Şimdi Ara

Kawasaki Ninja 250 Karbüratör sızıntısı (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
70
Cevap
0
Favori
2.461
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Aküm şarj oldu. Getirdim yerine taktım. Marşa bastım 1-2 defa çalışmadı. Bujileri kontrol ettim. Uçları bayağı bi siyahtı ama marşa bastığımda ateşleme yapıyorlar. Çok büyük bi ateş çıkmasada ufaktan cızıldıyorlar. Neyse taktım onları geri yerine. Tekrar marşa bastım. Yine çalışmadı. Egsozları kokladım benzin kokusu alıyorum ama bi türlü çalıştıramıyorum. Marşa basarken egsozdan sanki çalışacakmış gibi marş motoru her dödüğünde bürül bürül sesler geliyor ama çalışmıyor. Lütfen yardım edin ne yapmam gerektiğini bilmiyorum
  • hava alan kısımı bantla veya orjinalse öyle kalsın. Egzozdan koku aldım diyorsun o zaman karbüratörde sorun yok. Başka nerde olabilir düşünmem lazım :)
  • şimdi karbüratörün üstünda gaz vermek için rölantideyken verilen artırmak veya azaltmak için bir vida vardır onu biraz daha sık.Sonra bujiler ateşleme yapıyor dedin fakat bujileri biraz zımprala gerek yok ama genede yapmadıysan yap.ben bendeki motoru çalıştırmaya çalışırken çalışmadı karbüratörde hava alan kısmın yarısını bantlan kapattık çalıştı. Aklıma başka birşey gelmiyor açıkçası. Gene düşünecem ama birde elektrik tesisatınıda kontrol et :)
  • motor ne durumda cevap yazmadın meraklandım baya :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: altnkrtl

    şimdi karbüratörün üstünda gaz vermek için rölantideyken verilen artırmak veya azaltmak için bir vida vardır onu biraz daha sık.Sonra bujiler ateşleme yapıyor dedin fakat bujileri biraz zımprala gerek yok ama genede yapmadıysan yap.ben bendeki motoru çalıştırmaya çalışırken çalışmadı karbüratörde hava alan kısmın yarısını bantlan kapattık çalıştı. Aklıma başka birşey gelmiyor açıkçası. Gene düşünecem ama birde elektrik tesisatınıda kontrol et :)

    Valla biraz skldim biraz da sinirleniyorum. Motora zarar verecem diye korkuyorum :) Karburatorun uzerindeki vanayi bugun eve gidince deneyeyim ama pek bi ise yarayacagini sanmiyorum. Onu saga dogru mu skayim? bir de karburatorun hava alan kismi neresi? nereyi bantlayayim? Diger forumlarda soyle yazdi birisi bak bakalim sen dusuneceksin?

    "marş motorun çalışıyor bujilerin ateşleme yapıyor kran sensorun okeydir akünde okey artık bana kalırsa uzun süre yattıgı için motor yakıt borularında sorun var ilk iş karbüratörü ve hala filtresi çıkar ikisinide adam gibi temizle sonra yakıt kablolarına bak tıkanma varmı yokmu depoyu iyice temizle yeni benzin yok ve kontgı çevir büyük ihtimalle çalışıcaktır.Böyle yatan motorlarda en büyük sorun genelde yakıt kablosudur"

    Bunu gordukten sonra umudu kestim karburatoru bi daha sokmeyi gozum kesmedi. Tamirci de cok yok buralarda. bi tane var o adam da dukkani kapatmis evinde tamir yapiyo. Onu aradim o bana geri donecek guya. Umudum kalmadi pek anlayacagin...




  • adam doğru demiş aslında borularda tıkanıklık olabilir ama sanmıyorum fakat hava filtresi dolmuşsa karbüratör gerekli havayı alamaz ve motor çalışmaz.karbüratörün üstünde ki vidada elini gazdan çektiğin zaman rölantide çalışorken verilen gaz ayarını artırır yani o vidayı sıkman gaz vermenle aynı anlama geliyor. Borularda sorun olduğunu sanmıyorum fakat hava filtresine bir bak. Ayrıca moralini bozma sorunun o kadar büyük olduğunu sanmıyorum. Fakat motor yağsız kullanılmışsa komproserde sorun olabilir ama %3 lük bir ihtimal :) o kadar dert etme çalışır yakında inş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: altnkrtl

    adam doğru demiş aslında borularda tıkanıklık olabilir ama sanmıyorum fakat hava filtresi dolmuşsa karbüratör gerekli havayı alamaz ve motor çalışmaz.karbüratörün üstünde ki vidada elini gazdan çektiğin zaman rölantide çalışorken verilen gaz ayarını artırır yani o vidayı sıkman gaz vermenle aynı anlama geliyor. Borularda sorun olduğunu sanmıyorum fakat hava filtresine bir bak. Ayrıca moralini bozma sorunun o kadar büyük olduğunu sanmıyorum. Fakat motor yağsız kullanılmışsa komproserde sorun olabilir ama %3 lük bir ihtimal :) o kadar dert etme çalışır yakında inş.

    Hava filtresine baktim temiz. birazdan eve gidecem gidince rolanti vidasini skp deneyeyim bakalim ne olacak. Ama ben motoru full gaz vererek calistirmayi da denedim o da olmadi. Anlamadigim bisey var pazar gunu denedigimde motor calisti 3-5 kere ama her defasinda bi sekilde durdu. Akudendir diye tahmin ettim yeni aku aldim bu defa hic calismiyo. Ama egsozdan sanki calisti calisacakmis gibi ses geliyo ama calsimiyo :(




  • Yok yok benden olmaz!! Olaya bak:

    Bugün eve gelince motoru tekrar çalıştırmaya karar verdim. Aküsü zayıflamıştı arabadan şar ettim. Kablolar bağlıyken 3-5 defa bastım marşa çalıştı. jikle açık olduğu için galiba devir bayağı bi yükseldi 5000e kadar falan. Yalnız bu arada ne zaman gaz vermeye çalışsam devir düşüyodu. Neyse bıraktım öyle çalıştı biraz. Bu arada karbüratörün üzerindeki vanadan rölanti ayarı yapmaya çalıştım, devir biraz düştü, rölanti seviyesine geldi ama yinede motor dengesiz çalışıyodu. Devir bi yükseliyo bi azalıyo. Neyse hiç ellemedim bayağı bi çalıştı biraz sonra tam motorun altındaki yerden duman çıkmaya başladı. Oradan geçen birisi biraz anlıyomuş motordan o bişey değil yağ damlamıştır o yanıyodur dedi. Sonra aldım motoru 1-2 tur attım otoparkta 1. 2. viteslerde kullandım. Yalnız zaman zaman gaz yemiyordu.

    Mesela gaz veriyorum devir hemen yükselmiyo 1-2 saniye sonra yükseliyodu. Benzinim az bide içindeki benzin eski diye dedim bi eve çıkayım cüzdanımı alayım ki benzinliğe gideyim. Topu topu 3 dakika kapalı kaldı motor geldim tekrar çalıştırdım. Gaz veriyorum devir düşüyo stop ediyo. Tekrar çalıştırıyorum, gaz veriyorum stop ediyo. Allah allah şimdi çalışıyordu be oldu buna diyorum içimden. Bu arada bayağı sinileniyorum!! 3-5 defa çalıştırmaya çalıştım. Bataryayı bitirdim.

    Ne olduysa ondan sonra oldu. arabadan şarj etmeye çalıştım kablonun + ucundan bayağı bi kıvılcım çıktı. Motora baktım gebermiş. Büyük ihtimalle yeni bataryayı da yaktık. OF OF ne olacak benim halim!!




  • marş motorunu mu yaktın ????
  • Bilmiyorum kontağı çevirince ışıklar yanmıyor. Öyle bıraktım akü gitti galiba
  • Bi kac gun giremedim. Motorun gazi almiyor galiba debriyajinda bak. Evet evet debryaj
  • debriyaja basmak vitesi boşa atmak gibidir. Debriyaja bastığın zaman debriyaj balatalarının arası açılırkarank miliyle şanzumanın bağlantısı kesilir. Arkadaş 1. ve 2. viteslere geçebildiğine ve motorsikleti hareket ettirebildiğine göre debriyajla alakası yok :)
    Gaz almıyor dedin karburatör ayarı yapılması gerekiyor diye düşünüyorum motorsiklet yanımda olsa birşey düşünürümde yazıyla sadece fikir söyleyebiliyorsun :)
  • berkay sürmeli son durum nedir ??? çalıştı mı :)
  • motora gaz gıtmıyor ya başka turlu dusunemıyorum ateşlıyecılerde problem var. Çalısmamasının nedenı ne olabılır kı baska ateşlemede sorun var
  • motor çalışmış o kadar büyük bir problem yok fakat ya karbüratörde yada elektrik tesisatında temassızlık var.
  • adam konuyu tkıp etmıyor bız burada kendımızı yırtıyoruz yahu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: denfekolte98

    adam konuyu tkıp etmıyor bız burada kendımızı yırtıyoruz yahu

    cidden öylede galiba motor çalıştı o zevkle forumu falan unuttu
  • gene bozulsunda goreyım atlar gene foruma
  • Katılım zamanı: 10 Mayıs 2007;
    Mesaj sayısı: 117 | İkinci El Mesajı 1 Son 50 | Son 100

    Üye şu anda Forumda değil
    Son mesaj 21 Ekim 2011; 8:02:00
    Son giriş 22 Ekim 2011; 23:25:02



    o gitti tamirciye :D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: altnkrtl

    Katılım zamanı: 10 Mayıs 2007;
    Mesaj sayısı: 117 | İkinci El Mesajı 1 Son 50 | Son 100

    Üye şu anda Forumda değil
    Son mesaj 21 Ekim 2011; 8:02:00
    Son giriş 22 Ekim 2011; 23:25:02



    o gitti tamirciye :D

  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.