yumuşak araba denince aklıma hala tempra gelmesi normal mi? belki 15-20 yıldır binmedim ama hatırladığım en konforlu arabalardandı. belki şimdi binsem bütün fikrim değişir |
Kasiste Çukurda En Yumuşak Araba? (3. sayfa)
![](/static/forum/img/downicon.png)
![](/static/forum/img/upicon.png)
![](/static/forum/img/close.png)
-
-
16 inch jantlı yumuşak lastikli B7 passat.
Gayet konforlu
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
2020 s500 bakabilirsin
-
Anladım. Özellikle bu konuyu öğrenmek istiyordum. O kalitede ekipmanla profesyonel bir şekilde bu işi yapmakta astarı yüzünden pahalıya gelecek bir durum olur sanırım. Zaten bugün incelediğim bir videoda da Türkiye' de TUV onaylı bu işi yapan bir firma olmadığı belirtilmiş. Yanıtınız için teşekkürler.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Golf gicirti yapmadan gecse fena degildi.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ben benim w220 ninkileri komple gecen sene yeniledim. Toplam 6.000eur gibi bir rakam odedim. Bir araba parasi neredeyse.quote:
Orijinalden alıntı: Caesar*Sonradan yapılan Air süspansiyonlar hayal ettiğiniz etkiyi vermez aksine bence konforsuz ve güvensizler.
Size cevap veren arkadaş Mercedes Airmatic demiş bu araçlardaki Körükler vs gerçekten yüksek kaliteli ve konfor odaklı yapılmış.. Ama dışarıdan 3.parti malzemeler kullandığınızda o konfor imkansız..
Lakin tam bir sanat eseri. Bildigin 403lerdeki Travegolardaki havali stabilizator sisteminin aynisi. Piyasada satilan apaçi işi air suspansiyonlarin filan mercedesin airmatiği ile uzaktan yakindan alakasi yoktur ayrica onu belirteyim... Mercedesinkinde amortisor kulelerinde ivme açı ölçer mekanizmasi vardir ve araba virajda ne tarafa yatiyor ise o tarafin yatacagini algilayip hava kompressorleri ile o tarafin amortisorune hava basarak arabayi dengede tutar. Airmatic in işi sadece arabayi yukseltme/alcaltma degildir yani. Birebir otobuslerdeki sistemin aynisi kisaca.
İlgilenenler asagidaki videodan 12:50 ile 14:50nci sn ler arasini dikkatlice izleyebilirler.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
-
2018 301leri de yabana atmayın pamuk gibidir,
e39 w210 filan hep yumuşaktır.Zaman ilerledikçe arabalar sertleşti ama toklaştı daha sıkı sessiz çalışıyor süspansiyonlar bence
-
c5 mk3 2.0 hdi üstüne sanrım bir secenek yok.
-
duster
-
w123'te de çok iyi süspansiyon vardır. Kasise girdiğimde araç ayrı, yaylı koltuklar ayrı sönümlerlerdi. Aracın içinde sabit kalarak geçerdim.
-
albea'nın amortisörleri bayağı yumuşaktı. siena demişsiniz albea da eklenebilir sanırım. tabi bu yumuşaklık yol tutuşa etki etmiş yol tutuşu diye bir şey yoktu albea'da.
-
Traktör ile hissetmezsin.
-
quote:
Orijinalden alıntı: Jeremy Klaksonalbea'nın amortisörleri bayağı yumuşaktı. siena demişsiniz albea da eklenebilir sanırım. tabi bu yumuşaklık yol tutuşa etki etmiş yol tutuşu diye bir şey yoktu albea'da.
Siena cok daha yumuşak albeadan
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Citroen c5, w124 mercedes, w211 elegance donanım mercedes, belki güleceksiniz ama Renault 12 Toros :)
-
long travel kit + 3-4 stage bypasslı amortisör + 2 kademeli yaylar..
çukur değil kaldırmdan uçsan hissetmessin.
-
Mercedes W140 kasaya 1 kere binin. Eğer düzgün bakılmış bir arabaysa konfor kelimesinin ne anlama geldiğini anlarsınız. Evinizin salonunda oturuyormuş gibi hissedersiniz.
Pek bilinmese de Hydractive sistemli Citroën C5 Exclusive ve C6'da eşsiz bir konfor vardır. Bu araçlarda bildiğimiz amortisör ve süspansiyon sistemi yoktur bunun yerine Hydractive adı verilen yağ basıncıyla çalışan bir sistem vardır asfaltla aranızdaki bağlantıyı keser yoldan gelen darbeleri neredeyse tamamen absorbe eder uçan halıya binmiş gibi hissedersiniz. Aracın arka tekerlerinden biri olmasa dahi 3 teker üzerinde gidebilirsiniz. Hassas ve bakım gerektiren bir sistem olduğu için düzgün bakılmış olanını bulmak gerekir. Eğer 1 kere binerseniz geri kalan hiçbir araca konforlu gözüyle bakmazsınız.
-
Kia Cerato
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yeni corolla vision çok yumuşak. Hatta çukur gelsin de esneye esneye geçelim diyorum bazen
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
W212 E250, B8 A4 , F10 520 tüm f segmenti yumuşak olanlar.
C7 A6 beklenilenin aksine sert bir araba, f10 520, a6'nın yanında çöp ama tek iyi olduğu nokta süspansiyonları daha yumuşak.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lazona53 -- 4 Kasım 2020; 1:51:4 > -
Kasiste yumuşak araba yoktur yumuşak süren sürücü vardır.
Misal Kasiste yaklaşırken yavaşlayıp üstünden usulca geçiyorsan altında isterse makaslı pickup olsun yinede konforlu olur.
Altında clk 200 olsun aniden durup 40 la kasisi üstünden geçersen yinede konforlu olmaz.
Bütün bunlara rağmen trim sesi hariç en konforlu araç Citroën grubu C6 C5 ve xantia dır. Xantia virajda da konforludur. Benim fikrim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X