Şimdi Ara

KASKO ŞİRKETLERİ En iyisi, en kötüsü? Hangisini tercih edelim? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
231
Cevap
3
Favori
130.877
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: __SaDRaZaM__



    Benim aracım faturalı, üzerinde ne set var, ampli nedir, kolonlar ne marka, park sensörü nerede hepsi yazıyor. ben bu faturayı onlardan esirgemiyorum da.... Alsın faturayı, ne fiyat çıkartacaksa çıkartsın. Ama böyle yapmıyorlar..Aaa hoşgeldiniz, kaç model, ne marka, marka modeli ne? hımm 1 sn ltf, mmm; eveet sizin aracınız şu kadar ediyor kasko değeri olarak ve şu kadar ödemeniz gerekiyor diyorlar.






    Fazla uzatmak istemiyorum , bu arada kendiniz açıklamışsınız işte olayı , onlar yapabilirler ve yapsınlarda... Ben bizim yapmama sebebimizi gayet basit anlaşılır şekilde ifade etmeye çalıştım , dileyen buyursun gelsin sizde dahilsiniz tabi




  • @__SaDRaZaM__ Aynı şeyleri konuşuyoruz dostum. Sen fabrika çıkışlı standart dışı seçeneklerin parasını ödersen sigortaya dahil edebilirsin. Ama sen en ucuz kaskoyu ben yaparım diyen şirkete gider de standart paketli aracın kaskosunu yaptırırsan parayı alamzsın. Aynı şeyden bahsediyoruz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi duduco -- 21 Kasım 2005, 10:58:27 >
  • tamam arkadaşlar, diyelim ki haklısınız... size bir mizansen çizmek istiyorum... aslında günlük hayattan bir resim sadece:

    bir yalnız yaşayan bayan düşünün. her işini kendisi görmeye alışmış, işine gidiyor geliyor. birgün aracını değiştirme ihtiyacı hissediyor. gidiyor bir galeriye, beğendiği bir araç ile kendi aracını değiştiriyor, anlaşmaya uygun olarak ödemesini yapıyor ve takipçi marifeti ile de ruhsatı üzerine geçirttiriyor.

    kahramanımız olan bayan hiçbir yasal prosedürü de bilmiyor, her işi takipçiler yaptığı için onlara güveniyor.

    ve birgün, siz, ben, bir arkadaşı ona kasko yaptırmadığı takdirde başına gelebileceklerden bahsediyoruz ve gözünü korkutuyoruz. karar veriyor ki yarın ilk iş kasko yaptıracak.
    elinde ruhsatı acentenin kapısından giriyor, meramını karşısına çıkan oranın görevlisi bir arkadaşımıza aktarıyor.

    kasko poliçesi ruhsata göre düzenlenip kendisine teslim ediliyor.

    eminim ki hiçkimse ne arabayı görmek isteyecektir ne de opsiyon soracaktır. sorulmuyor zaten.

    senin araban bmw, bu arabanın aksesuarları teminatımıza dahil değil, bu araba boş da satılır dolu da, biz boşunu sigorta ettik, aksesuar için ize gelmeyin demeyecektir kimse. hatta fabrika çıkışı üzerinde olduğu besbelli olan teybi, "eğer ki sizlerin teoremi doğru ise" bir hırsızlık neticesinde ödenmeyecektir, çünkü standardında o teyp yok. ilk sahibi özenerek üzerinde o kasetçalar ile üretilmesi için sipariş vermiş oysa.

    şimdi bu durumda - eğer sizler haklıysanız- bu bayan mağdur olacak.

    taşa çarpıp kırdığı jantı ödenmeyecek, çaldıracağı kasetçaları ödenmeyecek, yırtılan deri koltuğu tazmin edilmeyecek ya da onartılmayacak. bunların hiçbirisini sorgulamayan sigorta acetesi ise bu işten hiç zararlı çıkmayacak. bu haksızlık değil mi????

    eğer kanunlar sizlerin dediği gibi ise, lütfen "siz sigorta acentesi sahipleri", araçları görün, sorgulayın ve gerekli opsiyonları müşterilerinize söyleyin. söylemediğiniz takdirde işinizi tam anlamıyla yapmadığınızı düşünürüm.

    ve guide,

    yazından anlayabildiğim kadarıyla sen bir alliance temsilcisisin. elinde bu şekilde hasar görüp de ödenmemiş araç var mı? ayrıntı sormuyorum, yasal açıyı soruyorum, adam çıkıp da hakkını aramıyor mu, benim aracımın bu bu bu aksesuarları fabriika çıkışı var, bana neden ödeme yapmıyorsunuz demiyor mu?

    özellikle bmw ve mercedeste bunları çok yaşıyor olmanız lazım çünkü o araçların donanım düzeylerini belirleyen bir modelleme sistemi yok. avangartta bile manuel camlar olabiliyor, müşterinin tercihine bağlı.




  • __SaDRaZaM__ , yazmış olduğunuz gibi ben Koç Allianz Sigorta A.Ş.'nin iş ortağıyım yani acentesi ... Benim bugüne kadar yaşadığım olumsuz bir olay oldu , o da çok farklı bir hadise idi ve ödeme zamanında olmasada teknik araştırmalar neticesinde tamamlandı ... Bahsetmiş olduğumuz konuda herhangi bir olumsuz durum olmadı , olmazda ve diğer acente arkadaşlarda da böyle bir sıkıntı yaşanacağını sanmıyorum ... Diğer şirketlerde bu gibi örnekleri sürekli görmekteyiz ve devam da edecektir tabiki ... Fiyatımız diğer şirketlerden zaman zaman pahalıdır , ok kabul ediyorum ama üçün beşin hesabını yapan kişilerinde yaşadığı olumsuz durumlar açık doğru poliçe üretimi her zaman sigortalı olarak lehimize işler , yanlış poliçe ise hem cebimize hemde sağlığımıza olumsuz etkide bulunur




  • zaten bakın ben ona hiç itiraz etmiyorum ki,

    poliçe pahalı olabilir. bunu müşteri kabul eder ya da etmez. ama karşılığını alması önemlidir. bahsettiğim hadisede ben özellikle sağlam şirket ve çabuk öedeme yapıyor vs diye bir imaja sahip olduğum için özellikle sizi tercih etmiştim. ama sonrasında gelişen olaylar o kadar canımızı yaktı ki..


    birkaç örnek vereyim;

    babamın arabasının trafik sigortasında önceki poliçesinin no su yazılmamış. başka şirketten nakil idi. değişen kanun sonrasında babamın aracı önceden sigortasız göründüğü için %150 cezalı ödeme yapıyor artık. primini indirecekleri yerde arttırmışlar yani. artık bu işin düzeltmessi de mümkün değilmiş, sistem kabul etmiyor, babam seve seve kanunu ile %150 lik primi ödediği gibi seneye ve daha sonraki senelerde de aynı şekilde cezasının bitmesini bekleyecek. oysa bu adam 1973 ten beri hasar açmıyor (maşallah)

    bize sizin aracınızı (arkadaşımınki) tempra 2.0 olarak sigorta ederiz dediler. oysa araç tempra 2.0 i.e. cat iki araç arasında motor farkı ve aksesuar farkı var.. en sonunda adamcağızı otoparka indirip arabayı gösterdim; "bakın bunun her yanında bu yazıyor, bunlar orjinal, biz yazmadık. böyle bir araba var ve sizin dediğiniz araç bu değil, hasarda sorun çıkar, biz bu aracı sigorta ettirmek istiyoruz" dedim. ondan sonra poliçe değişti ve yazdılar poliçeye deri koltuk kapsam içindedir diye.

    3 defa trafik sigorta poliçemizin tarihi geçti haber verilmedi. tamam en başından kabul ediyorum; böyle bir zorunluluğunuz yok ama bu unutulan birşey ve acenteler bunu takip edip genellikle 1 hafta öncesinden haber verirler, bu usül olmuş, artık bunu bekliyoruz. bir telefon alt tarafı yaa... bunun yizinden 3 defadır hak ettiğimiz %30 indirimi alamadığımız gibi cezaya kalıyoruz. aynısını bahsettiğim tempralı dostuma da yaptılar.

    ben bütün bunları acente kusuru olarak algılıyorum. bir ingiliz atasözü "birisi sizi bir kere kandırıyorsa kabahat onun, iki kere kandırıyorsa kkabahat sizindir" gibi birşey söylerdi.. güvenilir bulduğumuz için poliçe tutarı hakkında birşey dememiştik çünkü kasko şirketi reklamında değil hasar anında kendini gösterir. fakat yaşadıklarımız çok olumsuz olunca ve DİĞER ŞİRKETLER aracınızın faturasında ne varsa onu öderiz deyince insan ister istemez şüpheye düşüyor, beni anlayacağınıza eminim...

    Not: burada yazdıklarım tüm kuruluşa mal edilemez, ben sadece 1 acenteden bahsediyorum ve bunlar benim şahsi kanaatlerimdir, kimseye bağlayıcılığı ya da etkileyici olmasını istemiyorum. zaten etkilemek istesem forumun üst satırlarında yazardım, ben sadece tek acenteden şikayetçiyim, koç-allianz tan değil..




  • Yaşanılan sorunlar bana çok çok büyük geldi açıkçası önce onu belirtmek isterim ve o acenteyi lütfen genel müdürlüğe bildirin ...

    Trafik poliçesi hususuna gelelim , önceki poliçe numarası genelde sistem tarafından otomatik olarak geçiyor poliçe üzerine, geçmemiş ve/veya geçirilmemiş ise acente bunu teknik yardım masası ile görüşüp düzeltebilirdi , büyük bir maddi kayıbın önüne geçilebilirdi , neden ise pek uğraşmak istememiş .

    Trafik poliçesi yenilemesi konusu için ise , tecdit(yenileme) ekranında ay sonuna kadar trafik poliçeniz askı halinde durur , örneğin poliçe bitim tarihi gerçekleşti ve bitim tarihi 1-2 hafta sonrası poliçe onaylansa dahi bitim süresi itibari ile başlar , askı iptali yapılırsa ise bahsettiğim uygulama yapılamaz ... Ayrıca Trafik poliçelerinde hasarsızlık indirimi %20 ile sınırlandırılmıştır . ( %10,%15, %20 şeklindedir.)


    Tempra 2.0 ie konusu için , dediğiniz doğrudur ie versiyonu vardır , kullanmış olduğumuz OPUS programında tanımlanmamış bir model olabilir ama bu sorun değildir , mevcut olan Tempra 2.0 girilir model yılı aynı olmak şartı ile ve notlar kısmına araç Tempra 2.0 ie 'dir şeklinde bir not düşülür ve risk gerçekleşmesi halinde hiç bir sorun ile karşılaşmazsınız ...


    Umarım yardımcı olabilmişimdir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi guide -- 21 Kasım 2005, 12:10:34 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: __SaDRaZaM__
    kasko poliçesi ruhsata göre düzenlenip kendisine teslim ediliyor.

    eminim ki hiçkimse ne arabayı görmek isteyecektir ne de opsiyon soracaktır. sorulmuyor zaten.

    senin araban bmw, bu arabanın aksesuarları teminatımıza dahil değil, bu araba boş da satılır dolu da, biz boşunu sigorta ettik, aksesuar için ize gelmeyin demeyecektir kimse. hatta fabrika çıkışı üzerinde olduğu besbelli olan teybi, "eğer ki sizlerin teoremi doğru ise" bir hırsızlık neticesinde ödenmeyecektir, çünkü standardında o teyp yok. ilk sahibi özenerek üzerinde o kasetçalar ile üretilmesi için sipariş vermiş oysa.



    taşa çarpıp kırdığı jantı ödenmeyecek, çaldıracağı kasetçaları ödenmeyecek, yırtılan deri koltuğu tazmin edilmeyecek ya da onartılmayacak. bunların hiçbirisini sorgulamayan sigorta acetesi ise bu işten hiç zararlı çıkmayacak. bu haksızlık değil mi????
    eğer kanunlar sizlerin dediği gibi ise, lütfen "siz sigorta acentesi sahipleri", araçları görün, sorgulayın ve gerekli opsiyonları müşterilerinize söyleyin. söylemediğiniz takdirde işinizi tam anlamıyla yapmadığınızı düşünürüm.

    ve guide,

    yazından anlayabildiğim kadarıyla sen bir alliance temsilcisisin. elinde bu şekilde hasar görüp de ödenmemiş araç var mı? ayrıntı sormuyorum, yasal açıyı soruyorum, adam çıkıp da hakkını aramıyor mu, benim aracımın bu bu bu aksesuarları fabriika çıkışı var, bana neden ödeme yapmıyorsunuz demiyor mu?
    özellikle bmw ve mercedeste bunları çok yaşıyor olmanız lazım çünkü o araçların donanım düzeylerini belirleyen bir modelleme sistemi yok. avangartta bile manuel camlar olabiliyor, müşterinin tercihine bağlı.

    Ya bence hep acentelere yüklenmek yanlış. Tüketici olarak sen de bazı şeyleri bileceksin. Acente sormuyorsa sen söyleyeceksin ben arabama çelik jant taktırdım, teyp taktırdım vs. vs. Kaldı ki bunları bildirmesen bile taşa çarpıp jant kırılırsa, yırtılan deri koltuğunu tazmin etmeyecek diye bir şey yok. Eğer sen deri koltuğu opsiyonel yaptırtmışsan, çelik jantı kendin taktırmışsan bunlara gelen zararın orjinal fiyatını öder. Çelik jantın değil fabrika çıkışı jantın parasını öder.
    Ben de sana güzel bir örnek vereyim, bu da işin püf noktası: ben de 91 model Integra var. Üzerinde Pioneer tep var 350 YTL. Ama orjinal teybi değil. Şimdi ben arabamın teybi 350 milyonluk diye beyanda bulunsam yaklaşık 30 YTL prim alacaklar. Ama benim arabamın orjinal teybi 3 milyar. Gerçi eskisini getirsem 10 milyon vermezsin ama orjinali böyle. Ben de Koç Allianzla çalışıyorum ve acenteye söyledim açık açık bana dedikleri aynen arabanın orjinal teybi ne ise onu öderiz.
    Yani başka sigorta şirketleri gibi nalıncı keseri hesabı hep bana hep bana demiyor.
    Yalnız biraz da kendinizi geliştiein tek yere bağlı kalmayın başka sigorta şirketlerine soracağınız gibi aynı şirketin başka acentelerine de sorun. Nasıl fiyat farko olduğunu göreceksiniz. Hatta hepsinden teklif isteyin elinize gelen teklif poliçelerinde ne gibi faklar olduğunu inceleyin. Bunların dışında şikayetvar.com sitesine girip ne gibi şikayetler olmuş neler çözülmüş bunları bile okusanız emin olun öğrenilecek çok şeyin olduğunu anlarsınız




  • eyvallah musti abi
  • çok güzel şeyler söylemişsin ama ben acenteden deri ile çıkmış araca birşey yaptırmıyorum ki.. onu artık öyle kabul ediyorsun. sana o şekli ile gelmiş. hiç kumaş olmamış o araba. onun orjinali o. ya da jant için de aynı.. o jantla çıkmış fabrikadan.

    teybe gelince, evet senin 3 milyarlık teybini öder ama FATURASI karşılığı. yani o teybi taktırman ve o parayı da ödemen lazım. aksi halde ödemez. o teybi beğenip de kullanmamışsın, elinde zaten 1 tane var.. kimbilir nereye koydun ama o sende duruyor, çok istersen onu kullanırdın.. sen başkasını istemişsin. üstelik 10 da biri paraya. şimdi iki şansın var, ya gavurluk olsun deyip eski teybinin yenisini taktıracak ve milli ekonomiye zarar açacaksın ve evdeki hala durmaya devam edecek ya da sineye çekeceksin. kaskonun burada hiçbir zararı yok bence. çünkü sen milli bilinci gelişmiş birisi olarak o teybe 3 milyar ödetmek istemeyecek, ve o teybi zaten beğenmemiş ve linde bir tanesi olan birisi olarak da yine o 3 milyarlık faturaya kavuşamayacaksın. her iki durumda da kasko sana bir kuruş ödemeyecek.

    kaldı ki sen kendin diyorsun ki bunu ben değiştirdim. ben de diyorum ki ben hiç birşey değiştirmedim.. ısrarım bu nedendendir.. ben birşey değiştirmedim. bu araba bana bu şekilde geldi. bu araba hiç başka olmadı. bu araba dijital klimalı. ne yapayım normal klimalıları da varsa.. bu benim suçum mu?. sorarım guide a, şimdiye kadar kaç Allahın kulu gelip de benim park sensörlerim de var ve benim kendinden kararan aynam var dedi? bir yangın anında ayna gittiğinde ya da ani frende birisi kafayı koyup aynayı kırdığında bana ne ödenecek?

    yine tekrarlıyorum, kasko şirketleri ya tek tek sorsun ve ona göre prim hesaplasın ya da hepsini ödesin.




  • Aracı görmeden sigortalamıyorum , araç üzerinede standart dışı ekipman var ise ödemiş olduğu bedeli soruyorum , ona bu bedeller dahil olarak fiyat teklifi sunuyorum,bana söyleyip söylememeleri önemli değil . Bu şirket çok profesyonel çalışıyor ve müşterilerine en kısa sürede sorunsuz bir şekilde hasarlarını ödeyeceğinin sözünü veriyor , işi kuralına göre oynuyor ve her sene teknik kar elde ediyor . Sigorta mevzusu çok komplikedir , dışarıdan göründüğü gibi basit bir sistem yok inanın , bize göre mantıksız gelen şeyler şirket için sene sonunda teknik karlılık anlamında olumsuz sonuçlar doğuruyor . Bence siz yinede bir zamanlar üzülmüş olmanıza rağmen bu şirketten vazgeçmeyin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi guide -- 22 Kasım 2005, 8:55:27 >
  • @__SaDRaZaM__ daha önce dediğim gibi senin anlattığın konuda aynı şeyleri söylüyoruz. Sen fabrika çıkışı olan arabaya extra deri koltuk sun roofu vs. nasıl fiyat farkı vererek yaptırdıysan, kaskoya da fiyat farkı vermek zorundasın. vermezsen arabanın standart donanım üzerinden kasko yaptırdığın için standart donanımının parasını alırsın. Bu kadar basit.

    Ha teyp konusuna gelince benim 3 milyarlık teybi ödeyip ödememe konusuna farklı yaklaşmışsın. Milli servet edebiyatı yapma bana. Bu ülkenin başında olan bakanların geçmişini falan bilen biri olarak konuşmak istemiyorum konu dağılmasın. Ama arabanın teybini ödemeleri için taktırmak zorunda da değilim, fatura götürmek zorundada değilim. Benim arabamın kaskosu yapılırken ne şekilde teminat altına alındıysa o parayı ödemek zorundalar. Ben o örneği kaskoların hep kendi çıkarlarına göre işlemedğinin kanıtı olarak verdim. Yoksa ben 3 milyarımı alırım paşa paşa başka sistem takarım.

    Yine söylüyorum sen bilinçli olduktan sonra kasko şirketi daha doğrusu acente sormasa bile sen söyle teminat altına alsınlar




  • herkes bir sigortayı övmüş ama bende kend olayımı anlatayım..

    ben bir vw yetkili servisinde servis danışmanıydım..
    sonrada hasarlı araçalr vede anlaşmalı servis danışmanı oldum..
    bizim çalıştığımız 12 tane sigorta var...
    nelerle karşılaştığımı bir bilseniz...


    bir tavsiye ..
    mümkün oldukça en full olanını alın başınız ağrır..
    yukarıda arkadaşların birisi bahsetmiş

    İ H T İ Y A R İ M A L İ M E S U L İ Y E T kısmı...

    bunun gibi şeylere dikkat edin başınız yanar...
  • Sadrazam arabaya opsiyonel bir şey taktırdığında belirtmek zorundasın. Örneğin aracı sunrooflu aldın. Sunroofun 2 milyar olduğunu düşünürsek. Sunroofsuz araçla sunrooflu aracın aynı primi ödemesini beklemek zaten yanlış olur. Senin saydığın dijital klima, ısıtmalı koltuklar vs eğer opsiyonel donanımdaysa bunları söylemen gerekir. Ama donanım seviyesi farkıysa zaten modelini söylediğinde bu hallolur. Örneğin trend veya ghia. elegance ya da cosmo gibi.
  • Benim bildiğim kasko fatura olmadan ödeme yapmıyor. Ya anlaşmalı serviste o 3 milyarlık teybi taktırman lazım. Ya da kendin taktıracaksan faturayı götürmen lazım.

    Senin dediğin gibi olsa örneğin cam kırıldı. Servisteki cam fiyatını alırsın camcıda taktırırsın
    quote:

    Orjinalden alıntı: duduco

    @__SaDRaZaM__ daha önce dediğim gibi senin anlattığın konuda aynı şeyleri söylüyoruz. Sen fabrika çıkışı olan arabaya extra deri koltuk sun roofu vs. nasıl fiyat farkı vererek yaptırdıysan, kaskoya da fiyat farkı vermek zorundasın. vermezsen arabanın standart donanım üzerinden kasko yaptırdığın için standart donanımının parasını alırsın. Bu kadar basit.

    Ha teyp konusuna gelince benim 3 milyarlık teybi ödeyip ödememe konusuna farklı yaklaşmışsın. Milli servet edebiyatı yapma bana. Bu ülkenin başında olan bakanların geçmişini falan bilen biri olarak konuşmak istemiyorum konu dağılmasın. Ama arabanın teybini ödemeleri için taktırmak zorunda da değilim, fatura götürmek zorundada değilim. Benim arabamın kaskosu yapılırken ne şekilde teminat altına alındıysa o parayı ödemek zorundalar. Ben o örneği kaskoların hep kendi çıkarlarına göre işlemedğinin kanıtı olarak verdim. Yoksa ben 3 milyarımı alırım paşa paşa başka sistem takarım.

    Yine söylüyorum sen bilinçli olduktan sonra kasko şirketi daha doğrusu acente sormasa bile sen söyle teminat altına alsınlar





  • quote:

    Orjinalden alıntı: berk984

    Benim bildiğim kasko fatura olmadan ödeme yapmıyor. Ya anlaşmalı serviste o 3 milyarlık teybi taktırman lazım. Ya da kendin taktıracaksan faturayı götürmen lazım.

    Senin dediğin gibi olsa örneğin cam kırıldı. Servisteki cam fiyatını alırsın camcıda taktırırsın
    quote:

    Orjinalden alıntı: duduco

    @__SaDRaZaM__ daha önce dediğim gibi senin anlattığın konuda aynı şeyleri söylüyoruz. Sen fabrika çıkışı olan arabaya extra deri koltuk sun roofu vs. nasıl fiyat farkı vererek yaptırdıysan, kaskoya da fiyat farkı vermek zorundasın. vermezsen arabanın standart donanım üzerinden kasko yaptırdığın için standart donanımının parasını alırsın. Bu kadar basit.

    Ha teyp konusuna gelince benim 3 milyarlık teybi ödeyip ödememe konusuna farklı yaklaşmışsın. Milli servet edebiyatı yapma bana. Bu ülkenin başında olan bakanların geçmişini falan bilen biri olarak konuşmak istemiyorum konu dağılmasın. Ama arabanın teybini ödemeleri için taktırmak zorunda da değilim, fatura götürmek zorundada değilim. Benim arabamın kaskosu yapılırken ne şekilde teminat altına alındıysa o parayı ödemek zorundalar. Ben o örneği kaskoların hep kendi çıkarlarına göre işlemedğinin kanıtı olarak verdim. Yoksa ben 3 milyarımı alırım paşa paşa başka sistem takarım.

    Yine söylüyorum sen bilinçli olduktan sonra kasko şirketi daha doğrusu acente sormasa bile sen söyle teminat altına alsınlar





    Arkadaşım olay şu ki aracın orjinal teybi 3 milyar. Sonradan takılma bişey deil yani fabrikasyon. Bende de aynı araç war en son sorduumda 2 milyardı, 3 milyar olmuş demek




  • Tamam aracın orjinal teybinin 3 milyar olmasına bir şey demiyorum ama o teybi taktırmadan 3 milyarı kasko ödemez diyorum.

    quote:

    Orjinalden alıntı: nsx

    quote:

    Orjinalden alıntı: berk984

    Benim bildiğim kasko fatura olmadan ödeme yapmıyor. Ya anlaşmalı serviste o 3 milyarlık teybi taktırman lazım. Ya da kendin taktıracaksan faturayı götürmen lazım.

    Senin dediğin gibi olsa örneğin cam kırıldı. Servisteki cam fiyatını alırsın camcıda taktırırsın
    quote:

    Orjinalden alıntı: duduco

    @__SaDRaZaM__ daha önce dediğim gibi senin anlattığın konuda aynı şeyleri söylüyoruz. Sen fabrika çıkışı olan arabaya extra deri koltuk sun roofu vs. nasıl fiyat farkı vererek yaptırdıysan, kaskoya da fiyat farkı vermek zorundasın. vermezsen arabanın standart donanım üzerinden kasko yaptırdığın için standart donanımının parasını alırsın. Bu kadar basit.

    Ha teyp konusuna gelince benim 3 milyarlık teybi ödeyip ödememe konusuna farklı yaklaşmışsın. Milli servet edebiyatı yapma bana. Bu ülkenin başında olan bakanların geçmişini falan bilen biri olarak konuşmak istemiyorum konu dağılmasın. Ama arabanın teybini ödemeleri için taktırmak zorunda da değilim, fatura götürmek zorundada değilim. Benim arabamın kaskosu yapılırken ne şekilde teminat altına alındıysa o parayı ödemek zorundalar. Ben o örneği kaskoların hep kendi çıkarlarına göre işlemedğinin kanıtı olarak verdim. Yoksa ben 3 milyarımı alırım paşa paşa başka sistem takarım.

    Yine söylüyorum sen bilinçli olduktan sonra kasko şirketi daha doğrusu acente sormasa bile sen söyle teminat altına alsınlar





    Arkadaşım olay şu ki aracın orjinal teybi 3 milyar. Sonradan takılma bişey deil yani fabrikasyon. Bende de aynı araç war en son sorduumda 2 milyardı, 3 milyar olmuş demek




  • quote:

    Orjinalden alıntı: berk984

    Benim bildiğim kasko fatura olmadan ödeme yapmıyor. Ya anlaşmalı serviste o 3 milyarlık teybi taktırman lazım. Ya da kendin taktıracaksan faturayı götürmen lazım.

    Senin dediğin gibi olsa örneğin cam kırıldı. Servisteki cam fiyatını alırsın camcıda taktırırsın
    quote:

    Orjinalden alıntı: duduco

    @__SaDRaZaM__ daha önce dediğim gibi senin anlattığın konuda aynı şeyleri söylüyoruz. Sen fabrika çıkışı olan arabaya extra deri koltuk sun roofu vs. nasıl fiyat farkı vererek yaptırdıysan, kaskoya da fiyat farkı vermek zorundasın. vermezsen arabanın standart donanım üzerinden kasko yaptırdığın için standart donanımının parasını alırsın. Bu kadar basit.

    Ha teyp konusuna gelince benim 3 milyarlık teybi ödeyip ödememe konusuna farklı yaklaşmışsın. Milli servet edebiyatı yapma bana. Bu ülkenin başında olan bakanların geçmişini falan bilen biri olarak konuşmak istemiyorum konu dağılmasın. Ama arabanın teybini ödemeleri için taktırmak zorunda da değilim, fatura götürmek zorundada değilim. Benim arabamın kaskosu yapılırken ne şekilde teminat altına alındıysa o parayı ödemek zorundalar. Ben o örneği kaskoların hep kendi çıkarlarına göre işlemedğinin kanıtı olarak verdim. Yoksa ben 3 milyarımı alırım paşa paşa başka sistem takarım.

    Yine söylüyorum sen bilinçli olduktan sonra kasko şirketi daha doğrusu acente sormasa bile sen söyle teminat altına alsınlar




    3 Kere başıma geldi. Ödüyor dostum teyp taktırmak zorunda bile değilsin. Ben bu model iistemiyorum üstüne para koyup başka model alacağım de, hiç bir sorun yok




  • düzgün bi teyp takta bi teypte ben götüreyim senin arabadan musti abi
  • abim bak ben senin söylediğinin tersini iddia etmiyorum ve diyorum ki bu söylediklerin mantıken doğru.

    ancak, bmw gibi mercedes gibi markalarda bu tip donanım adı yok. yani bmw ghia, dynamic vs yok. bmw nin sitesine bakan görür, kendi bmw ni kendin yap aracını kullanarak bir bmw çıkartırsın. koltuğunun kumaşına kadar seçersin, o bmw sana özel olur, senin için yapılır. şimdi vurgulamak istediğim mesaj şu ki, o kadar opsiyonu kimse acentede eklemek için uğraşmıyor, acenteler de bunun sorgusunu yapmıyor.

    ve dahası, belki hasar anında sorun çıkacak olsa da.... DİĞER ŞİRKETLER BUNA ÖNEM VERMİYOR. en azından ben böyle birşey duymadım. tabi burada özellikle acente arkadaşlar var, onların tecrübelerini ezip geçmeye çalışmak komik olur. ama çevremde hiç duymadım sorun çıktığını. mesela axa da dayımın arabasına ikide bir vururlar falan, en ufak sorun olmuyor. hatta abartılı borusan fiyatlarını bile gık demeden ödüyorlar. bir bagaj kapağı, bir arka tampon değişimi, boyası, arabanın pastası 3500 euro olur mu yaaa... ben axa olsam " sieee" derdim. ama demiyorlar. işin zayıf kaldığım tarafı size "bir arkadaşım, dayım amcam ya da felanca şööle şööle bi kaza geçirdi, sunroofu teminatta yazmıyodu ama değişti, derisi yenilendi " vs diyebileceğim bir tecrübem olmadı. öyle birşey olmuş olsa iddialı konuşacağım da... yok işte ve inşallah da olmasın.

    bu arada her kasko poliçemi alırken aynı duayı ederim; "Rabbim kullanmak gerektirmesin" derim.. oysa ki dünyanın parasını döküyoruz adamlara değil mi... ben kullanmasam da olur, uzak dursun, o parayı risk yönetimim açısından veriyorum.

    bir de bir mini rica... hep aynı markanın üzerine gidiyorum ama onda çok bariz olduğu için..:

    http://www.bmw.com.tr adresinde kendinize bir bmw oluşturun. amacım size neleri seçebildiğinizi göstermek. arabanın herşeyi ama herşeyi opsiyonel, herşeyin fiyatı farklı. şimdi kasko yapılırken koltuğu şu model kumaş, teybi bu marka bu model falan diye mi bildirmemiz gerekiyor? dahası acente arkadaşlar böyle bir durumda nasıl bir uygulama yapıyorlar, bizi aydınlatırlarsa sevinirim.






    quote:

    Orjinalden alıntı: berk984

    Sadrazam arabaya opsiyonel bir şey taktırdığında belirtmek zorundasın. Örneğin aracı sunrooflu aldın. Sunroofun 2 milyar olduğunu düşünürsek. Sunroofsuz araçla sunrooflu aracın aynı primi ödemesini beklemek zaten yanlış olur. Senin saydığın dijital klima, ısıtmalı koltuklar vs eğer opsiyonel donanımdaysa bunları söylemen gerekir. Ama donanım seviyesi farkıysa zaten modelini söylediğinde bu hallolur. Örneğin trend veya ghia. elegance ya da cosmo gibi.




  • Sonucta senin soyledigin olay araba sahibinin ve acentenin dikkatsizliginden kaynaklanan bir olay. Tabii ki olabilir. Haklisin benim de basima dedigin gibi bir sey gelse acenteye niye opsiyonel donanimlar ne die sormadiniz derim.

    Bmw nin sitesini biliyorum. Gercekten opsiyon listesi bir hayli uzun. Yaziyi sokturme bile var:) Eskiden kendime cok guzel bir 330 yaratmistim:) Hatta kayit olursan garajim diye bir yerin de oluyor ve yarattigin arabayi kaydedebiliyorusun:) Simdi kaydedelim de ilerde belki aliiriz di mi


    quote:

    Orjinalden alıntı: __SaDRaZaM__

    abim bak ben senin söylediğinin tersini iddia etmiyorum ve diyorum ki bu söylediklerin mantıken doğru.

    ancak, bmw gibi mercedes gibi markalarda bu tip donanım adı yok. yani bmw ghia, dynamic vs yok. bmw nin sitesine bakan görür, kendi bmw ni kendin yap aracını kullanarak bir bmw çıkartırsın. koltuğunun kumaşına kadar seçersin, o bmw sana özel olur, senin için yapılır. şimdi vurgulamak istediğim mesaj şu ki, o kadar opsiyonu kimse acentede eklemek için uğraşmıyor, acenteler de bunun sorgusunu yapmıyor.

    ve dahası, belki hasar anında sorun çıkacak olsa da.... DİĞER ŞİRKETLER BUNA ÖNEM VERMİYOR. en azından ben böyle birşey duymadım. tabi burada özellikle acente arkadaşlar var, onların tecrübelerini ezip geçmeye çalışmak komik olur. ama çevremde hiç duymadım sorun çıktığını. mesela axa da dayımın arabasına ikide bir vururlar falan, en ufak sorun olmuyor. hatta abartılı borusan fiyatlarını bile gık demeden ödüyorlar. bir bagaj kapağı, bir arka tampon değişimi, boyası, arabanın pastası 3500 euro olur mu yaaa... ben axa olsam " sieee" derdim. ama demiyorlar. işin zayıf kaldığım tarafı size "bir arkadaşım, dayım amcam ya da felanca şööle şööle bi kaza geçirdi, sunroofu teminatta yazmıyodu ama değişti, derisi yenilendi " vs diyebileceğim bir tecrübem olmadı. öyle birşey olmuş olsa iddialı konuşacağım da... yok işte ve inşallah da olmasın.

    bu arada her kasko poliçemi alırken aynı duayı ederim; "Rabbim kullanmak gerektirmesin" derim.. oysa ki dünyanın parasını döküyoruz adamlara değil mi... ben kullanmasam da olur, uzak dursun, o parayı risk yönetimim açısından veriyorum.

    bir de bir mini rica... hep aynı markanın üzerine gidiyorum ama onda çok bariz olduğu için..:

    http://www.bmw.com.tr adresinde kendinize bir bmw oluşturun. amacım size neleri seçebildiğinizi göstermek. arabanın herşeyi ama herşeyi opsiyonel, herşeyin fiyatı farklı. şimdi kasko yapılırken koltuğu şu model kumaş, teybi bu marka bu model falan diye mi bildirmemiz gerekiyor? dahası acente arkadaşlar böyle bir durumda nasıl bir uygulama yapıyorlar, bizi aydınlatırlarsa sevinirim.






    quote:

    Orjinalden alıntı: berk984

    Sadrazam arabaya opsiyonel bir şey taktırdığında belirtmek zorundasın. Örneğin aracı sunrooflu aldın. Sunroofun 2 milyar olduğunu düşünürsek. Sunroofsuz araçla sunrooflu aracın aynı primi ödemesini beklemek zaten yanlış olur. Senin saydığın dijital klima, ısıtmalı koltuklar vs eğer opsiyonel donanımdaysa bunları söylemen gerekir. Ama donanım seviyesi farkıysa zaten modelini söylediğinde bu hallolur. Örneğin trend veya ghia. elegance ya da cosmo gibi.






  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.