Şimdi Ara

Kayıt dışı imei sorunu!!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
14
Cevap
0
Favori
824
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • öncelikle herkese merhaba.

    2-3 gün önce aldıgım general mobile discovery isimli cihaz'a,


    """ *************** IMEI numaralı cihaz kayit disi listesinde oldguundan 03.02.2014 tarihinde kullanım dısı bırakılacaktıt. hattiniz acık kalacaktır. """
    bu şekilde bir mesaj geldi.

    şimdi ben pek anlamasamda araştırma yapım internette ama pek çözemedim sorunu,,

    öncelikle *#06# kodunu çevirerek imei numarası/ları na ulaşmaya calıstım 2 adet numara geldi, 2 si de mesajda gösterilen numarayla uyuşmuyor, herhangi bir sorun çıkar mı

    ve ne yapmam lazım faturam, garanti belgem vs var.

    teşekkürler.



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Kayıt Dışı IMEI Sorunu ve Çözümleri

    Kayıt dışı IMEI, cihazının Uluslararası Mobil Ekipman Kimliği'nin (IMEI) yasal olarak kaydedilmemiş olması durumudur. Bu, cihazının ağlara erişimini engelleyebilir veya sınırlandırabilir. Kayıt dışı IMEI sorunu yaşıyorsan, aşağıdaki adımları izleyerek çözebilirsin:

    • Cihazının IMEI numarasını kontrol et: Ayarlar > Telefon Hakkında bölümünden IMEI numaranı öğrenebilirsin.
    • IMEI'nin kayıtlı olup olmadığını kontrol et: Ülkenin telekomünikasyon düzenleyici kuruluşunun web sitesini ziyaret ederek veya müşteri hizmetleriyle iletişime geçerek IMEI'nin kaydedilmiş olup olmadığını kontrol edebilirsin.
    • IMEI'ni kaydettir: IMEI'nin kayıtlı olmadığını öğrendiysen, telekomünikasyon sağlayıcına giderek veya çevrimiçi kayıt platformunu kullanarak kaydettirebilirsin. Kayıt işlemi için cihazın faturası veya satın alma belgesi gibi kanıtlar gerekebilir.
    • IMEI'nin güncellenmesini bekle: IMEI'ni kaydettirdikten sonra, ağ operatörünün cihazını ağlarında güncellemesi için birkaç gün beklemen gerekebilir. Bu süre operatörler arasında değişebilir.
    • Cihazını yeniden başlat: IMEI güncellendikten sonra, cihazını yeniden başlatarak sorunun çözülüp çözülmediğini kontrol et.

    Yukarıdaki adımları uygulayarak kayıt dışı IMEI sorununu çözebilirsin. Sorun devam ederse, telekomünikasyon sağlayıcınla iletişime geçmelisin.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Başıma gelcek diye korktuğum bir olay. 2.5 aydır kullnıyorum inş 'ta olmaz. Umarım çözüm bulursunuz. Saygılar
  • umarım kapanmaz telefonum hocam..
  • bu ve bunun gibi sorunlara çözüm bulmuş kullanıcılar biraz taktik verirse fena olmaz :)
  • Ayrıca herkes vermiş olduğum linkten "Bilgi Teknolojileri İletişim Kurumu (BTK)'nın" yapmış olduğu Mobil Cihaz Kayıt Sistemi (MCKS) üzerinden IMEI numaralarını kontrol etsinler...

    Telefonun IMEI numarasını öğrenmek için *#06# tuşlamaları yeterli olucaktır.

    Ben 2 IMEI numaramıda kontrol ettim ve bir sorun yok. Umarım sizlerdede sorun çıkmaz.

    Link:http://www.mcks.gov.tr/tr/imeisorgu.php
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tenten16

    Ayrıca herkes vermiş olduğum linkten "Bilgi Teknolojileri İletişim Kurumu (BTK)'nın" yapmış olduğu Mobil Cihaz Kayıt Sistemi (MCKS) üzerinden IMEI numaralarını kontrol etsinler...

    Telefonun IMEI numarasını öğrenmek için *#06# tuşlamaları yeterli olucaktır.

    Ben 2 IMEI numaramıda kontrol ettim ve bir sorun yok. Umarım sizlerdede sorun çıkmaz.

    Link:http://www.mcks.gov.tr/tr/imeisorgu.php

    evet bende kontrol ettirdim *#06# dan gelen 2 imei yi 1 tanesi kayıt dışı diyor




  • greenlest G kullanıcısına yanıt
    Telefonu almış olduğunuz satıcı ile irtibata geçtiniz mi acaba ?
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • faturam var bugün yada yarın geçeceğim irtibata umarım sorunu düzeltirler. bilgiler için teşekkür ederim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: greenlest

    faturam var bugün yada yarın geçeceğim irtibata umarım sorunu düzeltirler. bilgiler için teşekkür ederim

    Önce satın almış olduğunuz yer ile irtibata geçin. Baktınız olmuyor Telpa İle görüşün derim. Onlar sizi doğru bir şekilde yönlendirirler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: greenlest

    öncelikle herkese merhaba.

    2-3 gün önce aldıgım general mobile discovery isimli cihaz'a,


    """ *************** IMEI numaralı cihaz kayit disi listesinde oldguundan 03.02.2014 tarihinde kullanım dısı bırakılacaktıt. hattiniz acık kalacaktır. """
    bu şekilde bir mesaj geldi.

    şimdi ben pek anlamasamda araştırma yapım internette ama pek çözemedim sorunu,,

    öncelikle *#06# kodunu çevirerek imei numarası/ları na ulaşmaya calıstım 2 adet numara geldi, 2 si de mesajda gösterilen numarayla uyuşmuyor, herhangi bir sorun çıkar mı

    ve ne yapmam lazım faturam, garanti belgem vs var.

    teşekkürler.

    Gecmiş olsun..?Aynı sorun bu konuda da varhttp://forum.donanimhaber.com/m_87062080/f_//tm.htm#87085171



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi byaahmet -- 27 Ocak 2014; 13:46:37 >




  • merhaba oncelikle geçmiş olsun (0212) 371 15 00 bu numarayı ara sonra soyle işte GMD aldım faturam var garanti belgem var de bir çözüm yolu bulurlar

    not:aradıgın numara telpa destek hattı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: byaahmet

    quote:

    Orijinalden alıntı: greenlest

    öncelikle herkese merhaba.

    2-3 gün önce aldıgım general mobile discovery isimli cihaz'a,


    """ *************** IMEI numaralı cihaz kayit disi listesinde oldguundan 03.02.2014 tarihinde kullanım dısı bırakılacaktıt. hattiniz acık kalacaktır. """
    bu şekilde bir mesaj geldi.

    şimdi ben pek anlamasamda araştırma yapım internette ama pek çözemedim sorunu,,

    öncelikle *#06# kodunu çevirerek imei numarası/ları na ulaşmaya calıstım 2 adet numara geldi, 2 si de mesajda gösterilen numarayla uyuşmuyor, herhangi bir sorun çıkar mı

    ve ne yapmam lazım faturam, garanti belgem vs var.

    teşekkürler.

    Gecmiş olsun..?Aynı sorun bu konuda da varhttp://forum.donanimhaber.com/m_87083356/f_//tm.htm#87085093

    Verdiğin link zaten bu sayfanın ?




  • Neden bu imei sorunu hep GMD telefonlarda oluyor, sadece GMD olduğu için mi yoksa denk mi geliyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • tenten16 kullanıcısına yanıt
    Yanlıs olmus..?Duzeldim..?
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.