ayrıca bugün şahit oldum, 1tb sahte usb bellek satanlar falan hala ilgili sitelerde millete sahte ürünleri kakalıyor, satışa hala fırsat verilmelerinin dışında o kadar olumsuz yorumlara rağmen hala Bi umut o ürünleri alanları da oturarak alkışlıyorum(!!).

  • Geçen hafta ssport için kod satın aldım Hepsiburada'dan, satıcı kod göndermek yerine illegal şekilde mail ve şifre göndermiş girmem için.  


    Bu ne rezalet deyip siparişi iptal ettirdim. Adam aynı hafta aynı işi birçok kişiye yapmış yorumlardan anladım.


    İnternetten sipariş iyi güzel hoşta. İllegal kişilerin kurumsal sitelerden ekmek yemeye çalışması ve engellenememesi komik.

  • PttAvm ve N11 de sorun yaşadım bende N11 yanlış ürün geri iade, Pttavm eksik üürn gönderimi haala çözecekler 5 gün oldu....

  • Kasım'da milyonlarca sipariş işliyor bu firmalar. Şikayet miktarları ciddi değil evrenin geneline göre. Tabii her derdi olan şikayetvar'a yazmıyor bunu da unutmamak lazım.

  • Urahara0 kullanıcısına yanıt

    N11 ve ptt yi geçtim de amazon da fazla satış yapmıyor mu benim en memnun kaldığım her koşulda genelde amazon


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tamam pazar yerlerini satıcıları bunların hepsini bir şekilde bir yere şikayet ediliyor peki alışveriş yapan müşteriyi nereye şikayet edeceğiz. Giyimde müşteri sipariş veriyor sadece bir günlük kullanacağı bir ürün teslim aldığı gün giyiyor ertesi güne beğenmedim diye iade ediyor ve şunu bilin ki hiçbir pazar yeri satıcıdan yana değil emin olun birçoğu müşteriden yana eğer ki bir ürün satıcı tarafından iade alınmıyorsa gerçekten bunun mutlaka geçerli bir sebebi vardır ya kullanılmıştır ya açılıp kapanmıştır. Örnek olarak ben kozmetik'te şunlarla karşılaştım bilinen bir markanın ürünü dört dörtlük hazırlanıp kargolanıyor kargo açılıyor içindeki ürün sahtesi ile değiştiriliyor yanlış sipariş verdim diye iade gönderiliyor. Ve gönderilen her iadenin kargo ücreti satıcının cebinden çıkıyor. Hani platformlar alıcıya ücretsiz kargo diyor ya ya da 200 lira üzeri ücretsiz kargo kargo ücretinde 39 lira 40 lira civarında yansıtıyorlar aradaki kalan miktarı yine satıcıdan alıyor. Aslında satıcılar burada çok fazla para kazanıyor diyemeyiz örnek olarak kozmetikten yine örnek vereceğim çünkü kozmetiğin komisyon oranı yüzde 18 fatura kesiyorsun %20 200 liralık bir ürünü baz alalım 200 liralık bir ürün de %20 devlete %18 komisyona gitti bu da 76 lira yapar 200 liradan 76 lirayı düşün 124 lira yapar bu ürünün belli bir maliyeti var diyelim ki 70 liraya mal ettiğim bir ürünü 200 liraya satıyorsun 124'ten de 70 lira ürün maliyetini düşün 54 lira satıcıdan kesilen kargo ücreti 75 lira otomatik olarak -21 lira içeridesin Bir de bu ürünün iadesinin geldiğini düşünün haksız iadenin geldiği durumda bile kargo ücretini %50'si yansıtılıyor satıcıya bu da 37.5 yapar -21 içerdeydik zaten toplamda eksi 58 lira satıcı zararda tabii bu dürüst bir iş yapan satıcı için geçerli. Ve beni insanlarda şunu anlamıyorum evet düşük puanlı ama yorumu çok olan insanlardan yorumlara bakarak alışveriş yapıyorlar ama yaptıkları alışverişlere maalesef ki yorum yapmıyorlar örnek olarak ben kendim de platformda satıcıyım kasım ayı boyunca 400 kargo çıkardım ve 400 kargonun tamamı %100 orijinal üründen oluşuyor paketlemeye elimizden geldiği kadar özen gösteriyoruz ve gelen yorum sayısı 7 yani aslında satıcıyı da sahte yola ya da farklı yollara başvurmasını sağlayan sistem maalesef ki kullanmış olduğumuz platformlar. Birçok platformda ana üretici firma var ana üretici firma orada varken bizler ürünlerimize mecburen yüksek fiyatlı koymak zorunda kalıyoruz yasak getirirsin platformlarda satış yapması yasak olsun platformların hiçbirine sahte ürün girmeyeceğine emin olun çünkü herkes üreticiden alacak faturasını kesip ortalama bir karla son kullanıcıya sunacak platform sahte ürünlerin önüne başka hiçbir şekilde geçemez ve bu şikayetlerin.





  • Slazenger resmi sitesine yağan şikayetlere bakın bir de ram bir fiyasko 20 gündür bir ürün kargoya verilmiyor sahte kargo kodu atıyorlar iptal de etmiyorlar

  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.