Şimdi Ara

KasperSKY İnternet Security verileriniz için tam koruma sağlamıyor sorunu? [ÇÖZÜLDÜ]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
1.011
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar,

    konu başlığında da belirttiğim üzere bende (KasperSKY İnternet Security çoklu cihaz (1) Yıllık Orjinal Lisans) mevcut, güvenli para yöntemi ile (İnternet Bankacılığı)'na giriş yaptığımda ve güvenilir tarayıcıda aç dediğimde altta bu denli bir uyarı veriyor, altta resimde de görebilir siniz. Bu sorunmu dur? sorun ise? nasıl giderilir? yardımlarınızı bekliyor olacağım,

    Resim URL: Resim BU.

    teşekkür ediyorum.



    Dip Not: Arkadaşlar, ayrıntılar adı altında ki URL'ye tıklayınca beni Şu sayfaya yönlendiriyor, ancak ingilizcem olmadığı üzere pek bir şey anladım denilemez. Hiç bir şey anlayamadım. Yardımcı olun lütfen!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PeaKVita -- 11 Ocak 2016; 0:54:13 >







  • Merhaba arkadaşlar, foruma açtığım konudan sonra biraz araştırma yaptım ayrıca, ayrıntılar kısmından gidilen URL'ye gittim orada ki çözümü türkçeleştirdim, sorunun çözümüne ulaştım arkadaşlar. Sorunun çözümü şu denli dir: BIOS üzerinden, sanallaştırma(virtualization): (enabled)Etkin, olması gerekiyormuş arkadaşlar. Bu teknolojiyi kullanabilmek için, sanallaştırmanın etkin olması gerekiyormuş kısaca, resimli anlatım olarak aşağıda bulabilir siniz:


    Kaynak/Alıntı: http://support.kaspersky.com/us/12137#block3

    Türkçeleştirilmiş hali(Google Çeviri):

    Bazı durumlarda, başlatırken Güvenli Tarayıcı altındaki bilgisayarlarda Windows 8 / 8.1 (x64) ile Kaspersky Internet Security yüklü ve çalışan,

    Ekran karşı hypervisor çalışan koruma aşağıdaki nedenlerden dolayı tam olarak desteklenmiyor olabilir:

    Donanım uyumsuzluğu. Bilgisayarınızın İşlemci ve anakart sanallaştırma desteklemesi gerekir.
    Engellenen BIOS ayarlarına. Çözüm: BIOS ayarlarında üçüncü parti hipervizör desteğini etkinleştirin.
    Diğer yazılımlar tarafından engellendi. Çözüm: (örneğin, VMWare için) hypervisor kullanan tüm uygulamaları kapatın ve korunan tarayıcınızı yeniden başlatın.
    Koruma Ürün ayarları etkin değil. Çözüm: onay kutusunu seçmek Korumalı Browser ekran yakalama bloğu ürün ayarlarında.

    Resimler:

    URL Biçiminde: Resim (1)
    URL Biçiminde: Resim (2)
    URL Biçiminde: Resim (3)
    URL Biçiminde: Resim (4)


     KasperSKY İnternet Security verileriniz için tam koruma sağlamıyor sorunu? [ÇÖZÜLDÜ] KasperSKY İnternet Security verileriniz için tam koruma sağlamıyor sorunu? [ÇÖZÜLDÜ] KasperSKY İnternet Security verileriniz için tam koruma sağlamıyor sorunu? [ÇÖZÜLDÜ] KasperSKY İnternet Security verileriniz için tam koruma sağlamıyor sorunu? [ÇÖZÜLDÜ]




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.